War říší a PVP návrhy na oživení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 23:27:08

Nutit hráče do pvp ? To jako aby server přišel i o ty pvm hráče ? Ty si asi nepamatuješ ten povyk, když se musely kopat v Cidonii krystaly do zdobenych tavenin...
Obrázek

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od MostEVILEK » stř 18. čer 2014 0:59:43

fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Mithra » stř 18. čer 2014 2:23:12

Filipův nápad v sobě skrývá jisté zajímavé podněty.Dál ovšem nemám k čemu se vyjádřit. Opět se to zvrhlo do diskuse o tom, kdo kolik komu bere.


Na tohle ovšem reagovat musím. Prostě mi to nedá :-)
Spoiler:
Clon3D píše:Také nevidím problém moc v těch válkách, tady jde spíše o to, že mnoho lidí pvp nedělá vůbec. Pvm každý udělat musí, ale pvp už udělá jen pár lidí jelikož za to nic není a nic je do toho ani nenutí. Ta hra byla tvořena o boji mezi třemi říšemi jenže, když se tu někdo mezi sebou začne napadat na "pvm?" mapách slyší akorát urážky, různé kecy na fóru atd.. Prostě mnoho hráčů se letí jenom někam "vybrečet", ale že by začali něco dělat s pvp výbavou to né - ono je totiž mnohem rychlejší a levnější pomluvit toho útočníka všude kde se dá než, aby si udělali pvp výbavu a vrátili jím to se vším všudy. :fight: Také mi přijde, že je tu velký problém u cechů. Ono kdyby byli nějaké pěkné odměny vznikne tu mnohem více lepších cechů a dost hráčů to možná i navnadí udělat si pvp výbavu, aby svému cechu pomohli. Prostě by to tu podle mě chtělo udělat nějaký lepší systém válek cechů a nějaké ty odměny (teď za vyhranou válku cechů člověk dostane 5x červenej elík M). Když lidé uvidí, že za to jsou pěkný věci a hlavně si zaválčí i mnohem lépe než ve válkách. Jenže hlavní problém tu je ten systém. Chtělo by to ze začátku asi nějaký turnaj udělaný normálně přes fórko - udělat to v nějakým čase, který by vyhovoval nejvíce hráčům a propagovat to ve hře. :-)
I teď je docela dost velká sledovanost válek cechů (když tedy někdy nějaká je) a myslím, že přes ty války by se dalo dostat dost lidí k pvpéčku. :-)

:arrow: První část až po smajlíka s mečem jako by mi z duše mluvila.
:arrow: Druhá část s odměnami za války cechů už naráží na klasický nešvar této komunity. Čeho půjde zneužít, toho zneužijeme. Už vidím ty fingované války cechů, kde se vlastně ani neválčí, udělá se pár bodíků, shrábneme odměny za vítězství a pak si to prohodíme.
:arrow: Co se týká pvp turnaje, pak první vlaštovka v podobě PvP her Joan 2013 už tu proběhla a měla myslím dost slušný úspěch. Návštěvnost ve válkách vzrostla téměř okamžitě a díky hrám přibylo i pár nových vyznavačů pvp. Dost mě překvapilo, že od té doby se nenašel nikdo, kdo by následoval příkladu cechu Los Reyes a uspořádal další kolo. A to i přes to, že jsem několikrát deklaroval plnou podporu GM týmu a to i včetně odměn pro organizátory dalšího kola. Vzhledem k tomu, že od podzimu jsem stihnul povýšit na právoplatného GM a i v týmu proběhla spousta pozitivních změn, jsou nyní možnosti podpory a s tím spojených eventuelních odměn daleko větší než tomu bylo při prvním "ročníku". Stále bych ale tento projekt pvp her udržel v mezích "hráči pro hráče". Ano můžeme ho zorganizovat i my jako tým, ale zábava, kterou si připravíte sami "chutná" daleko lépe, než když vám jí někdo naservíruje až pod nos.
:arrow: Ano cechy by také snesly změnu, ale to už patří do jiné diskuze. Mimochodem tam někteří členové týmu vidí ještě větší nutnost zásahu než v případě PvP.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

ninjiitsu
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 01. črc 2011 8:43:58
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od ninjiitsu » stř 18. čer 2014 10:25:46

Moj nazor ako zkvalitnit PVP je:
Vytvorenie pvm mapy, kde by sa bojovalo s PVP vybavou s moznostou vstupu iba cechu. Npc by mali vlastnosti hracskych postav, platili by obrany na chary (sura, war, ninja, saman) a zbrane (mec, dyka, obojrucka, sipy). Vstup by bol mozny iba hracom z jedneho cechu (napr. 8 hracov a museli by byt po 2 chary).
Sila npc by musela byt taka, aby nebolo mozne, ze si jeden hrac vezme 8 postav a bude chodit sam. Proste tymova spolupraca. Mapu by sa malo dat prejst za cca 1 hodinu. Odmena by mala byt primerana, s moznostou vyberu toho co prave potrebujeme. Mozno by som pridal daky predmet na 100% vvylepsovanie dracich veci na +7 a +8. Tuto odmenu by si mohol vybrat iba jeden hrac zo skupiny a ostatny by nedostali nic.
Kto by chcel ist na tuto mapu, bol by nuteny spravit kvalitnejsiu PVP vybavu. Tym by bola vacsia sanca, ze by sa obcas zapojil aj do valky risi.
Vstup na mapu by mohol byt napr za 100 CB / postava.
Dalsia vec odmeny za CB, Priemerny hrac spravi za vojnu risi 300 CB. Za tuto ciastku by som dal balicek kosti a elikov na jednu hodinu.
Niekedy davnejsie som daval navrh na hodinove eliky. Bolo mi napisane, ze uz su v plane. (bohuzial doteraz nie su, mozno sa mozeme tesit v novom jadre)

Neos
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Neos » stř 18. čer 2014 11:37:27

Nejvetsi hloupost a nesmysl je hrace do neceho nutit, pokud ten hrac pvp nemusi, tak nema smysl ho do nej nutit. I kdyby ten hrac byl donucen tu pvp vybavu udelat, tak ji stejne nebude pouzivat. Ten hrac to proste musi chtit sam a melo by ho to bavit, jedine tak tu pvp vybavu bude vyuzivat.
Dalsim problemem v dnesni dobe je fakt, ze nekteri hraci, kdyz delaji pvp vybavu, tak ji chteji mit absolutne TOP a az pak zacnou chodit i do valek. Pak muze nastat to, ze ten hrac co udelal TOP pvp vybavu pujde do war a zjisti, ze ho pvp nebavi a nebo ze mu nesedi postava, takze defakto ztratil nekolik mesicu budovanim postavy a pvp vybavy.
V dnesni dobe je celkem snadne sehnat prumernou pvp vybavu a i s tou prumernou vybavou dokaze byt clovek konkurence schopny. Hrac ktery vlastni prumernou pvp vybavu se pak stava pokrocilym pvprem a vybavu zacne postupne zlepsovat, ale porad ten hrac je pvp aktivni, protoze ma svoji prumernou vybavu a tim padem je atraktivni pro pvp cechy, protoze cech ho muze okamzite pouzit.

Ja zacal chodit war risi v 75 lv a pvp vybava se tomu snad ani nedala rict :D ale mel jsem radost a uzival sem si to, protoze to bylo to na co sem se tesil pri prechodu z offika serveru.
Obrázek
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Cepino » stř 18. čer 2014 12:59:32

Souhlasím s Neosem, do PvP se lidé nutit nesmí, to je naopak ještě více odradí. Spíše je do PvP něčím přitáhnout, aby to dělali pro radost.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » stř 18. čer 2014 13:15:54

Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
Obrázek

xXFasterXx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 154 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od xXFasterXx » stř 18. čer 2014 15:00:50

MostEVILEK píše:fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
úplne si zle ;) Bral si mu 800 predtým, s ochranou ;) keď si mu ju zrušil, tak sa mu znížila obrana o 33%, čiže z 800 to vyskočilo na 1200 ;) ak by to vybehlo na 5000, bolo by to niečo okolo 600% z pôvodnej hodnoty, zamysli sa nad tým, ak máš zdraví rozum tak ti dojde že sa mýliš.

Ja vám neviem... Mňa osobne tie cechové vojny 2x zrovna nebavili. Zato ja, by som mal další nápad ;)

Do vojny by sa spavnovali pvp príšery. Neplatil by nane bonus silný proti príšeram, ani prumka či tak nejak. Proste čisto schopka. Len a iba schopka + lidi + war/ninja/šaman či sura (kamene, aj pvp bonusy). Tieto príšery by boli nejake velke, nedal by sa dat nane 1 minutovy stun len ten 3 sekundový a aj to len niekedy, dmg by nemali mať príliš velký, aby to vyrazne neovplyvnilo vojnu. Vzdy by sa spawnli 1-2 za celu válku. Prečo? Lebo kebyže ich zabijete, padla by každému zázračná truhla. Tú by ste otvorili a padlo by vám niečo cenné (100kk+). Tie Príšery by mali byť velké, aby upútali pozornosť, niečo nové, niečo zaujímavé a ich schopnosti tiež, predstavoval by som si to proste už troška modernejšie. Vačšie skilly a spomalené pohyby. Bolo by to krásne :). Pochopitelne, proti tomuto monstru by platili pvp obrany war/ninja/sura/saman.. Dyky alebo mece a tak by som dotoho nezahrnal. Zakladný dmg by toho stvorenia nebol velky, nejakých 10k? zoberte si ze máte 60% obrany tak by brala 4k, kritik 8 (všetkým naokolo!). pomedzi to b ste sa zasa mohli zabíjať vy a tak :)) také spestrenie
What doesn't kill you makes you stronger.

Lois
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 136
Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
Dal poděkování: 383 poděkování
Dostal poděkování: 396 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Lois » stř 18. čer 2014 15:32:08

Malchus:
Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
viewtopic.php?f=59&t=106593

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » stř 18. čer 2014 16:24:47

Lois píše:
Malchus:
Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
viewtopic.php?f=59&t=106593
K tomu jsem se vyjádřil v tématu a svůj názor jsem nezměnil. Myslím, že existují jednodušší cesty. Třeba to co navrhoval Cepino. Stačí na webu vidět který vůdce je online a je připraven válčit.

EDIT: Možná narážíš na mojí větu:
"Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému."
Ano, proto mě udivuje, že války téměř nejsou. Čeho se cechy bojí ? Prohry ? To bych chápal u těch nejsilnějších cechů, ale co ty ostatní menší a malé cechy ?
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Makarov « ned 11:52 am »
lukyno10 píše: Čauko, boj ze hřebtu koně u pumy, nefunguje.... pročpak?
nefungovali animace, tak se to předělává...
@ Vydesenej « ned 9:51 am »
Protože jahoda není zelenina
@ lukyno10 « ned 1:18 am »
Čauko, boj ze hřebtu koně u pumy, nefunguje.... pročpak?
@ jura94 « čtv 9:09 am »
koupím skin na obouruč 6 nebo 10 neu
@ radecek24 « ned 8:48 am »
koupim wara auru 109 az 110 kdyztak pm nebo napsat na postavu radik33
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D

Who is chatting

offline Mionix