War říší a PVP návrhy na oživení
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.24
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 119 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
a proc se bat prohry? vzdy jeden vyhrava a druhej prohrava .... neumet prohravat je docela spatna vlastnost
Sieg oder Valhöll
- BeerBelly
- Lv.19
- Příspěvky: 206
- Registrován: stř 04. zář 2013 16:28:37
- Bydliště: Slovensko
- Dal poděkování: 45 poděkování
- Dostal poděkování: 100 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
xXFasterXx píše:úplne si zleMostEVILEK píše:fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9Bral si mu 800 predtým, s ochranou
keď si mu ju zrušil, tak sa mu znížila obrana o 33%, čiže z 800 to vyskočilo na 1200
ak by to vybehlo na 5000, bolo by to niečo okolo 600% z pôvodnej hodnoty, zamysli sa nad tým, ak máš zdraví rozum tak ti dojde že sa mýliš.
Ja vám neviem... Mňa osobne tie cechové vojny 2x zrovna nebavili. Zato ja, by som mal další nápad
Do vojny by sa spavnovali pvp príšery. Neplatil by nane bonus silný proti príšeram, ani prumka či tak nejak. Proste čisto schopka. Len a iba schopka + lidi + war/ninja/šaman či sura (kamene, aj pvp bonusy). Tieto príšery by boli nejake velke, nedal by sa dat nane 1 minutovy stun len ten 3 sekundový a aj to len niekedy, dmg by nemali mať príliš velký, aby to vyrazne neovplyvnilo vojnu. Vzdy by sa spawnli 1-2 za celu válku. Prečo? Lebo kebyže ich zabijete, padla by každému zázračná truhla. Tú by ste otvorili a padlo by vám niečo cenné (100kk+). Tie Príšery by mali byť velké, aby upútali pozornosť, niečo nové, niečo zaujímavé a ich schopnosti tiež, predstavoval by som si to proste už troška modernejšie. Vačšie skilly a spomalené pohyby. Bolo by to krásne. Pochopitelne, proti tomuto monstru by platili pvp obrany war/ninja/sura/saman.. Dyky alebo mece a tak by som dotoho nezahrnal. Zakladný dmg by toho stvorenia nebol velky, nejakých 10k? zoberte si ze máte 60% obrany tak by brala 4k, kritik 8 (všetkým naokolo!). pomedzi to b ste sa zasa mohli zabíjať vy a tak
) také spestrenie
no to neni zlý nápad, ale trošku bz som to pozmenil:
z tej príšery , čo sa spawne, by nepadlo 100kk jednému hráčovi ale mohol by byť systém, že odmenu dostane celá ríša.. Nerozumiete? Vysvetlíme..
Spawne sa príšera, hráči z každej ríše popri tom ako zabíjajú seba navzájom , sa snažia zničiť aj túto príšeru.No pointa je v tom, že príšera dá odmenu tej ríší, ktorej bojovníci príšere ubrali najviac ZB..
Takto to može napr. vyzerať tak, že časť hráčov z jednej ríše sa snaží príšere uberať ZB a ostatní sa ich snažia ochrániť a zabrániť iným ríšam dostať sa k príšere.
Snad ste to aspon trochu pochopili

Jeho revírom je Shinsoo
. Jeho tempo je smrtiace. Jeho súpermi sú afk hráči, dropovia a buffky. Je v nasadení vo dne v noci. Lejno z Jinna
. Naša smrť je jeho prácou

BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber




BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber
-
- Lv.15
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
- Dal poděkování: 383 poděkování
- Dostal poděkování: 396 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Narážela jsem na tohle: "...jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C."Malchus píše:K tomu jsem se vyjádřil v tématu a svůj názor jsem nezměnil. Myslím, že existují jednodušší cesty. Třeba to co navrhoval Cepino. Stačí na webu vidět který vůdce je online a je připraven válčit.Lois píše:viewtopic.php?f=59&t=106593Malchus:Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.
- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
EDIT: Možná narážíš na mojí větu:
"Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému."
Ano, proto mě udivuje, že války téměř nejsou. Čeho se cechy bojí ? Prohry ? To bych chápal u těch nejsilnějších cechů, ale co ty ostatní menší a malé cechy ?
K tomu Cepinově návrhu... nevim ti no. Moc se mi nepozdává, že by celý server viděl kdy jsem a nejsem online, víšco. Nehledě na to, že moje přítomnost ve hře stejně neznamená, že jsme s cechem ready na war. A taky dost hraju na vedlejších postavách, takže on/off konkrétní postavička neni uplně vypovídající. Vycházim z toho, jak je to u nás no.. nevim, co na to ostatní vůdci..
Mě by třeba bavilo, kdyby se dali lovit lidi normálně po mapách. Každý den v určenou hodinu (ta se může měnit třebas po měsíci nebo tak) by to všem, kteří se někde "zaregistrovali k soubojům" vybralo přibližně stejně silného protívníka (právě online/lvl/cb...) a hledejte se. Blikal by mi třebas na mapě, když bych vstoupila do správné (ti kdo se nechtěj hledat, si můžou vzájemně poslat PM - pokud mi to oznámí nick toho, koho mám zabít - nebo může být rovnou meeting point v Cidonii na středu třebas). Za dvě/tři vítězství nad určenym soupeřem nějaká blbina.. třeba zlatá aura kolem postavy až do druhého dne, kdy by proběhl nový los


-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Víte ono se snadno napíše, že není třeba se bát prohry. Je to ale pochopitelné. Nikomu se nechce prohrávat. Mimochodem si povšimněte, že i to je často zmiňovaný důvod, proč hráči odmítají PvP. (Nebudu dělat PvP, chodit do válek protože se budu akorát jen válet po zemi. To pro mě není zábava) . Prostě a jednoduše se nikomu nechce dělat pouze toho otloukánka.
K cechům jsem se již vyjádřil. ANO, chtějí změnu, ale toto není diskuze o cechu, nýbrž o PvP všeobecně. Až třeba někdy v budoucnu nakousneme téma cechy, určitě se k cechovnímu válčení dostaneme.
Pokusím se tedy pro přehlednost shrnout dosavadní nápady. Zkusím to vzít pěkně od počátku tématu:
1. Návrat KORTEZY (přidáno pro odlehčení tématu, tak si ji nedobírejte - ona to myslí dobře a kdyby měl každý takový přístup, tak tu nemusíme nic řešit)
2. nová mapa se vstupem za CB
3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
4. větší využití CB ve hře
5. nepřidávání nové výstroje a výzbroje do hry (dokud se současné dračí věci nestanou běžnými a dostupnými)
6. Všeobecně zvýšit odměny pro hráče, kteří jsou v PvP aktivní
7. Konečně přidat do hry nové jádro a spustit královský systém
8. Nové funkce PvP hodnostem
9. Odstranit zabugované skilly ve válkách (vracení přes půl mapy)
10. Diferencovat mapy pro PvP podle levelů
11. Zrušit možnost použití "kostí" ve válkách
12. Možnost rychlejšího rozvoje schopností postavy pro ty, jež se věnují aktivně PvP
13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
14. dlouhodobé PvP turnaje, kde bude hrát roli množství výher či proher (pokud jsem tedy dobře pochopil Filipův nápad)
15. Speciální nedělní válka jen pro postavy s PvP hodností
16. Rozvinout více rivalitu mezi říšemi
17. Přidat nové hodnosti pro hráče s menším počtem CB (do 10.000)
18. Změnit dostupnost dračích věcí resp. snížit náročnost jejich získávání a vylepšování
19. Vytvořit NPC, které budou suplovat nedostatek pvp hráčů (o tom bezpečně vím, že udělat nejde)
20. Vytvořit systém, který bude hráče nutit si PvP udělat (PvP se stane potřebou stejně jako PvM)
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
22. Oživit cechovní války lepším systémem jejich vyhlašování a přijímání
Tak snad jsem obsáhnul zhruba vše co bylo dosud na 13ti stránkách navrhováno.
V dalším pokračování tohoto téma očekávám především nápady, které dosud nejsou na seznamu. Prosím držme se stále v rovině obecného PvP a válek říší. Pokud chcete podobnou diskuzi o změnách v cechovním systému, založte si nové vlákno. Třeba se ho ujme někdo z kolegů stejně, jako jsem se ujal já tohoto vlákna o obecném PvP.
Děkuji vám
K cechům jsem se již vyjádřil. ANO, chtějí změnu, ale toto není diskuze o cechu, nýbrž o PvP všeobecně. Až třeba někdy v budoucnu nakousneme téma cechy, určitě se k cechovnímu válčení dostaneme.
Pokusím se tedy pro přehlednost shrnout dosavadní nápady. Zkusím to vzít pěkně od počátku tématu:
1. Návrat KORTEZY (přidáno pro odlehčení tématu, tak si ji nedobírejte - ona to myslí dobře a kdyby měl každý takový přístup, tak tu nemusíme nic řešit)
2. nová mapa se vstupem za CB
3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
4. větší využití CB ve hře
5. nepřidávání nové výstroje a výzbroje do hry (dokud se současné dračí věci nestanou běžnými a dostupnými)
6. Všeobecně zvýšit odměny pro hráče, kteří jsou v PvP aktivní
7. Konečně přidat do hry nové jádro a spustit královský systém
8. Nové funkce PvP hodnostem
9. Odstranit zabugované skilly ve válkách (vracení přes půl mapy)
10. Diferencovat mapy pro PvP podle levelů
11. Zrušit možnost použití "kostí" ve válkách
12. Možnost rychlejšího rozvoje schopností postavy pro ty, jež se věnují aktivně PvP
13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
14. dlouhodobé PvP turnaje, kde bude hrát roli množství výher či proher (pokud jsem tedy dobře pochopil Filipův nápad)
15. Speciální nedělní válka jen pro postavy s PvP hodností
16. Rozvinout více rivalitu mezi říšemi
17. Přidat nové hodnosti pro hráče s menším počtem CB (do 10.000)
18. Změnit dostupnost dračích věcí resp. snížit náročnost jejich získávání a vylepšování
19. Vytvořit NPC, které budou suplovat nedostatek pvp hráčů (o tom bezpečně vím, že udělat nejde)
20. Vytvořit systém, který bude hráče nutit si PvP udělat (PvP se stane potřebou stejně jako PvM)
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
22. Oživit cechovní války lepším systémem jejich vyhlašování a přijímání
Tak snad jsem obsáhnul zhruba vše co bylo dosud na 13ti stránkách navrhováno.
V dalším pokračování tohoto téma očekávám především nápady, které dosud nejsou na seznamu. Prosím držme se stále v rovině obecného PvP a válek říší. Pokud chcete podobnou diskuzi o změnách v cechovním systému, založte si nové vlákno. Třeba se ho ujme někdo z kolegů stejně, jako jsem se ujal já tohoto vlákna o obecném PvP.
Děkuji vám
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
- Nippousek
- Lv.23
- Příspěvky: 409
- Registrován: pon 06. led 2014 19:01:10
- Dostal poděkování: 150 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
návrat kortézy všechno změní...
hráče požene do války vařečkou a všichni budou spokojeni
hráče požene do války vařečkou a všichni budou spokojeni

Definitivní konec, aktivní pouze na fórku !
-
- Lv.20
- Příspěvky: 277
- Registrován: sob 20. lis 2010 19:15:18
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 32 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
jen k bodu s tim nedavat do hry nove veci. To je cesta do pekel.
1. lidi potrebuji videt,ze se pored neco deje.
2. pockat az draci +9 bude bezna vec asi jako shell +9, to muzeme cekat taky 5 let.
to jak saggi pridal ty draci veci. Proste a jednoduse ta narocnost je extremne velka. Ja jsem z overenych zdroju zaslechl, ze podobne plany na extremne pomale vylepsovani byly uz s shell. Pry ho tym prehlasoval nastesti. Problem je, ze tadle hra je ve skutecnosti hrozne nudna. Specialne PvM po pridani 100% bufu (nejvetsi pitomost co mohla prijit). na draci +9 klidne potrebujete 60kkk, S top vybavou do swampu je to 112 hod drzeni mezerniku. Ku..a drat koho by to bavilo. a to je napr jen zbran +9
1. lidi potrebuji videt,ze se pored neco deje.
2. pockat az draci +9 bude bezna vec asi jako shell +9, to muzeme cekat taky 5 let.
to jak saggi pridal ty draci veci. Proste a jednoduse ta narocnost je extremne velka. Ja jsem z overenych zdroju zaslechl, ze podobne plany na extremne pomale vylepsovani byly uz s shell. Pry ho tym prehlasoval nastesti. Problem je, ze tadle hra je ve skutecnosti hrozne nudna. Specialne PvM po pridani 100% bufu (nejvetsi pitomost co mohla prijit). na draci +9 klidne potrebujete 60kkk, S top vybavou do swampu je to 112 hod drzeni mezerniku. Ku..a drat koho by to bavilo. a to je napr jen zbran +9
- BeerBelly
- Lv.19
- Příspěvky: 206
- Registrován: stř 04. zář 2013 16:28:37
- Bydliště: Slovensko
- Dal poděkování: 45 poděkování
- Dostal poděkování: 100 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Spoiler:
Mithra píše: Pokusím se tedy pro přehlednost shrnout dosavadní nápady. Zkusím to vzít pěkně od počátku tématu:
1. Návrat KORTEZY (přidáno pro odlehčení tématu, tak si ji nedobírejte - ona to myslí dobře a kdyby měl každý takový přístup, tak tu nemusíme nic řešit)
2. nová mapa se vstupem za CB
3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
4. větší využití CB ve hře
5. nepřidávání nové výstroje a výzbroje do hry (dokud se současné dračí věci nestanou běžnými a dostupnými)
6. Všeobecně zvýšit odměny pro hráče, kteří jsou v PvP aktivní
7. Konečně přidat do hry nové jádro a spustit královský systém
8. Nové funkce PvP hodnostem
9. Odstranit zabugované skilly ve válkách (vracení přes půl mapy)
10. Diferencovat mapy pro PvP podle levelů
11. Zrušit možnost použití "kostí" ve válkách
12. Možnost rychlejšího rozvoje schopností postavy pro ty, jež se věnují aktivně PvP
13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
14. dlouhodobé PvP turnaje, kde bude hrát roli množství výher či proher (pokud jsem tedy dobře pochopil Filipův nápad)
15. Speciální nedělní válka jen pro postavy s PvP hodností
16. Rozvinout více rivalitu mezi říšemi
17. Přidat nové hodnosti pro hráče s menším počtem CB (do 10.000)
18. Změnit dostupnost dračích věcí resp. snížit náročnost jejich získávání a vylepšování
19. Vytvořit NPC, které budou suplovat nedostatek pvp hráčů (o tom bezpečně vím, že udělat nejde)
20. Vytvořit systém, který bude hráče nutit si PvP udělat (PvP se stane potřebou stejně jako PvM)
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
22. Oživit cechovní války lepším systémem jejich vyhlašování a přijímání

Jeho revírom je Shinsoo
. Jeho tempo je smrtiace. Jeho súpermi sú afk hráči, dropovia a buffky. Je v nasadení vo dne v noci. Lejno z Jinna
. Naša smrť je jeho prácou

BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber




BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Seznam jsem vytvořil především proto, abychom se v té hromadě nápadů neztratili a také proto, aby jste měli i vy přehled o tom, co již bylo navrženo a mohli se soustředit více na to, co v seznamu zatím chybí, ale mohlo by to nějak prospět vyřešení otázky PVP.
Diskuze o jednotlivých bodech by, připouštím, mohla být prospěšná, ale zatím je spíše kontraproduktivní. Proto si prosím své názory zatím poznamenejte někde bokem. Možná se k diskuzi o jednotlivých bodech ještě společně dostaneme. Ovšem ne dříve, dokud se neshodneme na tom, že ten seznam je již téměř kompletní a není na něj co přidávat.
Diskuze o jednotlivých bodech by, připouštím, mohla být prospěšná, ale zatím je spíše kontraproduktivní. Proto si prosím své názory zatím poznamenejte někde bokem. Možná se k diskuzi o jednotlivých bodech ještě společně dostaneme. Ovšem ne dříve, dokud se neshodneme na tom, že ten seznam je již téměř kompletní a není na něj co přidávat.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
- Malchus
- Lv.21
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
- Dal poděkování: 94 poděkování
- Dostal poděkování: 381 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Zvýšit prestiž lidí kteří bojují za říši. Mladý hráč když uvidí někoho takového, měl by si říct "Jednou chci být jako on". A ne "Hele, jeden z těch blbců, co vydávájí nehorázné částky, aby si mohli navzájem rozbít držky."
Jak zvýšit prestiž je vypsáno v nekolika bodech od Mithry (odměny, lepší využití CB a hodnosti apod).
Jak zvýšit prestiž je vypsáno v nekolika bodech od Mithry (odměny, lepší využití CB a hodnosti apod).

-
- Lv.24
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 119 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
on nekdo ma vzor na metinu??Malchus píše:Zvýšit prestiž lidí kteří bojují za říši. Mladý hráč když uvidí někoho takového, měl by si říct "Jednou chci být jako on". A ne "Hele, jeden z těch blbců, co vydávájí nehorázné částky, aby si mohli navzájem rozbít držky."
Jak zvýšit prestiž je vypsáno v nekolika bodech od Mithry (odměny, lepší využití CB a hodnosti apod).

Sieg oder Valhöll
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
ChunjoKing « sob 6:29 am »


@
ChunjoKing « sob 6:28 am »


@
PanNikdo « pát 8:52 pm »


@
BlowBM « pát 6:06 pm »


@
Ashen « pát 4:10 pm »


@
Tomori « pát 3:21 pm »


@
libast « pát 9:26 am »


@
Tomori « čtv 10:26 pm »


@
ChunjoKing « čtv 9:20 pm »


@
MladejKozel « čtv 9:10 pm »


@
PanNikdo « čtv 8:17 pm »


@
ChunjoKing « čtv 7:12 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 9:31 am »


@
Grout « čtv 2:27 am »


@
PanNikdo « stř 9:02 pm »


@
ChunjoKing « pon 9:38 am »


@
Revus « sob 1:08 pm »


@
Revus « sob 12:40 pm »


@
noxforko « pát 10:09 pm »


@
Vydesenej « pát 8:01 pm »


@
LittleNessa « pát 7:58 pm »


@
Vydesenej « pát 7:48 pm »


@
Mionix « pát 7:17 pm »


@
asdis « pát 2:04 pm »


@
Revus « pát 1:55 pm »


@
Suko201 « pát 1:53 pm »


@
Revus « pát 12:17 pm »


@
Tomori « čtv 9:36 pm »


@
Akemos « čtv 9:35 pm »


@
Tomori « čtv 9:15 pm »


@
SiriusA « čtv 9:03 pm »


@
Tomori « čtv 6:12 pm »


@
Tomori « čtv 5:48 pm »


@
Shelby2022 « čtv 12:26 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:03 pm »


@
Suko201 « čtv 11:49 am »


@
Relly « čtv 11:24 am »


@
Tomori « čtv 10:54 am »


@
Vydesenej « čtv 10:33 am »


@
Tomori « čtv 10:25 am »


@
Relly « čtv 10:12 am »


@
Vydesenej « čtv 9:37 am »


@
angrylunaxx « stř 8:33 pm »


@
Akemos « stř 7:39 pm »


@
Mionix « stř 6:04 pm »


@
Relly « stř 5:54 pm »


@
Mionix « stř 3:53 pm »


@
Tomori « stř 3:42 pm »


@
Grout « pon 2:00 am »


@
Tomori « ned 2:48 pm »


@
Vydesenej « ned 10:15 am »


@
LittleNessa « sob 7:50 pm »


@
Vydesenej « sob 3:12 pm »


@
OrangEE « sob 2:49 pm »


@
LittleNessa « sob 1:49 pm »


@
asdis « sob 11:02 am »


@
Relly « pát 9:38 pm »


@
TomasFoxx « pát 8:10 pm »


@
TomasFoxx « pát 7:57 pm »


@
Revus « pát 5:05 pm »