War říší a PVP návrhy na oživení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
xXFasterXx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 154 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od xXFasterXx » úte 17. čer 2014 15:06:42

l
Nippousek píše:faster-např 4x každá postava z říše s největším počtem dmg a dmg,co bys dostal by se taktéž mohl odečíst.. :)
Tak som to aj myslel, len sa mi to už nechcelo písať, je tam ešte veľa možností a prípadných nezrovnalostí ako sa to dá doladiť.

S viazaním odmien na CB nesúhlasím. CB majú plniť len reprezentatívnu úlohu.

Je tu ale jedna možnosť: Čo ak by sa cb pridelovali nie podľa posledného zásahu, ale podla % ? Mám na mysli, že ten ktorý danej postave uberie najviac života (v % -> 100% celý jeho život) tak ten dostane cb :). Viete, zrazu by ľudia pochopili, že to nie je iba o obrane ale aj o útoku! A o to ide. Nie že budete nesmrteľní všetci :) Zoberte si, čo spôsobilo pridanie dračieho náramku? Namiesto toho, aby ste mali 3500 hp a 9% útok schopností, máte 4200 hp a 14% obranu schopností.. To je len jedna z príčin /terminátorstva/.
What doesn't kill you makes you stronger.

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Eldik » úte 17. čer 2014 15:10:20

Mithra píše:Zatím se většina příspěvků točí pouze kolem války říší. Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí (nesdílím tento názor - pouze konstatuji fakta, jak mi vyplynula z vaší diskuze). Spíše bych uvítal nápady, jakým způsobem udělat z PvP potřebnou složku běžné hry a nikoliv jen záležitost zábavy v omezeném čase.
Tímto se pokouším naznačit, že PvP obecně a Válku říší považuji za dvě rozdílná, byť úzce související témata. Daleko palčivější je pro mě ale problém toho obecného PvP ve hře.
Pokud by se nám podařilo zakomponovat PvP systém více do obecné hry, tedy z něj pro postavu udělat podobnou "nutnost" k postupu vpřed jako z PvM (a to už od nízkých levelů), pak by se to jistě odrazilo i na účasti ve válkách říší. Otázka je jak to udělat citlivě.

Zatím bohužel platí to co tvrdí mnoho hráčů. "PvP nedělám, protože ho k ničemu nepotřebuju".

V tom případě by nebylo od věci udělat NPC příšeru ( postavu ) , na kterou by bylo potřeba pvp. Nevím teda jak tohle fugnuje, ale mohlo by to být něco ve smyslu " příšera s pvp ", obrana na ni by fungovala jedině war/ninja/sura/šaman a dále meče/dýky/obou/ atd. A tak následně i útoky " Silný proti šaman/war/ninja/sura ".
Vím, že tohle se mi píše hezky, problém bude asi něco takového vytvořit.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Clon3D
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 19. črc 2010 13:42:06
Bydliště: CHUNJO
Dal poděkování: 226 poděkování
Dostal poděkování: 206 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Clon3D » úte 17. čer 2014 15:13:40

Také nevidím problém moc v těch válkách, tady jde spíše o to, že mnoho lidí pvp nedělá vůbec. Pvm každý udělat musí, ale pvp už udělá jen pár lidí jelikož za to nic není a nic je do toho ani nenutí. Ta hra byla tvořena o boji mezi třemi říšemi jenže, když se tu někdo mezi sebou začne napadat na "pvm?" mapách slyší akorát urážky, různé kecy na fóru atd.. Prostě mnoho hráčů se letí jenom někam "vybrečet", ale že by začali něco dělat s pvp výbavou to né - ono je totiž mnohem rychlejší a levnější pomluvit toho útočníka všude kde se dá než, aby si udělali pvp výbavu a vrátili jím to se vším všudy. :fight: Také mi přijde, že je tu velký problém u cechů. Ono kdyby byli nějaké pěkné odměny vznikne tu mnohem více lepších cechů a dost hráčů to možná i navnadí udělat si pvp výbavu, aby svému cechu pomohli. Prostě by to tu podle mě chtělo udělat nějaký lepší systém válek cechů a nějaké ty odměny (teď za vyhranou válku cechů člověk dostane 5x červenej elík M). Když lidé uvidí, že za to jsou pěkný věci a hlavně si zaválčí i mnohem lépe než ve válkách. Jenže hlavní problém tu je ten systém. Chtělo by to ze začátku asi nějaký turnaj udělaný normálně přes fórko - udělat to v nějakým čase, který by vyhovoval nejvíce hráčům a propagovat to ve hře. :-)
I teď je docela dost velká sledovanost válek cechů (když tedy někdy nějaká je) a myslím, že přes ty války by se dalo dostat dost lidí k pvpéčku. :-)
Obrázek ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 15:56:06

Já mám cechovní války možná nejradši z celého pvp. Možná by trochu pomohla úplně jednoduchá věc. Na webu seznam cechů, které jsou připraveny válčit.
Vůdce by vyplnil název cechu (jméno vůdce) a ostatní by věděli, komu napsat, kdo má chuť si zaválčit, koho zkusit vyzvat a že tam je nějaká naděje, že výzvu přijme.

EDIT: Jsem hlava zapomětlivá. Jediný problém vidím v tom jak ověřit, že vyplňovatel je skutečně vůdcem cechu. Aby se nedalo podvádět a psát úmyslně jiné cechy.
Obrázek

skladnikovi
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: sob 16. lis 2013 10:30:28
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od skladnikovi » úte 17. čer 2014 16:35:12

Spíš nějaké turnaje cechů s tučnou odměnou, za to bych se taky vůbec nezlobil. ať už celotýdení, s nedělím vyvrcholením, či jen jedna krátká záležitost..

Uživatelský avatar
Nippousek
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: pon 06. led 2014 19:01:10
Dostal poděkování: 150 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Nippousek » úte 17. čer 2014 16:37:19

mám pocit,že něco takového dělal cech reoff..
já bych byl pro každé zpestření pvp..
Definitivní konec, aktivní pouze na fórku !

Aeglaea
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 3
Registrován: ned 15. čer 2014 14:12:12
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Aeglaea » úte 17. čer 2014 16:45:50

Omlouvám se ale vubec sem nečetl co se tu psalo...nechce se mi... :/
Spoiler:
1.Mrzí mě, že jediná pvp akce je jenom 3x do týdne a to ješte v přesne vymezený čas. (trochu to predurčuje že server je spíše pvm...) A tudiž v "období míru" mezi říšema kdy se hrači navzajem na žadnych mapach moc nezabijej spousta lidí nemá vubec duvod delat pvp.
2.Samozrejme že s nezajmen souvisi i odmeny, ty co jsou momentalne tak jsou vcelku už nezajimave a taky v dost špatný čas. Itemy, ktere se daji koupit za CB, škoda mluvit (cesta cez pvm je proste rychlejší a lepší bohužel).
3.Obmeny typu hodnotné veci (jako vybava na pvp a podobne) určite už napadla ale zrejme se jim nelíbi (mě osobne by zajímalo PROČ?). A jiný odmeny typu ruzne vyzáže na postavičky tu již taky byli, a taky se asi nelíbí.
4.Takže asi forma nalákaní lidí na pvp tím, že by zato neco meli zrejme se tu nikdy neujme. Což je škoda, protože když me baví pvp tak si na to aby k tomu onomu aktu prišlo musím moc a moc a moc dropovat a potom až jít do war...bojovat. Kdyžto kdyby se pvp veci ziskavali pvpčkem (a jenom ku tomu neco cez pvm(male´prilepšení)) tak bych si klidne stale mohl bojovat a bovjovat a užil bych si zábavu misto nudy s popelníkem na mezerníku.

5.Pokud se nepletu, tak spouste lidí vadí, žepri jsi nemužou tedka zabojovat ve war (maj low veci podle nich). Co tak pro nás udelat neco jako souboje 4vs4, nebo 8vs8 nebo tak nejak ?? System bych si predstavoval uplne jednoduše človek by odkliknul ukol, že se takového souboje chce zoučastnit a pak čeká, až mu systém vyhledá adekvátni spolubojovníky a soupeře (bud podle výbavy pokud by to šlo, nebo podle dosahovaných výsledku). Tudíž by bojovali zruba stejne silný hráči proti sobe.
Nebo by si už predem založili skupinu a vudce skupiny by odkliknul že chce jít bojovat do arény a opet by systém vyhledal adekvátní soupere.
Nebo by šlo udelat to samé ale pro cechy, proste by systém vyhledal adekvatni soupeře pro presne stanovený počet lidí nebo sílu cechu.

Takže by lidi mohli klidne bojovat i bez vecí a systém by vždy vyhledal jako soupeře nekoho kdo taky bojuje bez veci (nebo dosahuje stejné výsledky). Tudiž by si každdy dozajista užil spoustu prče, pokud by tedy chtel. (Nekdo možno netouží po stejne silném soupeři...)

Doufám, že jsem se moc nerozepsal, spíš jsem chtel napsat jen takové myšlenky, nežli úplne promylené návrhy(to mužu pozdej pokud by byl zájem...

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Cepino » úte 17. čer 2014 17:05:40

xXFasterXx - ty právě v tom ocenovani zabiti vymyslis veci, ktere jdou proti vsemu. Pokud budu davad bod jen tomu, kdo sebere nejvíce života, tak si hráči s prumernou a podprumernou vybavou ani neskrtnou. Tím naopak zvýhodníš ty co už jsou dneska TOP a ostatní z boje vyřadíš. To je padlé na hlavu. V tuto chvíli, jak je to nastaveno, tak alespoň i ten malý šmoula s lv 95 má šanci na to získat nějaké to CB a být pro tu říši užitečný, v tvém systému by to půlka dnešních PvP hráčů mohla zabalit.
Druhá věc, PvP turnaje Cechů - musíte si také uvědomit, že je tu spousta hráčů, kteří prostě třeba nechtějí být v nějakém cechu, ale PvP mají rádi, proto věc i odměny se musí dělat i pro jednotlivce stojícího o PvP.
Něco jsem postřehl z toho co psal Malchus, už kdysi jsem tu navrhoval, aby ve statistikách byl u hráče i název cechu a speciálně označen by byl i vůdce, kvůli vyhlašování válek, dost by to hru usnadnilo. Dále netuším jak je to složité, ale mohla by ve statistikách být i ikonka zelená Online, červená Ofline, stejně jako vidíte kdo je na foru. Tot pro ty, kteří stojí o války cechů.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 17:10:09

To by bylo hezké, ale těžko půjde udělat, aby ti systém vyhledal rovnocenné soupeře. Podle čeho ? Systém ti bude načítat a porovnávat bonusy, které máš zrovna na sobě ? Co když si prohodím věci ?

Jinak souhlas s Cepino, bylo by lepší vymýšlet jednoduché a realizovatelné věci.
Obrázek

Aeglaea
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 3
Registrován: ned 15. čer 2014 14:12:12
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Aeglaea » úte 17. čer 2014 17:26:53

Malchus píše:To by bylo hezké, ale těžko půjde udělat, aby ti systém vyhledal rovnocenné soupeře. Podle čeho ? Systém ti bude načítat a porovnávat bonusy, které máš zrovna na sobě ? Co když si prohodím věci ?

Jinak souhlas s Cepino, bylo by lepší vymýšlet jednoduché a realizovatelné věci.
Nuž je škoda že netušíme co zde GM maj za schopnosti a dovednosti.

Pokud je možné načíst výbavu tak treaba by se ti zamkla spusobem jako tomu je ted když sleduješ war nebo jsi v OX.

Podle čeho vyhledávat soupeře ?
V první řade podle lvl, a pak zisk bodu za vyhru(ktere nemusí nikdy hráči v živote videt-systémová promená pro porovnávání statistik). Ono by se dalo predpoklada tže by do toho šel človek na maximum aby vyhrál. A pak za výhru udelit body za udeleny dmg, utrženy dmg, počet zabiti, počet smrti(jestli by se dao oživovat)/trvani soubje, všehno hezky sčist v pomeru a pak maš neake body. Za vyhru plus za prohru minus. A pak máš proti sobe nekoho kdo dosahuje zhruba stejné výsledky. Vše závisí jen od toho jake udaje se daji vytahnout ze systemu bez toho aniž by to moc lagovalo... ale to naštesti neni moje práca já jen vím, že jinde to de ;)

P.S.: pokud by nekoho napadlo napriklad x prohrat a pak jednou vyhrát proti slabším hračum, tak se ten systém dá nastavit tak že ten pomer je 1:10 a podobne ;)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix 
offline libast