Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 29. úno 2016 16:52:25

Spartaa16 píše:Dneska sem na buffce klikl na vybrání si dárku a neobjevil se výběr, pak jen naskočilo okénko kde je jakoby inventář a byly tam žluče
jinak 1 účet se mi nepřihlásil a 1 mi to koplo v portu, ale už to nekope tolik co předtím
Vždy dodejte soubour "Syserr"

např.:
Spoiler:
0228 19:31:00019 :: import marshal # builtin

0228 19:31:00019 :: import imp # builtin

0228 19:31:00019 :: import binascii # builtin

0228 19:31:00022 :: import nt # builtin

0228 19:31:01492 :: import _weakref # builtin

0228 19:31:01815 :: import errno # builtin

0228 19:31:01858 :: import time # builtin

0228 19:31:04804 :: import math # builtin

0228 19:33:43926 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:\Ymir Wor0228 20:44:10008 :: CTerrain::LoadShadowTexture - ShadowTexture is Empty
0228 21:14:31072 :: # clear __builtin__._

0228 21:14:31072 :: # clear sys.path

0228 21:14:31072 :: # clear sys.argv

0228 21:14:31072 :: # clear sys.ps1

0228 21:14:31072 :: # clear sys.ps2

0228 21:14:31072 :: # clear sys.exitfunc

0228 21:14:31072 :: # clear sys.exc_type

0228 21:14:31072 :: # clear sys.exc_value

0228 21:14:31072 :: # clear sys.exc_traceback

0228 21:14:31072 :: # clear sys.last_type

0228 21:14:31072 :: # clear sys.last_value

0228 21:14:31072 :: # clear sys.last_traceback

0228 21:14:31072 :: # clear sys.path_hooks

0228 21:14:31072 :: # clear sys.path_importer_cache

0228 21:14:31072 :: # clear sys.meta_path

0228 21:14:31072 :: # clear sys.flags

0228 21:14:31072 :: # clear sys.float_info

0228 21:14:31072 :: # restore sys.stdin

0228 21:14:31072 :: # restore sys.stdout

0228 21:14:31072 :: # restore sys.stderr

333 :: # restore sys.stdout

0228 21:14:49333 :: # restore sys.stderr
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

confit
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 07. črc 2011 11:02:14
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od confit » pon 29. úno 2016 20:08:54

pad hry
Spoiler:
syserr.txt
(1.23 KiB) Staženo 135 x

confit
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 07. črc 2011 11:02:14
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od confit » pon 29. úno 2016 20:16:18

Spoiler:
installtree.xml
(15.78 KiB) Staženo 112 x
pad hry pri loveni ryb

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od Cepino » úte 01. bře 2016 17:12:46

Vyskočení skladu, pád hry. Odhlášení natvrdo dolu okno.

syserr.txt
Spoiler:
0301 16:36:00010 :: import marshal # builtin

0301 16:36:00010 :: import imp # builtin

0301 16:36:00010 :: import binascii # builtin

0301 16:36:00012 :: import nt # builtin

0301 16:36:00199 :: import _weakref # builtin

0301 16:36:00300 :: import errno # builtin

0301 16:36:00325 :: import time # builtin

0301 16:36:08025 :: import math # builtin

0301 16:39:19885 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 16:44:29422 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 182, last: 41 3
0301 16:44:29637 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 66, last: 41 3
0301 16:44:29868 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 51, last: 41 3
0301 16:44:30544 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 221, last: 208 80
0301 16:44:31551 :: CPythonNetworkStream::RecvDefaultPacket 203, state Game

0301 16:44:31765 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 58, last: 203 124
0301 16:44:31930 :: CPythonNetworkStream::RecvDefaultPacket 90, state Game

0301 16:44:31947 :: CPythonNetworkStream::RecvPartyInvite - Failed to find leader instance [2130053465]

0301 16:44:31947 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 144, last: 205 77
0301 16:44:32046 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 96, last: 77 88
0301 16:44:32293 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 108, last: 77 88
0301 16:44:32887 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 235, last: 77 88
Pád hry při změně ch, okno nereaguje na nic, shozeno natvrdo.
Spoiler:
0301 16:28:00024 :: import marshal # builtin

0301 16:28:00024 :: import imp # builtin

0301 16:28:00024 :: import binascii # builtin

0301 16:28:00031 :: import nt # builtin

0301 16:28:00625 :: Can´t get property data.
0301 16:28:00729 :: import _weakref # builtin

0301 16:28:00940 :: import errno # builtin

0301 16:28:00973 :: import time # builtin

0301 16:28:03940 :: import math # builtin

0301 16:37:06157 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 16:38:33388 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 16:38:40761 :: ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE d:\max work\zone\n\obj\snow.m\snow_4fbuilding_02.psd
0301 16:48:35671 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 16:49:41626 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:03:30042 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:21:06603 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:30:43518 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:38:20560 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:48:41077 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 58, last: 2 2
0301 17:48:41721 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 198, last: 2 2
0301 17:48:41952 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 215, last: 71 2
0301 17:48:42265 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 64, last: 71 2
0301 17:48:42562 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 217, last: 71 2
0301 17:48:45153 :: CPythonNetworkStream::RecvDefaultPacket 8, state Game

0301 17:48:45351 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 102, last: 209 8
0301 17:48:04636 :: __ChangePhaseWindow Exit
0301 17:48:04688 :: # clear __builtin__._

0301 17:48:04688 :: # clear sys.path

0301 17:48:04688 :: # clear sys.argv

0301 17:48:04688 :: # clear sys.ps1

0301 17:48:04688 :: # clear sys.ps2

0301 17:48:04688 :: # clear sys.exitfunc

0301 17:48:04688 :: # clear sys.exc_type

0301 17:48:04688 :: # clear sys.exc_value

0301 17:48:04688 :: # clear sys.exc_traceback

0301 17:48:04688 :: # clear sys.last_type

0301 17:48:04688 :: # clear sys.last_value

0301 17:48:04688 :: # clear sys.last_traceback

0301 17:48:04688 :: # clear sys.path_hooks

0301 17:48:04688 :: # clear sys.path_importer_cache

0301 17:48:04688 :: # clear sys.meta_path

0301 17:48:04688 :: # clear sys.flags

0301 17:48:04688 :: # clear sys.float_info

0301 17:48:04688 :: # restore sys.stdin

0301 17:48:04689 :: # restore sys.stdout

0301 17:48:04689 :: # restore sys.stderr
Zvednuté packy u postavy při přihlašování, zabrala změna ch a pak zpět a už se logla.
Spoiler:
0301 16:46:00009 :: import marshal # builtin

0301 16:46:00009 :: import imp # builtin

0301 16:46:00009 :: import binascii # builtin

0301 16:46:00012 :: import nt # builtin

0301 16:46:00194 :: import _weakref # builtin

0301 16:46:00296 :: import errno # builtin

0301 16:46:00320 :: import time # builtin

0301 16:46:03164 :: import math # builtin

0301 16:53:56685 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:21:54420 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:25:54927 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:30:40646 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:30:46647 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:34:48658 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
0301 17:39:27565 :: CArea::LoadObject Property(3476855675) Load ERROR
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 185 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od Janko.Tlcik » úte 01. bře 2016 18:54:10

Spoiler:
otvorené dve okná s hrou, v jednom len prihlásená postava pri sklade v bakre, s druhou presun do bakry, po ceste zbieranie bylín zo zeme, po v stupe do mapy postava"sama"zosadla z koňa, možno som klepol omylom klávesu ale nezdá sa mi, po ceste som byliny čo som pozbieral vyhadzoval z inventára, pri jednom pokuse o vyhodenie byliny mi zobrazilo žlče, dal som cez launcher vytvoriť HW info, popri tom som chcel pozrieť tú tabuľku zo žlčami, zrazu vyskočilo okno item shopu a potom mi klient skončil v okne s pozadím zmeniť postavu.druhé okno beží normálne.
tú čepel démonú+6, čo je zobrazená v tej tabuľke so žlčou nemám na žiadnej postave na tom hernom účte.
0301_182849.jpg
syserr1.txt
(9.99 KiB) Staženo 180 x
Naposledy upravil(a) Janko.Tlcik dne stř 02. bře 2016 10:06:27, celkem upraveno 1 x.

MERCIFUL
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 38
Registrován: úte 10. srp 2010 22:06:54
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od MERCIFUL » stř 02. bře 2016 9:44:37

ta chyba označená jako "f" mě vyloženě vytáčí!!! sekám a když posledním sekem moob odletí tak k němu doběhnu a sekám ...a neubírám mu nic ...

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od JohnDoe » stř 02. bře 2016 12:02:34

pakety to na cestě do Francie nemají jednoduché, tu a tam některý zahodí už český ISP, v Rakousku se situace trošku zlepší, ale to pravé peklo jim nastane až ve Francii - jmenovitě v tvrdém kraji zvaném Nord-Pas-de-Calais - místní jsou na útrapy zvyklí a nemají důvod se k paketům chovat jinak než k lidem...

v rámci ladění by mohlo pomoci, kdyby se syserr.txt nepřepisoval pokaždé, ale dejme tomu v režimu append po dosažení 1MB
nebo kdyby si okno klienta při zjištění některých chyb (jako např. CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header:) zkusilo párkrát ping a traceroute na adresu serveru a výsledek odeslalo k analýze

držím palce s dalším laděním
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 02. bře 2016 15:00:13

JohnDoe píše:pakety to na cestě do Francie nemají jednoduché, tu a tam některý zahodí už český ISP, v Rakousku se situace trošku zlepší, ale to pravé peklo jim nastane až ve Francii - jmenovitě v tvrdém kraji zvaném Nord-Pas-de-Calais - místní jsou na útrapy zvyklí a nemají důvod se k paketům chovat jinak než k lidem...

v rámci ladění by mohlo pomoci, kdyby se syserr.txt nepřepisoval pokaždé, ale dejme tomu v režimu append po dosažení 1MB
nebo kdyby si okno klienta při zjištění některých chyb (jako např. CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header:) zkusilo párkrát ping a traceroute na adresu serveru a výsledek odeslalo k analýze

držím palce s dalším laděním

Taky si myslím, že to dělá posílání packetů. Mohli by přejít na vlastní mašinu, která by byla v ČR.
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

confit
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 07. črc 2011 11:02:14
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od confit » stř 02. bře 2016 17:50:49

snad to pomuze
Spoiler:
0302 16:29:00039 :: import marshal # builtin

0302 16:29:00039 :: import imp # builtin

0302 16:29:00039 :: import binascii # builtin

0302 16:29:00047 :: import nt # builtin

0302 16:29:01830 :: import _weakref # builtin

0302 16:29:02780 :: import errno # builtin

0302 16:29:02875 :: import time # builtin

0302 16:29:06257 :: import math # builtin

0302 17:36:55176 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
0302 17:36:20721 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
0302 17:36:25865 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
Edit: Upraven spoiler.
/Avery

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 185 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Celkové problémy s hrou a jejich dočasná řešení

Příspěvek od Janko.Tlcik » pát 11. bře 2016 12:16:55

Spoiler:
3 postavy v swampe,buf a healer odhlásení, postava čo dropovala 2x v pomerne krátkom čase spadla, syserr skopírovaný asi 1-2 minúty po druhom spadnutí
syserr3.txt
(2.44 KiB) Staženo 142 x
edit: ako predtým, postava čo dropovala port od obchodnice do metinu, moby bez reakcie na sekanie, po chvíli pád
syserr4.txt
(365.75 KiB) Staženo 111 x

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Mionix 
offline marexanax 
offline matesWSW