War říší a PVP návrhy na oživení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 23:27:08

Nutit hráče do pvp ? To jako aby server přišel i o ty pvm hráče ? Ty si asi nepamatuješ ten povyk, když se musely kopat v Cidonii krystaly do zdobenych tavenin...
Obrázek

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od MostEVILEK » stř 18. čer 2014 0:59:43

fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Mithra » stř 18. čer 2014 2:23:12

Filipův nápad v sobě skrývá jisté zajímavé podněty.Dál ovšem nemám k čemu se vyjádřit. Opět se to zvrhlo do diskuse o tom, kdo kolik komu bere.


Na tohle ovšem reagovat musím. Prostě mi to nedá :-)
Spoiler:
Clon3D píše:Také nevidím problém moc v těch válkách, tady jde spíše o to, že mnoho lidí pvp nedělá vůbec. Pvm každý udělat musí, ale pvp už udělá jen pár lidí jelikož za to nic není a nic je do toho ani nenutí. Ta hra byla tvořena o boji mezi třemi říšemi jenže, když se tu někdo mezi sebou začne napadat na "pvm?" mapách slyší akorát urážky, různé kecy na fóru atd.. Prostě mnoho hráčů se letí jenom někam "vybrečet", ale že by začali něco dělat s pvp výbavou to né - ono je totiž mnohem rychlejší a levnější pomluvit toho útočníka všude kde se dá než, aby si udělali pvp výbavu a vrátili jím to se vším všudy. :fight: Také mi přijde, že je tu velký problém u cechů. Ono kdyby byli nějaké pěkné odměny vznikne tu mnohem více lepších cechů a dost hráčů to možná i navnadí udělat si pvp výbavu, aby svému cechu pomohli. Prostě by to tu podle mě chtělo udělat nějaký lepší systém válek cechů a nějaké ty odměny (teď za vyhranou válku cechů člověk dostane 5x červenej elík M). Když lidé uvidí, že za to jsou pěkný věci a hlavně si zaválčí i mnohem lépe než ve válkách. Jenže hlavní problém tu je ten systém. Chtělo by to ze začátku asi nějaký turnaj udělaný normálně přes fórko - udělat to v nějakým čase, který by vyhovoval nejvíce hráčům a propagovat to ve hře. :-)
I teď je docela dost velká sledovanost válek cechů (když tedy někdy nějaká je) a myslím, že přes ty války by se dalo dostat dost lidí k pvpéčku. :-)

:arrow: První část až po smajlíka s mečem jako by mi z duše mluvila.
:arrow: Druhá část s odměnami za války cechů už naráží na klasický nešvar této komunity. Čeho půjde zneužít, toho zneužijeme. Už vidím ty fingované války cechů, kde se vlastně ani neválčí, udělá se pár bodíků, shrábneme odměny za vítězství a pak si to prohodíme.
:arrow: Co se týká pvp turnaje, pak první vlaštovka v podobě PvP her Joan 2013 už tu proběhla a měla myslím dost slušný úspěch. Návštěvnost ve válkách vzrostla téměř okamžitě a díky hrám přibylo i pár nových vyznavačů pvp. Dost mě překvapilo, že od té doby se nenašel nikdo, kdo by následoval příkladu cechu Los Reyes a uspořádal další kolo. A to i přes to, že jsem několikrát deklaroval plnou podporu GM týmu a to i včetně odměn pro organizátory dalšího kola. Vzhledem k tomu, že od podzimu jsem stihnul povýšit na právoplatného GM a i v týmu proběhla spousta pozitivních změn, jsou nyní možnosti podpory a s tím spojených eventuelních odměn daleko větší než tomu bylo při prvním "ročníku". Stále bych ale tento projekt pvp her udržel v mezích "hráči pro hráče". Ano můžeme ho zorganizovat i my jako tým, ale zábava, kterou si připravíte sami "chutná" daleko lépe, než když vám jí někdo naservíruje až pod nos.
:arrow: Ano cechy by také snesly změnu, ale to už patří do jiné diskuze. Mimochodem tam někteří členové týmu vidí ještě větší nutnost zásahu než v případě PvP.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

ninjiitsu
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 01. črc 2011 8:43:58
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od ninjiitsu » stř 18. čer 2014 10:25:46

Moj nazor ako zkvalitnit PVP je:
Vytvorenie pvm mapy, kde by sa bojovalo s PVP vybavou s moznostou vstupu iba cechu. Npc by mali vlastnosti hracskych postav, platili by obrany na chary (sura, war, ninja, saman) a zbrane (mec, dyka, obojrucka, sipy). Vstup by bol mozny iba hracom z jedneho cechu (napr. 8 hracov a museli by byt po 2 chary).
Sila npc by musela byt taka, aby nebolo mozne, ze si jeden hrac vezme 8 postav a bude chodit sam. Proste tymova spolupraca. Mapu by sa malo dat prejst za cca 1 hodinu. Odmena by mala byt primerana, s moznostou vyberu toho co prave potrebujeme. Mozno by som pridal daky predmet na 100% vvylepsovanie dracich veci na +7 a +8. Tuto odmenu by si mohol vybrat iba jeden hrac zo skupiny a ostatny by nedostali nic.
Kto by chcel ist na tuto mapu, bol by nuteny spravit kvalitnejsiu PVP vybavu. Tym by bola vacsia sanca, ze by sa obcas zapojil aj do valky risi.
Vstup na mapu by mohol byt napr za 100 CB / postava.
Dalsia vec odmeny za CB, Priemerny hrac spravi za vojnu risi 300 CB. Za tuto ciastku by som dal balicek kosti a elikov na jednu hodinu.
Niekedy davnejsie som daval navrh na hodinove eliky. Bolo mi napisane, ze uz su v plane. (bohuzial doteraz nie su, mozno sa mozeme tesit v novom jadre)

Neos
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Neos » stř 18. čer 2014 11:37:27

Nejvetsi hloupost a nesmysl je hrace do neceho nutit, pokud ten hrac pvp nemusi, tak nema smysl ho do nej nutit. I kdyby ten hrac byl donucen tu pvp vybavu udelat, tak ji stejne nebude pouzivat. Ten hrac to proste musi chtit sam a melo by ho to bavit, jedine tak tu pvp vybavu bude vyuzivat.
Dalsim problemem v dnesni dobe je fakt, ze nekteri hraci, kdyz delaji pvp vybavu, tak ji chteji mit absolutne TOP a az pak zacnou chodit i do valek. Pak muze nastat to, ze ten hrac co udelal TOP pvp vybavu pujde do war a zjisti, ze ho pvp nebavi a nebo ze mu nesedi postava, takze defakto ztratil nekolik mesicu budovanim postavy a pvp vybavy.
V dnesni dobe je celkem snadne sehnat prumernou pvp vybavu a i s tou prumernou vybavou dokaze byt clovek konkurence schopny. Hrac ktery vlastni prumernou pvp vybavu se pak stava pokrocilym pvprem a vybavu zacne postupne zlepsovat, ale porad ten hrac je pvp aktivni, protoze ma svoji prumernou vybavu a tim padem je atraktivni pro pvp cechy, protoze cech ho muze okamzite pouzit.

Ja zacal chodit war risi v 75 lv a pvp vybava se tomu snad ani nedala rict :D ale mel jsem radost a uzival sem si to, protoze to bylo to na co sem se tesil pri prechodu z offika serveru.
Obrázek
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Cepino » stř 18. čer 2014 12:59:32

Souhlasím s Neosem, do PvP se lidé nutit nesmí, to je naopak ještě více odradí. Spíše je do PvP něčím přitáhnout, aby to dělali pro radost.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » stř 18. čer 2014 13:15:54

Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
Obrázek

xXFasterXx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 154 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od xXFasterXx » stř 18. čer 2014 15:00:50

MostEVILEK píše:fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
úplne si zle ;) Bral si mu 800 predtým, s ochranou ;) keď si mu ju zrušil, tak sa mu znížila obrana o 33%, čiže z 800 to vyskočilo na 1200 ;) ak by to vybehlo na 5000, bolo by to niečo okolo 600% z pôvodnej hodnoty, zamysli sa nad tým, ak máš zdraví rozum tak ti dojde že sa mýliš.

Ja vám neviem... Mňa osobne tie cechové vojny 2x zrovna nebavili. Zato ja, by som mal další nápad ;)

Do vojny by sa spavnovali pvp príšery. Neplatil by nane bonus silný proti príšeram, ani prumka či tak nejak. Proste čisto schopka. Len a iba schopka + lidi + war/ninja/šaman či sura (kamene, aj pvp bonusy). Tieto príšery by boli nejake velke, nedal by sa dat nane 1 minutovy stun len ten 3 sekundový a aj to len niekedy, dmg by nemali mať príliš velký, aby to vyrazne neovplyvnilo vojnu. Vzdy by sa spawnli 1-2 za celu válku. Prečo? Lebo kebyže ich zabijete, padla by každému zázračná truhla. Tú by ste otvorili a padlo by vám niečo cenné (100kk+). Tie Príšery by mali byť velké, aby upútali pozornosť, niečo nové, niečo zaujímavé a ich schopnosti tiež, predstavoval by som si to proste už troška modernejšie. Vačšie skilly a spomalené pohyby. Bolo by to krásne :). Pochopitelne, proti tomuto monstru by platili pvp obrany war/ninja/sura/saman.. Dyky alebo mece a tak by som dotoho nezahrnal. Zakladný dmg by toho stvorenia nebol velky, nejakých 10k? zoberte si ze máte 60% obrany tak by brala 4k, kritik 8 (všetkým naokolo!). pomedzi to b ste sa zasa mohli zabíjať vy a tak :)) také spestrenie
What doesn't kill you makes you stronger.

Lois
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 136
Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
Dal poděkování: 383 poděkování
Dostal poděkování: 396 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Lois » stř 18. čer 2014 15:32:08

Malchus:
Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
viewtopic.php?f=59&t=106593

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » stř 18. čer 2014 16:24:47

Lois píše:
Malchus:
Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
viewtopic.php?f=59&t=106593
K tomu jsem se vyjádřil v tématu a svůj názor jsem nezměnil. Myslím, že existují jednodušší cesty. Třeba to co navrhoval Cepino. Stačí na webu vidět který vůdce je online a je připraven válčit.

EDIT: Možná narážíš na mojí větu:
"Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému."
Ano, proto mě udivuje, že války téměř nejsou. Čeho se cechy bojí ? Prohry ? To bych chápal u těch nejsilnějších cechů, ale co ty ostatní menší a malé cechy ?
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « pon 10:00 am »
No nevím, kdes na to přišel, ale já se teď na to díval a průměrně ty topky nahoře mají za asisty o cca 100cb více a ti dole kolem 50-70cb, což za asisty mi přijde naprosto adekvátní.
@ ChunjoKing « pon 8:10 am »
@OrangEE,  však tak by to malo byť. Možno to ešte doladia.
@ OrangEE « ned 9:58 pm »
assisty su aj tak napi**, dáš mu predposledné kuzlo a dostaneš cb, ale ďalší mu tam dá dmg za 15-20k, mentalovi aj 70 :D a nedostane nič, mohli dať assist za sposobene dmg a nie že ja mu dám hit šípom predtým než skape a woala mam cb
@ TomasFoxx « ned 8:54 pm »
myslim nohu samozrejme
@ TomasFoxx « ned 8:53 pm »
jednou z tech variant bych si rozmlatil klavesnici, takze to nic
@ Relly « ned 8:50 pm »
@TomasFoxx,  O nic jakože nepřicházíš. Nedávno ještě před updatem na asisty jsem byl darkblonde...300-400 dáš i prstama u nohou. Jestli chceš těžší obtížnost, tak stačí na 200 penis. A dalších 200 uděláš na asistech teď. Nemáš zač.
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
nesso lasko pujc
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
pujcte nekdo healera s gen tvl ja to fakt chci zkusit
@ TomasFoxx « ned 8:24 pm »
a co jsem koukal tak dost lidi tam proste pomalu vic cb z assistu nez killu😂
@ TomasFoxx « ned 8:23 pm »
no tak ja to pisu z pohledu co jsem byl ted wp, jsem dal 180cb a celkove mam 348😂 sileny
@ Relly « ned 8:12 pm »
@TomasFoxx,  No nepovídej, ale pro křivoruké bmka a heal je to značka ideál.
@ TomasFoxx « ned 8:10 pm »
nevim jak vy, ale podle me jsou ty assisty ve stredni war trosku overpowered
@ Revus « ned 10:07 am »
Zdravím, poradí někdo kdo chodí ninju do kerindoru - jsou potřeba šípy?nebo je to v proměně nebere- díky.
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ona je slunicko
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ale ja ji mam rad
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
vklidu
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
@OrangEE,  vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@ OrangEE « pát 9:59 pm »
@TomasFoxx,  "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu :D
@ TomasFoxx « pát 9:58 pm »
:D :D
@ OrangEE « pát 9:56 pm »
@LittleNessa,  to je moc dlhý nadčas v práci
@ TomasFoxx « čtv 8:37 pm »
@miselnovakova,  vporadku smudlo
@ miselnovakova « čtv 8:33 pm »
dobre dobre prepáč :D
@ TomasFoxx « čtv 8:31 pm »
@miselnovakova,  ja pocitat umim, neboj 😂 ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
@ miselnovakova « čtv 8:26 pm »
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty :D či to podrobnejšie chceš?
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
@LittleNessa,  porad cekame hej
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť
@ OrangEE « stř 6:37 pm »
Prečo nejdu písomne hodnosti?
@ Revus « úte 10:29 pm »
know how hry?
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline asdis 
offline strDK