Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
posedlacek
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
Poděkoval:
Má poděkování: 10×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od posedlacek » ned 13. říj 2013 10:30:43

A to jsem si chtěl rozehrát válečníka na průniky :twisted:
Dle mého názoru je to blbost, když jsou ve hře implentovány dračí věci s odolností proti průniku.
Obrázek
Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec :(

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Poděkoval: 55×
Má poděkování: 190×
Kontaktovat uživatele:

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od GurenaimeYuraki » ned 13. říj 2013 11:32:08

Místo dalších úmorných zběratelských úkolů bych sem hodil více questů zaměřující na původní myšlenku Metinu-boj 3 různých říší proti sobě a zhoubný vliv kamenů metin. Proč do toho nezapojit i nové mapy Hg, swamp.
Zapojil bych také více nevyužitou wattery - v níž leží taky docela velká část příběhu, a celkově by to chtělo ukázat všemi těmi questy hráčům i jiné mapy než jen nalinkované 1 město-orkové-přitažlivka-swamp-Hg
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 332×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » ned 13. říj 2013 19:26:17

Pokud to nebude jako karma tak sem pro. Další biolog,za který by byla odměna,odolnost magii,pak průniku a i ten oheň by bodl(vím,že nejde:)
Drop může být v Hae,tak jako v Kerinu,ať se tam neběhá jen pro bedny:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » pon 14. říj 2013 15:45:53

Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 332×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » pon 14. říj 2013 16:31:59

Ghibli píše:
Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
No počkej.Ty nechceš prodlužovat odevzdávání styl biolog,ale chceš ho podle karmy? To jako nic neprodlouží? To bude pro nové hráče ještě horší. To že lidi chtějí mít vše na P je snad smysl těch P ne? A opravdu karmu 2 a esence 2 to fakt ne.Však já tě znám Ghibli.ty bs nejradši,aby tu všechno bylo co nejtěžší a na co nejdelší dobu a samozřejmě co nesložitější :) Já sem pro,aby se to nový biolog nedal prodávat,ale bez toho časového omezení,jako ja u karmy a hlavně,aby padal,podle současného stupně odevzdávání a ne podle LV.
Ale pochop.Tohle je Metin a ne WoW či něco podobného.Právě v tom jak je jednoduchý je jeho krása. Proč zde nejsou ty raidy(či jak se tomu nadává:) co sou ted v módě na serverech metinu? To by hru oživilo.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Poděkoval: 52×
Má poděkování: 24×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » pon 14. říj 2013 16:54:45

navrhoval by som nieco co by bolo mozne trenovat aj od novo vytvorenej postavy
mohlo by to byt nieco ako dalsi skill napriklad obnova zb sa zvysi na xxx sek
alebo rychlost kuziel sa zvysi na xxx
nieco taketo by mna urcite zaujalo
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » úte 15. říj 2013 2:43:40

lordsword - píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Poděkoval: 2982×
Má poděkování: 1172×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Chyu » úte 15. říj 2013 16:28:06

Zapojte tam Ohnivku chudáka, vždyť má nejmenší návštěvnost.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 332×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » úte 15. říj 2013 19:09:36

Ghibli píše:lordsword
Spoiler:
- píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
To si spíš nerozumíme.Kdyby karma padala podle stupně odevzdávání a né podle lv,tak nic neřeknu. Tohle právě odrazuje hráče.Swamp byl navrhnutý jako výdělečná mapa a na exp do určitého lv.najednou se tam musí chodit povinně,kvůli dropu karmy a nedejbože si ještě na to dělat dropa. Samozřejmě se ozvou rejpalové,že se nemá expit nahoru,kvůli dropu karmy,ale chtěl bych je vidět na biologovy který by padal podle lv a nešel předat,tak jako karma.Ale tohle téma už tu bylo omýlané mockrát.A jak píšeš dělání P stylem odhlašování a přihlašování.Ono se dá nějak jinak udělat herbaření?
Proto bych bral tu kombinaci,at je to klidně časové a nepředatelné,ale ať to padá podle stupně odevzdávání a příslušných mapách.
I když nevím čím další biolog oživí hru.Na to by musely být qwesty a ty raidy.Ať už si říkáte o privátu co chcete,to už Sindikate dávno není.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Poděkoval: 510×
Má poděkování: 586×

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » stř 16. říj 2013 1:08:53

lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ schvarz « sob 3:57 pm »
S tím, jakej je rozptyl v dropu yangů, by podle mě musel sekat třeba 2k a 2k skupin
@ schvarz « sob 3:57 pm »
200 skupin je moc málo
@ Nejko123 « sob 3:54 pm »
@SamJsiLama, no v ent výbave máš 100% yang nie ? Zosekaj pri větešovi napríklad 200 skupín, potom 200 skupín s 20% yang od ducha, pri absolútne rovnakých podmienkach a daj nám vedieť výsledok :D
@ schvarz « sob 3:52 pm »
Tak na fóru tady máš od ElectriXe, že nefunguje, tak to bude na 99% pravda
@ rudlaninja « sob 3:44 pm »
@SamJsiLama,  Mělo by fungovat jen 100%,ale nedávno měl kolega z cechu svatyni větru měl 116% a yangů i yang bomb padalo více takže kdo ví :D
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
Protože drop je dělen 3 z bonusu ve vecech jeste k tomu. :)
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
@SamJsiLama,  Nefunguje. POuze drop funguje. :)
@ TopTopiik « sob 3:29 pm »
@SamJsiLama, dejte si 1v1
@ SamJsiLama « sob 3:11 pm »
Ahoj, máme totální hádku v cechu až na krev o tom, že jde více jak 100% yang bonus.. já tvrdím, že nad 100% nefunguje, kdo mi to potvrdí? :lol:
@ Nejko123 « sob 2:57 pm »
Skullhlav píše:
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
hrám tu 8 mesiacov a nikdy som žiadne problémy nemal, takže kde je teda chyba ? :D
@ sizmik « sob 1:28 pm »
Pamatuje si někdo, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Skullhlav « sob 1:15 pm »
schvarz píše: Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
Kdyby to bylo jak říkáš tak by spadlo všem stejně v danou dobu.
@ Skullhlav « sob 1:14 pm »
schvarz píše: Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
Jo no za to že ty jsi snědl šalamouna :D
@ schvarz « sob 1:06 pm »
Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
@ schvarz « sob 1:05 pm »
Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
@ schvarz « sob 1:04 pm »
@Skullhlav,  Tak vzhledem k tomu, že s tím mělo problém malé % hráčů, tak za to asi game provider nemůže
@ Skullhlav « sob 12:22 pm »
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
@ MoravskyPepin « sob 11:39 am »
Ale tak to platí u všech "služeb", kterým člověk nerozumí. Jdeš do obchodu, koupíš si rohlík a to že neobsahuje to co by měl, maso pochybné kvality a stejně půjdeš a koupíš si to protože jíst musíš. Nebo zajdeš do servisu, řeknou ti že bylo potřeba XY věcí navíc a pokud do toho nevidíš, tak jen otevřeš peněženku a zaplatíš.
@ schvarz « sob 11:28 am »
Jakoby tohle platí jen v lokacích, kde je na výběr víc než 1 provider
@ Mionix « sob 11:26 am »
Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
@ schvarz « sob 11:20 am »
Jojo, placené, mrk mrk
@ Mionix « sob 11:20 am »
Já používám toto v plné verzi. Ale je to placené. https://www.pingplotter.com/
@ schvarz « sob 11:20 am »
Víc jak půlka uživatelů si neumí ani pingnout nějaký server, aby zjistili odezvu a jestli něco jede. Nějaký trasování umí tak 10% :D
@ RAMHH « sob 11:19 am »
Na tohle doporucuji PingPlotter, je free a dela presne to, co Mionix popisuje.
@ schvarz « sob 11:19 am »
Bohužel většina uživatelů si sama neumí zjistit kvalitu tý služby, co jim je poskytovaná
@ Mionix « sob 11:15 am »
Já toto nikdy nepochopím. Vy si platíte nějakou službu, s nějakými parametry a následně vám někdo dodává službu s parametry na nic, které ani z půlky nejsou to, za co si platíte a vy jste spokojeni. A necháváte se ohlupovat, že u nich je vše OK. Fakt to nechápu. To je jako si koupit automobil s rychlostí 130 Km/h a ono bude polovic času jezdit jen 60 km/h. A vy budete spokojeni a nebudete to řešit.
@ Mionix « sob 11:02 am »
@Jardak,  Já jedu jak na Win 7, tak na Win 10. Jak v práci, tak doma. Stánky mi nepadly x roků. to samé okno se hrou.
@ Mionix « sob 11:01 am »
@Jardak,  Programy na sledování internetového připojení. Zadám si konečnou adresu, kam se připojuji a vyjede mi to komplet trasu, tu pak sleduje. A já vidím, kde a kdy a na jak dlouho jsou výpadky.
@ Mionix « sob 11:01 am »
Mně doma oblboval také. Je to asi půl roku, co mi neustále padal internet. Tak jsem jim vyjel, že jejich prvotní zařízení u nás v baráku padá. Docela čuměli, čeho jsem schopen. Následně se začali omlouvat, že to způsobovali sousedi zavirovanými počítači a bla bla bla. Na to já jim kašlu. Když si něco platím, tak za to chci 100% kvalitu. Ne s prominutím sračku.
@ Jardak « sob 11:00 am »
jaký nástroj máte namysli ?
@ Mionix « sob 10:59 am »
Kamarádku takto poskytovatel internetu oblboval 2 roky. Než jsem se do toho vložil já, dal jí na to nástroje a následně jsme důkazy dali poskytovateli internetu. Zmlkl a najednou vše začalo šlapat na 100%.
@ Mionix « sob 10:56 am »
@Jardak,  Zkuste použít nějaký sofistikovaný nástroj na sledování internetového připojení.
@ Mionix « sob 10:55 am »
@Jardak,  Váš poskytoval internetu, jak je obvyklé, protože u nich nikdy nic není, vše jim běží na 100%, vám lže. Padá vám to díky internetu.
@ Jardak « sob 10:47 am »
83527
@ Mionix « sob 10:46 am »
@Jardak,  číslo ticketu?
@ schvarz « sob 10:41 am »
Krásný trs sazenic @sizmik
@ Jardak « sob 10:38 am »
Jak je možné, že mi nikdo neodpověděl již dvacet dní na tiket na supportu?
@ sizmik « sob 9:06 am »
Tomu říkám úspěšné herbaření :D https://ctrlv.cz/OXRn
@ Mionix « sob 8:44 am »
@Neves,  S tikety, se kterými si GM neporadí a ani LGM neví rady, tak musí jedině GA. Jen on má přímý přístup do databáze, jen on si může vyjet cokoliv nebo jen on může kouknout do kódu hry. Tak že některé tickety jen GA.
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Jako mně stačí i současná situace jo, vím, že se nestane, že tam visí nedotčenej ticket, že se přečte všecko, ale přeci jen to pohladí tu potřebu no :D
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Nebo odepsat "dík, mrknem na to" :D
@ schvarz « pát 9:35 pm »
@Selema,  Jo, to by bylo fajn.
@ Selema « pát 9:35 pm »
Bylo by fajn na support přidat něco jako zobrazeno m taky jsem poslala tiket s bugem a nic.
@ Nejko123 « pát 9:35 pm »
@Mionix, myslím že by si tu mohol naverbovať zopár ľudí ktorý by vám stým všetkým určite s radosťou pomohli keď sú taký šikovný sem na fóre :lol:
@ schvarz « pát 9:34 pm »
Nechápu smysl věty Lindo :D Nepochopil jsem tě teď
@ Selema « pát 9:33 pm »
Tady jde spíš o ten pocit že o tom někdo z týmu ví, než o to jestli se to řeší či ne. Když ti napíšou že to přidali do nějakého seznamu bugů a že to v budoucnu opraví je fajn,ale je to to samé jako kdyby ti řekli : Ano děkujeme za nahlašení.
@ schvarz « pát 9:31 pm »
Ale mini bugy se podle mě určitě hned řešit nemusí a pokud je to něco závažnějšího, tak po 3 měsících určitě bude někdo, kdo o tom vědět. Kdyby nebyl, tak to asi není závažnější bug, že :D
@ schvarz « pát 9:29 pm »
Jako asi souhlasím s tím, že odepsat "přidáno do bugtrackeru" by určitě nebylo na škodu.
@ MoravskyPepin « pát 9:15 pm »
@Mionix,Já nevím co k tomu chceš slyšet. Na jednu stranu tady mám odpověď z ticketu kdy jsem "čekal" na odpověď 6 měsíců s větou, že se omlouvají že mě nechali dlouho čekat bez odpovědi a pak tu mám ticket, který řešili hned s výsledkem, že se chyba zapsala do interního bug listu a bude se na něm v budoucnu pracovat (Prkotinka, jsou důležitější věci, což chápu). 2 "podobné" situace, rozdílné "řešení" a i pocit z toho mám jiný. Jako co si budeme, když se k chybě dostanete za 3 měsíce málo kdo si chybu bude pamatovat, aby ti ji přiblížil, když se jí budeš snažit zopakovat aby si zjistil o co jde, kde může být problém. Ale tak to je na vás, jak to chcete řešit.
@ Selema « pát 9:03 pm »
@sizmik,  se zítra podívej sem :D
@ sizmik « pát 9:01 pm »
@Selema,  jestli můžeš připomeň prosím i zítra večer :D
@ sizmik « pát 9:01 pm »
@Selema,  Díky, hodí se vědět.
@ Neves « pát 8:46 pm »
@Mionix,  GA programuje, GA kontroluje tickety a čo robí ostatných 20 ludí v tíme? či akú majú úlohu?
@ Selema « pát 8:38 pm »
Připomínám že zítra bude % na kov z války říší.
@ cleo « pát 8:33 pm »
@Mionix máš SZ prosím prosím :)
@ Mionix « pát 8:27 pm »
A co se čeká? Že na ticket, mám takovou a takovou chybu, bude odepsáno, děkujeme za nahlášení? Stejně to musí nakonec řešit GA, tak se mu tickety nechávají.
@ MoravskyPepin « pát 7:32 pm »
@schvarz, Ale dostat odpověď a opravit problém je rozdíl 🤔🤔
@ schvarz « pát 7:29 pm »
Takže ne všecko jde vyřešit hned
@ schvarz « pát 7:29 pm »
A pamatujte - před rokem byl snad 9 měsíců bug s kamerou v noci, kdy tě to jakoby oslňovalo a nebylo nic vidět. Ten bug se nevyřešil, protože se nevědělo, co to způsobuje, ne protože se nechtělo :D
@ schvarz « pát 7:28 pm »
@TomasFoxx,  Tak asi to není gamebreaking, když se to neřeší prioritně :D Já když jsem nahlásil, že se dalo portovat do entu bez střepu, tak to bylo spravený do 12 hodin :D

Kdo chatuje

offline Anderson 
offline Inferna 
offline Klavesa 
offline Mionix 
offline Nejko123 
offline Skullhlav 
offline Slovak 
offline elcucuy