Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Uvítali byste tento systém?

Ano
10
37%
Ano, ale pouze za podmínky, kterou jsem právě napsal do diskuze
1
4%
Ne
13
48%
Jen si chci kliknout
3
11%
 
Celkem hlasů: 27

Lois
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 136
Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
Dal poděkování: 383 poděkování
Dostal poděkování: 396 poděkování

Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Lois » stř 23. říj 2013 2:48:04

NPC Strážce návsi nabízející možnost „Vyhlásit cechovní válku“ + „Přijmout cechovní válku“ + „Válečný seznam“

Vyzývající cech (A):
1) Vůdce cechu zvolí u NPC Strážce návsi možnost „Vyhlásit cechovní válku“
2) Otevře se tabulka, do které vyplní:
1x datum
1x čas
Až 10x název cechu, se kterými si případnou válku přeje
3) Potvrdí „OK“ a má hotovo

Cech přijímající výzvu (B):
1) Vůdce cechu zvolí u NPC Strážce návsi možnost „Přijmout cechovní válku“
2) Otevře se tabulka, ve které uvidí termíny a cechy všech vyzyvatelů (nebo pouze vyzyvatelů, kteří vyplnili název právě jeho cechu – nevím, co by bylo jednodušeji realizovatelné)
3) Vybere si termín, který mu vyhovuje a zároveň je tento cech ochotný válčit s ním
4) Klikne na „OK“ za příslušným políčkem (zobrazuje se pouze vůdcům cechů) a tím výzvu přijme

Dostupné možnosti pro vyzvání / přijetí výzvy / odvolání
Platnost výzvy: 7 dní od data vložení – poté se výzva automaticky smaže (ani vůdce, který vyzval už tedy výzvu sám neodstraní)
Možnost přijmout výzvu: nejpozději 72 hod. před termínem války
Možnost cechu A odvolat výzvu, kterou již cech B přijal: nejpozději 24 hod. před termínem války
Možnost cechu B odvolat přijetí výzvy cechu A: nejpozději 24 hod. před termínem války
Počet termínů výzev jednoho cechu: max. 5 naráz
Počet přijatých výzev jednoho cechu: max. 5 naráz
Jakmile je výzva cechu A přijata cechem B, tak v tom termínu už tuto konkrétní výzvu nemůže přijmout jiný cech (B1) souběžně.

Průběh cechovní války (př. Termín pátek 19,00)
1) V pátek v 19,00 hod. se bez jakéhokoli dalšího potvrzování automaticky spouští válka cechů A a B
2) Do války lze hráčům cechů vstoupit pouze do 8 minut po spuštění války, poté to tam další již nepustí (neplatí pro diváky... tedy pokud to není už moc složité. 8 minut může platit i pro diváky.)
3) Cech A i B se dostaví do arény a nejpozději v 19,15 padne první kill = běžně probíhající cechovní válka
4) Cech A nedorazil vůbec = automatická výhra cechu B
5) Cech B nedorazil vůbec = automatická výhra cechu A
6) Cech A i B dorazil, ale v 19,16 stále nepadl první kill = automatická výhra cechu, kterému do války vstoupilo a setrvalo více hráčů
7) Cech B již dvakrát po sobě přijal výzvu stejného cechu A, ale ve lhůtě do 24 hod. před termínem války přijetí odvolal = automatická výhra cechu A
8) Cech A již dvakrát po sobě do soupisu cechů, se kterými je ochoten válčit napsal cech B, který mu výzvu přijal, ale cech A ve lhůtě do 24 hod. výzvu odvolal = automatická výhra cechu B
9) Situace 7) nebo 8) se opakuje po sobě potřetí, počtvrté = automatická výhra „poškozeného“ s dvojnásobným počtem bodů za výhru
10) Situace 7) nebo 8) se opakuje po páté = diskvalifikace cechu z možnosti vyzývat i přijímat války na 1 měsíc + trvalý zápis o tomto počinu s datem diskvalifikace

Výhody systému:
1) Transparentnost válek cechů (lehce dohledatelné, zda cech nedává válku s vlastním droperským cechem)
2) Přehlednost (vůdci cechů se lehce zorientují ve svých možnostech válek)
3) Informovanost hráčů v cechu (každý cechovní hráč si může kdykoli kliknout na NPC Strážce návsi, zvolit možnost "Válečný seznam", ve kterém okamžitě zjistí plánované války svého cechu a žádnou tak nepropásne z důvodu např. míjení se s ostatními členy cechu)
4) Informovanost okolních hráčů (kdokoli z hráčů, i ti bez cechů si mohou kdykoli kliknout na NPC Strážce návsi, zvolit možnost „Válečný seznam“ a podívat se na rozpis chystaných válek, vybrat si ty války, které chtějí vidět nebo jen informativně zjistit, kdo je s kým ochotný válčit)
5) Ulehčení hledání protivníka (už žádné hlídání vůdce vůdcem, kdy je kdo on-line a nahánění se kvůli domluvě + už žádné střílení naslepo a vyzývání cechů, jejichž členy vidíte právě online)
6) Stejné podmínky pro všechny cechy (kdo to sabotuje ostatním, sám na tom bude tratit)
7) Ve válce není nutná fyzická přítomnost vůdce(díky automatickému spuštění války, nezávisí realizace akce celých dvou cechů na jediném člověku a jeho časových možnostech či náhlé indispozici)

Nevýhody systému:
1) Nepoužitelné pro dlouhodobé plánování dopředu (cechu A nepůjde vložit termín výzvy pozdější, než do 7 dní. Protože 7 dní od vložení výzvy by se výzva stejně automaticky smazala. Ale zato to bude přehledné a nepřehlcené. Při potřebě dlouhodobějšího plánování tedy pěkně po staru.. nahánět se s vůdcem druhého cechu a teprve až 7 dní před domluvenou war možnost zápisu do systému)
2) Úplné zrušení současného systému, na kterém budou jistě někteří hráči mít zájem z různých důvodů lpět

Další možnost ve spoileru – uvedená pouze takto bokem, nechci to překombinovat až přespříliš
Spoiler:
Výzvu války může vůdce cechu A beztrestně zrušit do 48 hod. od vložení (pokud již nebyla cechem B přijata. Anebo ať už cechem B přijata byla či nebyla. Jak se vám to líbí víc?)

= výhoda pro vůdce cechu A: člen cechu A se u NPC dozví, že jeho cech plánuje válku na termín, který se mu nehodí. Informuje o tom svého vůdce a ten může ještě přehodnotit, zda výzvu tedy raději nestáhnout (vůdce už nebude muset shánět členy cechu a jednotlivě se jich dotazovat na jejich časové možnosti)
= výhoda pro členy cechu A: vždy budou mít možnost se o chystané válce včas dozvědět a informovat svého vůdce o tom, že když to bude v tomto konkrétním termínu, tak bohužel bez nich

… Tedy by to fungovalo i jako „informační nástěnka“.
Napadá vás, jak to zjednodušit, vylepšit? Veškeré připomínky vítány. Diskutujte prosím.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Malchus » stř 23. říj 2013 13:14:11

Bylo by to hezké, ale nemyslím si, že by to zvedlo počet cechovních válek. Také je otázkou, jestli by to šlo vůbec vytvořit a i kdyby ano, předem bych litoval toho, kdo by si s tím dal tu práci. Podle mě by to byla spousta práce s nulovým efektem. Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému. Také mám obavu, že by poněkud narostlo "žoldáctví". Proč nenabrat do cechu pár hodin před válkou posily, když válka nejde zrušit ? Ano, výsledkem by bylo, že s takovým cechem by nikdo nechtěl válčit, ale to by vedlo jen dalšímu úbytku válek. Sice by se to dalo ošetřit tím, že by do cechu 24 hodin před začátkem války nešlo přijímat nové členy, ale to by byla jen další komplikace a podle mě se nevyplatí dělat tak komplikovaný systém kvůli těm pár válkám, které by proběhly.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Chyu » stř 23. říj 2013 15:01:10

No a co když zapomenu se koukat ke strážci návsi a válka mi uteče?
Chtělo by to udělat tak že když někdo vyhlásí válku, tak se ti tto zobrazí tam kde se zobrazují "Císařské body", ten quest, co myslíte?

V4nH3ls1ng
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 224
Registrován: úte 03. dub 2012 6:55:20
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od V4nH3ls1ng » stř 23. říj 2013 16:13:24

mne by uplne stacilo keby ze pravo prijat valku ma nielen vodca ale aj ten z cechu ktoreho by si neako vodca v cechu oznacil aby aj on mohol prijat valku....

LuoGot
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 30. zář 2010 17:29:31
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od LuoGot » stř 23. říj 2013 21:20:59

Souhlasím s Malchusem,války by to zdřejmě nezvedlo a realizace by byla náročná,jinak nápad to neni špatný,ale při počtu cechovních válek na serveru by to byla zbytečná práce. :chunjo: :chunjo:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ OrangEE « pon 11:02 am »
@ChunjoKing,  to som zvedavý :D
@ Suko201 « pon 10:00 am »
No nevím, kdes na to přišel, ale já se teď na to díval a průměrně ty topky nahoře mají za asisty o cca 100cb více a ti dole kolem 50-70cb, což za asisty mi přijde naprosto adekvátní.
@ ChunjoKing « pon 8:10 am »
@OrangEE,  však tak by to malo byť. Možno to ešte doladia.
@ OrangEE « ned 9:58 pm »
assisty su aj tak napi**, dáš mu predposledné kuzlo a dostaneš cb, ale ďalší mu tam dá dmg za 15-20k, mentalovi aj 70 :D a nedostane nič, mohli dať assist za sposobene dmg a nie že ja mu dám hit šípom predtým než skape a woala mam cb
@ TomasFoxx « ned 8:54 pm »
myslim nohu samozrejme
@ TomasFoxx « ned 8:53 pm »
jednou z tech variant bych si rozmlatil klavesnici, takze to nic
@ Relly « ned 8:50 pm »
@TomasFoxx,  O nic jakože nepřicházíš. Nedávno ještě před updatem na asisty jsem byl darkblonde...300-400 dáš i prstama u nohou. Jestli chceš těžší obtížnost, tak stačí na 200 penis. A dalších 200 uděláš na asistech teď. Nemáš zač.
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
nesso lasko pujc
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
pujcte nekdo healera s gen tvl ja to fakt chci zkusit
@ TomasFoxx « ned 8:24 pm »
a co jsem koukal tak dost lidi tam proste pomalu vic cb z assistu nez killu😂
@ TomasFoxx « ned 8:23 pm »
no tak ja to pisu z pohledu co jsem byl ted wp, jsem dal 180cb a celkove mam 348😂 sileny
@ Relly « ned 8:12 pm »
@TomasFoxx,  No nepovídej, ale pro křivoruké bmka a heal je to značka ideál.
@ TomasFoxx « ned 8:10 pm »
nevim jak vy, ale podle me jsou ty assisty ve stredni war trosku overpowered
@ Revus « ned 10:07 am »
Zdravím, poradí někdo kdo chodí ninju do kerindoru - jsou potřeba šípy?nebo je to v proměně nebere- díky.
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ona je slunicko
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ale ja ji mam rad
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
vklidu
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
@OrangEE,  vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@ OrangEE « pát 9:59 pm »
@TomasFoxx,  "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu :D
@ TomasFoxx « pát 9:58 pm »
:D :D
@ OrangEE « pát 9:56 pm »
@LittleNessa,  to je moc dlhý nadčas v práci
@ TomasFoxx « čtv 8:37 pm »
@miselnovakova,  vporadku smudlo
@ miselnovakova « čtv 8:33 pm »
dobre dobre prepáč :D
@ TomasFoxx « čtv 8:31 pm »
@miselnovakova,  ja pocitat umim, neboj 😂 ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
@ miselnovakova « čtv 8:26 pm »
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty :D či to podrobnejšie chceš?
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
@LittleNessa,  porad cekame hej
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť
@ OrangEE « stř 6:37 pm »
Prečo nejdu písomne hodnosti?
@ Revus « úte 10:29 pm »
know how hry?
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý

Who is chatting

offline Grout 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline strDK