Haegeron a zvyšující se dmg

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
jaaaaa
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 55
Registrován: stř 27. dub 2011 22:42:07
Bydliště: Slovensko
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od jaaaaa » stř 10. črc 2013 6:41:38

PanTumnus píše:PS : Nejde o to aby nic nebraly ale když si člověk nažene pár mobů a pak najednou má dole celé HP ... je to docela otrava - Třeba druhé patro Navrchu
Asi tak nejak a keď sa k tomu pridá to "inteligentne" nastavené BZk za smrť 0.5% človek je s Bzk viac v mínuse ako v pluse ...

Andri
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: stř 20. úno 2013 16:42:23
Bydliště: Pyungmo ch1 sklad
Dal poděkování: 35 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od Andri » stř 10. črc 2013 8:02:58

Vykupujte medaile, alespoň se trošku zvedne zase výdělek z Kerindoru ;) .
Podpis smazán moderátorem fóra.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od Malchus » stř 10. črc 2013 10:22:32

Divný je, že v seznamu změn nic není. Protože jestli ke ztížení došlo a v seznamu změn se o tom neinformovalo, je to prasárna vůči hráčům.

To že dochází k úpravám hry je normální, ale normální je také o tom informovat.
Obrázek

CantStoped
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: sob 08. čer 2013 21:37:41
Dal poděkování: 19 poděkování
Dostal poděkování: 42 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od CantStoped » stř 10. črc 2013 11:27:06

Malchus píše:Divný je, že v seznamu změn nic není. Protože jestli ke ztížení došlo a v seznamu změn se o tom neinformovalo, je to prasárna vůči hráčům.

To že dochází k úpravám hry je normální, ale normální je také o tom informovat.
Já jsem si už zvykl na to že se neinformuje budete se muset i vy stím smířit..Jiná cesta nejspíš není.
''Nejlepší cech z shinsoo''
Obrázek
Vy jdete s proudem,já jdu vždy proti.

armin9156
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 28. dub 2011 9:05:22
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od armin9156 » stř 10. črc 2013 12:48:54

no akoze ceny dou dolu jedna radost a stazenim se alespon na cas udrzi cena jednotlivych veci a myslim si ze keby GM zvysili drop KOsti tak by to nebyl takovy problem pretoze cena kosti by sla dolu a neelalo by to takovy skrt cez rozpocet

kado
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1914
Registrován: pon 02. kvě 2011 14:51:30
Dal poděkování: 83 poděkování
Dostal poděkování: 178 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od kado » stř 10. črc 2013 14:43:09

armin9156 píše:no akoze ceny dou dolu jedna radost a stazenim se alespon na cas udrzi cena jednotlivych veci a myslim si ze keby GM zvysili drop KOsti tak by to nebyl takovy problem pretoze cena kosti by sla dolu a neelalo by to takovy skrt cez rozpocet
Mno o cenach sa tu teraz nebavime to uz je an IQ hracu a na klasickych obchodnych mechanizmoch
K dropu kosti po poslednych par kerindoroch kedy mi z cca 1k ulomku padly az 1 som vyhadzal veci na dropera do kerinu pretoze ten drop je ubohy a podla mna na neho sahat nebudu a ak ano tak smerom :down:

V nastaveni HG bola jedna zasadna chyba (podla mna) zo zaciatku ho dali moc lakhe a tak si to presiel kazdy tluk :D ale o to tu nejde kto presiel a kto nie maly hned zo zaciatku dat nejaku tazku hodnotu ako tomu kedysi bolo v rokli nedali neake slabe potvorky ale poriadnych buchacov a hraci vedeli ze musia mat poriadne veci aby vobec presli vo vacsej skupine a teraz sa kazdy naucil ze si logne 7-8 postav co si kupil na HM za par supov prejde HG a ma 15 piratek za to ... keby zo zaciatku bolo ze ludia musia mat mega luxus veci na tu dobu aby presli alebo ich bola vacsia skupina bolo by to ine a neknucali by sme tu ze sa s tym hraju ako motorkar s plynom (stale pridavaju )
Lidi, s blbejma nikdy nediskutujte. Jednak je to ztráta času a jednak jim prokazujete laskavost, že je vůbec berete na vědomí. Jan Werich
© kado 2014
We are workout

Bugawattina
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: stř 10. črc 2013 13:38:21

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od Bugawattina » čtv 11. črc 2013 0:18:44

Jedním slovem NESCHOPNOST.

Dokola a dokola se to tady opakuje, ne aby se něco dostatečně otestovalo a až potom se to přidalo, aby jedni nebyli ve výhodě a druzí v nevýhodě.Už to tak bylo od swampu přes rok něco fungovalo, musí se do toho začít šprtat, to samé talíky, mělo to natočené už dost lidí, musí se do toh otaky šprtat a teď i HG, jak dlouho to bylo dobrý a musí se do toho šprtat...

A navíc HG se balancoval furt, ale to nešlo tak poznat, oni si ty nejdůležitější změny, které hráče opravdu zajímají nechávají pro sebe a raději nám napíšou, že byl změněný text u teleportéra a koho to zajímá... Ne aby tady prostě psali důležité věci to si nechají pro sebe a napíšou, že byly opraveny texty a přidaný nový NPC který nic nedělá, ale vypadá hezky...

A nejlepší na tom je, že nic nestíhají a oni si ještě udělají druhý server, který je stejně úplně mrtvý... dočkám se někdy okamžiku kdy Saggi přizná chybu?

Prospekt
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 51
Registrován: stř 10. črc 2013 14:29:45
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od Prospekt » čtv 11. črc 2013 0:53:46

Bugawattina píše:Jedním slovem NESCHOPNOST.

Dokola a dokola se to tady opakuje, ne aby se něco dostatečně otestovalo a až potom se to přidalo, aby jedni nebyli ve výhodě a druzí v nevýhodě.Už to tak bylo od swampu přes rok něco fungovalo, musí se do toho začít šprtat, to samé talíky, mělo to natočené už dost lidí, musí se do toh otaky šprtat a teď i HG, jak dlouho to bylo dobrý a musí se do toho šprtat...

A navíc HG se balancoval furt, ale to nešlo tak poznat, oni si ty nejdůležitější změny, které hráče opravdu zajímají nechávají pro sebe a raději nám napíšou, že byl změněný text u teleportéra a koho to zajímá... Ne aby tady prostě psali důležité věci to si nechají pro sebe a napíšou, že byly opraveny texty a přidaný nový NPC který nic nedělá, ale vypadá hezky...

A nejlepší na tom je, že nic nestíhají a oni si ještě udělají druhý server, který je stejně úplně mrtvý... dočkám se někdy okamžiku kdy Saggi přizná chybu?

Máš pravdu lépe bych to nenapsal ani já ... Mohly by něco prostě jednou nechat aby to fungovalo ... S těma talikama mě tak naštvaly .... A jinak Saggi nepřizná chybu :( I když se třeba snaží tak když už to má hotové tak to zas zkazí ...
Spoiler:
Obrázek
Obrázek

-Bojovat za mír je jako souložit za panenstní. (George Carlin)

Prospekt
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 51
Registrován: stř 10. črc 2013 14:29:45
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od Prospekt » čtv 11. črc 2013 0:58:08

jaaaaa píše:
PanTumnus píše:PS : Nejde o to aby nic nebraly ale když si člověk nažene pár mobů a pak najednou má dole celé HP ... je to docela otrava - Třeba druhé patro Navrchu
Asi tak nejak a keď sa k tomu pridá to "inteligentne" nastavené BZk za smrť 0.5% človek je s Bzk viac v mínuse ako v pluse ...


Jako To si mi taky připoměl - Včerá jsme byli HG ... a na konci druhého patra Jsme skoro pořád umíraly ... Chudák Loginn (WP)- Z chunja ... Dal za HG 3% Jak pořád umíral - A to si to dříve dával na pohodu No celé HG jsme měli v 2 Lidech Hotové Za Necelé 3,Hodiny/+ ... Což sem ještě nezažil na to že když jsem míval výbavu do HG na WPčku tak jsem dával obě patra na pohodu za Hodinku a půl +/- Pár minut :DDD
Spoiler:
Obrázek
Obrázek

-Bojovat za mír je jako souložit za panenstní. (George Carlin)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Haegeron a zvyšující se dmg

Příspěvek od Electrix » čtv 11. črc 2013 1:10:25

Bugawattina: Ahoj, musím se našeho teamu trochu zastat, protože co jsi napsal, je podle mě dost jednostranná a účelová kritika.

Že nás Saggi málo informuje o změnách, na tom určitě něco je. Na druhou stranu jsem rád alespoň za to málo, protože je to všechno jen jeho dobrá vůle. Jestli to je úmysl můžeme spekulovat, já bych to tipoval spíše na zapomenuté změny. Té práce je určitě velká spousta a najít si pak čas na sepisování patchlogu, za který mu hráči akorát vynadají? Na kterém jiném serveru se každých 5-7 dní dozvídají něco nového (když nepočítám Weekly offer)? Jestli se změnil DMG příšer v Heageronu netuším, protože jsem ho nikdy výrazně nezkoumal, ale pocitově mi to připadá pořád stejné.

Jestli se ale zvedl, určitě pro to byl nějaký důvod. Můžu hádat? První věc je určitě zvýšení maximálního levelu a s tím spojená možnost mít dračí věci +9 (jako by nestačil samotný level). Haegeron je prozatím poslední vydanou mapou a proto se dá předpokládat, že se jeho obtížnost bude upravovat společně s postupem ostatních částí hry a to až do té doby, dokud nevyjde jiná, novější mapa. Postupují karmy, zvedla se síla elixíru na ZB, snížil se počet potřebných expů na level. Takže ztížení mi připadá jako logický krok.

Swamp? Tam bylo těch úprav nepočítaně. První co si vzpomenu bylo výrazné snížení dmg příšer, to nikomu nevadilo. Pak přišlo několik dílčích úprav, kdy se dmg opět vesměs zvedal, ale to už zdaleka tak bez reakcí nebylo. Následně pak přišla úprava počtu příšer ve skupině (týkalo se myslím jen orků) a to díky menším pc-lagům zase většina lidí uvítala. Naposledy si vzpomínám na tu úpravu ohledně buffu požehnání, která se setkala s drtivou kritikou, ačkoli to byla vlastně jediná rozumná možnost, jak hře do budoucna vrátit jistou variabilitu i v PvM. Nepovedlo se, ale snaha byla. S odstupem času mi to připadá jako naprosto logické kroky. Swamp je pořád tím, čím měl od začátku být - tedy místem pro snadný výdělek na vyšším levelu.

Neexistuje snad žádná komunita na světě, která by přijímala úpravy stávajících součástí hry směrem lehčí->těžší s takovou nevolí a úpravy opačným směrem s takovým jásotem, jako jsou hráči Metinu 2. V tom bych viděl hlavní problém. Pokud se ve hře jen upravují nějaké poměry či výdělky, je na hráčích se tomu přizpůsobit a když je jednou někdo v nevýhodě, příště to může být zase naopak.

Testování: Máš třeba představu, co všechno takové otestování obnáší? Že je prakticky nemožné to otestovat všechno sám, ale při více lidech je zase problém ve shromažďování výsledků, kdy každý tester má jinou úroveň znalostí a schopnosti ovládání, jiný práh únosné obtížnosti. Testeři jsou ve světě pečlivě vybíraná a taky dobře placená skupina. Myslíš, že si tohle může Ekura dovolit? A nebo třeba fakt, že ani lidé z teamu nemají stoprocentní přehled o herních bonusech a mechanismech a nedokáží tak ve fázi testu využít potenciál svých postav na 100%, tak jako hráči, kteří mají "odhaegerováno" třeba 200+ hodin? Netvrdím, že se v téhle oblasti nedá nic zlepšit, ale to, co jsi napsal mi připadá jako bezzubý výsměch.

Co dál.. text u teleportéra byl pro mě osobně vítaná novinka, která se samozřejmě nedá srovnávat třeba se zručností, ale lidem s pěstovanou hodností to nesmírně pomáhá při cestování a já už si pomalu nedovedu představit, že bych zase musel mít půl stránky ve skladu plné portů do všemožných lokací. Zkrátka - co se nelíbí tobě, možná se líbí někomu jinému. Mě třeba zase moc nezajímají balancování mobů, protože vždycky se dá nějak obměnit taktika nebo výbava, aby se to dalo zvládat.

No a nakonec druhý server. Nehraji tam, ale kdykoli se přijdu jen tak podívat, vidím přecpané náměstí v Joanu, Metinland plný droperů stejně jako u nás. Nikdy jsem nechtěl další server, ale nedělal bych z toho tragedii. K pojmu "totálně mrtvý" má hodně daleko, stačí porovnat s ofíkem. Mimochodem by mě zajímalo, jakou chybu by podle tebe měl Saggi přiznat, když o novém serveru nejspíš rozhodoval někdo úplně jiný. A i když by ji ten dotyčný přiznal, co by se tím změnilo?

Člověk se na to musí občas podívat s odstupem a nebrat hru jako honbu za absolutním osobním vítězstvím. Nikomu tenhle názor nevnucuji, ale kdo to nesvede, nejspíš si z téhle hry po pár letech odnese namísto zážitků jen vztek a rozčarování.

Dobrou noc všem, co přeskočili až sem a dobré ráno těm, co se sem pročetli. A jako obvykle se omlouvám za delší post, ve kterém toho k tématu moc není. Snad se najde alespoň něco k zamyšlení.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix 
offline Vydesenej 
offline libast