VTS (Veřejný Testovací Server)

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Zakladatel tématu
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Saggitarius » pon 25. lis 2013 11:50:43

Po nějaké době bude opět spuštěn veřejný testovací server (VTS). Na něm si bude možno odzkoušet a případně nahlásit problémy s novinkami, které půjdou do ostré hry.

VTS byl upraven pro snazší testování a to tak :
  1. Přihlášení proběhne pomocí standardního herního účtu pomocí launcheru (tedy použijte stejně přihlašovací údaje, jako do hry)
    Ukázka:
    vts.jpg
    Výběr VTS při přihlášení
  2. Po přihlášení si musíte založit nové postavy (účet bude prázdný)
  3. Po prvním přihlášení obdrží postavy základní výbavu
  4. Knihomol Soon se promění na prodejce výbavy +9 a to všech hlavních věcí
  5. U skladníka naleznete předměty pro bonusování výbavy. Bonusy budou padat pouze v maximálních velikostech. (tzn. pokud má předmět možnost získat například ZB pak vždy dostane ZB + 2000)
  6. Schopnosti postav lze trénovat pomocí Obrázekkamene duše
    Pokud je na postavě co trénovat (ve schopnosti alespoň jeden bod), je vybraná schopnost automaticky změněna na P.
    • Schopnost proměny lze trénovat knihou proměn, kterou můžete zakoupit u skladníka.
  7. Zvyšovat level postavy lze také pomocí Obrázekkamene duše. Pokud není co trénovat, je po použití kamene duše postava automaticky vyexpena na následující level. Je tak možno upravit na libovolný level v rozsahu 1 až 150.
  8. Postava automaticky obdrží koně level 21 včetně Obrázekknihy na přivolání
  9. Pro bonusování je připraven neomezený zdroj financí v podobě neomezeného trezoru u skladníka. Není nutné zadávat heslo a vybrané peníze nejsou odečítány.
  10. Výheň i kovadlinu na přidávání slotů a talismanů naleznete taktéž v prvním městě.
  11. Pro odzkoušení novinek budou připravena základní města tak, jak je známe doteď (to kvůli startovací pozici ve hře).
  12. Dále budou dostupné dvě upravené herní mapy, na které se dá libovolně teleportovat pomocí teleportéra. Obě mapy budou shodně nastaveny s tím rozdílem, že jedna bude v novém nastavení (viz níže) a druhá mapa bude nastavena na současný herní stav.
    • Mapa s novým nastavením bude u teleportéra označena jako "Mapa testu nového nastavení" a poběží na CH1
    • Mapa se starým nastavením bude dostupná pod tlačítkem "Mapa testu starého nastavení" a poběží na CHX.
    • Na obou mapách budou tatáž monstra, mapu lokace můžete zobrazit zde.
    • Obě mapy budou obdobou Swampu, to kvůli rozloze a geografickým podmínkám. Najdete na nich monstra všech rozličných úrovní a typů.
    • Mapy bude možno opustit opět pomocí teleportéra.
Pro první kolo testu budou připraveny tyto úpravy :
  1. Odolnost proti zapálení (nyní vedeno jako odolnost proti ohni). Tento bonus sníží šanci na zapálení od monster i postav a to o poloviční hodnotu, než je uvedena v tabulce bonusů postavy.
    Například: Postava či monstrum bude mít šanci na zapálení 40% Pokud dosáhnete bonusu 80% proti zapálení, nebude Vás možno zapálit.

    To lze otestovat v souboji postava proti postavě. Také je připraven upravený Král plamenů (na testovací mapě), který pro odzkoušení této schopnosti dostal šanci na zapálení 32% s účinkem 2500 DMG.
    :arrow: Tady bychom rádi, aby jste otestovali natočitelnost bonusu, funkčnost, použitelnost v PvP a zhodnotili celkový dopad na hru.
  2. Je připravena odolnost proti průniku (jak již bylo řečeno dříve jedná se o vrozenou schopnost vodního brnění v podobě magické obrany). Bonus jinde natočit nelze. Je tak připraveno 20% snížení účinku průniku (u brnění +9), které lze otestovat v PvP mezi postavami a také je zde na testovací mapě připraveno monstrum (Silný derviš Lv. 37, vzhledem shodný s pouštním okem). Silný derviš má nastaven 100% průnik, tedy každý jeho útok je veden průnikem a jeho základní útok je velmi malý.
    :idea: Chcete-li účinnost bonusu porovnat s přechozím stavem, stačí přejít do mapy starého nastavení, bonus proti průniku se tím znefukční.
    :arrow: Prosíme o otestování funkčnosti bonusu a také zhodnocení, jaký by měl bonus dopad na hru v této podobě a jaký by měl dopad při případném vložení do sběratelských odměn (cca 10%).
  3. Je připravena kompletní úprava proměny. Při založení postavy obdrží hráč cca 40 kuliček proměny a to na různorodá monstra.
    Jak to bylo doteď:
    • V normální hře je při schopnosti od levelu proměny 1 do G10 rozlišováno z jakého monstra je kulička proměny. Na levelu schopnosti P je toto rozlišení ve hře "BUGnuto" a je útok snížen právě o část bonusu za typ monstra.
    • Ve hře je momentálně také chyba v délce proměny, neboť na levelu 0 je proměna na pouhých 5 minut, na levelu 1-G10 je to 10 minut a na P je to něco přes 30 minut.
    Jak to bude na VTS:
    • Nově bude délka proměny vypočítána vzorcem.
      Spoiler:
      DÉLKA = ( ZAOKR_DOLŮ( ÚROVEŇ / 10 ) * 5 + ÚROVEŇ / 40 * 10 + 5 )
      (uvedeno v minutách)
      Například na P tak bude mít proměna trvání 35 minut, na G10 27,75 minut a tak dále. Dále bude délku proměny ovlivňovat stupeň příšery.
      Monstra nejnižšího stupně jsou snáze ovladatelná a nemají tak postih na délku proměny. Čím vyšší je stupeň monstra, tím více se zkracuje doba proměny (o 5% za každý stupeň).
      Příklad:
      • Kulička proměny Vzteklý Prašivec. Monstrum má základní stupeň (stupeň 1), tedy kulička nemá postih na délku proměny.
      • Naproti tomu Vzteklý Skřetí Velký Ork je o 3 stupně vyšší monstrum (stupeň 4) a tak se jeho délka proměny sniží o 15%.
    • Nově je také přihlédnuto k barvě kuličky, původní Obrázekfialová je za shodných okolností méně účinná co do síly útoku než Obrázekzelená kulička proměny a dále jsou připraveny ještě další dvě barvy pro případné pozdější přidání do hry (ObrázekObrázek).
    • Opravena je také chyba hry, která způsobovala, že některé kuličky s nízkým levelem bylo možno použít dříve, než postava dosáhla levelu monstra. Nyní tedy platí, že musíte mít alespoň stejný level jako monstrum pro použití kuličky.
    • Síla útoku v proměně je upravena a to také s ohledem na level monstra ze kterého pochází. Bylo samozřejmě přihlédnuto ke starému nastavení proměny, přičemž cílem úpravy je dosáhnout lehce vyššího útoku při proměně P a podstatně nižšího útoku při ostatních úrovních. Aktuální hodnoty jsou pouze hrubým odhadem, proto lze očekávat, že se v průběhu testů budou ještě upravovat. To by mělo být hlavním předmětem testování.
    :arrow: Zajímá nás hlavně, jak se změní dmg postav v proměně v běžných lokacích, kde se kulička používá (Kerindor, Swamp, Haegeron). Berte v potaz různou sílu kuliček, u těch nejlepších by jste měli dosahovat výsledků lepších, naopak u kuliček nízkého levelu výsledků horších. Podělte se s námi o své hodnoty před i po úpravě.
  4. Poslední drobnou změnu nebudeme prozrazovat, ale jistě na ni přijdete sami. Poohlédněte se v prvním městě po něčem novém ;).
Datum spuštění VTS bude ještě oznámen na webu hry, kdy dojde k aktualizaci herního klienta a také launcheru.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Script
Lv.34
Lv.34
Příspěvky: 1434
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Poděkoval: 286×
Má poděkování: 1464×

Re: VTS (Veřejný Testovací Server) bude spuštěn

Příspěvek od Script » stř 04. pro 2013 12:02:00

Jistě jste si všimli, že VTS není momentálně dostupný. Pracujeme na posledních úpravách a měl by být spuštěn v průběhu dneška. Totéž se týká i launcheru, kterému se bohužel nevyhnuly problémy při spuštění na některých počítačích. Pokusíme se je co nejdříve vyřešit. Oprava těchto chyb je nejvyšší prioritou, prosíme proto o strpení.

Edit 14:20: VTS opět online.
Edit 6.12.: Launcher už by měl být také plně funkční.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.34
Lv.34
Příspěvky: 1434
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Poděkoval: 286×
Má poděkování: 1464×

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Script » pát 06. pro 2013 19:38:45

Předměty pro zručnost byly přidány do obchůdku u skladníka.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.34
Lv.34
Příspěvky: 1434
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Poděkoval: 286×
Má poděkování: 1464×

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Script » pon 09. pro 2013 14:52:00

Byl opraven nefunkční teleport z říše Jinno do testovacích map.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Saggitarius
Zakladatel tématu
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Příspěvek od Saggitarius » čtv 12. pro 2013 7:11:20

VTS odstaven.
Provádíme úpravy nastavení.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Mionix « sob 7:35 pm »
@Skullhlav,  Nezlobte se na mě, ale když v daný den jste jediný a ostatních x set hráčů má stánky a nepadají, tak co vám na to máme říci?
@ Skullhlav « sob 7:25 pm »
Neříkám že na obou stranách je vše na 100% Tohle jsem vytáhnul protože to byl případ že mi to tak za den padalo každou hodinu a pravidelně schválně jsem spustil diagnostiku a u mě to na 100% nebylo a když jsem to oznámil byl jsem odbyt " my nic to vy" pak zajímavé že to přestalo a už to nikdy neudělalo
@ Mionix « sob 7:14 pm »
A pamatujte, vždy když je chyba na straně serveru, tak já jsem první, který začne shánět Saggiho a okamžitě to řeším, jako posledně, když spadl přihlašovací server. A pár hodin hra nedovolila přihlásit. A následně to i vždy přiznám a oznámím.
@ Mionix « sob 7:02 pm »
Takto třeba u mě vypadal internet, kdy mi do telefonu poskytoval tvrdil: U nás nic takového neexistuje, u nás vše běží na 100%, vy lžete, nevymýšlejte si. A když jsem mu dodal screeny, tak najednou se začali omlouvat, že někdo v baráku shazoval častými dotazy switch a podobné. https://ctrlv.cz/gaER
@ Skullhlav « sob 6:56 pm »
Mionix píše: @Skullhlav,  Když padají stánky jen vám, tak je to chyba na straně serveru? :shock: Mně stojí stánky 24h x 365d. A nic mi nepadá. Pokud stánky vám někdy padají a někdy ne, tak ha? A ještě dodám, servery jsou ve FRA a každý k nim jede po jiné cestě. Ne každá cesta v danou chvíli musí fungovat na 100%.
Přesně jak jsi říkal je vymlouvačné řečí :heart:
@ sizmik « sob 6:55 pm »
Pamatuje si někdo prosím, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Mionix « sob 6:27 pm »
@Skullhlav,  Když padají stánky jen vám, tak je to chyba na straně serveru? :shock: Mně stojí stánky 24h x 365d. A nic mi nepadá. Pokud stánky vám někdy padají a někdy ne, tak ha? A ještě dodám, servery jsou ve FRA a každý k nim jede po jiné cestě. Ne každá cesta v danou chvíli musí fungovat na 100%.
@ Selema « sob 4:50 pm »
@MoravskyPepin,  jn
@ MoravskyPepin « sob 4:49 pm »
@Selema,  Tím líp, kdo by chtěl takovou buglou postavu
@ Selema « sob 4:48 pm »
A co když jsem jacka neprodala ?:O
@ Melounek10 « sob 4:47 pm »
jn jack už je u nás
@ MoravskyPepin « sob 4:44 pm »
@Selema,  Nekecej, vždyť ani nemáš postavu
@ Melounek10 « sob 4:23 pm »
@SamJsiLama,  S kým se hádáš když ne semnou?
@ Selema « sob 4:18 pm »
Sekala jsem s 95% yang a 115% yang( svatyně větru ) a výsledek yangů byl uplně stejný, bomby padaly normalně.
@ schvarz « sob 3:57 pm »
S tím, jakej je rozptyl v dropu yangů, by podle mě musel sekat třeba 2k a 2k skupin
@ schvarz « sob 3:57 pm »
200 skupin je moc málo
@ Nejko123 « sob 3:54 pm »
@SamJsiLama, no v ent výbave máš 100% yang nie ? Zosekaj pri větešovi napríklad 200 skupín, potom 200 skupín s 20% yang od ducha, pri absolútne rovnakých podmienkach a daj nám vedieť výsledok :D
@ schvarz « sob 3:52 pm »
Tak na fóru tady máš od ElectriXe, že nefunguje, tak to bude na 99% pravda
@ rudlaninja « sob 3:44 pm »
@SamJsiLama,  Mělo by fungovat jen 100%,ale nedávno měl kolega z cechu svatyni větru měl 116% a yangů i yang bomb padalo více takže kdo ví :D
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
Protože drop je dělen 3 z bonusu ve vecech jeste k tomu. :)
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
@SamJsiLama,  Nefunguje. POuze drop funguje. :)
@ TopTopiik « sob 3:29 pm »
@SamJsiLama, dejte si 1v1
@ SamJsiLama « sob 3:11 pm »
Ahoj, máme totální hádku v cechu až na krev o tom, že jde více jak 100% yang bonus.. já tvrdím, že nad 100% nefunguje, kdo mi to potvrdí? :lol:
@ Nejko123 « sob 2:57 pm »
Skullhlav píše:
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
hrám tu 8 mesiacov a nikdy som žiadne problémy nemal, takže kde je teda chyba ? :D
@ sizmik « sob 1:28 pm »
Pamatuje si někdo, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Skullhlav « sob 1:15 pm »
schvarz píše: Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
Kdyby to bylo jak říkáš tak by spadlo všem stejně v danou dobu.
@ Skullhlav « sob 1:14 pm »
schvarz píše: Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
Jo no za to že ty jsi snědl šalamouna :D
@ schvarz « sob 1:06 pm »
Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
@ schvarz « sob 1:05 pm »
Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
@ schvarz « sob 1:04 pm »
@Skullhlav,  Tak vzhledem k tomu, že s tím mělo problém malé % hráčů, tak za to asi game provider nemůže
@ Skullhlav « sob 12:22 pm »
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
@ MoravskyPepin « sob 11:39 am »
Ale tak to platí u všech "služeb", kterým člověk nerozumí. Jdeš do obchodu, koupíš si rohlík a to že neobsahuje to co by měl, maso pochybné kvality a stejně půjdeš a koupíš si to protože jíst musíš. Nebo zajdeš do servisu, řeknou ti že bylo potřeba XY věcí navíc a pokud do toho nevidíš, tak jen otevřeš peněženku a zaplatíš.
@ schvarz « sob 11:28 am »
Jakoby tohle platí jen v lokacích, kde je na výběr víc než 1 provider
@ Mionix « sob 11:26 am »
Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
@ schvarz « sob 11:20 am »
Jojo, placené, mrk mrk
@ Mionix « sob 11:20 am »
Já používám toto v plné verzi. Ale je to placené. https://www.pingplotter.com/
@ schvarz « sob 11:20 am »
Víc jak půlka uživatelů si neumí ani pingnout nějaký server, aby zjistili odezvu a jestli něco jede. Nějaký trasování umí tak 10% :D
@ RAMHH « sob 11:19 am »
Na tohle doporucuji PingPlotter, je free a dela presne to, co Mionix popisuje.
@ schvarz « sob 11:19 am »
Bohužel většina uživatelů si sama neumí zjistit kvalitu tý služby, co jim je poskytovaná
@ Mionix « sob 11:15 am »
Já toto nikdy nepochopím. Vy si platíte nějakou službu, s nějakými parametry a následně vám někdo dodává službu s parametry na nic, které ani z půlky nejsou to, za co si platíte a vy jste spokojeni. A necháváte se ohlupovat, že u nich je vše OK. Fakt to nechápu. To je jako si koupit automobil s rychlostí 130 Km/h a ono bude polovic času jezdit jen 60 km/h. A vy budete spokojeni a nebudete to řešit.
@ Mionix « sob 11:02 am »
@Jardak,  Já jedu jak na Win 7, tak na Win 10. Jak v práci, tak doma. Stánky mi nepadly x roků. to samé okno se hrou.
@ Mionix « sob 11:01 am »
@Jardak,  Programy na sledování internetového připojení. Zadám si konečnou adresu, kam se připojuji a vyjede mi to komplet trasu, tu pak sleduje. A já vidím, kde a kdy a na jak dlouho jsou výpadky.
@ Mionix « sob 11:01 am »
Mně doma oblboval také. Je to asi půl roku, co mi neustále padal internet. Tak jsem jim vyjel, že jejich prvotní zařízení u nás v baráku padá. Docela čuměli, čeho jsem schopen. Následně se začali omlouvat, že to způsobovali sousedi zavirovanými počítači a bla bla bla. Na to já jim kašlu. Když si něco platím, tak za to chci 100% kvalitu. Ne s prominutím sračku.
@ Jardak « sob 11:00 am »
jaký nástroj máte namysli ?
@ Mionix « sob 10:59 am »
Kamarádku takto poskytovatel internetu oblboval 2 roky. Než jsem se do toho vložil já, dal jí na to nástroje a následně jsme důkazy dali poskytovateli internetu. Zmlkl a najednou vše začalo šlapat na 100%.
@ Mionix « sob 10:56 am »
@Jardak,  Zkuste použít nějaký sofistikovaný nástroj na sledování internetového připojení.
@ Mionix « sob 10:55 am »
@Jardak,  Váš poskytoval internetu, jak je obvyklé, protože u nich nikdy nic není, vše jim běží na 100%, vám lže. Padá vám to díky internetu.
@ Jardak « sob 10:47 am »
83527
@ Mionix « sob 10:46 am »
@Jardak,  číslo ticketu?
@ schvarz « sob 10:41 am »
Krásný trs sazenic @sizmik
@ Jardak « sob 10:38 am »
Jak je možné, že mi nikdo neodpověděl již dvacet dní na tiket na supportu?
@ sizmik « sob 9:06 am »
Tomu říkám úspěšné herbaření :D https://ctrlv.cz/OXRn
@ Mionix « sob 8:44 am »
@Neves,  S tikety, se kterými si GM neporadí a ani LGM neví rady, tak musí jedině GA. Jen on má přímý přístup do databáze, jen on si může vyjet cokoliv nebo jen on může kouknout do kódu hry. Tak že některé tickety jen GA.
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Jako mně stačí i současná situace jo, vím, že se nestane, že tam visí nedotčenej ticket, že se přečte všecko, ale přeci jen to pohladí tu potřebu no :D
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Nebo odepsat "dík, mrknem na to" :D
@ schvarz « pát 9:35 pm »
@Selema,  Jo, to by bylo fajn.
@ Selema « pát 9:35 pm »
Bylo by fajn na support přidat něco jako zobrazeno m taky jsem poslala tiket s bugem a nic.
@ Nejko123 « pát 9:35 pm »
@Mionix, myslím že by si tu mohol naverbovať zopár ľudí ktorý by vám stým všetkým určite s radosťou pomohli keď sú taký šikovný sem na fóre :lol:
@ schvarz « pát 9:34 pm »
Nechápu smysl věty Lindo :D Nepochopil jsem tě teď
@ Selema « pát 9:33 pm »
Tady jde spíš o ten pocit že o tom někdo z týmu ví, než o to jestli se to řeší či ne. Když ti napíšou že to přidali do nějakého seznamu bugů a že to v budoucnu opraví je fajn,ale je to to samé jako kdyby ti řekli : Ano děkujeme za nahlašení.

Kdo chatuje

offline Ade 
offline Aylia 
offline Inferna 
offline Klavesa 
idle Mionix 
idle Skullhlav 
offline elcucuy