Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Pirana obecna
Dle mého by přidání piraně bylo špatným přínosem pro rozmanitost hry, tím nechci říct, že ji mřenka ohromně zlepšuje, ale myslím si, že bychom se spíše měli zaměřit na to, jak funguje mřenka a nepřidávat její negaci - byli bysme tam, kde jsme začali.
Co třeba předělat mřenku tak, že pokaždé když postava v mřence použije nějaké kouzlo nebo základní útok, tak se na tři sekundy odviditelní?
Co třeba předělat mřenku tak, že pokaždé když postava v mřence použije nějaké kouzlo nebo základní útok, tak se na tři sekundy odviditelní?
-
- Lv.7
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob 23. črc 2011 17:58:06
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
Re: Pirana obecna
Podporuji 100% pirani. Chodit do války kde je plácnu 100 lidi a z toho jich je vidět jen 50 tak je fakt nudné ,člověk dostává kouzla a neví odkud a není jak se tomu bránit. Začíná to být jako nedávno chvíli to přilákalo lidi do válek ale , když lidi chodí do války si zabojovat tak chtějí vidět nepřítele.A né bojovat proti duchovi . Tato ryba by zvedla rybářům výdělek a PVPčkářům obranu proti mřenkám , která je potřeba .
Marketka17 Drak -150lv
Quintessa BM -160lv

Quintessa BM -160lv

-
- Lv. 12
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 11. říj 2016 19:04:15
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 8 poděkování
Re: Pirana obecna
Tohle taky není špatný nápad. Ale jako těch mrenek ve válce už je víc než dost. A občas to tu válku lidem, kteří bojují fair play otráví. A asi by to chtělo proti nim nějakou obranu. A jejich lov jak mrenek tak pyrani stizil.Chyumgo píše: Co třeba předělat mřenku tak, že pokaždé když postava v mřence použije nějaké kouzlo nebo základní útok, tak se na tři sekundy odviditelní?
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Pirana obecna
Netuším, zda se nějakou jinou rybou (Piraňou) vyřeší extrémní ryba mřenka. Zas to bude výsada hlavně pro ty majetnější, tak že ti co dnes již mají hodně CB, budou mít více. Průměrný hráč si to asi dovolit nebude moci. Systém hry je založen na útocích a obranách. Máte cíl, na něj si vezmete útoku, když zas útočí proti vám, vezmete si obranu. Zde je vymyšlen útok, ale již na obranu proti tomu nikdo nikdy nepomyslel. Zřejmě původní tvůrce vůbec netušil, že někdy někde budou války říší a že se to takhle rozšíří. Řešení mě nenapadá a nebo extrémní, když nelze ve válce použít jiné podpůrné věci, proč ryby ano? A ano, nebaví mě, když na prázdné ploše mě začne něco zabíjet, bez toho aniž bych se mohl jakkoliv bránit.
PS: chci se dožít doby, kdy všichni co vlezou do války nakliknou mřenku a pak budeme hodinu pobíhat sami po mapě. To bude krása. To teprve budou dokonalé války.
PS: chci se dožít doby, kdy všichni co vlezou do války nakliknou mřenku a pak budeme hodinu pobíhat sami po mapě. To bude krása. To teprve budou dokonalé války.

![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Lv.7
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát 01. říj 2010 13:03:46
- Bydliště: Brno
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Pirana obecna
DejvkoB píše:Tohle taky není špatný nápad. Ale jako těch mrenek ve válce už je víc než dost. A občas to tu válku lidem, kteří bojují fair play otráví. A asi by to chtělo proti nim nějakou obranu. A jejich lov jak mrenek tak pyrani stizil.Chyumgo píše: Co třeba předělat mřenku tak, že pokaždé když postava v mřence použije nějaké kouzlo nebo základní útok, tak se na tři sekundy odviditelní?
Ono je sice hezké když někoho na 3 vteřiny uvidíš, ale jako healer musím říct, že to je stejně k ničemu, protože mohu utočit jen na to co mám nakliknuté a za 3 vteřiny někoho nakliknout dat skill ... Myslím si , že by měla být možnost obrany na vše...
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 11. říj 2016 19:04:15
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 8 poděkování
Re: Pirana obecna
Podle toho co jsem si všimnul, tak ty majetnesi mrenky ani nepoužívají. Spíš jde o to, že máš výbavu za X kkk a zabíjí ti tě tam průměrný hráč co místo obran má natočené útoky. Bud bych zavedl tu pyrani a stizil bych lov mrenek i pyrani.
A podle mě by se mělo bojovat normálně, protože někdo s mrenkou by neměl mít ani malou šanci stát se králem své říše.
A podle mě by se mělo bojovat normálně, protože někdo s mrenkou by neměl mít ani malou šanci stát se králem své říše.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 91
- Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
- Dal poděkování: 64 poděkování
- Dostal poděkování: 87 poděkování
Re: Pirana obecna
Možná by stačilo omezit počet, použití mřenek ve válce ... je trochu blbé aby měl nejvíc CB ten koho nikdo za celou válku nepotkal ... mít tak maximum 1 mřenku a 20 praporů na válku by taky možná bylo jedno z řešení ...
Any Means Necessary ... 
WarDogs, jsme zpět !
Moje návrhy:
Spřažení chatu 2 a více cechů
Uložení ID a hesel do launcheru
Rozšíření skupin seznamu přátel
Ďáblova rokle - rozdělení sestupu
Filtry v Hero marketu

WarDogs, jsme zpět !
Moje návrhy:
Spřažení chatu 2 a více cechů
Uložení ID a hesel do launcheru
Rozšíření skupin seznamu přátel
Ďáblova rokle - rozdělení sestupu
Filtry v Hero marketu
-
- Lv.4
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv 20. srp 2015 11:31:11
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Pirana obecna
Takhle mají aspoň i ostatní hráči možnost urvat nějakou dobrou hodnost. Při ceně mřenky která se prodává 90 - 110kk je to hodně drahý špás, při představě že všechny 3 války mám mřenky na celých 60 minut.
Eliminovat ji další rybou dle mého názoru nemá smysl, pak budeme opět tam kde jsme byli.
Takhle je aspoň nová strategie pro hráče.
Eliminovat ji další rybou dle mého názoru nemá smysl, pak budeme opět tam kde jsme byli.
Takhle je aspoň nová strategie pro hráče.
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Pirana obecna
Osobne mi vadi, ze vetsina charu nemuze proti hraci v mrence vubec nic udelat a to at uz ve valce risi nebo jinde. Jedine co mohou udelat je si take dat mrenku a tak se vyhnout poskozeni od daneho hrace, ale hrac co ma mrenku je vetsinou prakticky nesmtelny. Kdyby byl hrac s mrenkou alespon videt na mape nebo se zviditelnil, kdyz pouzije kouzlo, tak v tom nevidim problem. Stejne tak bych v tom nevidel problem, kdyby mrenku mel obcas nekdo na 5 minut, ale pokud jsou hraci, kteri jsou kazdou valku jen celou dobu v mrence a jeste si navic vybiraji par cilu, na ktere porad dokola utoci, tak co mohou hraci, na ktere utoci udelat? Maximalne si take mohou dat mrenku a tim to konci. Podle meho nazoru je proste mrenka v soucasne dobe takovy zpusob nakupu CB za yangy, ktery funguje na 100% a nikdo proti tomu nema sanci nic udelat.
- Renassaince
- Lv.4
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 13. črc 2016 23:43:44
- Dal poděkování: 36 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: Pirana obecna
Zdravím,
Co kdyby piraňa zviditelnila hráče jen v nejbližším okolí? A aby se třeba nesnížila účinnost mřenky, šlo by na použít pouze plošných kouzel?
Renassaince
Co kdyby piraňa zviditelnila hráče jen v nejbližším okolí? A aby se třeba nesnížila účinnost mřenky, šlo by na použít pouze plošných kouzel?
Renassaince
Příležitostný rybář a zahradník
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »