Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Uvítali byste tento systém?

Ano
10
37%
Ano, ale pouze za podmínky, kterou jsem právě napsal do diskuze
1
4%
Ne
13
48%
Jen si chci kliknout
3
11%
 
Celkem hlasů: 27

Lois
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 136
Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
Dal poděkování: 383 poděkování
Dostal poděkování: 396 poděkování

Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Lois » stř 23. říj 2013 2:48:04

NPC Strážce návsi nabízející možnost „Vyhlásit cechovní válku“ + „Přijmout cechovní válku“ + „Válečný seznam“

Vyzývající cech (A):
1) Vůdce cechu zvolí u NPC Strážce návsi možnost „Vyhlásit cechovní válku“
2) Otevře se tabulka, do které vyplní:
1x datum
1x čas
Až 10x název cechu, se kterými si případnou válku přeje
3) Potvrdí „OK“ a má hotovo

Cech přijímající výzvu (B):
1) Vůdce cechu zvolí u NPC Strážce návsi možnost „Přijmout cechovní válku“
2) Otevře se tabulka, ve které uvidí termíny a cechy všech vyzyvatelů (nebo pouze vyzyvatelů, kteří vyplnili název právě jeho cechu – nevím, co by bylo jednodušeji realizovatelné)
3) Vybere si termín, který mu vyhovuje a zároveň je tento cech ochotný válčit s ním
4) Klikne na „OK“ za příslušným políčkem (zobrazuje se pouze vůdcům cechů) a tím výzvu přijme

Dostupné možnosti pro vyzvání / přijetí výzvy / odvolání
Platnost výzvy: 7 dní od data vložení – poté se výzva automaticky smaže (ani vůdce, který vyzval už tedy výzvu sám neodstraní)
Možnost přijmout výzvu: nejpozději 72 hod. před termínem války
Možnost cechu A odvolat výzvu, kterou již cech B přijal: nejpozději 24 hod. před termínem války
Možnost cechu B odvolat přijetí výzvy cechu A: nejpozději 24 hod. před termínem války
Počet termínů výzev jednoho cechu: max. 5 naráz
Počet přijatých výzev jednoho cechu: max. 5 naráz
Jakmile je výzva cechu A přijata cechem B, tak v tom termínu už tuto konkrétní výzvu nemůže přijmout jiný cech (B1) souběžně.

Průběh cechovní války (př. Termín pátek 19,00)
1) V pátek v 19,00 hod. se bez jakéhokoli dalšího potvrzování automaticky spouští válka cechů A a B
2) Do války lze hráčům cechů vstoupit pouze do 8 minut po spuštění války, poté to tam další již nepustí (neplatí pro diváky... tedy pokud to není už moc složité. 8 minut může platit i pro diváky.)
3) Cech A i B se dostaví do arény a nejpozději v 19,15 padne první kill = běžně probíhající cechovní válka
4) Cech A nedorazil vůbec = automatická výhra cechu B
5) Cech B nedorazil vůbec = automatická výhra cechu A
6) Cech A i B dorazil, ale v 19,16 stále nepadl první kill = automatická výhra cechu, kterému do války vstoupilo a setrvalo více hráčů
7) Cech B již dvakrát po sobě přijal výzvu stejného cechu A, ale ve lhůtě do 24 hod. před termínem války přijetí odvolal = automatická výhra cechu A
8) Cech A již dvakrát po sobě do soupisu cechů, se kterými je ochoten válčit napsal cech B, který mu výzvu přijal, ale cech A ve lhůtě do 24 hod. výzvu odvolal = automatická výhra cechu B
9) Situace 7) nebo 8) se opakuje po sobě potřetí, počtvrté = automatická výhra „poškozeného“ s dvojnásobným počtem bodů za výhru
10) Situace 7) nebo 8) se opakuje po páté = diskvalifikace cechu z možnosti vyzývat i přijímat války na 1 měsíc + trvalý zápis o tomto počinu s datem diskvalifikace

Výhody systému:
1) Transparentnost válek cechů (lehce dohledatelné, zda cech nedává válku s vlastním droperským cechem)
2) Přehlednost (vůdci cechů se lehce zorientují ve svých možnostech válek)
3) Informovanost hráčů v cechu (každý cechovní hráč si může kdykoli kliknout na NPC Strážce návsi, zvolit možnost "Válečný seznam", ve kterém okamžitě zjistí plánované války svého cechu a žádnou tak nepropásne z důvodu např. míjení se s ostatními členy cechu)
4) Informovanost okolních hráčů (kdokoli z hráčů, i ti bez cechů si mohou kdykoli kliknout na NPC Strážce návsi, zvolit možnost „Válečný seznam“ a podívat se na rozpis chystaných válek, vybrat si ty války, které chtějí vidět nebo jen informativně zjistit, kdo je s kým ochotný válčit)
5) Ulehčení hledání protivníka (už žádné hlídání vůdce vůdcem, kdy je kdo on-line a nahánění se kvůli domluvě + už žádné střílení naslepo a vyzývání cechů, jejichž členy vidíte právě online)
6) Stejné podmínky pro všechny cechy (kdo to sabotuje ostatním, sám na tom bude tratit)
7) Ve válce není nutná fyzická přítomnost vůdce(díky automatickému spuštění války, nezávisí realizace akce celých dvou cechů na jediném člověku a jeho časových možnostech či náhlé indispozici)

Nevýhody systému:
1) Nepoužitelné pro dlouhodobé plánování dopředu (cechu A nepůjde vložit termín výzvy pozdější, než do 7 dní. Protože 7 dní od vložení výzvy by se výzva stejně automaticky smazala. Ale zato to bude přehledné a nepřehlcené. Při potřebě dlouhodobějšího plánování tedy pěkně po staru.. nahánět se s vůdcem druhého cechu a teprve až 7 dní před domluvenou war možnost zápisu do systému)
2) Úplné zrušení současného systému, na kterém budou jistě někteří hráči mít zájem z různých důvodů lpět

Další možnost ve spoileru – uvedená pouze takto bokem, nechci to překombinovat až přespříliš
Spoiler:
Výzvu války může vůdce cechu A beztrestně zrušit do 48 hod. od vložení (pokud již nebyla cechem B přijata. Anebo ať už cechem B přijata byla či nebyla. Jak se vám to líbí víc?)

= výhoda pro vůdce cechu A: člen cechu A se u NPC dozví, že jeho cech plánuje válku na termín, který se mu nehodí. Informuje o tom svého vůdce a ten může ještě přehodnotit, zda výzvu tedy raději nestáhnout (vůdce už nebude muset shánět členy cechu a jednotlivě se jich dotazovat na jejich časové možnosti)
= výhoda pro členy cechu A: vždy budou mít možnost se o chystané válce včas dozvědět a informovat svého vůdce o tom, že když to bude v tomto konkrétním termínu, tak bohužel bez nich

… Tedy by to fungovalo i jako „informační nástěnka“.
Napadá vás, jak to zjednodušit, vylepšit? Veškeré připomínky vítány. Diskutujte prosím.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Malchus » stř 23. říj 2013 13:14:11

Bylo by to hezké, ale nemyslím si, že by to zvedlo počet cechovních válek. Také je otázkou, jestli by to šlo vůbec vytvořit a i kdyby ano, předem bych litoval toho, kdo by si s tím dal tu práci. Podle mě by to byla spousta práce s nulovým efektem. Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému. Také mám obavu, že by poněkud narostlo "žoldáctví". Proč nenabrat do cechu pár hodin před válkou posily, když válka nejde zrušit ? Ano, výsledkem by bylo, že s takovým cechem by nikdo nechtěl válčit, ale to by vedlo jen dalšímu úbytku válek. Sice by se to dalo ošetřit tím, že by do cechu 24 hodin před začátkem války nešlo přijímat nové členy, ale to by byla jen další komplikace a podle mě se nevyplatí dělat tak komplikovaný systém kvůli těm pár válkám, které by proběhly.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Chyu » stř 23. říj 2013 15:01:10

No a co když zapomenu se koukat ke strážci návsi a válka mi uteče?
Chtělo by to udělat tak že když někdo vyhlásí válku, tak se ti tto zobrazí tam kde se zobrazují "Císařské body", ten quest, co myslíte?

V4nH3ls1ng
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 224
Registrován: úte 03. dub 2012 6:55:20
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od V4nH3ls1ng » stř 23. říj 2013 16:13:24

mne by uplne stacilo keby ze pravo prijat valku ma nielen vodca ale aj ten z cechu ktoreho by si neako vodca v cechu oznacil aby aj on mohol prijat valku....

LuoGot
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 30. zář 2010 17:29:31
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od LuoGot » stř 23. říj 2013 21:20:59

Souhlasím s Malchusem,války by to zdřejmě nezvedlo a realizace by byla náročná,jinak nápad to neni špatný,ale při počtu cechovních válek na serveru by to byla zbytečná práce. :chunjo: :chunjo:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting

offline Mionix 
offline marexanax