Máme nové železo

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Zakladatel tématu
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1267
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Poděkoval:
Má poděkování: 2981×

Máme nové železo

Příspěvek od Saggitarius » stř 09. zář 2015 12:24:09

V rámci modernizace, která započala minulý týden, jsme pořídili nové výkonnější servery. Nové servery byly nasazeny nejprve na některá „cháčka“. Při zítřejší údržbě dojde k převodu zbývajících na nové servery.
Dále pak bude vyměněn databázový server, na kterém jsou uloženy veškeré záznamy vašich postav, účtů. Tento převod však nelze provést během krátké chvíle a tak je nutno říct, že údržba bude delší než obvykle. Jen záznamy o činnosti postav mají úctyhodných 132 GB a zálohy dalších 80 GB dat.

Zítřejší údržba proto započne v nestandardním čase mezi 6. a 7. hodinou ranní. Délku převodu nelze předem odhadnout, ale provedeme ji v co nejkratším čase, jak jen bude možné. Během převodu budou postupně omezeny funkce na webu a to včetně fóra, centrálních účtů, možnosti dobití SD i supportu.

Dále pak proběhne v průběhu týdne postupné přepnutí webu také na nový server. Server pro obsluhu webového portálu je již připraven a změna by se tak měla obejít bez jakéhokoliv výpadku.

O běh hry, webu, databáze a záloh se nově budou starat servery s jedno a dvouprocesorovými „čtyřjádry“ řady Intel Xeon E3 s dostatečnou zásobou paměti 16 a 32 GB a bezpečnými rychlými SSD a SAS disky. Samozřejmostí je vysoká bezpečnost uložených dat a ochrana jak proti selhání HW, tak i proti pokusům o prolomení přístupu na server.

Děkujeme za přízeň a trpělivost při přesunu dat.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Mionix « sob 8:53 pm »
Jaký jste použil nástroj a kde jsou tedy jaké výsledky? Důkazy pro nás? Vůbec nejsem popuzen. Jsem naprosto v klidu. Ale v 99,9% lidí píše: Internet mám v pohodě. A na to přišli jak? Nikdo nedodá jediný důkaz. To, že mu naběhne stránka seznamu, vůbec nic neznamená. 99% lidí si dokáže akorát pustit speedmetr na nějakém webu, ale to vám naprosto nic neřekne. Dělám IT provoz již 25 let. Od malé firmy o 10 lidech až nyní po obrovskou firmu s 20.000 uživateli, tisíci servery, tisíce síťových prvků. Jen za internetové připojení u nás od různých firem platíme x set tisíc měsíčně. A u nás si nikdo z poskytovatelů nedovolí říci: u nás je vše v pohodě, protože vše má firma s dohledovým centrem 24h/365d a jakýkoliv sebemenší výpadek nám okamžitě hlásí a my okamžitě řešíme.
@ Skullhlav « sob 8:52 pm »
Jde vidět že vás to obtěžuje a už jste popuzen omluva z mé strany, přeji dobrou noc
@ Skullhlav « sob 8:49 pm »
Mionix píše: @Skullhlav,  A co jako čekáte? Hraje v jednu chvíli v jeden den 500 lidí. Nikomu to nepadá, jen vám. Jak vy by jste to řešil? Docela jsem zvědavý na váš názor. Vy jste správce sítě a neumíte si monitorovat vlastní internetové připojení?
A vy neumíte číst psal jsem že jsem dělal diagnostiku jde vidět že to ani nečtete :heart: A navíc nechtěl jsem tady vyvolat hádku každý si hájí své stanovisko
@ Mionix « sob 8:45 pm »
@Skullhlav,  A co jako čekáte? Hraje v jednu chvíli v jeden den 500 lidí. Nikomu to nepadá, jen vám. Jak vy by jste to řešil? Docela jsem zvědavý na váš názor. Vy jste správce sítě a neumíte si monitorovat vlastní internetové připojení?
@ Skullhlav « sob 8:44 pm »
schvarz píše: @Skullhlav,  Nesnědl jsem šalamouna, místo toho mám praxi a školu na danou problematiku. Absolvoval jsem 3 semestry předmětů o sítích a operačních systémech. Rád si poslechnu, čím sis v daném oboru prošel ty. Pokud si nenecháš poradit a budeš si pořád razit svojí nepodloženou teorii, tak nevím, co čekáš :D
5 let servisní technik Pro ABB teď 6 rokem správce sítě pro Tieto :)
@ Skullhlav « sob 8:37 pm »
Mionix píše: @Skullhlav,  Nezlobte se na mě, ale když v daný den jste jediný a ostatních x set hráčů má stánky a nepadají, tak co vám na to máme říci?
No jo Profesionalita se pozná lepší způsob než odbyt asi neumíte :sheriff:
@ schvarz « sob 7:59 pm »
@Skullhlav,  Nesnědl jsem šalamouna, místo toho mám praxi a školu na danou problematiku. Absolvoval jsem 3 semestry předmětů o sítích a operačních systémech. Rád si poslechnu, čím sis v daném oboru prošel ty. Pokud si nenecháš poradit a budeš si pořád razit svojí nepodloženou teorii, tak nevím, co čekáš :D
@ Mionix « sob 7:35 pm »
@Skullhlav,  Nezlobte se na mě, ale když v daný den jste jediný a ostatních x set hráčů má stánky a nepadají, tak co vám na to máme říci?
@ Skullhlav « sob 7:25 pm »
Neříkám že na obou stranách je vše na 100% Tohle jsem vytáhnul protože to byl případ že mi to tak za den padalo každou hodinu a pravidelně schválně jsem spustil diagnostiku a u mě to na 100% nebylo a když jsem to oznámil byl jsem odbyt " my nic to vy" pak zajímavé že to přestalo a už to nikdy neudělalo
@ Mionix « sob 7:14 pm »
A pamatujte, vždy když je chyba na straně serveru, tak já jsem první, který začne shánět Saggiho a okamžitě to řeším, jako posledně, když spadl přihlašovací server. A pár hodin hra nedovolila přihlásit. A následně to i vždy přiznám a oznámím.
@ Mionix « sob 7:02 pm »
Takto třeba u mě vypadal internet, kdy mi do telefonu poskytoval tvrdil: U nás nic takového neexistuje, u nás vše běží na 100%, vy lžete, nevymýšlejte si. A když jsem mu dodal screeny, tak najednou se začali omlouvat, že někdo v baráku shazoval častými dotazy switch a podobné. https://ctrlv.cz/gaER
@ Skullhlav « sob 6:56 pm »
Mionix píše: @Skullhlav,  Když padají stánky jen vám, tak je to chyba na straně serveru? :shock: Mně stojí stánky 24h x 365d. A nic mi nepadá. Pokud stánky vám někdy padají a někdy ne, tak ha? A ještě dodám, servery jsou ve FRA a každý k nim jede po jiné cestě. Ne každá cesta v danou chvíli musí fungovat na 100%.
Přesně jak jsi říkal je vymlouvačné řečí :heart:
@ sizmik « sob 6:55 pm »
Pamatuje si někdo prosím, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Mionix « sob 6:27 pm »
@Skullhlav,  Když padají stánky jen vám, tak je to chyba na straně serveru? :shock: Mně stojí stánky 24h x 365d. A nic mi nepadá. Pokud stánky vám někdy padají a někdy ne, tak ha? A ještě dodám, servery jsou ve FRA a každý k nim jede po jiné cestě. Ne každá cesta v danou chvíli musí fungovat na 100%.
@ Selema « sob 4:50 pm »
@MoravskyPepin,  jn
@ MoravskyPepin « sob 4:49 pm »
@Selema,  Tím líp, kdo by chtěl takovou buglou postavu
@ Selema « sob 4:48 pm »
A co když jsem jacka neprodala ?:O
@ Melounek10 « sob 4:47 pm »
jn jack už je u nás
@ MoravskyPepin « sob 4:44 pm »
@Selema,  Nekecej, vždyť ani nemáš postavu
@ Melounek10 « sob 4:23 pm »
@SamJsiLama,  S kým se hádáš když ne semnou?
@ Selema « sob 4:18 pm »
Sekala jsem s 95% yang a 115% yang( svatyně větru ) a výsledek yangů byl uplně stejný, bomby padaly normalně.
@ schvarz « sob 3:57 pm »
S tím, jakej je rozptyl v dropu yangů, by podle mě musel sekat třeba 2k a 2k skupin
@ schvarz « sob 3:57 pm »
200 skupin je moc málo
@ Nejko123 « sob 3:54 pm »
@SamJsiLama, no v ent výbave máš 100% yang nie ? Zosekaj pri větešovi napríklad 200 skupín, potom 200 skupín s 20% yang od ducha, pri absolútne rovnakých podmienkach a daj nám vedieť výsledok :D
@ schvarz « sob 3:52 pm »
Tak na fóru tady máš od ElectriXe, že nefunguje, tak to bude na 99% pravda
@ rudlaninja « sob 3:44 pm »
@SamJsiLama,  Mělo by fungovat jen 100%,ale nedávno měl kolega z cechu svatyni větru měl 116% a yangů i yang bomb padalo více takže kdo ví :D
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
Protože drop je dělen 3 z bonusu ve vecech jeste k tomu. :)
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
@SamJsiLama,  Nefunguje. POuze drop funguje. :)
@ TopTopiik « sob 3:29 pm »
@SamJsiLama, dejte si 1v1
@ SamJsiLama « sob 3:11 pm »
Ahoj, máme totální hádku v cechu až na krev o tom, že jde více jak 100% yang bonus.. já tvrdím, že nad 100% nefunguje, kdo mi to potvrdí? :lol:
@ Nejko123 « sob 2:57 pm »
Skullhlav píše:
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
hrám tu 8 mesiacov a nikdy som žiadne problémy nemal, takže kde je teda chyba ? :D
@ sizmik « sob 1:28 pm »
Pamatuje si někdo, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Skullhlav « sob 1:15 pm »
schvarz píše: Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
Kdyby to bylo jak říkáš tak by spadlo všem stejně v danou dobu.
@ Skullhlav « sob 1:14 pm »
schvarz píše: Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
Jo no za to že ty jsi snědl šalamouna :D
@ schvarz « sob 1:06 pm »
Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
@ schvarz « sob 1:05 pm »
Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
@ schvarz « sob 1:04 pm »
@Skullhlav,  Tak vzhledem k tomu, že s tím mělo problém malé % hráčů, tak za to asi game provider nemůže
@ Skullhlav « sob 12:22 pm »
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
@ MoravskyPepin « sob 11:39 am »
Ale tak to platí u všech "služeb", kterým člověk nerozumí. Jdeš do obchodu, koupíš si rohlík a to že neobsahuje to co by měl, maso pochybné kvality a stejně půjdeš a koupíš si to protože jíst musíš. Nebo zajdeš do servisu, řeknou ti že bylo potřeba XY věcí navíc a pokud do toho nevidíš, tak jen otevřeš peněženku a zaplatíš.
@ schvarz « sob 11:28 am »
Jakoby tohle platí jen v lokacích, kde je na výběr víc než 1 provider
@ Mionix « sob 11:26 am »
Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
@ schvarz « sob 11:20 am »
Jojo, placené, mrk mrk
@ Mionix « sob 11:20 am »
Já používám toto v plné verzi. Ale je to placené. https://www.pingplotter.com/
@ schvarz « sob 11:20 am »
Víc jak půlka uživatelů si neumí ani pingnout nějaký server, aby zjistili odezvu a jestli něco jede. Nějaký trasování umí tak 10% :D
@ RAMHH « sob 11:19 am »
Na tohle doporucuji PingPlotter, je free a dela presne to, co Mionix popisuje.
@ schvarz « sob 11:19 am »
Bohužel většina uživatelů si sama neumí zjistit kvalitu tý služby, co jim je poskytovaná
@ Mionix « sob 11:15 am »
Já toto nikdy nepochopím. Vy si platíte nějakou službu, s nějakými parametry a následně vám někdo dodává službu s parametry na nic, které ani z půlky nejsou to, za co si platíte a vy jste spokojeni. A necháváte se ohlupovat, že u nich je vše OK. Fakt to nechápu. To je jako si koupit automobil s rychlostí 130 Km/h a ono bude polovic času jezdit jen 60 km/h. A vy budete spokojeni a nebudete to řešit.
@ Mionix « sob 11:02 am »
@Jardak,  Já jedu jak na Win 7, tak na Win 10. Jak v práci, tak doma. Stánky mi nepadly x roků. to samé okno se hrou.
@ Mionix « sob 11:01 am »
@Jardak,  Programy na sledování internetového připojení. Zadám si konečnou adresu, kam se připojuji a vyjede mi to komplet trasu, tu pak sleduje. A já vidím, kde a kdy a na jak dlouho jsou výpadky.
@ Mionix « sob 11:01 am »
Mně doma oblboval také. Je to asi půl roku, co mi neustále padal internet. Tak jsem jim vyjel, že jejich prvotní zařízení u nás v baráku padá. Docela čuměli, čeho jsem schopen. Následně se začali omlouvat, že to způsobovali sousedi zavirovanými počítači a bla bla bla. Na to já jim kašlu. Když si něco platím, tak za to chci 100% kvalitu. Ne s prominutím sračku.
@ Jardak « sob 11:00 am »
jaký nástroj máte namysli ?
@ Mionix « sob 10:59 am »
Kamarádku takto poskytovatel internetu oblboval 2 roky. Než jsem se do toho vložil já, dal jí na to nástroje a následně jsme důkazy dali poskytovateli internetu. Zmlkl a najednou vše začalo šlapat na 100%.
@ Mionix « sob 10:56 am »
@Jardak,  Zkuste použít nějaký sofistikovaný nástroj na sledování internetového připojení.
@ Mionix « sob 10:55 am »
@Jardak,  Váš poskytoval internetu, jak je obvyklé, protože u nich nikdy nic není, vše jim běží na 100%, vám lže. Padá vám to díky internetu.
@ Jardak « sob 10:47 am »
83527
@ Mionix « sob 10:46 am »
@Jardak,  číslo ticketu?
@ schvarz « sob 10:41 am »
Krásný trs sazenic @sizmik
@ Jardak « sob 10:38 am »
Jak je možné, že mi nikdo neodpověděl již dvacet dní na tiket na supportu?
@ sizmik « sob 9:06 am »
Tomu říkám úspěšné herbaření :D https://ctrlv.cz/OXRn
@ Mionix « sob 8:44 am »
@Neves,  S tikety, se kterými si GM neporadí a ani LGM neví rady, tak musí jedině GA. Jen on má přímý přístup do databáze, jen on si může vyjet cokoliv nebo jen on může kouknout do kódu hry. Tak že některé tickety jen GA.

Kdo chatuje

offline Ade 
offline Inferna 
offline Klavesa 
offline Krudan 
idle Mionix 
offline Relly 
offline Selema 
idle Skullhlav 
offline Synner