Jezdecká zvířata - překážení v pohybu

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?

Ano
102
87%
Ne
15
13%
 
Celkem hlasů: 117

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od Mithra » pon 20. bře 2017 0:25:17

Spoiler:
MostEVILEK píše:
Mithra píše:
Spoiler:
MostEVILEK píše:


Souhlasím.Jenom nevím,jak si představujete čas - možnost a) čekám na novou ,,pečet" stím že koně mám stále na přivolaní pomocní knihy
b) čekám na novou ,,pečet" stím že koně nemám a musím čekat než pacholek udělá pečet.
c) možnost mít více pečetí najednou tnz ( diablos,unicorn,lev.....) a když jedna dojde , moct použít další stím že si zajdu k pacholkovi a nechám si udělat další pečet na to samé / jiné zvíře. Počet ,,pečetí" by byl ovlivněn třeba levelem postavy / hodností ...
Myšleno tak, že v okamžiku kdy vyprší platnost talismanu, je postava bez koně. A jde si tedy zkrotit nového. Což obnáší samozřejmě všechny s tím spojené questy od projíždění přes vesnice až po zabíjení lukostřelců ve věži, případně krocení v temném vězení.

PS: Odvolat koně je otázka ani ne vteřiny. Pokud tedy někdo skutečně potřebuje talisman...

Takže v podstatě by to byla pečet například na 5 dní a pak by hráč musel celý X denní proces projít znovu? To je trošku hloupost ne? Tady nejde oto že odvolat koně je otázka vteřiny hraju ekuru už X let a kdyžbychom spočítali to odvolavaní koně tak to je času a času...nicméně návrhl jsem napsal z toho důvodu že to chovaní diablose / unicorna v HG posledních X dní je děsné.... furt se plete...podle patchlogu se stím nic nedělalo,ale čím to tedy je že ted to je prakticky nesnesitelné

Pro ty kteří napíšou že je chyba u mě tak vás hned vyvedu z omylu . 3 PC - zkoušeno na všech a na všech stejná chyba,ekura stáhla znovu...na jednom PC dokonce nově nainstalovaný system a furt chyba. Já jedu HG jinak než všichni ostatní takže mě to problémy dělá....
Možná to trošku hloupost je. Ale jen to vystihuje to, co si jako LGM myslím o celém tom návrhu.
Ovšem mnou se vůbec nenechte vyrušovat a v klidu diskutujte. Samozřejmě k věci.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od MostEVILEK » pon 20. bře 2017 0:30:10

Mithra píše:
Spoiler:
MostEVILEK píše:
Mithra píše:
Spoiler:

Myšleno tak, že v okamžiku kdy vyprší platnost talismanu, je postava bez koně. A jde si tedy zkrotit nového. Což obnáší samozřejmě všechny s tím spojené questy od projíždění přes vesnice až po zabíjení lukostřelců ve věži, případně krocení v temném vězení.

PS: Odvolat koně je otázka ani ne vteřiny. Pokud tedy někdo skutečně potřebuje talisman...

Takže v podstatě by to byla pečet například na 5 dní a pak by hráč musel celý X denní proces projít znovu? To je trošku hloupost ne? Tady nejde oto že odvolat koně je otázka vteřiny hraju ekuru už X let a kdyžbychom spočítali to odvolavaní koně tak to je času a času...nicméně návrhl jsem napsal z toho důvodu že to chovaní diablose / unicorna v HG posledních X dní je děsné.... furt se plete...podle patchlogu se stím nic nedělalo,ale čím to tedy je že ted to je prakticky nesnesitelné

Pro ty kteří napíšou že je chyba u mě tak vás hned vyvedu z omylu . 3 PC - zkoušeno na všech a na všech stejná chyba,ekura stáhla znovu...na jednom PC dokonce nově nainstalovaný system a furt chyba. Já jedu HG jinak než všichni ostatní takže mě to problémy dělá....
Možná to trošku hloupost je. Ale jen to vystihuje to, co si jako LGM myslím o celém tom návrhu.
Ovšem mnou se vůbec nenechte vyrušovat a v klidu diskutujte. Samozřejmě k věci.

Upřímně,to co jste napsal je moc ,,drahé" když to nazvu takle.... Chápal bych třeba určitou sumu yangů,nějaký item + třeba zkrocení znovu všech zvířat z vězení...ale aby člověk musel dělatč celého koně znovu s tím že by to bylo časově stejné jako normalní kůn... to je prostě moc.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

L3XOUN
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 87 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od L3XOUN » pon 20. bře 2017 7:10:48

Když se ti kůň plete pod nohama, tak ho jednoduše odvolej ... Neni na to potřeba žádný talisman, " stačí mít skill " a kůň se dá bleskurychle přivolat i odvolat.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od JohnDoe » pon 20. bře 2017 15:45:06

Mithra píše:Jsem pro. Ovšem s podmínkou, že ten talisman bude mít stejně omezenou dobu použití jako ostatní talismany a speciální jezdecké nestvůry a předměty (koště považuji za nestvůru jen když ho mám vzít do ruky a zamést podlahu). Po vypršení časového limitu použití tedy hurá za pacholkem s medailemi a dostatkem času a trpělivosti pro získání nového koně.
Myšleno tak, že v okamžiku kdy vyprší platnost talismanu, je postava bez koně. A jde si tedy zkrotit nového. Což obnáší samozřejmě všechny s tím spojené questy od projíždění přes vesnice až po zabíjení lukostřelců ve věži, případně krocení v temném vězení.
PS: Odvolat koně je otázka ani ne vteřiny. Pokud tedy někdo skutečně potřebuje talisman...
projíždění vesnic a zabíjení lukostřelců už je poněkud hardcore, ale pokud by byl talisman dostatečně trvanlivý (řekněme třeba 48hod běžný kůň a 7 dní potvora z krotírny) a pacholek to oživil za bylinku (kůň) / zlatou podkovu (prase a dál) - tak si to svou cílovou skupinku najde a i to programování by se časem zaplatilo
ale svého koně si odvolám, v tom problém nevidím, mně ve hře spíš zavazí cizí koně - kdyby se jim přidalo menu k odvolání i pro nevlastníka nebo se z nich udělal usmrtitelný cíl, to už by pro mě byla změna k lepšímu :)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

CrazyBull
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: úte 29. zář 2015 18:34:21
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od CrazyBull » pon 20. bře 2017 21:42:36

No přivolání nebo odvolání je opravdu otázkou chvilky ale když koně potřebujete a bojujete částečně na zemi i na koni tak se potom plete. V tom případě opravdu rozhoduje zlomek vteřiny kdy potřebujete absorci kterou nemáte díky tomu že se kůň plete a na moba nejde dosáhnout. V takovém případě je to na masakr požehů a nebo dobrou. Podle mne by bylo lepší kdyby hráč mohl při boji ze země projít koněm stejně jako kterýkoliv mob. Tím by se vyřešilo překážení koně nejen v mapách ale i u NPC . Myslím že toto by bylo lepší řešení než nějaké talismany na které by se stejně muselo klikat ať už pro odvolání, přivolání nebo sesednutí stisknutím určité klávesy. Komu se tento návrh zamlouvá nechť ho prosím podpoří :up:

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od JohnDoe » pon 20. bře 2017 22:58:09

CrazyBull píše:No přivolání nebo odvolání je opravdu otázkou chvilky ale když koně potřebujete a bojujete částečně na zemi i na koni tak se potom plete. V tom případě opravdu rozhoduje zlomek vteřiny kdy potřebujete absorci kterou nemáte díky tomu že se kůň plete a na moba nejde dosáhnout. V takovém případě je to na masakr požehů a nebo dobrou. Podle mne by bylo lepší kdyby hráč mohl při boji ze země projít koněm stejně jako kterýkoliv mob. Tím by se vyřešilo překážení koně nejen v mapách ale i u NPC . Myslím že toto by bylo lepší řešení než nějaké talismany na které by se stejně muselo klikat ať už pro odvolání, přivolání nebo sesednutí stisknutím určité klávesy. Komu se tento návrh zamlouvá nechť ho prosím podpoří :up:
kdyby hráč mohl projít koněm, bylo by to tu zavedeno už skoro 7 let, jelikož to pořád nejde , tak se asi jedná o záměr - člověk sleze z koně a ten mu bude do roztrhání těla zavazet
takže se nabízí bleskové CTRL-b, nebo si to vyžerte
otázka je co s cizí zvěří - kopete, pěstujete, jdete do skladu a cizí dementní kůň vás tam prostě nepustí, kdysi jsem hrával Ultimu Online a tam stačilo koně trefit a on zařval "eeek" a utekl 1-2 obrazovky směrem kterým vyrazil
netvrdím, že by to byla ideální volba pro Ekuru, ale když už tu nejsou základní volby jako move aside, tak by se možnost odvolat cizího koně nebo zabít/odhodit zavazejícího človíčka, za cenu drobného úbytku věhlasu (když už tu není good/bad system a nikdo neskončí jako krutý) aspoň mě jevila jako optimální
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

endomezomorf
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 20. říj 2016 11:11:23
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od endomezomorf » pon 20. bře 2017 23:10:00

CrazyBull píše:No přivolání nebo odvolání je opravdu otázkou chvilky ale když koně potřebujete a bojujete částečně na zemi i na koni tak se potom plete. V tom případě opravdu rozhoduje zlomek vteřiny kdy potřebujete absorci kterou nemáte díky tomu že se kůň plete a na moba nejde dosáhnout. V takovém případě je to na masakr požehů a nebo dobrou. Podle mne by bylo lepší kdyby hráč mohl při boji ze země projít koněm stejně jako kterýkoliv mob. Tím by se vyřešilo překážení koně nejen v mapách ale i u NPC . Myslím že toto by bylo lepší řešení než nějaké talismany na které by se stejně muselo klikat ať už pro odvolání, přivolání nebo sesednutí stisknutím určité klávesy. Komu se tento návrh zamlouvá nechť ho prosím podpoří :up:
Tento navrh by bylo nejlepsi a nejjednodussi reseni, ke kterymu bych se priklanel nejvic :clap: Presne tyto problemy, co pise CrazyBull ma podle spousty lidi. Hlavne tedy ti, co chodej mapy, kde je potreba sekat moby proto, aby clovek sekal chvili z kone a pote dosekaval moby okolo, a je jich takovy mnozstvi, ze je potreba sekat 3+ prisery, aby clovek dokazal prevzit dost ZB a prezil, coz kolikrat kun blokuje.. ;)
ObrázekMantinelObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
LeadersShinsoo5xP139G3G5P13DiabolosCompletos

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 42 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od Pajik » úte 21. bře 2017 3:45:08

Evil zde napsal, že za těch X let, co to hraje je to času více. Už toto mi připadá nelogické už z důvodu, že během odvolání koně se dá sekat běžně, tudíž čas neztrácí, leda by musel kliknout na koně a dát odvolat (samozřejmě jako znalý hráč ekury zná klávesové zkratky). Dle mého názoru je toto téma vytvořeno z důvodu, že se chtěl opět nějak vytáhnout (viz. jeden z jeho příspěvků "Já jedu HG jinak než všichni ostatní").

Pokud by byl talisman za úkoly (jak jsem již psal) moc příznivců by si nenašel. Hráči (převážně menší lvly) nechávají koně pobíhat po městě, kde se opravdu všem pletou (zrovna dnes jsem nemohl kliknout na skladníka přes liona). Pak by opět talisman neměl moc význam, neboť opravdu snad každý, jenž ty klávesové zkratky zná, si koně odvolá hned během té sekundy (během toho, co zatím poběží ke skladníkovi či pod, zvládnout se to dá během vykonávání jiné činnosti).

Za mě je to poslední vyjádření, dávám NE :)
Obrázek

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Změna přivolání koně

Příspěvek od MostEVILEK » úte 21. bře 2017 8:01:14

Odvolování koně není náročné ale když musíte koně odlovat na 1 sekundu aby ste se mohli dobře postavit ke kytkam a musíte to dělat 100x za hg tak to moc přijemné není. A co se týče nápadu Mithry,stím že by to bylo za ukol to je OK akorát ty podmínky jsou trochu šílené co napsal.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix