Proběhla mimořádná údržba

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Odpovědět
Uživatelský avatar
Script
Zakladatel tématu
Lv.34
Lv.34
Příspěvky: 1434
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Poděkoval: 286×
Má poděkování: 1464×

Proběhla mimořádná údržba

Příspěvek od Script » úte 27. pro 2016 8:44:16

Vážená komunito,

Dnes v brzkých ranních hodinách proběhla mimořádná údržbě serveru, jejímž cílem byla oprava kritické chyby v systému denních dárků. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost.

Více informací najdete v novince na webu hry: http://www.ekura.cz/novinky/1263
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Skullhlav « sob 6:56 pm »
Mionix píše: @Skullhlav,  Když padají stánky jen vám, tak je to chyba na straně serveru? :shock: Mně stojí stánky 24h x 365d. A nic mi nepadá. Pokud stánky vám někdy padají a někdy ne, tak ha? A ještě dodám, servery jsou ve FRA a každý k nim jede po jiné cestě. Ne každá cesta v danou chvíli musí fungovat na 100%.
Přesně jak jsi říkal je vymlouvačné řečí :heart:
@ sizmik « sob 6:55 pm »
Pamatuje si někdo prosím, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Mionix « sob 6:27 pm »
@Skullhlav,  Když padají stánky jen vám, tak je to chyba na straně serveru? :shock: Mně stojí stánky 24h x 365d. A nic mi nepadá. Pokud stánky vám někdy padají a někdy ne, tak ha? A ještě dodám, servery jsou ve FRA a každý k nim jede po jiné cestě. Ne každá cesta v danou chvíli musí fungovat na 100%.
@ Selema « sob 4:50 pm »
@MoravskyPepin,  jn
@ MoravskyPepin « sob 4:49 pm »
@Selema,  Tím líp, kdo by chtěl takovou buglou postavu
@ Selema « sob 4:48 pm »
A co když jsem jacka neprodala ?:O
@ Melounek10 « sob 4:47 pm »
jn jack už je u nás
@ MoravskyPepin « sob 4:44 pm »
@Selema,  Nekecej, vždyť ani nemáš postavu
@ Melounek10 « sob 4:23 pm »
@SamJsiLama,  S kým se hádáš když ne semnou?
@ Selema « sob 4:18 pm »
Sekala jsem s 95% yang a 115% yang( svatyně větru ) a výsledek yangů byl uplně stejný, bomby padaly normalně.
@ schvarz « sob 3:57 pm »
S tím, jakej je rozptyl v dropu yangů, by podle mě musel sekat třeba 2k a 2k skupin
@ schvarz « sob 3:57 pm »
200 skupin je moc málo
@ Nejko123 « sob 3:54 pm »
@SamJsiLama, no v ent výbave máš 100% yang nie ? Zosekaj pri větešovi napríklad 200 skupín, potom 200 skupín s 20% yang od ducha, pri absolútne rovnakých podmienkach a daj nám vedieť výsledok :D
@ schvarz « sob 3:52 pm »
Tak na fóru tady máš od ElectriXe, že nefunguje, tak to bude na 99% pravda
@ rudlaninja « sob 3:44 pm »
@SamJsiLama,  Mělo by fungovat jen 100%,ale nedávno měl kolega z cechu svatyni větru měl 116% a yangů i yang bomb padalo více takže kdo ví :D
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
Protože drop je dělen 3 z bonusu ve vecech jeste k tomu. :)
@ qSTRoNgMANp « sob 3:36 pm »
@SamJsiLama,  Nefunguje. POuze drop funguje. :)
@ TopTopiik « sob 3:29 pm »
@SamJsiLama, dejte si 1v1
@ SamJsiLama « sob 3:11 pm »
Ahoj, máme totální hádku v cechu až na krev o tom, že jde více jak 100% yang bonus.. já tvrdím, že nad 100% nefunguje, kdo mi to potvrdí? :lol:
@ Nejko123 « sob 2:57 pm »
Skullhlav píše:
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
hrám tu 8 mesiacov a nikdy som žiadne problémy nemal, takže kde je teda chyba ? :D
@ sizmik « sob 1:28 pm »
Pamatuje si někdo, jaké barvy byly o haloweenu potřeba na ty speciální účesy?
@ Skullhlav « sob 1:15 pm »
schvarz píše: Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
Kdyby to bylo jak říkáš tak by spadlo všem stejně v danou dobu.
@ Skullhlav « sob 1:14 pm »
schvarz píše: Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
Jo no za to že ty jsi snědl šalamouna :D
@ schvarz « sob 1:06 pm »
Kamaráda že pozdravuju, ale dokud nevidim traceroute z počítače se zmiňovanými potížemi na nějakou relevantní koncovou adresu, tak kamarádovi nevěřím ani nos mezi očima :D Internetoví provideři jsou lháři jak sviňa :D
@ schvarz « sob 1:05 pm »
Server na hře přistupuje ke všem hráčům stejně :D Nemá žádný vliv na kvalitu danýho připojení a objem dat tekoucích mezi klientem a serverem je pro každého klienta stejný :D
@ schvarz « sob 1:04 pm »
@Skullhlav,  Tak vzhledem k tomu, že s tím mělo problém malé % hráčů, tak za to asi game provider nemůže
@ Skullhlav « sob 12:22 pm »
Mionix píše: Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
Tak a teď si rypnu. A vy děláte co ? Když mi před 3 měsíci padal co 1 hodinu stánek tak byla vina na vaší straně pač kamarád co děla technika v UPC( teď už Vodafone) mě utvrdil že u nich to není dokonce mi poslal graf cele cesty,a když jsem vám zdělil že mi to děla tak mi bylo oznámeno "my nic to u vás" :D :D
@ MoravskyPepin « sob 11:39 am »
Ale tak to platí u všech "služeb", kterým člověk nerozumí. Jdeš do obchodu, koupíš si rohlík a to že neobsahuje to co by měl, maso pochybné kvality a stejně půjdeš a koupíš si to protože jíst musíš. Nebo zajdeš do servisu, řeknou ti že bylo potřeba XY věcí navíc a pokud do toho nevidíš, tak jen otevřeš peněženku a zaplatíš.
@ schvarz « sob 11:28 am »
Jakoby tohle platí jen v lokacích, kde je na výběr víc než 1 provider
@ Mionix « sob 11:26 am »
Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
@ schvarz « sob 11:20 am »
Jojo, placené, mrk mrk
@ Mionix « sob 11:20 am »
Já používám toto v plné verzi. Ale je to placené. https://www.pingplotter.com/
@ schvarz « sob 11:20 am »
Víc jak půlka uživatelů si neumí ani pingnout nějaký server, aby zjistili odezvu a jestli něco jede. Nějaký trasování umí tak 10% :D
@ RAMHH « sob 11:19 am »
Na tohle doporucuji PingPlotter, je free a dela presne to, co Mionix popisuje.
@ schvarz « sob 11:19 am »
Bohužel většina uživatelů si sama neumí zjistit kvalitu tý služby, co jim je poskytovaná
@ Mionix « sob 11:15 am »
Já toto nikdy nepochopím. Vy si platíte nějakou službu, s nějakými parametry a následně vám někdo dodává službu s parametry na nic, které ani z půlky nejsou to, za co si platíte a vy jste spokojeni. A necháváte se ohlupovat, že u nich je vše OK. Fakt to nechápu. To je jako si koupit automobil s rychlostí 130 Km/h a ono bude polovic času jezdit jen 60 km/h. A vy budete spokojeni a nebudete to řešit.
@ Mionix « sob 11:02 am »
@Jardak,  Já jedu jak na Win 7, tak na Win 10. Jak v práci, tak doma. Stánky mi nepadly x roků. to samé okno se hrou.
@ Mionix « sob 11:01 am »
@Jardak,  Programy na sledování internetového připojení. Zadám si konečnou adresu, kam se připojuji a vyjede mi to komplet trasu, tu pak sleduje. A já vidím, kde a kdy a na jak dlouho jsou výpadky.
@ Mionix « sob 11:01 am »
Mně doma oblboval také. Je to asi půl roku, co mi neustále padal internet. Tak jsem jim vyjel, že jejich prvotní zařízení u nás v baráku padá. Docela čuměli, čeho jsem schopen. Následně se začali omlouvat, že to způsobovali sousedi zavirovanými počítači a bla bla bla. Na to já jim kašlu. Když si něco platím, tak za to chci 100% kvalitu. Ne s prominutím sračku.
@ Jardak « sob 11:00 am »
jaký nástroj máte namysli ?
@ Mionix « sob 10:59 am »
Kamarádku takto poskytovatel internetu oblboval 2 roky. Než jsem se do toho vložil já, dal jí na to nástroje a následně jsme důkazy dali poskytovateli internetu. Zmlkl a najednou vše začalo šlapat na 100%.
@ Mionix « sob 10:56 am »
@Jardak,  Zkuste použít nějaký sofistikovaný nástroj na sledování internetového připojení.
@ Mionix « sob 10:55 am »
@Jardak,  Váš poskytoval internetu, jak je obvyklé, protože u nich nikdy nic není, vše jim běží na 100%, vám lže. Padá vám to díky internetu.
@ Jardak « sob 10:47 am »
83527
@ Mionix « sob 10:46 am »
@Jardak,  číslo ticketu?
@ schvarz « sob 10:41 am »
Krásný trs sazenic @sizmik
@ Jardak « sob 10:38 am »
Jak je možné, že mi nikdo neodpověděl již dvacet dní na tiket na supportu?
@ sizmik « sob 9:06 am »
Tomu říkám úspěšné herbaření :D https://ctrlv.cz/OXRn
@ Mionix « sob 8:44 am »
@Neves,  S tikety, se kterými si GM neporadí a ani LGM neví rady, tak musí jedině GA. Jen on má přímý přístup do databáze, jen on si může vyjet cokoliv nebo jen on může kouknout do kódu hry. Tak že některé tickety jen GA.
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Jako mně stačí i současná situace jo, vím, že se nestane, že tam visí nedotčenej ticket, že se přečte všecko, ale přeci jen to pohladí tu potřebu no :D
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Nebo odepsat "dík, mrknem na to" :D
@ schvarz « pát 9:35 pm »
@Selema,  Jo, to by bylo fajn.
@ Selema « pát 9:35 pm »
Bylo by fajn na support přidat něco jako zobrazeno m taky jsem poslala tiket s bugem a nic.
@ Nejko123 « pát 9:35 pm »
@Mionix, myslím že by si tu mohol naverbovať zopár ľudí ktorý by vám stým všetkým určite s radosťou pomohli keď sú taký šikovný sem na fóre :lol:
@ schvarz « pát 9:34 pm »
Nechápu smysl věty Lindo :D Nepochopil jsem tě teď
@ Selema « pát 9:33 pm »
Tady jde spíš o ten pocit že o tom někdo z týmu ví, než o to jestli se to řeší či ne. Když ti napíšou že to přidali do nějakého seznamu bugů a že to v budoucnu opraví je fajn,ale je to to samé jako kdyby ti řekli : Ano děkujeme za nahlašení.
@ schvarz « pát 9:31 pm »
Ale mini bugy se podle mě určitě hned řešit nemusí a pokud je to něco závažnějšího, tak po 3 měsících určitě bude někdo, kdo o tom vědět. Kdyby nebyl, tak to asi není závažnější bug, že :D
@ schvarz « pát 9:29 pm »
Jako asi souhlasím s tím, že odepsat "přidáno do bugtrackeru" by určitě nebylo na škodu.
@ MoravskyPepin « pát 9:15 pm »
@Mionix,Já nevím co k tomu chceš slyšet. Na jednu stranu tady mám odpověď z ticketu kdy jsem "čekal" na odpověď 6 měsíců s větou, že se omlouvají že mě nechali dlouho čekat bez odpovědi a pak tu mám ticket, který řešili hned s výsledkem, že se chyba zapsala do interního bug listu a bude se na něm v budoucnu pracovat (Prkotinka, jsou důležitější věci, což chápu). 2 "podobné" situace, rozdílné "řešení" a i pocit z toho mám jiný. Jako co si budeme, když se k chybě dostanete za 3 měsíce málo kdo si chybu bude pamatovat, aby ti ji přiblížil, když se jí budeš snažit zopakovat aby si zjistil o co jde, kde může být problém. Ale tak to je na vás, jak to chcete řešit.
@ Selema « pát 9:03 pm »
@sizmik,  se zítra podívej sem :D

Kdo chatuje

offline Achras 
offline Ade 
offline Aylia 
offline Inferna 
offline Klavesa 
offline Krudan 
offline Lejno 
offline Luciasek 
offline Mionix 
offline RAMHH 
online Skullhlav 
offline TopTopiik 
offline elcucuy 
offline honzakr1