Další vylepšení talismanů

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Líbí se vám návrh?

Ano, je perfektní.
16
27%
Ano, ale něco bych změnil/a.
5
8%
Ne
39
65%
 
Celkem hlasů: 60

smajda
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 14
Registrován: pon 19. črc 2010 12:38:09
Dostal poděkování: 5 poděkování

Další vylepšení talismanů

Příspěvek od smajda » pát 09. pro 2016 20:15:48

Zdravím, hráči ekury
Měl bych návrh/nápad na další vylepšení talismanu...

Jednalo by se o další vylepšení jako je u kamenů.
Kamen+6 - leštěný kámen +6
Talisman +4 - Dračí talisman +4
S tím rozdílem že vylepšit dračí talismany by šly pouze talismany+4

Co by bylo k tomu potřeba:
Zručka

Co by bylo potřeba na vylepšení:
Itemy (který by se dropili) Kousek dračího plátu, Odřený dračí znak, Utržená dračí ozdoba ( štít helma boty)
Určity počet run na danou věc (štít,boty,helma)
Pruty: stříbrný, zlatý, titanové a ryzího zlata.

Co by vzniklo:
Upka na vylepšování talíků: ( Dračí plát, Dračí znak, Dračí ozdoba)
Jako jsou upky: klubko nití prubojnik a lepidlo...

Pomocí těchto upkek by se vylepšovali talismany na další stupeň tkz. Dr.talismany+4.


Toto je krátký popis návrhu, pokud tě návrh zaujal čti dál a dozvíš se více věcí.

Tady si rozebereme detailně můj návrh:
Jak už název odpovídá jedná se o dračí talismany, tudíž věci na vylepšovaní by se dropili u draka - Dračí slůj.
Tato část mapy na ekuře je podle mého názoru nevyužitá do plného měřítka jejího potenciálu. Tento "update" talismanů by této mapě pomohl dodat důvod proč tam chodit a dračí slůj by nabyla nového směru. Dál si zodpovíme pár otázek.

Musela by se změnit mapa Dračí slůj?
Odpověd: Ne, dračí slůj by zůstala stejná pouze by se změnil drop u draka (padali by věci na vylepšovaní talismanů).

Co by se dropilo ?
Odpověd: Upky na vylepšovaní talismanů+4 na Dračí talisman+4.

Kolik talismanů by se dalo vylepšit za 1 dračí slůj?
Odpověd: Upek by padalo tak, aby za 1 dračí slůj šlo vylepšit 9 talismanů při maximálním štěstí.

Jaká by byla pravděpodobnost vylepšení talismanů?
Odpověd: Pravděpodobnosti by se lišila podle zručky, avšak nikdy by neměla být 100%.

Padali by rovnou věci na vylepšovaní nebo by se ještě museli někde vyměnit?
Odpověd: Z draka by padali předměty, který by se dál museli vyměnit.

Jaký by byli potřeba věci na získaní upky na vylepšení talismanů ?
Odpověd: 5x Kousek dračího plátu/Odřený dračí znak/Utržená dračí ozdoba + prut stříbra + prut zlata + prut titanu + prut ryzího zlata + určitý počet run na danou věc. (helma,štít,boty)

Jaký by se vytvořili věci ?
Odpověd: Dračí plát / Dračí znak / Dračí ozdoba

Kde by se vyrobily ?
Odpověd: Jsou 2 možnosti ...
První možnost je jednoduší a to kovadlina, která funguje na stejným principu.
Druhá možnost je složitější ale o hodně zajímavější a propracovanější. Nové NPC s novým příběhem (ted se GM chytá za hlavu či jsem se nezbláznil), ale opak je pravdou, výměna předmětů za 1 předmět je stejný princip jako kovář, takže z toho vyvozuji, že po technické stránce by neměl být problém. Příběh by byl větší problém, ale i sním by se dalo poradit a vymyslet ho.

Dalo by se obchodovat s upkama ?
Odpověd: Ano dalo, tudíž by se slůj změnila v mapu, kde se dá dropit a vydělávat.

O jakou hodnotu by se talismany změnili ?
Odpověd: Talismany by se změnili na závislosti rovnováhy postav (bylo by nutno odzkoušet).

Proč by se talismany měli měnit (vylepšit), když ted funguji perfektně ?
Odpověd: Důvodů je hned několik...
1.Důvod Od přidání talismanů se na nich skoro nic nezměnilo jsou pořád stejný, i kameny v minulých dobách byli jen +6 a dodatečně se vydal update na leštený+6.
2.důvod Dračí sluj by znova byla využitá jako PVM mapa.
3.důvod PVP hráči který už mají skoro "vše" by znova museli oprášit svoje PVM výbavy.


Je toho hodně co rozmyslet a vypočítat, ale beru to tak, že by to byla krásná změna a troufám si říct, že k lepšímu.

Pokud máš jakýkoliv dotaz ptej se!
Pokud máš nápad jak návrh vylepšit neboj se a ozvy se!
Pokud zanecháš svůj názor určitě budu rád.
Naposledy upravil(a) smajda dne ned 11. pro 2016 8:09:36, celkem upraveno 1 x.

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od sizmik » sob 10. pro 2016 11:33:30

Navrh pekny. Nicmene podle me by se to nemelo dropovat jen v jedne mape, ale ve vice. Pak si jeste myslim, ze by to melo byt velmi tezke s malou sanci na vylepseni, aby to jen tak nekdo nemel..

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od Sabousek » pon 12. pro 2016 10:45:29

Za mě jsem dala ne. Jelikož to tady nikdo nezdůvodnil, pokusím se já.

Přidání samotných talismanů do hry byl sám o sobě obrovský zásah. Komplexně celá zručnost byl jeden velký update hry. Myslím, že i tak se o tom dost dlouho v teamu polemizovalo a dohadovalo, než se to vůbec dostalo do oběhu. A tím to nekončilo. Objevilo se pak spoustů bugů a problémů, které se pak řešili měsíce. Možná jsou následky znát i dodnes. Spoustu lidí to odradilo, spoustu hráčů tím trpí dodnes, spoustu hráčů to jen tak tak zkousávájí dodnes.

Za prvé nepřeji teamu tolik práce kvůli renovaci staré novinky.

Za druhé se děsím, jak by to přijala větší část herní komunity.

Za třetí je na hře snad málo možností na zvednutí útoku? Nezdá se mi. Vše je umlatitelné s nynějšími možnostmi.

Děkuji za pochopení
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od Mithra » pon 12. pro 2016 15:11:20

Pěkně zpracovaný návrh. :up: Je vidět, že autor si s tím dal skutečně práci. S takovým návrhem už se dá podniknout leccos.
ALE...
Základní problém tohoto konkrétního návrhu spočívá v tom, že talismany vylepšují hodnoty, které již moc navyšovat nelze, pokud chceme zachovat alespoň jakous takous" hratelnost hry. Týká se především statusů samotných postav (SIL, POH, INT apod.). Tam jsme již v současnosti vysoko nad průměrem a téměř se blížíme hraničním hodnotám. Se vzrůstající silou postav by tak bylo nutno přepracovat kompletně všechna monstra ve hře a upravit jejich hodnoty tak, aby odpovídaly. Jednodušší možnost bych viděl v tom, snížit někde jinde dosažitelné hodnoty (například právě v základních talismanech) a nazpět je vrátit právě pomocí takto vylepšených talismanů. Tím bychom hru obohatili o nový prvek, ale upřímně. Nejsem si jistý, jestli to je ta správná cesta. Příliš mnoho práce a konečný výsledek téměř stejný.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

DejvkoB
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 11. říj 2016 19:04:15
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od DejvkoB » pon 12. pro 2016 19:05:32

Já bych to taky neměnil. Hra by měla byt skupinová hra, kde si hráči pomáhají už teď se dá říct, že každý dá co chce a sám. A dávat monstrum vic výdrže, tak to vyjde na stejno. A nemá cenu hru ještě více ulehcovat. :-)

kovardominik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
Dal poděkování: 399 poděkování
Dostal poděkování: 102 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od kovardominik » pon 12. pro 2016 20:30:18

S návrhem bych neměl problém pokud:
1) by bylo získání těžké a dlouhé (přiměřeně ne zase týden jeden talisman)
2) pokud by přidané bonusy byly přiměřené. Tabulka navrhnutých hodnot:
Spoiler:
Talisman útoku, obrany 50 ----> 60
talisman schopností 5 ----> 6
talismany proti monstrům 6 ----> 8 (možná 7)
talismany statusů 8 ----> 9
talisman many, výdrže, života 700 ----> 800
talisman zkušeností, bohatsví, štěstí 9 ----> 10
Snad jsem žádný nezapomněl
Na výdrže monster bych vůbec nesahal. Silnějším a bohatým hráčům to vadit nebude, si seženou novou top výbavu, ale ty slabší to zničí. Někteří jsou rádi, že si to ve swampu vůbec dávají a najednou by mohli jít leda tak na psy ale tam z toho nic mít nebudou....(dost přehnané, ale myšlenku to vystihuje).Dle mého názoru by to byl velmi špatný krok, který by mohl docela zredukovat počet hráčů.
Od začátku věrný shinsoo :shinsoo: Jsemsura9 (156)

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál..... :fight:
Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) :fight:
1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od Diabolkaa » pon 12. pro 2016 21:02:31

Já třeba nesouhlasím s argumentem, že se nechodí do dračí sluje. Vzhledem k tomu, že z draka padají truhly, ze kterých je možné získat kritický útok, a cca 240 kusů run za jednoho draka + 4-5 náčelníků, bych řekl, že mapa využitelná je.

S návrhem jako takovým nesouhlasím, nepřijde mi moudré nějakým způsobem zasahovat do talismanů.

Uživatelský avatar
PospyForko
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od PospyForko » čtv 12. led 2017 11:07:36

Spoiler:
smajda píše:Zdravím, hráči ekury
Měl bych návrh/nápad na další vylepšení talismanu...

Jednalo by se o další vylepšení jako je u kamenů.
Kamen+6 - leštěný kámen +6
Talisman +4 - Dračí talisman +4
S tím rozdílem že vylepšit dračí talismany by šly pouze talismany+4

Co by bylo k tomu potřeba:
Zručka

Co by bylo potřeba na vylepšení:
Itemy (který by se dropili) Kousek dračího plátu, Odřený dračí znak, Utržená dračí ozdoba ( štít helma boty)
Určity počet run na danou věc (štít,boty,helma)
Pruty: stříbrný, zlatý, titanové a ryzího zlata.

Co by vzniklo:
Upka na vylepšování talíků: ( Dračí plát, Dračí znak, Dračí ozdoba)
Jako jsou upky: klubko nití prubojnik a lepidlo...

Pomocí těchto upkek by se vylepšovali talismany na další stupeň tkz. Dr.talismany+4.


Toto je krátký popis návrhu, pokud tě návrh zaujal čti dál a dozvíš se více věcí.

Tady si rozebereme detailně můj návrh:
Jak už název odpovídá jedná se o dračí talismany, tudíž věci na vylepšovaní by se dropili u draka - Dračí slůj.
Tato část mapy na ekuře je podle mého názoru nevyužitá do plného měřítka jejího potenciálu. Tento "update" talismanů by této mapě pomohl dodat důvod proč tam chodit a dračí slůj by nabyla nového směru. Dál si zodpovíme pár otázek.

Musela by se změnit mapa Dračí slůj?
Odpověd: Ne, dračí slůj by zůstala stejná pouze by se změnil drop u draka (padali by věci na vylepšovaní talismanů).

Co by se dropilo ?
Odpověd: Upky na vylepšovaní talismanů+4 na Dračí talisman+4.

Kolik talismanů by se dalo vylepšit za 1 dračí slůj?
Odpověd: Upek by padalo tak, aby za 1 dračí slůj šlo vylepšit 9 talismanů při maximálním štěstí.

Jaká by byla pravděpodobnost vylepšení talismanů?
Odpověd: Pravděpodobnosti by se lišila podle zručky, avšak nikdy by neměla být 100%.

Padali by rovnou věci na vylepšovaní nebo by se ještě museli někde vyměnit?
Odpověd: Z draka by padali předměty, který by se dál museli vyměnit.

Jaký by byli potřeba věci na získaní upky na vylepšení talismanů ?
Odpověd: 5x Kousek dračího plátu/Odřený dračí znak/Utržená dračí ozdoba + prut stříbra + prut zlata + prut titanu + prut ryzího zlata + určitý počet run na danou věc. (helma,štít,boty)

Jaký by se vytvořili věci ?
Odpověd: Dračí plát / Dračí znak / Dračí ozdoba

Kde by se vyrobily ?
Odpověd: Jsou 2 možnosti ...
První možnost je jednoduší a to kovadlina, která funguje na stejným principu.
Druhá možnost je složitější ale o hodně zajímavější a propracovanější. Nové NPC s novým příběhem (ted se GM chytá za hlavu či jsem se nezbláznil), ale opak je pravdou, výměna předmětů za 1 předmět je stejný princip jako kovář, takže z toho vyvozuji, že po technické stránce by neměl být problém. Příběh by byl větší problém, ale i sním by se dalo poradit a vymyslet ho.

Dalo by se obchodovat s upkama ?
Odpověd: Ano dalo, tudíž by se slůj změnila v mapu, kde se dá dropit a vydělávat.

O jakou hodnotu by se talismany změnili ?
Odpověd: Talismany by se změnili na závislosti rovnováhy postav (bylo by nutno odzkoušet).

Proč by se talismany měli měnit (vylepšit), když ted funguji perfektně ?
Odpověd: Důvodů je hned několik...
1.Důvod Od přidání talismanů se na nich skoro nic nezměnilo jsou pořád stejný, i kameny v minulých dobách byli jen +6 a dodatečně se vydal update na leštený+6.
2.důvod Dračí sluj by znova byla využitá jako PVM mapa.
3.důvod PVP hráči který už mají skoro "vše" by znova museli oprášit svoje PVM výbavy.


Je toho hodně co rozmyslet a vypočítat, ale beru to tak, že by to byla krásná změna a troufám si říct, že k lepšímu.

Pokud máš jakýkoliv dotaz ptej se!
Pokud máš nápad jak návrh vylepšit neboj se a ozvy se!
Pokud zanecháš svůj názor určitě budu rád.
Jak již napsal Mithra, návrh opravdu velmi kvalitně a hezky zpracovaný, ale má to jeden háček, v současné době nelze zvyšovat útoky, protože jsou naprosto dostatečné ve všech mapách, proč si myslíš, že nepřišly po 3 letech nové zbraně? Nové brnění? Nové šperky? Protože nelze přidat do hry nové itemy, aniž by nebyla narušena hratelnost a jakási obtížnost hry. Je to strašně složitá věc a přidat nové věci jsou skutečně těžké v podstatě i Entarian zasáhl více než měl. Ale ještě jednou skutečně pěkně zpracovaný návrh, jen není zrealizovatelný :)
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix