War říší a PVP návrhy na oživení
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv. 11
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 11. lis 2013 16:07:49
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
A o čem je pak pvp, kdyby byli všichni stejně silní?
Ty rozdíly jsou na tom to hlavní.
A když se kosti zruší, tak se zruší všem, bude to úplně stejné jak teď, akorát ušetříš za kosti.
Ty rozdíly jsou na tom to hlavní.
A když se kosti zruší, tak se zruší všem, bude to úplně stejné jak teď, akorát ušetříš za kosti.
- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 171 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Ty si podle mě stejná jitrnice jak Jitro, tu nejde o mě ale o všechny hráče, jestli chceš hrát ve war v počtu 15hráčů, tím myslím 5vs5vs5 když koukám že ti to hlavička nebere, čili jak na Sintforii, tak se pak nediv že se nebude dát hrát to pvp, jasný jistý to není že to zabere, ale je to podle mě nejreálnější nápad.Cunicek píše:To že si nedokážeš vydělat na kosti je tvůj problém, nemusí se to proto dávat hned k NPC.
A kdyby ve válce zrušili kosti, tak by to nebyl až tak velký zásah, protože by ubylo jak dmg, tak ochrana.
Moc to hrotíš.

-
- Lv. 11
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 11. lis 2013 16:07:49
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
A když má Jitro pravdu?
Myslím, že ten počet neomezují kosti, jako chápu, že je pro Tebe problém 300kk.
Ale to se nemusí hned dávat zadarmo, jen proto, že jsi líny vydělat blbých 300kk.
Myslím, že ten počet neomezují kosti, jako chápu, že je pro Tebe problém 300kk.
Ale to se nemusí hned dávat zadarmo, jen proto, že jsi líny vydělat blbých 300kk.
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 94 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: War říší a PVP bude oživení
Jste nepoučitelní. Jestli se tu chceme skutečně dobrat společně k nějakým výsledkům, pak žabomyší vojny tomu určitě neprospějí.Mithra píše:Seznam jsem vytvořil především proto, abychom se v té hromadě nápadů neztratili a také proto, aby jste měli i vy přehled o tom, co již bylo navrženo a mohli se soustředit více na to, co v seznamu zatím chybí, ale mohlo by to nějak prospět vyřešení otázky PVP.
Diskuze o jednotlivých bodech by, připouštím, mohla být prospěšná, ale zatím je spíše kontraproduktivní. Proto si prosím své názory zatím poznamenejte někde bokem. Možná se k diskuzi o jednotlivých bodech ještě společně dostaneme. Ovšem ne dříve, dokud se neshodneme na tom, že ten seznam je již téměř kompletní a není na něj co přidávat.
Ještě bych rád doplnil, že vzhledem k tomu, jakým způsobem se hra vyvíjí (nové věci se přidávají do hry za provozu), tak se nikdy nevyhneme tomu, abychom s příchodem nového nemuseli změnit starý systém. To znamená, že téměř 99% změn se nějakým způsobem dotkne toho, co tu již bylo. Tedy všechno nové vlastně lze považovat za "nefér". Tohle je ovšem daň která se platí ve všech online hrách. Bez ní by se takové hry v podstatě nedaly rozvíjet. (Berte to jako oznámení skutečnosti, nikoliv jako námět k další diskuzi o tomto odstavci. Jsem o pravdivosti tohoto odstavce přesvědčen a diskutovat o jeho obsahu s nikým nebudu.)
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 171 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Zas píšeš jen mě, ale to je asi jedno, a opravdu mě to problém nedělá, ale až budeš hledat 5min jednoho párka aby ste se chvilku sekali, tak pak ukazuj na jitrnici že není co dělat ve war.Cunicek píše:A když má Jitro pravdu?
Myslím, že ten počet neomezují kosti, jako chápu, že je pro Tebe problém 300kk.
Ale to se nemusí hned dávat zadarmo, jen proto, že jsi líny vydělat blbých 300kk.
A tímhle končím.

-
- Lv.24
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 119 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
kdyz nemas 300kk valky 3 do tejdne to mas 14 dni na kosti jestli za 14 dni nemas 300kk tak co chces delat v pvp.. jak pak musej vypadat veci na war? radeji na to nemyslet.....ja nevim co chces vic mithra navrhnout tedka uz to je pouze na vas mate navrhy tak si rozmyslete co chcete a nechcete at na to necekame rok a nebude tu hrat ubec nikdo..dokud nebudou nutit hrace do pvp tak se nic nezmeni..pvm je taky nuda ale musi se to delat tak proc by se nemohlo nutit i do pvp od vetsiho lvl?slusnej píše:Zas píšeš jen mě, ale to je asi jedno, a opravdu mě to problém nedělá, ale až budeš hledat 5min jednoho párka aby ste se chvilku sekali, tak pak ukazuj na jitrnici že není co dělat ve war.Cunicek píše:A když má Jitro pravdu?
Myslím, že ten počet neomezují kosti, jako chápu, že je pro Tebe problém 300kk.
Ale to se nemusí hned dávat zadarmo, jen proto, že jsi líny vydělat blbých 300kk.
A tímhle končím.
tudiz by se muselo rozdelit valky treba pro 1-109 valky druha serie 110-150 a vymyslet na to cim by to prospelo aby malej lvl dohnal vetsiho a mohl se zapojit do vetsich war a pak jak rozvijet velkej lvl aby nestal rok na stejnym miste jako ted
Sieg oder Valhöll
- M3t0r1
- Lv.20
- Příspěvky: 280
- Registrován: čtv 19. pro 2013 21:25:35
- Dal poděkování: 55 poděkování
- Dostal poděkování: 125 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Môj nápad ako by som PvP oživil pozostáva z viac bodov, nemyslím si že len jedna malá zmena by niečo dokázala ovplyvniť, už v minulosti revolúcie nerobili obyčajný ľudia na ulici aj keď si mysleli že áno.
Bolo by fajn rozmyslieť si kam team chce aby sa hra uberala, to čo bolo bolo, ľudia nemôžu stále argumentovať tým ako bolo dobre za čias cechu VIP, prvej svätej ríše atď.
Server sa môže stať PvP serverom, kde takmer každý bude hrať PvP a len výnimočne poexpiť nejaký Lv a tak, verte či nie určite by to [GA] dokázali zariadiť za mesiac pár zmenami.
Ja by som proti oživeniu PvP nemal absolútne nič, pokiaľ by sa to dosiahlo prijateľnými zmenami a nie extrémy.
1. Čo tak začať od vojny? Táto téma je presne o tom, každý píše že vo vojne je čím ďalej tým menej ľudí. Ja by som navrhol ich prilákať lepšou odmenou, áno Darčeky pre biológa a predmety na zručnosť sú fajn vec ale nie každý robí zručnosť a väčšina ľudí vo vojne už má hotové biologické úlohy a poviem vám že predávať tieto predmety nie je žiadna sranda keď na tržnici je veľká konkurencia.
Navrhoval by som takú odmenu, ktorá by sa páčila všetkým
Pochopiteľne sú to YANG.
Systém rozdeľovania by bol rovnaký ako pri CB, hráč Lv 150 zabije hráča 95 dostanee 7kk, hráč Lv 95 zabije hráča 130 dostane 12kk atď.
Pri vstupe do vojny by ste dostali do inv "šek" a naň by sa vám pripisovali yang za každého zabitého hráča (aby sme predišli niečomu takému že niekto príde do vojny s 1,95kkk yang v inventári a yang mu zmiznú) a po vojne by ste mali 30 minút na to si tie yang vybrať.
Situácia: Hráč za vojnu (60 minút) zarobí 200kk, nie je to veľa no určite to pokryje náklady na elíky a kosti + niečo málo ostane.
Za jeden týždeň (tri vojny) mu ostane bokom aj dosť yang napríklad na plusnutie náramku o jedno plus.
(EDIT: sú tu hráči ktorý dokážu vymlátiť za vojnu aj 700CB čo by znamenalo 700kk čo je podľa mňa veľa, na obyčajnú vojnu počas týždňa by som určil maximálny zisk 300kk? Zvyšok vojny ako by ste nahrali 300kk by sa vám yang už nepripočítavali, už len CB. )
2. Raz týždenne by som urobil "zlatú vojnu" kde by ľudia chodili po niečo iné.
Stále nemám nápad dokončený no bolo by to niečo kvôli čomu sa do hry skutočne oplatí ísť a namiesto 60 minút swampu (300kk) by boli 60 minút vo vojne a neprerobili by.
Napadá ma viac vecí:
A) Jedna z troch ríší by chránila napríklad "Nálezisko bohatstva" (každý týždeň by to bola iná ríša) a dve nepriateľské ríše by sa snažili "Nálezisko" vykopať
(nie naraz, najprv jedna ríša by mala 20 minút šancu, potom druhá ríša 20 minút šancu)
Do vojny by sa mohli dostať len vojevudca, generál, rytír (prvých 10 ľudí v štatistike za týždeň, v prípade že by jeden z 10 neprišiel automaticky smie vstúpiť jedenásty hráč v tabuľke zo svojej ríše)
Nálezisko by strážili hráči svojej ríše a snažili by sa útoky odrážať.
Predstavte si mapu o veľkosti 1-2x Kruh pri Pacholkovi (pri NPC, tam kde sú kone) a v strede by bola žila.
Naraz by sa tam portlo všetkých 10ľudí a vo vnútri by ich už 10 ľudí čakalo, kým by neumrel posledný z útočníkov nikto kto už raz umrel by nemohol vstať, hneď ako umrú všetci portnú sa na zoradisko a o 30 sekúnd začína ďalší útok.
V prípade že by zabili všetkých 10 brániacich hráčov jeden z útočníkov by vykopal žilu a každý útočník by dostal 50kk, v prípade správnej obrany by dostali po 50kk obrancovia.
(Suma by sa upravila tak, aby za vojnu nikto nezarobil 1kkk, maximálne primeraných 500kk + zabavil by sa, nevravte že to je málo, buďte radi za to čo dostanete, chodili ste PvP aj keď ste nedostávali nič, tak nebuďte hneď lakomý)
B) a C) doplním po úplnom premyslení, nechcem písať niečo čo nemám domyslené
Bolo by fajn rozmyslieť si kam team chce aby sa hra uberala, to čo bolo bolo, ľudia nemôžu stále argumentovať tým ako bolo dobre za čias cechu VIP, prvej svätej ríše atď.
Server sa môže stať PvP serverom, kde takmer každý bude hrať PvP a len výnimočne poexpiť nejaký Lv a tak, verte či nie určite by to [GA] dokázali zariadiť za mesiac pár zmenami.
Ja by som proti oživeniu PvP nemal absolútne nič, pokiaľ by sa to dosiahlo prijateľnými zmenami a nie extrémy.
1. Čo tak začať od vojny? Táto téma je presne o tom, každý píše že vo vojne je čím ďalej tým menej ľudí. Ja by som navrhol ich prilákať lepšou odmenou, áno Darčeky pre biológa a predmety na zručnosť sú fajn vec ale nie každý robí zručnosť a väčšina ľudí vo vojne už má hotové biologické úlohy a poviem vám že predávať tieto predmety nie je žiadna sranda keď na tržnici je veľká konkurencia.
Navrhoval by som takú odmenu, ktorá by sa páčila všetkým

Pochopiteľne sú to YANG.
Systém rozdeľovania by bol rovnaký ako pri CB, hráč Lv 150 zabije hráča 95 dostanee 7kk, hráč Lv 95 zabije hráča 130 dostane 12kk atď.
Pri vstupe do vojny by ste dostali do inv "šek" a naň by sa vám pripisovali yang za každého zabitého hráča (aby sme predišli niečomu takému že niekto príde do vojny s 1,95kkk yang v inventári a yang mu zmiznú) a po vojne by ste mali 30 minút na to si tie yang vybrať.
Situácia: Hráč za vojnu (60 minút) zarobí 200kk, nie je to veľa no určite to pokryje náklady na elíky a kosti + niečo málo ostane.
Za jeden týždeň (tri vojny) mu ostane bokom aj dosť yang napríklad na plusnutie náramku o jedno plus.
(EDIT: sú tu hráči ktorý dokážu vymlátiť za vojnu aj 700CB čo by znamenalo 700kk čo je podľa mňa veľa, na obyčajnú vojnu počas týždňa by som určil maximálny zisk 300kk? Zvyšok vojny ako by ste nahrali 300kk by sa vám yang už nepripočítavali, už len CB. )
2. Raz týždenne by som urobil "zlatú vojnu" kde by ľudia chodili po niečo iné.
Stále nemám nápad dokončený no bolo by to niečo kvôli čomu sa do hry skutočne oplatí ísť a namiesto 60 minút swampu (300kk) by boli 60 minút vo vojne a neprerobili by.
Napadá ma viac vecí:
A) Jedna z troch ríší by chránila napríklad "Nálezisko bohatstva" (každý týždeň by to bola iná ríša) a dve nepriateľské ríše by sa snažili "Nálezisko" vykopať
(nie naraz, najprv jedna ríša by mala 20 minút šancu, potom druhá ríša 20 minút šancu)
Do vojny by sa mohli dostať len vojevudca, generál, rytír (prvých 10 ľudí v štatistike za týždeň, v prípade že by jeden z 10 neprišiel automaticky smie vstúpiť jedenásty hráč v tabuľke zo svojej ríše)
Nálezisko by strážili hráči svojej ríše a snažili by sa útoky odrážať.
Predstavte si mapu o veľkosti 1-2x Kruh pri Pacholkovi (pri NPC, tam kde sú kone) a v strede by bola žila.
Naraz by sa tam portlo všetkých 10ľudí a vo vnútri by ich už 10 ľudí čakalo, kým by neumrel posledný z útočníkov nikto kto už raz umrel by nemohol vstať, hneď ako umrú všetci portnú sa na zoradisko a o 30 sekúnd začína ďalší útok.
V prípade že by zabili všetkých 10 brániacich hráčov jeden z útočníkov by vykopal žilu a každý útočník by dostal 50kk, v prípade správnej obrany by dostali po 50kk obrancovia.
(Suma by sa upravila tak, aby za vojnu nikto nezarobil 1kkk, maximálne primeraných 500kk + zabavil by sa, nevravte že to je málo, buďte radi za to čo dostanete, chodili ste PvP aj keď ste nedostávali nič, tak nebuďte hneď lakomý)
B) a C) doplním po úplnom premyslení, nechcem písať niečo čo nemám domyslené
-
- Lv.24
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 119 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
odmeny za cb sou celkem blbost pac body stejne nejdou spravedlive spis by to chtelo za pravidelnou ucast ve valce ...a pak jak tu psal loco by bylo celkem zajmavy ale udelal bych to spis ve svate nez ve valce risi to ktera rise by vybojovala vic bodu mela by sanci se dostat na new mapu a tam dropovat predmety na vylepsen veci co by prisl dohry ktery bys ziskal v pvm a tak proste to trosku propojit ....ale netahat pvm do pvp mapy jak tedka new svata to je total blbost pak se nesmime dvit ze pvp tu je mrtve
Sieg oder Valhöll
- M3t0r1
- Lv.20
- Příspěvky: 280
- Registrován: čtv 19. pro 2013 21:25:35
- Dal poděkování: 55 poděkování
- Dostal poděkování: 125 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
A ľudia by menili ríšu tak ako by sa im páčilo, poprípade by sa pár ľudí zapredalo a napríklad 15 veľmi dobrých hráčov by sa stretlo v jednej ríši a jediná ríša, ktorá by si vylepšovala veci v novej mape by bola tá kde by sa stretlo najviac topiek.SvetaPan píše:odmeny za cb sou celkem blbost pac body stejne nejdou spravedlive spis by to chtelo za pravidelnou ucast ve valce ...a pak jak tu psal loco by bylo celkem zajmavy ale udelal bych to spis ve svate nez ve valce risi to ktera rise by vybojovala vic bodu mela by sanci se dostat na new mapu a tam dropovat predmety na vylepsen veci co by prisl dohry ktery bys ziskal v pvm a tak proste to trosku propojit ....ale netahat pvm do pvp mapy jak tedka new svata to je total blbost pak se nesmime dvit ze pvp tu je mrtve
- Orald
- Lv.9
- Příspěvky: 51
- Registrován: sob 15. bře 2014 13:20:52
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Re: War říší a PVP návrhy na oživení
Hlavně by to chtělo normální svatou zemi, klidně tu co byla před Cidonií. Ale nejlepší by byla přece jen ta první svatá země.
Kolonie Cidonie jako svatá je totální blbost. To se můžeme mlátit rovnou v přitažlivce.

Kolonie Cidonie jako svatá je totální blbost. To se můžeme mlátit rovnou v přitažlivce.

Belichar kundy.

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Makarov « ned 11:52 am »


@
Vydesenej « ned 9:51 am »


@
lukyno10 « ned 1:18 am »


@
jura94 « čtv 9:09 am »


@
radecek24 « ned 8:48 am »


@
Revus « úte 10:25 pm »


@
Revus « úte 9:19 pm »


@
Revus « úte 9:19 pm »


@
Revus « úte 9:19 pm »


@
Nonepovideeej « úte 8:13 pm »


@
LittleNessa « úte 4:56 pm »


@
Grout « úte 1:01 am »


@
kovardominik « pon 8:29 pm »


@
Mionix « ned 10:24 am »


@
Euphoria « sob 9:06 pm »


@
TomasFoxx « sob 8:52 pm »


@
Euphoria « sob 8:47 pm »


@
asdis « pát 6:33 pm »


@
Mionix « čtv 6:40 pm »


@
TomasFoxx « čtv 5:22 pm »


@
Revus « čtv 4:56 pm »


@
Revus « čtv 4:42 pm »


@
Revus « čtv 4:38 pm »


@
Saggitarius « čtv 12:53 pm »


@
Fogru « čtv 12:31 pm »


@
TomasFoxx « čtv 12:30 pm »


@
Messenger « čtv 12:29 pm »


@
TomasFoxx « čtv 11:31 am »


@
Mionix « čtv 11:29 am »


@
TomasFoxx « čtv 11:27 am »


@
OrangEE « čtv 10:57 am »


@
OrangEE « čtv 10:55 am »


@
LittleNessa « čtv 10:53 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:53 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:52 am »


@
OrangEE « čtv 10:51 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:50 am »


@
OrangEE « čtv 10:50 am »


@
OrangEE « čtv 10:50 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:48 am »


@
Vydesenej « čtv 10:43 am »


@
LittleNessa « čtv 10:43 am »


@
OrangEE « čtv 10:39 am »


@
OrangEE « čtv 10:38 am »


@
OrangEE « čtv 10:36 am »


@
LittleNessa « čtv 10:35 am »


@
Vydesenej « čtv 10:35 am »


@
OrangEE « čtv 10:34 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:33 am »


@
LittleNessa « čtv 10:32 am »


@
Vydesenej « čtv 10:31 am »


@
LittleNessa « čtv 10:30 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:27 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:26 am »


@
LittleNessa « čtv 10:26 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:24 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:24 am »


@
LittleNessa « čtv 10:22 am »


@
Vydesenej « čtv 10:22 am »


@
TomasFoxx « čtv 10:21 am »