War říší a PVP návrhy na oživení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
SvetaPan
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 490
Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 119 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od SvetaPan » stř 18. čer 2014 16:37:44

a proc se bat prohry? vzdy jeden vyhrava a druhej prohrava .... neumet prohravat je docela spatna vlastnost
Sieg oder Valhöll

Uživatelský avatar
BeerBelly
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 206
Registrován: stř 04. zář 2013 16:28:37
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 100 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od BeerBelly » stř 18. čer 2014 17:04:19

xXFasterXx píše:
MostEVILEK píše:fastere,33% obrany schop,dělá svoje,takže 4K rozdíl,je to možné a taky to je fakt a bude to ještě víc až dám trn na +9
úplne si zle ;) Bral si mu 800 predtým, s ochranou ;) keď si mu ju zrušil, tak sa mu znížila obrana o 33%, čiže z 800 to vyskočilo na 1200 ;) ak by to vybehlo na 5000, bolo by to niečo okolo 600% z pôvodnej hodnoty, zamysli sa nad tým, ak máš zdraví rozum tak ti dojde že sa mýliš.

Ja vám neviem... Mňa osobne tie cechové vojny 2x zrovna nebavili. Zato ja, by som mal další nápad ;)

Do vojny by sa spavnovali pvp príšery. Neplatil by nane bonus silný proti príšeram, ani prumka či tak nejak. Proste čisto schopka. Len a iba schopka + lidi + war/ninja/šaman či sura (kamene, aj pvp bonusy). Tieto príšery by boli nejake velke, nedal by sa dat nane 1 minutovy stun len ten 3 sekundový a aj to len niekedy, dmg by nemali mať príliš velký, aby to vyrazne neovplyvnilo vojnu. Vzdy by sa spawnli 1-2 za celu válku. Prečo? Lebo kebyže ich zabijete, padla by každému zázračná truhla. Tú by ste otvorili a padlo by vám niečo cenné (100kk+). Tie Príšery by mali byť velké, aby upútali pozornosť, niečo nové, niečo zaujímavé a ich schopnosti tiež, predstavoval by som si to proste už troška modernejšie. Vačšie skilly a spomalené pohyby. Bolo by to krásne :). Pochopitelne, proti tomuto monstru by platili pvp obrany war/ninja/sura/saman.. Dyky alebo mece a tak by som dotoho nezahrnal. Zakladný dmg by toho stvorenia nebol velky, nejakých 10k? zoberte si ze máte 60% obrany tak by brala 4k, kritik 8 (všetkým naokolo!). pomedzi to b ste sa zasa mohli zabíjať vy a tak :)) také spestrenie

no to neni zlý nápad, ale trošku bz som to pozmenil:


z tej príšery , čo sa spawne, by nepadlo 100kk jednému hráčovi ale mohol by byť systém, že odmenu dostane celá ríša.. Nerozumiete? Vysvetlíme..

Spawne sa príšera, hráči z každej ríše popri tom ako zabíjajú seba navzájom , sa snažia zničiť aj túto príšeru.No pointa je v tom, že príšera dá odmenu tej ríší, ktorej bojovníci príšere ubrali najviac ZB..

Takto to može napr. vyzerať tak, že časť hráčov z jednej ríše sa snaží príšere uberať ZB a ostatní sa ich snažia ochrániť a zabrániť iným ríšam dostať sa k príšere.


Snad ste to aspon trochu pochopili :D
Jeho revírom je Shinsoo :shinsoo:. Jeho tempo je smrtiace. Jeho súpermi sú afk hráči, dropovia a buffky. Je v nasadení vo dne v noci. Lejno z Jinna :jinno:. Naša smrť je jeho prácou :hello:
Obrázek
BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber

Lois
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 136
Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
Dal poděkování: 383 poděkování
Dostal poděkování: 396 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Lois » stř 18. čer 2014 17:13:49

Malchus píše:
Lois píše:
Malchus:
Malchus píše:Mě udivuje, že skoro zmizely války cechů. Navrhují se tady soubojové arény, kde by skupinky potkaly podobně silného soupeře. Ale přesně takhle cechovní války fungují nebo mohou fungovat. Že cech narazí na podobně silného soupeře, se kterým třeba prohrál, ale cítí, že se dalo vyhrát. A nutí je to zlepšovat se. Cechovní války mohou být tou úvodní branou do světa pvp.

- Já bych nemusel mít žádné odměny za cechovní války, jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C. Nebylo to ideální, ale aspoň něco.
- Nějaký solidnější žebříček cechů. I když nikdy nebude spravedlivý, silné cechy budou mít vždy málo válek z jednoduchého důvodu - podobně silných cechů je málo. Ani vlastně nevím, podle čeho jsou cechy bodovány, jestli to nějak neupravit.
viewtopic.php?f=59&t=106593
K tomu jsem se vyjádřil v tématu a svůj názor jsem nezměnil. Myslím, že existují jednodušší cesty. Třeba to co navrhoval Cepino. Stačí na webu vidět který vůdce je online a je připraven válčit.

EDIT: Možná narážíš na mojí větu:
"Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému."
Ano, proto mě udivuje, že války téměř nejsou. Čeho se cechy bojí ? Prohry ? To bych chápal u těch nejsilnějších cechů, ale co ty ostatní menší a malé cechy ?
Narážela jsem na tohle: "...jen bych rád viděl, koho cech může vyzvat, kdo je připravený válčit. Dřív byly aspoň vidět výzvy v chatu. Cech A vyzval cech B k válce. Cech B válku nepřijal, ale reagoval na to cech C a vyzval cech A. Na to reagoval cech D a poslal výzvu cechům A i C."

K tomu Cepinově návrhu... nevim ti no. Moc se mi nepozdává, že by celý server viděl kdy jsem a nejsem online, víšco. Nehledě na to, že moje přítomnost ve hře stejně neznamená, že jsme s cechem ready na war. A taky dost hraju na vedlejších postavách, takže on/off konkrétní postavička neni uplně vypovídající. Vycházim z toho, jak je to u nás no.. nevim, co na to ostatní vůdci..

Mě by třeba bavilo, kdyby se dali lovit lidi normálně po mapách. Každý den v určenou hodinu (ta se může měnit třebas po měsíci nebo tak) by to všem, kteří se někde "zaregistrovali k soubojům" vybralo přibližně stejně silného protívníka (právě online/lvl/cb...) a hledejte se. Blikal by mi třebas na mapě, když bych vstoupila do správné (ti kdo se nechtěj hledat, si můžou vzájemně poslat PM - pokud mi to oznámí nick toho, koho mám zabít - nebo může být rovnou meeting point v Cidonii na středu třebas). Za dvě/tři vítězství nad určenym soupeřem nějaká blbina.. třeba zlatá aura kolem postavy až do druhého dne, kdy by proběhl nový los :) Hmm? :)

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Mithra » stř 18. čer 2014 17:34:28

Víte ono se snadno napíše, že není třeba se bát prohry. Je to ale pochopitelné. Nikomu se nechce prohrávat. Mimochodem si povšimněte, že i to je často zmiňovaný důvod, proč hráči odmítají PvP. (Nebudu dělat PvP, chodit do válek protože se budu akorát jen válet po zemi. To pro mě není zábava) . Prostě a jednoduše se nikomu nechce dělat pouze toho otloukánka.

K cechům jsem se již vyjádřil. ANO, chtějí změnu, ale toto není diskuze o cechu, nýbrž o PvP všeobecně. Až třeba někdy v budoucnu nakousneme téma cechy, určitě se k cechovnímu válčení dostaneme.

Pokusím se tedy pro přehlednost shrnout dosavadní nápady. Zkusím to vzít pěkně od počátku tématu:
1. Návrat KORTEZY (přidáno pro odlehčení tématu, tak si ji nedobírejte - ona to myslí dobře a kdyby měl každý takový přístup, tak tu nemusíme nic řešit)
2. nová mapa se vstupem za CB
3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
4. větší využití CB ve hře
5. nepřidávání nové výstroje a výzbroje do hry (dokud se současné dračí věci nestanou běžnými a dostupnými)
6. Všeobecně zvýšit odměny pro hráče, kteří jsou v PvP aktivní
7. Konečně přidat do hry nové jádro a spustit královský systém
8. Nové funkce PvP hodnostem
9. Odstranit zabugované skilly ve válkách (vracení přes půl mapy)
10. Diferencovat mapy pro PvP podle levelů
11. Zrušit možnost použití "kostí" ve válkách
12. Možnost rychlejšího rozvoje schopností postavy pro ty, jež se věnují aktivně PvP
13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
14. dlouhodobé PvP turnaje, kde bude hrát roli množství výher či proher (pokud jsem tedy dobře pochopil Filipův nápad)
15. Speciální nedělní válka jen pro postavy s PvP hodností
16. Rozvinout více rivalitu mezi říšemi
17. Přidat nové hodnosti pro hráče s menším počtem CB (do 10.000)
18. Změnit dostupnost dračích věcí resp. snížit náročnost jejich získávání a vylepšování
19. Vytvořit NPC, které budou suplovat nedostatek pvp hráčů (o tom bezpečně vím, že udělat nejde)
20. Vytvořit systém, který bude hráče nutit si PvP udělat (PvP se stane potřebou stejně jako PvM)
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
22. Oživit cechovní války lepším systémem jejich vyhlašování a přijímání

Tak snad jsem obsáhnul zhruba vše co bylo dosud na 13ti stránkách navrhováno.

V dalším pokračování tohoto téma očekávám především nápady, které dosud nejsou na seznamu. Prosím držme se stále v rovině obecného PvP a válek říší. Pokud chcete podobnou diskuzi o změnách v cechovním systému, založte si nové vlákno. Třeba se ho ujme někdo z kolegů stejně, jako jsem se ujal já tohoto vlákna o obecném PvP.

Děkuji vám
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
Nippousek
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: pon 06. led 2014 19:01:10
Dostal poděkování: 150 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Nippousek » stř 18. čer 2014 17:39:49

návrat kortézy všechno změní...

hráče požene do války vařečkou a všichni budou spokojeni :up:
Definitivní konec, aktivní pouze na fórku !

filiph1
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 277
Registrován: sob 20. lis 2010 19:15:18
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od filiph1 » stř 18. čer 2014 17:52:07

jen k bodu s tim nedavat do hry nove veci. To je cesta do pekel.
1. lidi potrebuji videt,ze se pored neco deje.
2. pockat az draci +9 bude bezna vec asi jako shell +9, to muzeme cekat taky 5 let.

to jak saggi pridal ty draci veci. Proste a jednoduse ta narocnost je extremne velka. Ja jsem z overenych zdroju zaslechl, ze podobne plany na extremne pomale vylepsovani byly uz s shell. Pry ho tym prehlasoval nastesti. Problem je, ze tadle hra je ve skutecnosti hrozne nudna. Specialne PvM po pridani 100% bufu (nejvetsi pitomost co mohla prijit). na draci +9 klidne potrebujete 60kkk, S top vybavou do swampu je to 112 hod drzeni mezerniku. Ku..a drat koho by to bavilo. a to je napr jen zbran +9

Uživatelský avatar
BeerBelly
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 206
Registrován: stř 04. zář 2013 16:28:37
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 100 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od BeerBelly » stř 18. čer 2014 17:55:38

Spoiler:
Mithra píše: Pokusím se tedy pro přehlednost shrnout dosavadní nápady. Zkusím to vzít pěkně od počátku tématu:
1. Návrat KORTEZY (přidáno pro odlehčení tématu, tak si ji nedobírejte - ona to myslí dobře a kdyby měl každý takový přístup, tak tu nemusíme nic řešit)
2. nová mapa se vstupem za CB
3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
4. větší využití CB ve hře
5. nepřidávání nové výstroje a výzbroje do hry (dokud se současné dračí věci nestanou běžnými a dostupnými)
6. Všeobecně zvýšit odměny pro hráče, kteří jsou v PvP aktivní
7. Konečně přidat do hry nové jádro a spustit královský systém
8. Nové funkce PvP hodnostem
9. Odstranit zabugované skilly ve válkách (vracení přes půl mapy)
10. Diferencovat mapy pro PvP podle levelů
11. Zrušit možnost použití "kostí" ve válkách
12. Možnost rychlejšího rozvoje schopností postavy pro ty, jež se věnují aktivně PvP
13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
14. dlouhodobé PvP turnaje, kde bude hrát roli množství výher či proher (pokud jsem tedy dobře pochopil Filipův nápad)
15. Speciální nedělní válka jen pro postavy s PvP hodností
16. Rozvinout více rivalitu mezi říšemi
17. Přidat nové hodnosti pro hráče s menším počtem CB (do 10.000)
18. Změnit dostupnost dračích věcí resp. snížit náročnost jejich získávání a vylepšování
19. Vytvořit NPC, které budou suplovat nedostatek pvp hráčů (o tom bezpečně vím, že udělat nejde)
20. Vytvořit systém, který bude hráče nutit si PvP udělat (PvP se stane potřebou stejně jako PvM)
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
22. Oživit cechovní války lepším systémem jejich vyhlašování a přijímání
5. , 16. , 18. :inlove:
Jeho revírom je Shinsoo :shinsoo:. Jeho tempo je smrtiace. Jeho súpermi sú afk hráči, dropovia a buffky. Je v nasadení vo dne v noci. Lejno z Jinna :jinno:. Naša smrť je jeho prácou :hello:
Obrázek
BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Mithra » stř 18. čer 2014 18:17:16

Seznam jsem vytvořil především proto, abychom se v té hromadě nápadů neztratili a také proto, aby jste měli i vy přehled o tom, co již bylo navrženo a mohli se soustředit více na to, co v seznamu zatím chybí, ale mohlo by to nějak prospět vyřešení otázky PVP.

Diskuze o jednotlivých bodech by, připouštím, mohla být prospěšná, ale zatím je spíše kontraproduktivní. Proto si prosím své názory zatím poznamenejte někde bokem. Možná se k diskuzi o jednotlivých bodech ještě společně dostaneme. Ovšem ne dříve, dokud se neshodneme na tom, že ten seznam je již téměř kompletní a není na něj co přidávat.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » stř 18. čer 2014 19:00:32

Zvýšit prestiž lidí kteří bojují za říši. Mladý hráč když uvidí někoho takového, měl by si říct "Jednou chci být jako on". A ne "Hele, jeden z těch blbců, co vydávájí nehorázné částky, aby si mohli navzájem rozbít držky."

Jak zvýšit prestiž je vypsáno v nekolika bodech od Mithry (odměny, lepší využití CB a hodnosti apod).
Obrázek

SvetaPan
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 490
Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 119 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od SvetaPan » stř 18. čer 2014 22:16:21

Malchus píše:Zvýšit prestiž lidí kteří bojují za říši. Mladý hráč když uvidí někoho takového, měl by si říct "Jednou chci být jako on". A ne "Hele, jeden z těch blbců, co vydávájí nehorázné částky, aby si mohli navzájem rozbít držky."

Jak zvýšit prestiž je vypsáno v nekolika bodech od Mithry (odměny, lepší využití CB a hodnosti apod).
on nekdo ma vzor na metinu?? :shock: pvp dela hrac jen kdyz chce ten kdo to nechce delat ho nikdy delat nebude dokud ho to nedonuti
Sieg oder Valhöll

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « sob 6:29 am »
@PanNikdo,  rado sa stalo.
@ ChunjoKing « sob 6:28 am »
@BlowBM,  všetci sme ten problém mali. Už by to malo byť v poriadku. Funguje všetko tak, ako má?
@ PanNikdo « pát 8:52 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
děkuji za info
@ BlowBM « pát 6:06 pm »
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
@ Ashen « pát 4:10 pm »
A kdy půjde arénka?
@ Tomori « pát 3:21 pm »
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ libast « pát 9:26 am »
Co stím je nelze se připojit k aktuálnímu servru.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.

Who is chatting

offline Grout 
offline Mionix 
offline Wzypt 
offline cutedust