VTS (Veřejný Testovací Server)

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Saggitarius » pon 25. lis 2013 11:50:43

Po nějaké době bude opět spuštěn veřejný testovací server (VTS). Na něm si bude možno odzkoušet a případně nahlásit problémy s novinkami, které půjdou do ostré hry.

VTS byl upraven pro snazší testování a to tak :
  1. Přihlášení proběhne pomocí standardního herního účtu pomocí launcheru (tedy použijte stejně přihlašovací údaje, jako do hry)
    Ukázka:
    Výběr VTS při přihlášení
    Výběr VTS při přihlášení
  2. Po přihlášení si musíte založit nové postavy (účet bude prázdný)
  3. Po prvním přihlášení obdrží postavy základní výbavu
  4. Knihomol Soon se promění na prodejce výbavy +9 a to všech hlavních věcí
  5. U skladníka naleznete předměty pro bonusování výbavy. Bonusy budou padat pouze v maximálních velikostech. (tzn. pokud má předmět možnost získat například ZB pak vždy dostane ZB + 2000)
  6. Schopnosti postav lze trénovat pomocí Obrázekkamene duše
    Pokud je na postavě co trénovat (ve schopnosti alespoň jeden bod), je vybraná schopnost automaticky změněna na P.
    • Schopnost proměny lze trénovat knihou proměn, kterou můžete zakoupit u skladníka.
  7. Zvyšovat level postavy lze také pomocí Obrázekkamene duše. Pokud není co trénovat, je po použití kamene duše postava automaticky vyexpena na následující level. Je tak možno upravit na libovolný level v rozsahu 1 až 150.
  8. Postava automaticky obdrží koně level 21 včetně Obrázekknihy na přivolání
  9. Pro bonusování je připraven neomezený zdroj financí v podobě neomezeného trezoru u skladníka. Není nutné zadávat heslo a vybrané peníze nejsou odečítány.
  10. Výheň i kovadlinu na přidávání slotů a talismanů naleznete taktéž v prvním městě.
  11. Pro odzkoušení novinek budou připravena základní města tak, jak je známe doteď (to kvůli startovací pozici ve hře).
  12. Dále budou dostupné dvě upravené herní mapy, na které se dá libovolně teleportovat pomocí teleportéra. Obě mapy budou shodně nastaveny s tím rozdílem, že jedna bude v novém nastavení (viz níže) a druhá mapa bude nastavena na současný herní stav.
    • Mapa s novým nastavením bude u teleportéra označena jako "Mapa testu nového nastavení" a poběží na CH1
    • Mapa se starým nastavením bude dostupná pod tlačítkem "Mapa testu starého nastavení" a poběží na CHX.
    • Na obou mapách budou tatáž monstra, mapu lokace můžete zobrazit zde.
    • Obě mapy budou obdobou Swampu, to kvůli rozloze a geografickým podmínkám. Najdete na nich monstra všech rozličných úrovní a typů.
    • Mapy bude možno opustit opět pomocí teleportéra.
Pro první kolo testu budou připraveny tyto úpravy :
  1. Odolnost proti zapálení (nyní vedeno jako odolnost proti ohni). Tento bonus sníží šanci na zapálení od monster i postav a to o poloviční hodnotu, než je uvedena v tabulce bonusů postavy.
    Například: Postava či monstrum bude mít šanci na zapálení 40% Pokud dosáhnete bonusu 80% proti zapálení, nebude Vás možno zapálit.

    To lze otestovat v souboji postava proti postavě. Také je připraven upravený Král plamenů (na testovací mapě), který pro odzkoušení této schopnosti dostal šanci na zapálení 32% s účinkem 2500 DMG.
    :arrow: Tady bychom rádi, aby jste otestovali natočitelnost bonusu, funkčnost, použitelnost v PvP a zhodnotili celkový dopad na hru.
  2. Je připravena odolnost proti průniku (jak již bylo řečeno dříve jedná se o vrozenou schopnost vodního brnění v podobě magické obrany). Bonus jinde natočit nelze. Je tak připraveno 20% snížení účinku průniku (u brnění +9), které lze otestovat v PvP mezi postavami a také je zde na testovací mapě připraveno monstrum (Silný derviš Lv. 37, vzhledem shodný s pouštním okem). Silný derviš má nastaven 100% průnik, tedy každý jeho útok je veden průnikem a jeho základní útok je velmi malý.
    :idea: Chcete-li účinnost bonusu porovnat s přechozím stavem, stačí přejít do mapy starého nastavení, bonus proti průniku se tím znefukční.
    :arrow: Prosíme o otestování funkčnosti bonusu a také zhodnocení, jaký by měl bonus dopad na hru v této podobě a jaký by měl dopad při případném vložení do sběratelských odměn (cca 10%).
  3. Je připravena kompletní úprava proměny. Při založení postavy obdrží hráč cca 40 kuliček proměny a to na různorodá monstra.
    Jak to bylo doteď:
    • V normální hře je při schopnosti od levelu proměny 1 do G10 rozlišováno z jakého monstra je kulička proměny. Na levelu schopnosti P je toto rozlišení ve hře "BUGnuto" a je útok snížen právě o část bonusu za typ monstra.
    • Ve hře je momentálně také chyba v délce proměny, neboť na levelu 0 je proměna na pouhých 5 minut, na levelu 1-G10 je to 10 minut a na P je to něco přes 30 minut.
    Jak to bude na VTS:
    • Nově bude délka proměny vypočítána vzorcem.
      Spoiler:
      DÉLKA = ( ZAOKR_DOLŮ( ÚROVEŇ / 10 ) * 5 + ÚROVEŇ / 40 * 10 + 5 )
      (uvedeno v minutách)
      Například na P tak bude mít proměna trvání 35 minut, na G10 27,75 minut a tak dále. Dále bude délku proměny ovlivňovat stupeň příšery.
      Monstra nejnižšího stupně jsou snáze ovladatelná a nemají tak postih na délku proměny. Čím vyšší je stupeň monstra, tím více se zkracuje doba proměny (o 5% za každý stupeň).
      Příklad:
      • Kulička proměny Vzteklý Prašivec. Monstrum má základní stupeň (stupeň 1), tedy kulička nemá postih na délku proměny.
      • Naproti tomu Vzteklý Skřetí Velký Ork je o 3 stupně vyšší monstrum (stupeň 4) a tak se jeho délka proměny sniží o 15%.
    • Nově je také přihlédnuto k barvě kuličky, původní Obrázekfialová je za shodných okolností méně účinná co do síly útoku než Obrázekzelená kulička proměny a dále jsou připraveny ještě další dvě barvy pro případné pozdější přidání do hry (ObrázekObrázek).
    • Opravena je také chyba hry, která způsobovala, že některé kuličky s nízkým levelem bylo možno použít dříve, než postava dosáhla levelu monstra. Nyní tedy platí, že musíte mít alespoň stejný level jako monstrum pro použití kuličky.
    • Síla útoku v proměně je upravena a to také s ohledem na level monstra ze kterého pochází. Bylo samozřejmě přihlédnuto ke starému nastavení proměny, přičemž cílem úpravy je dosáhnout lehce vyššího útoku při proměně P a podstatně nižšího útoku při ostatních úrovních. Aktuální hodnoty jsou pouze hrubým odhadem, proto lze očekávat, že se v průběhu testů budou ještě upravovat. To by mělo být hlavním předmětem testování.
    :arrow: Zajímá nás hlavně, jak se změní dmg postav v proměně v běžných lokacích, kde se kulička používá (Kerindor, Swamp, Haegeron). Berte v potaz různou sílu kuliček, u těch nejlepších by jste měli dosahovat výsledků lepších, naopak u kuliček nízkého levelu výsledků horších. Podělte se s námi o své hodnoty před i po úpravě.
  4. Poslední drobnou změnu nebudeme prozrazovat, ale jistě na ni přijdete sami. Poohlédněte se v prvním městě po něčem novém ;).
Datum spuštění VTS bude ještě oznámen na webu hry, kdy dojde k aktualizaci herního klienta a také launcheru.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: VTS (Veřejný Testovací Server) bude spuštěn

Příspěvek od Script » stř 04. pro 2013 12:02:00

Jistě jste si všimli, že VTS není momentálně dostupný. Pracujeme na posledních úpravách a měl by být spuštěn v průběhu dneška. Totéž se týká i launcheru, kterému se bohužel nevyhnuly problémy při spuštění na některých počítačích. Pokusíme se je co nejdříve vyřešit. Oprava těchto chyb je nejvyšší prioritou, prosíme proto o strpení.

Edit 14:20: VTS opět online.
Edit 6.12.: Launcher už by měl být také plně funkční.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Script » pát 06. pro 2013 19:38:45

Předměty pro zručnost byly přidány do obchůdku u skladníka.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Script » pon 09. pro 2013 14:52:00

Byl opraven nefunkční teleport z říše Jinno do testovacích map.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Saggitarius » čtv 12. pro 2013 7:11:20

VTS odstaven.
Provádíme úpravy nastavení.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « stř 4:31 pm »
Dík
@ Tomori « stř 4:28 pm »
Revus píše: Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
Dobrý den, hráč musí mít minimálně lvl 50
@ Revus « stř 4:24 pm »
Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
@ Tomori « stř 1:44 pm »
Dobrý den, bylo předáno dalších 30 dílků amuletu. :hello:
@ Relly « stř 1:29 pm »
@noxforko,  A v čem, když byly 4 ox ? A to i o víkendech.
@ Nonepovideeej « stř 12:10 pm »
Tohle ale nebyla jediná OX, celkově byly 4
@ noxforko « stř 12:00 pm »
smutne pro ty co maji odpoledni
@ Cassper17 « stř 6:02 am »
Amadori Tingra 15
@ ChunjoKing « stř 2:27 am »
21:00
@ ChunjoKing « stř 2:26 am »
@fenylalanin,  tak posledný len z OX. Dnes, 2.7. v stredu, máš jedinú šancu. Inak pumu neskompletizuješ!!!
@ fenylalanin « úte 8:33 pm »
ten už mám mám i z ohnivky a z forka
@ Janko.Tlcik « úte 7:45 pm »
skús skompletizovať stránky, to dá univerzálny dielik talizmanu
@ fenylalanin « úte 6:38 pm »
ahoj už mám 3ks amuletu a poslední chybějící získám jen z ox a nebo to jde i jinde ?
@ Tsurugi « pon 5:24 am »
Jinno: 142Chunjo: 180 Shinsoo : 60 Tsurugi
@ Zuzzi « pon 1:38 am »
Slova
@ ChunjoKing « pon 12:43 am »
@Ezzo95,  tipovačka už skončila. Pri zapojení sa, buď do tipovačky, alebo do vytvárania priania, získaváš tú istú časť talizmanu. Šancu na získanie amuletu pumy máš už len do 6.7.
@ Ezzo95 « ned 9:51 pm »
ta tipovacka neni potreba?
@ ChunjoKing « ned 9:13 pm »
@Ezzo95,  ahoj, ak prejdeš v stredu OX až do konca a ešte si sa nezapojil do vytvárania priania tu na fóre, tak áno.
@ Ezzo95 « ned 7:48 pm »
Ahoj. Je jeste mozne ziskat pumu do konce eventu?
@ ChunjoKing « ned 4:10 pm »
Zdravím. Už vieme, že sa dajú dorty použiť aj po evente. Ale budú sa dať aj ozdobiť po evente? Ďakujem za odpoveď.
@ ChunjoKing « sob 4:44 pm »
tak ale aspoň pre to prvé nasadnutie na pumu by mohla vyskočiť tabuľka s aktivovaním. Lebo teraz som nechtiac stlačil J a puma už zbytočne odpočítava.
@ noxforko « sob 4:30 pm »
a co udělat mimořádnou OX i ted v neděli? tím by se dostalo na více lidí
@ Grout « sob 1:54 pm »
EDIT na fóru - Event - slova (např. info o tom univerzálním dílku)
@ CrazyBull « sob 1:50 pm »
Grout píše: mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak? :D
Třeba k tomu přidat barvu na vlasy a mohlo by se jezdit třeba na zelený nebo odbarvený by bylo pecka k těm barveným brnkům :D
@ diver « sob 1:48 pm »
@Grout,  Nebo možnost vyměnit univerzální dílek za libovolný, který mu chybí? Jen nápad
@ Grout « sob 1:40 pm »
mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak? :D
@ ChunjoKing « sob 10:33 am »
To mi nejde už pol roka. Odkedy som začal hrať
@ OrangEE « sob 10:13 am »
Prečo nejde textové zobrazenie hodností?
@ matesWSW « sob 9:37 am »
Díky za rozpis, chápu to tedy správně že příští středa je poslední termín kdy bude ox?
@ Tomori « sob 9:34 am »
Dobrý den,
OX probíhá čtyřikrát – proto jsme ji záměrně rozdělili tak, aby se konala dvakrát o víkendu a dvakrát ve všední den. Bohužel se nikdy netrefíme do dne a času, který by vyhovoval všem hráčům. Vstupuje do toho mnoho proměnných – práce na směny, různá zaměstnání, rodinné povinnosti, koníčky, výlety, dovolené apod. 1. OX proběhla v sobotu 7. 6., 2. OX v neděli 15. 6., 3. OX ve čtvrtek 19. 6. a 4. OX proběhne ve středu 2. 7. Jak jsem již psala níže zkuste se pozeptat třeba přátel, zda by nezašel za Vaši postavu.
@ Tomas142 « sob 9:07 am »
Dobry den bilo by fajn kdyby OX bilo ovikendu je to ve stredu a jsem haji mam odpoledni
@ Tomori « sob 8:42 am »
Dobrý den, za OX je vždy horní pravý dílek.
@ silouette « sob 7:52 am »
Dobrý den, Tomori, víte prosím, jaký dílek se bude rozdávat za středeční OX? Bude to pravý dolní dílek, jako minule?
@ Tomori « pát 10:33 pm »
jogurd007 píše: Tak budu počítat na další víkend :D
Zkuste se pozeptat třeba přátel, zda by za Vás někdo nezašel ;) To máte jistější.
@ Tomori « pát 10:30 pm »
Grout píše: Tomori, tak si 3. zarybaříme? <3 :D
Budu tam! Doporučím Vám trénovat :D
@ jogurd007 « pát 10:30 pm »
Tak budu počítat na další víkend :D
@ Tomori « pát 10:29 pm »
@Ashen @jogurd007 Bohužel, i kdybych Vám dala anketku tak se nikdy neshodneme na jednotný den ani čas..
@ Grout « pát 10:21 pm »
Tomori, tak si 3. zarybaříme? <3 :D
@ jogurd007 « pát 10:09 pm »
No paráda. OX by bylo lepší dát o víkendu. Ta neděle od 21:00 byla fajn. V týdnu mám odpolední směnu, takže jsem v háji :D
@ Vydesenej « pát 9:48 pm »
Ashen píše: OX zrovna na den kdy začíná B4L hm :-D
Podle téhle logiky by ta OX nemohla bejt nikdy :D pokaždé by si někdo stěžoval, že zrovna dneska když musím jít ....
@ Ashen « pát 9:39 pm »
OX zrovna na den kdy začíná B4L hm :-D
@ Tomori « pát 9:31 pm »
Dobrý večer, byl přidán rozpis dalšího soutěžního týdne :hello:
@ fenylalanin « pát 9:24 pm »
Ahoj kdy bude ox prosím
@ TomasFoxx « pát 7:55 pm »
Je hezký jak je tu aktivní ta Tomori a nemusí to tu táhnout na zádech už jen Mio, máš u mě uplně naprosto bezvýznamnej plus Tomori <3
@ Uncut69 « pát 7:43 pm »
Kdy má být OX? děkují.
@ domcopvp « pát 6:20 pm »
@Mionix jasny chapu dekuju :D
@ Mionix « pát 5:44 pm »
@domcopvp,  Myslím si, že nám to vůbec nevadí, ale pak si nestěžujte případně, že vám event nefunguje tak jak má. :-)
@ domcopvp « pát 4:50 pm »
Dobrý den, mužu se zeptat zda je zakázano si udelat víc veder u kovare ? Dekuju za odpoveď :)
@ LazyMole « pát 4:47 pm »
nepřemýšleli jste o tom, že bychom viděli jak dlouho budou účinky pumy ještě sloužit? třeba jako buff nahoře vedle premek? děkuju za odpověď :)
@ Tomori « pát 4:26 pm »
Dobrý den, do půlnoci přidám rozpis dalšího soutěžního týdne ;)
@ silouette « pát 3:25 pm »
Dobrý den, kdy přidáte další rozpis soutěží pro tento víkend a příští týden?
@ matesWSW « pát 2:42 pm »
Ahoj, bude rozpis minieventů pro další týden, nebo už minieventy v rámci eventu nebudou?
@ OrangEE « pát 1:18 pm »
upečené pochutiny platia len pokedy nezomrem, alebo hodinu aj s úmrtiami?
@ Tomori « pát 10:38 am »
lukyno10 píše: Zeptám se, ozdobené dorty půjdou sníst i po eventu? děkuji :)
Dobrý den, ano půjdou :hello:
@ lukyno10 « pát 10:29 am »
Zeptám se, ozdobené dorty půjdou sníst i po eventu? děkuji :)
@ Tomori « pát 10:10 am »
KigiB00S píše: Chunjo: 121 Shinsoo: 144Jinno: 192 K1G1
Dobrý den, výroční tipovačka byla uzavřena již 25. 6. pokud Vám jde o dílek amuletu, poprosím Vás zúčastnit se "vytváření přáníčka". Tento tip již nebude započítám.
@ KigiB00S « pát 8:54 am »
Chunjo: 121 Shinsoo: 144Jinno: 192 K1G1
@ KigiB00S « pát 8:53 am »
1
@ ChunjoKing « pát 8:31 am »
Že aj šedú aj čiernu :D to by ma ani nenapadlo, že sa to vôbec dá mať obe vlastne
@ Vydesenej « pát 7:50 am »
No už vím čím to je u mě :D já mám totiž šedou i černou v inventáři a když mačkám J tak to neví kterou zvolit. Když jsem si dal jednu do skladu tak to funguje v pořádku.

Who is chatting