Asi tak nejak a keď sa k tomu pridá to "inteligentne" nastavené BZk za smrť 0.5% človek je s Bzk viac v mínuse ako v pluse ...PanTumnus píše:PS : Nejde o to aby nic nebraly ale když si člověk nažene pár mobů a pak najednou má dole celé HP ... je to docela otrava - Třeba druhé patro Navrchu
Haegeron a zvyšující se dmg
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.9
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27. dub 2011 22:42:07
- Bydliště: Slovensko
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
-
- Lv.24
- Příspěvky: 466
- Registrován: stř 20. úno 2013 16:42:23
- Bydliště: Pyungmo ch1 sklad
- Dal poděkování: 35 poděkování
- Dostal poděkování: 55 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
Vykupujte medaile, alespoň se trošku zvedne zase výdělek z Kerindoru
.

Podpis smazán moderátorem fóra.
- Malchus
- Lv.21
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
- Dal poděkování: 94 poděkování
- Dostal poděkování: 381 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
Divný je, že v seznamu změn nic není. Protože jestli ke ztížení došlo a v seznamu změn se o tom neinformovalo, je to prasárna vůči hráčům.
To že dochází k úpravám hry je normální, ale normální je také o tom informovat.
To že dochází k úpravám hry je normální, ale normální je také o tom informovat.

-
- Lv.6
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 08. čer 2013 21:37:41
- Dal poděkování: 19 poděkování
- Dostal poděkování: 42 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
Já jsem si už zvykl na to že se neinformuje budete se muset i vy stím smířit..Jiná cesta nejspíš není.Malchus píše:Divný je, že v seznamu změn nic není. Protože jestli ke ztížení došlo a v seznamu změn se o tom neinformovalo, je to prasárna vůči hráčům.
To že dochází k úpravám hry je normální, ale normální je také o tom informovat.
''Nejlepší cech z shinsoo''

Vy jdete s proudem,já jdu vždy proti.
Vy jdete s proudem,já jdu vždy proti.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 95
- Registrován: čtv 28. dub 2011 9:05:22
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
no akoze ceny dou dolu jedna radost a stazenim se alespon na cas udrzi cena jednotlivych veci a myslim si ze keby GM zvysili drop KOsti tak by to nebyl takovy problem pretoze cena kosti by sla dolu a neelalo by to takovy skrt cez rozpocet
-
- Lv.39
- Příspěvky: 1914
- Registrován: pon 02. kvě 2011 14:51:30
- Dal poděkování: 83 poděkování
- Dostal poděkování: 178 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
Mno o cenach sa tu teraz nebavime to uz je an IQ hracu a na klasickych obchodnych mechanizmocharmin9156 píše:no akoze ceny dou dolu jedna radost a stazenim se alespon na cas udrzi cena jednotlivych veci a myslim si ze keby GM zvysili drop KOsti tak by to nebyl takovy problem pretoze cena kosti by sla dolu a neelalo by to takovy skrt cez rozpocet
K dropu kosti po poslednych par kerindoroch kedy mi z cca 1k ulomku padly az 1 som vyhadzal veci na dropera do kerinu pretoze ten drop je ubohy a podla mna na neho sahat nebudu a ak ano tak smerom

V nastaveni HG bola jedna zasadna chyba (podla mna) zo zaciatku ho dali moc lakhe a tak si to presiel kazdy tluk

Lidi, s blbejma nikdy nediskutujte. Jednak je to ztráta času a jednak jim prokazujete laskavost, že je vůbec berete na vědomí. Jan Werich
© kado 2014
We are workout
© kado 2014
We are workout
-
- Lv.1
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 10. črc 2013 13:38:21
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
Jedním slovem NESCHOPNOST.
Dokola a dokola se to tady opakuje, ne aby se něco dostatečně otestovalo a až potom se to přidalo, aby jedni nebyli ve výhodě a druzí v nevýhodě.Už to tak bylo od swampu přes rok něco fungovalo, musí se do toho začít šprtat, to samé talíky, mělo to natočené už dost lidí, musí se do toh otaky šprtat a teď i HG, jak dlouho to bylo dobrý a musí se do toho šprtat...
A navíc HG se balancoval furt, ale to nešlo tak poznat, oni si ty nejdůležitější změny, které hráče opravdu zajímají nechávají pro sebe a raději nám napíšou, že byl změněný text u teleportéra a koho to zajímá... Ne aby tady prostě psali důležité věci to si nechají pro sebe a napíšou, že byly opraveny texty a přidaný nový NPC který nic nedělá, ale vypadá hezky...
A nejlepší na tom je, že nic nestíhají a oni si ještě udělají druhý server, který je stejně úplně mrtvý... dočkám se někdy okamžiku kdy Saggi přizná chybu?
Dokola a dokola se to tady opakuje, ne aby se něco dostatečně otestovalo a až potom se to přidalo, aby jedni nebyli ve výhodě a druzí v nevýhodě.Už to tak bylo od swampu přes rok něco fungovalo, musí se do toho začít šprtat, to samé talíky, mělo to natočené už dost lidí, musí se do toh otaky šprtat a teď i HG, jak dlouho to bylo dobrý a musí se do toho šprtat...
A navíc HG se balancoval furt, ale to nešlo tak poznat, oni si ty nejdůležitější změny, které hráče opravdu zajímají nechávají pro sebe a raději nám napíšou, že byl změněný text u teleportéra a koho to zajímá... Ne aby tady prostě psali důležité věci to si nechají pro sebe a napíšou, že byly opraveny texty a přidaný nový NPC který nic nedělá, ale vypadá hezky...
A nejlepší na tom je, že nic nestíhají a oni si ještě udělají druhý server, který je stejně úplně mrtvý... dočkám se někdy okamžiku kdy Saggi přizná chybu?
-
- Lv.9
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř 10. črc 2013 14:29:45
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
Bugawattina píše:Jedním slovem NESCHOPNOST.
Dokola a dokola se to tady opakuje, ne aby se něco dostatečně otestovalo a až potom se to přidalo, aby jedni nebyli ve výhodě a druzí v nevýhodě.Už to tak bylo od swampu přes rok něco fungovalo, musí se do toho začít šprtat, to samé talíky, mělo to natočené už dost lidí, musí se do toh otaky šprtat a teď i HG, jak dlouho to bylo dobrý a musí se do toho šprtat...
A navíc HG se balancoval furt, ale to nešlo tak poznat, oni si ty nejdůležitější změny, které hráče opravdu zajímají nechávají pro sebe a raději nám napíšou, že byl změněný text u teleportéra a koho to zajímá... Ne aby tady prostě psali důležité věci to si nechají pro sebe a napíšou, že byly opraveny texty a přidaný nový NPC který nic nedělá, ale vypadá hezky...
A nejlepší na tom je, že nic nestíhají a oni si ještě udělají druhý server, který je stejně úplně mrtvý... dočkám se někdy okamžiku kdy Saggi přizná chybu?
Máš pravdu lépe bych to nenapsal ani já ... Mohly by něco prostě jednou nechat aby to fungovalo ... S těma talikama mě tak naštvaly .... A jinak Saggi nepřizná chybu

Spoiler:


-Bojovat za mír je jako souložit za panenstní. (George Carlin)
-
- Lv.9
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř 10. črc 2013 14:29:45
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
jaaaaa píše:Asi tak nejak a keď sa k tomu pridá to "inteligentne" nastavené BZk za smrť 0.5% človek je s Bzk viac v mínuse ako v pluse ...PanTumnus píše:PS : Nejde o to aby nic nebraly ale když si člověk nažene pár mobů a pak najednou má dole celé HP ... je to docela otrava - Třeba druhé patro Navrchu
Jako To si mi taky připoměl - Včerá jsme byli HG ... a na konci druhého patra Jsme skoro pořád umíraly ... Chudák Loginn (WP)- Z chunja ... Dal za HG 3% Jak pořád umíral - A to si to dříve dával na pohodu No celé HG jsme měli v 2 Lidech Hotové Za Necelé 3,Hodiny/+ ... Což sem ještě nezažil na to že když jsem míval výbavu do HG na WPčku tak jsem dával obě patra na pohodu za Hodinku a půl +/- Pár minut :DDD
Spoiler:


-Bojovat za mír je jako souložit za panenstní. (George Carlin)
- Electrix
- Lv.22
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
- Bydliště: Invincibles
- Dal poděkování: 172 poděkování
- Dostal poděkování: 955 poděkování
Re: Haegeron a zvyšující se dmg
Bugawattina: Ahoj, musím se našeho teamu trochu zastat, protože co jsi napsal, je podle mě dost jednostranná a účelová kritika.
Že nás Saggi málo informuje o změnách, na tom určitě něco je. Na druhou stranu jsem rád alespoň za to málo, protože je to všechno jen jeho dobrá vůle. Jestli to je úmysl můžeme spekulovat, já bych to tipoval spíše na zapomenuté změny. Té práce je určitě velká spousta a najít si pak čas na sepisování patchlogu, za který mu hráči akorát vynadají? Na kterém jiném serveru se každých 5-7 dní dozvídají něco nového (když nepočítám Weekly offer)? Jestli se změnil DMG příšer v Heageronu netuším, protože jsem ho nikdy výrazně nezkoumal, ale pocitově mi to připadá pořád stejné.
Jestli se ale zvedl, určitě pro to byl nějaký důvod. Můžu hádat? První věc je určitě zvýšení maximálního levelu a s tím spojená možnost mít dračí věci +9 (jako by nestačil samotný level). Haegeron je prozatím poslední vydanou mapou a proto se dá předpokládat, že se jeho obtížnost bude upravovat společně s postupem ostatních částí hry a to až do té doby, dokud nevyjde jiná, novější mapa. Postupují karmy, zvedla se síla elixíru na ZB, snížil se počet potřebných expů na level. Takže ztížení mi připadá jako logický krok.
Swamp? Tam bylo těch úprav nepočítaně. První co si vzpomenu bylo výrazné snížení dmg příšer, to nikomu nevadilo. Pak přišlo několik dílčích úprav, kdy se dmg opět vesměs zvedal, ale to už zdaleka tak bez reakcí nebylo. Následně pak přišla úprava počtu příšer ve skupině (týkalo se myslím jen orků) a to díky menším pc-lagům zase většina lidí uvítala. Naposledy si vzpomínám na tu úpravu ohledně buffu požehnání, která se setkala s drtivou kritikou, ačkoli to byla vlastně jediná rozumná možnost, jak hře do budoucna vrátit jistou variabilitu i v PvM. Nepovedlo se, ale snaha byla. S odstupem času mi to připadá jako naprosto logické kroky. Swamp je pořád tím, čím měl od začátku být - tedy místem pro snadný výdělek na vyšším levelu.
Neexistuje snad žádná komunita na světě, která by přijímala úpravy stávajících součástí hry směrem lehčí->těžší s takovou nevolí a úpravy opačným směrem s takovým jásotem, jako jsou hráči Metinu 2. V tom bych viděl hlavní problém. Pokud se ve hře jen upravují nějaké poměry či výdělky, je na hráčích se tomu přizpůsobit a když je jednou někdo v nevýhodě, příště to může být zase naopak.
Testování: Máš třeba představu, co všechno takové otestování obnáší? Že je prakticky nemožné to otestovat všechno sám, ale při více lidech je zase problém ve shromažďování výsledků, kdy každý tester má jinou úroveň znalostí a schopnosti ovládání, jiný práh únosné obtížnosti. Testeři jsou ve světě pečlivě vybíraná a taky dobře placená skupina. Myslíš, že si tohle může Ekura dovolit? A nebo třeba fakt, že ani lidé z teamu nemají stoprocentní přehled o herních bonusech a mechanismech a nedokáží tak ve fázi testu využít potenciál svých postav na 100%, tak jako hráči, kteří mají "odhaegerováno" třeba 200+ hodin? Netvrdím, že se v téhle oblasti nedá nic zlepšit, ale to, co jsi napsal mi připadá jako bezzubý výsměch.
Co dál.. text u teleportéra byl pro mě osobně vítaná novinka, která se samozřejmě nedá srovnávat třeba se zručností, ale lidem s pěstovanou hodností to nesmírně pomáhá při cestování a já už si pomalu nedovedu představit, že bych zase musel mít půl stránky ve skladu plné portů do všemožných lokací. Zkrátka - co se nelíbí tobě, možná se líbí někomu jinému. Mě třeba zase moc nezajímají balancování mobů, protože vždycky se dá nějak obměnit taktika nebo výbava, aby se to dalo zvládat.
No a nakonec druhý server. Nehraji tam, ale kdykoli se přijdu jen tak podívat, vidím přecpané náměstí v Joanu, Metinland plný droperů stejně jako u nás. Nikdy jsem nechtěl další server, ale nedělal bych z toho tragedii. K pojmu "totálně mrtvý" má hodně daleko, stačí porovnat s ofíkem. Mimochodem by mě zajímalo, jakou chybu by podle tebe měl Saggi přiznat, když o novém serveru nejspíš rozhodoval někdo úplně jiný. A i když by ji ten dotyčný přiznal, co by se tím změnilo?
Člověk se na to musí občas podívat s odstupem a nebrat hru jako honbu za absolutním osobním vítězstvím. Nikomu tenhle názor nevnucuji, ale kdo to nesvede, nejspíš si z téhle hry po pár letech odnese namísto zážitků jen vztek a rozčarování.
Dobrou noc všem, co přeskočili až sem a dobré ráno těm, co se sem pročetli. A jako obvykle se omlouvám za delší post, ve kterém toho k tématu moc není. Snad se najde alespoň něco k zamyšlení.
Že nás Saggi málo informuje o změnách, na tom určitě něco je. Na druhou stranu jsem rád alespoň za to málo, protože je to všechno jen jeho dobrá vůle. Jestli to je úmysl můžeme spekulovat, já bych to tipoval spíše na zapomenuté změny. Té práce je určitě velká spousta a najít si pak čas na sepisování patchlogu, za který mu hráči akorát vynadají? Na kterém jiném serveru se každých 5-7 dní dozvídají něco nového (když nepočítám Weekly offer)? Jestli se změnil DMG příšer v Heageronu netuším, protože jsem ho nikdy výrazně nezkoumal, ale pocitově mi to připadá pořád stejné.
Jestli se ale zvedl, určitě pro to byl nějaký důvod. Můžu hádat? První věc je určitě zvýšení maximálního levelu a s tím spojená možnost mít dračí věci +9 (jako by nestačil samotný level). Haegeron je prozatím poslední vydanou mapou a proto se dá předpokládat, že se jeho obtížnost bude upravovat společně s postupem ostatních částí hry a to až do té doby, dokud nevyjde jiná, novější mapa. Postupují karmy, zvedla se síla elixíru na ZB, snížil se počet potřebných expů na level. Takže ztížení mi připadá jako logický krok.
Swamp? Tam bylo těch úprav nepočítaně. První co si vzpomenu bylo výrazné snížení dmg příšer, to nikomu nevadilo. Pak přišlo několik dílčích úprav, kdy se dmg opět vesměs zvedal, ale to už zdaleka tak bez reakcí nebylo. Následně pak přišla úprava počtu příšer ve skupině (týkalo se myslím jen orků) a to díky menším pc-lagům zase většina lidí uvítala. Naposledy si vzpomínám na tu úpravu ohledně buffu požehnání, která se setkala s drtivou kritikou, ačkoli to byla vlastně jediná rozumná možnost, jak hře do budoucna vrátit jistou variabilitu i v PvM. Nepovedlo se, ale snaha byla. S odstupem času mi to připadá jako naprosto logické kroky. Swamp je pořád tím, čím měl od začátku být - tedy místem pro snadný výdělek na vyšším levelu.
Neexistuje snad žádná komunita na světě, která by přijímala úpravy stávajících součástí hry směrem lehčí->těžší s takovou nevolí a úpravy opačným směrem s takovým jásotem, jako jsou hráči Metinu 2. V tom bych viděl hlavní problém. Pokud se ve hře jen upravují nějaké poměry či výdělky, je na hráčích se tomu přizpůsobit a když je jednou někdo v nevýhodě, příště to může být zase naopak.
Testování: Máš třeba představu, co všechno takové otestování obnáší? Že je prakticky nemožné to otestovat všechno sám, ale při více lidech je zase problém ve shromažďování výsledků, kdy každý tester má jinou úroveň znalostí a schopnosti ovládání, jiný práh únosné obtížnosti. Testeři jsou ve světě pečlivě vybíraná a taky dobře placená skupina. Myslíš, že si tohle může Ekura dovolit? A nebo třeba fakt, že ani lidé z teamu nemají stoprocentní přehled o herních bonusech a mechanismech a nedokáží tak ve fázi testu využít potenciál svých postav na 100%, tak jako hráči, kteří mají "odhaegerováno" třeba 200+ hodin? Netvrdím, že se v téhle oblasti nedá nic zlepšit, ale to, co jsi napsal mi připadá jako bezzubý výsměch.
Co dál.. text u teleportéra byl pro mě osobně vítaná novinka, která se samozřejmě nedá srovnávat třeba se zručností, ale lidem s pěstovanou hodností to nesmírně pomáhá při cestování a já už si pomalu nedovedu představit, že bych zase musel mít půl stránky ve skladu plné portů do všemožných lokací. Zkrátka - co se nelíbí tobě, možná se líbí někomu jinému. Mě třeba zase moc nezajímají balancování mobů, protože vždycky se dá nějak obměnit taktika nebo výbava, aby se to dalo zvládat.
No a nakonec druhý server. Nehraji tam, ale kdykoli se přijdu jen tak podívat, vidím přecpané náměstí v Joanu, Metinland plný droperů stejně jako u nás. Nikdy jsem nechtěl další server, ale nedělal bych z toho tragedii. K pojmu "totálně mrtvý" má hodně daleko, stačí porovnat s ofíkem. Mimochodem by mě zajímalo, jakou chybu by podle tebe měl Saggi přiznat, když o novém serveru nejspíš rozhodoval někdo úplně jiný. A i když by ji ten dotyčný přiznal, co by se tím změnilo?
Člověk se na to musí občas podívat s odstupem a nebrat hru jako honbu za absolutním osobním vítězstvím. Nikomu tenhle názor nevnucuji, ale kdo to nesvede, nejspíš si z téhle hry po pár letech odnese namísto zážitků jen vztek a rozčarování.
Dobrou noc všem, co přeskočili až sem a dobré ráno těm, co se sem pročetli. A jako obvykle se omlouvám za delší post, ve kterém toho k tématu moc není. Snad se najde alespoň něco k zamyšlení.
Návody: Bonusy I. |
Bonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(
) |
Expulator | Lovecké(
) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Pomocníci: Skillculator(



„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »