Ninja luk postih dmg

Prostor k diskuzi o obratných ninja bojovnících, kteří dovedou hbitě zacházet s dýkami i lukem.
Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 10:45:47

Zdar, chcem sa Vás opítať či má ninja z lukem postih na dálku v PVP,
v PVM viem že bol zrušený a berie plnohodnotné čísla.
Ďakujem s pozdravom Vraker ;)

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 331
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 142 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Akemos » úte 21. bře 2017 11:11:49

v pvp má postih

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 13:20:35

Tak to je fakt trapné .. všade to už má vporiadku len tu ne :/
popravde nikdy som nechapal prečo postava na dálku ma postih pretože utoči na dálku ..
tak musí utočit z blízka z lukom v ruce ..absurdné :)
bm sura to nemá ..logic :(

Dík moc za objasnenie broo ;)

Uživatelský avatar
pikasek
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 281
Registrován: ned 24. dub 2011 11:11:19
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od pikasek » úte 21. bře 2017 14:24:08

zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Mithra » úte 21. bře 2017 15:45:26

pikasek píše:zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické
Na vzdálenost účinného mířeného dostřelu nějaký snos větrem a pokles rychlosti nemá téměř vliv na průraznost střely. Pokud je luk dostatečně silný na to, aby střela probila brnění, pak je jedno jestli to brnění je ve vzdálenosti 30 nebo 50 metrů.
Důvod, proč je tu postih DMG je trochu jinde. Jde především o vyváženost postav.
Reálnou střelbu z luku bych sem vůbec netahal. Protože pak bychom mohli začít operovat argumenty, že lukostřelec u sebe těžko bude mít v pohotovosti připravených 200 šípů v toulci, natož pak, aby těch 200 šípů byl schopen umístit do terče při stejné frekvenci výstřelů. O tom, že by byl vůbec bez odpočinku schopen střílet 100 šípů za minutu několik minut za sebou raději ani nepíšu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 16:00:16

No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ? :D
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.

A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil :D

PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny. ;)

DrTom
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 112
Registrován: stř 02. bře 2011 19:36:26
Dal poděkování: 271 poděkování
Dostal poděkování: 89 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od DrTom » úte 21. bře 2017 16:31:54

pokud myslis jaka jsou BMka silna, tak si jedno udelej a muzes se ukazat, ma velice vybornou moznost ubranit se velkemu mnozstvi utoku,ale zaroven na nej plati spousta obran :-)

jinak co se tyka archeru vseobecne - jsou hraci co je v pvp hraji na blizko pro vyssi dmg a nekdo jiny se drzi zase stranou a kompenzuje to jinak, vse je jen o tvem vlastnim "setupu" postavy ;)

SirHeal - Healer / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Lucyus - Dagger / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Syrberious - Mental / 160 / karma P / herb. P / zruč. G3

Grafits - Dragon / 145 / karma P / herb. P / zruč. P

nox125 - BM / 145 / karma P / herb. P / zruč. P
--- propůjčen :fight:

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 16:51:06

Tak mi povec jake ine "sposta obran" nane plati krom magie a sury co plati i na ninje akurát šipi krom magie ? :D
Kopa bm se taky drží stranov ako aj šamani .... preto je ich tolik ve válke :) akurát su bez postihu.

PS. Bm som mal a už nechcem ...nikdo nechce isť pvp ..unudí to k smrti :D

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Mithra » úte 21. bře 2017 17:01:02

Vr4ker píše:No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ? :D
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.

A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil :D

PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny. ;)
Odstranění postihu DMG za vzdálenost při střelbě z luku v boji proti monstrům (PvM) je věc, kterou jsem si prosadil.
A to právě z toho důvodu, aby lukostřelec mohl skutečně svůj luk používat tak jak má a nebyl omezen pouze na sekání dýkami, koně+meč, nebo onu proměnu. To, že toho spousta lukostřelců nevyužívá a dál se ubíjí nudou při trapném držení mezerníku v proměně nebo při sekání z koně, už je věc kterou neovlivním.
Odstranění tohoto postihu k útoku při PvP by udělalo z lukostřelce neskutečné monstrum. Vzhledem k tomu, že to máme otestované v podmínkách našeho serveru, pak vím o čem píšu.

Závěr LGM k tomuto tématu je tedy takový:
Postih poškození za vzdálenost při PvP lukostřelci zůstane minimálně do té doby, než někdo od začátku předělá celý soubojový systém do úplně jiné podoby. Vzhledem k tomu, že se na to nikdo ani nechystá, je to stejné jako kdybych napsal, že to tak bude do konce serveru.
Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu i protestovat, ale to je tak asi všechno co s tím můžete udělat.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 18:09:55

Jak využívaš luk vo swampe by som rád videl :D

Zrejme to je niečo ťažké :) ...vypnuť postih za range a znižit lučišnikove hodnoty ak by bylo vubec potreba :)

Prosím ... nevykládaj mi o složitém systéme v jednoduchej úprave.
Všude jinde pochopili že ninja s lukem je bojovník na dálku a tuto chybu opravili velice jednoduše ..vše funguje.

Ak je toto složité a ťažké chcem vidieť ako sa vyriešia mrenky (pretože toto je neskutočne monstrum)... toto bude ešte problém ktorý bude nutné riešiť
bohužial ale už neskoro ...ale to som už mimo téma ..

Nelogické vysvetlenie som dostal (bojujte s lukem z blízka) možete lock. Samozrejme Ďakujem.

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky

Who is chatting

offline Ashen 
offline marexanax