Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
posedlacek
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od posedlacek » ned 13. říj 2013 10:30:43

A to jsem si chtěl rozehrát válečníka na průniky :twisted:
Dle mého názoru je to blbost, když jsou ve hře implentovány dračí věci s odolností proti průniku.
Obrázek
Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec :(

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od GurenaimeYuraki » ned 13. říj 2013 11:32:08

Místo dalších úmorných zběratelských úkolů bych sem hodil více questů zaměřující na původní myšlenku Metinu-boj 3 různých říší proti sobě a zhoubný vliv kamenů metin. Proč do toho nezapojit i nové mapy Hg, swamp.
Zapojil bych také více nevyužitou wattery - v níž leží taky docela velká část příběhu, a celkově by to chtělo ukázat všemi těmi questy hráčům i jiné mapy než jen nalinkované 1 město-orkové-přitažlivka-swamp-Hg
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » ned 13. říj 2013 19:26:17

Pokud to nebude jako karma tak sem pro. Další biolog,za který by byla odměna,odolnost magii,pak průniku a i ten oheň by bodl(vím,že nejde:)
Drop může být v Hae,tak jako v Kerinu,ať se tam neběhá jen pro bedny:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » pon 14. říj 2013 15:45:53

Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » pon 14. říj 2013 16:31:59

Ghibli píše:
Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
No počkej.Ty nechceš prodlužovat odevzdávání styl biolog,ale chceš ho podle karmy? To jako nic neprodlouží? To bude pro nové hráče ještě horší. To že lidi chtějí mít vše na P je snad smysl těch P ne? A opravdu karmu 2 a esence 2 to fakt ne.Však já tě znám Ghibli.ty bs nejradši,aby tu všechno bylo co nejtěžší a na co nejdelší dobu a samozřejmě co nesložitější :) Já sem pro,aby se to nový biolog nedal prodávat,ale bez toho časového omezení,jako ja u karmy a hlavně,aby padal,podle současného stupně odevzdávání a ne podle LV.
Ale pochop.Tohle je Metin a ne WoW či něco podobného.Právě v tom jak je jednoduchý je jeho krása. Proč zde nejsou ty raidy(či jak se tomu nadává:) co sou ted v módě na serverech metinu? To by hru oživilo.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » pon 14. říj 2013 16:54:45

navrhoval by som nieco co by bolo mozne trenovat aj od novo vytvorenej postavy
mohlo by to byt nieco ako dalsi skill napriklad obnova zb sa zvysi na xxx sek
alebo rychlost kuziel sa zvysi na xxx
nieco taketo by mna urcite zaujalo
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » úte 15. říj 2013 2:43:40

lordsword - píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Chyu » úte 15. říj 2013 16:28:06

Zapojte tam Ohnivku chudáka, vždyť má nejmenší návštěvnost.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » úte 15. říj 2013 19:09:36

Ghibli píše:lordsword
Spoiler:
- píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
To si spíš nerozumíme.Kdyby karma padala podle stupně odevzdávání a né podle lv,tak nic neřeknu. Tohle právě odrazuje hráče.Swamp byl navrhnutý jako výdělečná mapa a na exp do určitého lv.najednou se tam musí chodit povinně,kvůli dropu karmy a nedejbože si ještě na to dělat dropa. Samozřejmě se ozvou rejpalové,že se nemá expit nahoru,kvůli dropu karmy,ale chtěl bych je vidět na biologovy který by padal podle lv a nešel předat,tak jako karma.Ale tohle téma už tu bylo omýlané mockrát.A jak píšeš dělání P stylem odhlašování a přihlašování.Ono se dá nějak jinak udělat herbaření?
Proto bych bral tu kombinaci,at je to klidně časové a nepředatelné,ale ať to padá podle stupně odevzdávání a příslušných mapách.
I když nevím čím další biolog oživí hru.Na to by musely být qwesty a ty raidy.Ať už si říkáte o privátu co chcete,to už Sindikate dávno není.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » stř 16. říj 2013 1:08:53

lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Tsurugi « pon 5:24 am »
Jinno: 142Chunjo: 180 Shinsoo : 60 Tsurugi
@ Zuzzi « pon 1:38 am »
Slova
@ ChunjoKing « pon 12:43 am »
@Ezzo95,  tipovačka už skončila. Pri zapojení sa, buď do tipovačky, alebo do vytvárania priania, získaváš tú istú časť talizmanu. Šancu na získanie amuletu pumy máš už len do 6.7.
@ Ezzo95 « ned 9:51 pm »
ta tipovacka neni potreba?
@ ChunjoKing « ned 9:13 pm »
@Ezzo95,  ahoj, ak prejdeš v stredu OX až do konca a ešte si sa nezapojil do vytvárania priania tu na fóre, tak áno.
@ Ezzo95 « ned 7:48 pm »
Ahoj. Je jeste mozne ziskat pumu do konce eventu?
@ ChunjoKing « ned 4:10 pm »
Zdravím. Už vieme, že sa dajú dorty použiť aj po evente. Ale budú sa dať aj ozdobiť po evente? Ďakujem za odpoveď.
@ ChunjoKing « sob 4:44 pm »
tak ale aspoň pre to prvé nasadnutie na pumu by mohla vyskočiť tabuľka s aktivovaním. Lebo teraz som nechtiac stlačil J a puma už zbytočne odpočítava.
@ noxforko « sob 4:30 pm »
a co udělat mimořádnou OX i ted v neděli? tím by se dostalo na více lidí
@ Grout « sob 1:54 pm »
EDIT na fóru - Event - slova (např. info o tom univerzálním dílku)
@ CrazyBull « sob 1:50 pm »
Grout píše: mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak? :D
Třeba k tomu přidat barvu na vlasy a mohlo by se jezdit třeba na zelený nebo odbarvený by bylo pecka k těm barveným brnkům :D
@ diver « sob 1:48 pm »
@Grout,  Nebo možnost vyměnit univerzální dílek za libovolný, který mu chybí? Jen nápad
@ Grout « sob 1:40 pm »
mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak? :D
@ ChunjoKing « sob 10:33 am »
To mi nejde už pol roka. Odkedy som začal hrať
@ OrangEE « sob 10:13 am »
Prečo nejde textové zobrazenie hodností?
@ matesWSW « sob 9:37 am »
Díky za rozpis, chápu to tedy správně že příští středa je poslední termín kdy bude ox?
@ Tomori « sob 9:34 am »
Dobrý den,
OX probíhá čtyřikrát – proto jsme ji záměrně rozdělili tak, aby se konala dvakrát o víkendu a dvakrát ve všední den. Bohužel se nikdy netrefíme do dne a času, který by vyhovoval všem hráčům. Vstupuje do toho mnoho proměnných – práce na směny, různá zaměstnání, rodinné povinnosti, koníčky, výlety, dovolené apod. 1. OX proběhla v sobotu 7. 6., 2. OX v neděli 15. 6., 3. OX ve čtvrtek 19. 6. a 4. OX proběhne ve středu 2. 7. Jak jsem již psala níže zkuste se pozeptat třeba přátel, zda by nezašel za Vaši postavu.
@ Tomas142 « sob 9:07 am »
Dobry den bilo by fajn kdyby OX bilo ovikendu je to ve stredu a jsem haji mam odpoledni
@ Tomori « sob 8:42 am »
Dobrý den, za OX je vždy horní pravý dílek.
@ silouette « sob 7:52 am »
Dobrý den, Tomori, víte prosím, jaký dílek se bude rozdávat za středeční OX? Bude to pravý dolní dílek, jako minule?
@ Tomori « pát 10:33 pm »
jogurd007 píše: Tak budu počítat na další víkend :D
Zkuste se pozeptat třeba přátel, zda by za Vás někdo nezašel ;) To máte jistější.
@ Tomori « pát 10:30 pm »
Grout píše: Tomori, tak si 3. zarybaříme? <3 :D
Budu tam! Doporučím Vám trénovat :D
@ jogurd007 « pát 10:30 pm »
Tak budu počítat na další víkend :D
@ Tomori « pát 10:29 pm »
@Ashen @jogurd007 Bohužel, i kdybych Vám dala anketku tak se nikdy neshodneme na jednotný den ani čas..
@ Grout « pát 10:21 pm »
Tomori, tak si 3. zarybaříme? <3 :D
@ jogurd007 « pát 10:09 pm »
No paráda. OX by bylo lepší dát o víkendu. Ta neděle od 21:00 byla fajn. V týdnu mám odpolední směnu, takže jsem v háji :D
@ Vydesenej « pát 9:48 pm »
Ashen píše: OX zrovna na den kdy začíná B4L hm :-D
Podle téhle logiky by ta OX nemohla bejt nikdy :D pokaždé by si někdo stěžoval, že zrovna dneska když musím jít ....
@ Ashen « pát 9:39 pm »
OX zrovna na den kdy začíná B4L hm :-D
@ Tomori « pát 9:31 pm »
Dobrý večer, byl přidán rozpis dalšího soutěžního týdne :hello:
@ fenylalanin « pát 9:24 pm »
Ahoj kdy bude ox prosím
@ TomasFoxx « pát 7:55 pm »
Je hezký jak je tu aktivní ta Tomori a nemusí to tu táhnout na zádech už jen Mio, máš u mě uplně naprosto bezvýznamnej plus Tomori <3
@ Uncut69 « pát 7:43 pm »
Kdy má být OX? děkují.
@ domcopvp « pát 6:20 pm »
@Mionix jasny chapu dekuju :D
@ Mionix « pát 5:44 pm »
@domcopvp,  Myslím si, že nám to vůbec nevadí, ale pak si nestěžujte případně, že vám event nefunguje tak jak má. :-)
@ domcopvp « pát 4:50 pm »
Dobrý den, mužu se zeptat zda je zakázano si udelat víc veder u kovare ? Dekuju za odpoveď :)
@ LazyMole « pát 4:47 pm »
nepřemýšleli jste o tom, že bychom viděli jak dlouho budou účinky pumy ještě sloužit? třeba jako buff nahoře vedle premek? děkuju za odpověď :)
@ Tomori « pát 4:26 pm »
Dobrý den, do půlnoci přidám rozpis dalšího soutěžního týdne ;)
@ silouette « pát 3:25 pm »
Dobrý den, kdy přidáte další rozpis soutěží pro tento víkend a příští týden?
@ matesWSW « pát 2:42 pm »
Ahoj, bude rozpis minieventů pro další týden, nebo už minieventy v rámci eventu nebudou?
@ OrangEE « pát 1:18 pm »
upečené pochutiny platia len pokedy nezomrem, alebo hodinu aj s úmrtiami?
@ Tomori « pát 10:38 am »
lukyno10 píše: Zeptám se, ozdobené dorty půjdou sníst i po eventu? děkuji :)
Dobrý den, ano půjdou :hello:
@ lukyno10 « pát 10:29 am »
Zeptám se, ozdobené dorty půjdou sníst i po eventu? děkuji :)
@ Tomori « pát 10:10 am »
KigiB00S píše: Chunjo: 121 Shinsoo: 144Jinno: 192 K1G1
Dobrý den, výroční tipovačka byla uzavřena již 25. 6. pokud Vám jde o dílek amuletu, poprosím Vás zúčastnit se "vytváření přáníčka". Tento tip již nebude započítám.
@ KigiB00S « pát 8:54 am »
Chunjo: 121 Shinsoo: 144Jinno: 192 K1G1
@ KigiB00S « pát 8:53 am »
1
@ ChunjoKing « pát 8:31 am »
Že aj šedú aj čiernu :D to by ma ani nenapadlo, že sa to vôbec dá mať obe vlastne
@ Vydesenej « pát 7:50 am »
No už vím čím to je u mě :D já mám totiž šedou i černou v inventáři a když mačkám J tak to neví kterou zvolit. Když jsem si dal jednu do skladu tak to funguje v pořádku.
@ Grout « pát 7:44 am »
Ale puma už je od updatu opravena jen na "J", alespoň mi to tak včera večer fungovalo :D
@ Triton « pát 7:37 am »
tiež sa mi stalo niečo podobne
@ Vydesenej « pát 7:28 am »
To zapínání pumy přes inventář mi teda příjde horší než odklikávat hlášku ano :(
@ Uncut69 « čtv 11:14 pm »
aha, já stihal jen 3 krát soutěžní týden a bohužel jsem nedostal :) , mohli jste být skromější :D
@ Tomori « čtv 11:12 pm »
Dobrý večer, bylo předáno 59 dílků za soutěže na fóru a zároveň 26 univerzálních dílků za soutěžní týden :hello:
@ Uncut69 « čtv 11:02 pm »
a za mini eventy už byly amulety s těma co přišli na přání nebo to přijde jinačí várku?
@ Uncut69 « čtv 10:33 pm »
Zdravím, kdy se budou rozdávat amulety?
@ Tomori « čtv 7:55 pm »
silouette píše: Ahoj, pro získání dílku amuletu je potřeba v OX odpovědět na vše správně nebo se jen zúčastnit?
Dobrý den, je potřeba OX dojít. Ale nebojte jsou to lehké otázky.
@ silouette « čtv 6:14 pm »
Ahoj, pro získání dílku amuletu je potřeba v OX odpovědět na vše správně nebo se jen zúčastnit?
@ Mionix « čtv 5:50 pm »
@ Mionix « čtv 12:43 pm »
Opraveno. Hra je již přístupná.
@ Mionix « čtv 11:26 am »
@marexanax,  děkuji za nahlášení, sháním GA.
@ marexanax « čtv 11:18 am »
zřejmě nefunguje ch3

Who is chatting

offline Anorak 
offline Mionix 
offline OrangEE 
offline strDK