Inovace válek říší

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Souhlasíte s tím to návrhem ?

Ano !
54
86%
Ne !
9
14%
 
Celkem hlasů: 63

Uživatelský avatar
Tezzy
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 63
Registrován: čtv 09. úno 2017 1:15:32
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 61 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Tezzy » čtv 30. bře 2017 11:40:41

taky bych byla pro náhodnou mapu i náhodný spawn :) dokud jsem chodila do válek říší, čtvrteční jsem vynechávala, nemám ji moc ráda, takže bych byla i pro nahrazení čtvrteční mapy :)
ObrázekTezzyObrázekObrázekObrázek
FireFly
Chunjo
160
archer

Obrázek

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 257
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Pajik » úte 11. dub 2017 15:29:22

Tezzy píše:taky bych byla pro náhodnou mapu i náhodný spawn :) dokud jsem chodila do válek říší, čtvrteční jsem vynechávala, nemám ji moc ráda, takže bych byla i pro nahrazení čtvrteční mapy :)

Prakticky každé téma řešené ohledně války se probírají stejné věci.
- mřenky, prapory
- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
- čtvrteční mapa

Upřímně nevím o nikom, komu čtvrteční mapa vyhovuje, nejde ani tak o to, že je úzká a střed se využije z 1% (nějaká jednoranka si tam zajde a potká někoho, kdo ji tam sejme na spell), ale převážně o to, že nemá cenu si ani jít pro buff, neboť cesta trvá nějakých 30 vteřin, znám i takové hráče, co naběhnou do chumlu, aby chcípli a nemuseli si běžet půl minuty pro buff a půl minuty k modré.
Jak jsem již psal, chce to menší mapky, jako je třeba velká svatá (v té by se i o něco zvýhodnily postavy na blízko, ti dálkaři by asi už tolik neutíkali). Momentálně jsou války nastaveny tak, že hráči na dálku jsou na tom vesměs nejlépe, ti na blízko pokud nebudou běhat u cizích spawnů a vyžírat právě jednoranky, které si neuvědomují, že když umřou na spell, tak to chce něco doladit, tak příliš nedají. Ke všemu, když najdete hráče, dáte do něj spell, tak uteče přes celou mapu až na spawn, kde se schová, což opět štve ty, kterým takto hráči utíkají (v. svatá toto měla vyřešené). Osobně si myslím, že pokud team bude chtít zkoušet nové typy map, byť by nebyly ideální, hráče by to natáhlo a povzbudilo, neboť by bylo krásně vidět, že se inovuje.
Obrázek

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od JohnDoe » ned 16. dub 2017 21:33:00

Spoiler:
Pajik píše: Prakticky každé téma řešené ohledně války se probírají stejné věci.
- mřenky, prapory
- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
- čtvrteční mapa

Upřímně nevím o nikom, komu čtvrteční mapa vyhovuje, nejde ani tak o to, že je úzká a střed se využije z 1% (nějaká jednoranka si tam zajde a potká někoho, kdo ji tam sejme na spell), ale převážně o to, že nemá cenu si ani jít pro buff, neboť cesta trvá nějakých 30 vteřin, znám i takové hráče, co naběhnou do chumlu, aby chcípli a nemuseli si běžet půl minuty pro buff a půl minuty k modré.
Jak jsem již psal, chce to menší mapky, jako je třeba velká svatá (v té by se i o něco zvýhodnily postavy na blízko, ti dálkaři by asi už tolik neutíkali). Momentálně jsou války nastaveny tak, že hráči na dálku jsou na tom vesměs nejlépe, ti na blízko pokud nebudou běhat u cizích spawnů a vyžírat právě jednoranky, které si neuvědomují, že když umřou na spell, tak to chce něco doladit, tak příliš nedají. Ke všemu, když najdete hráče, dáte do něj spell, tak uteče přes celou mapu až na spawn, kde se schová, což opět štve ty, kterým takto hráči utíkají (v. svatá toto měla vyřešené). Osobně si myslím, že pokud team bude chtít zkoušet nové typy map, byť by nebyly ideální, hráče by to natáhlo a povzbudilo, neboť by bylo krásně vidět, že se inovuje.
- mřenky a prapory jsou tu s námi již dlouho a nebýt zvýšené dostupnosti v poslední době, tek nepůsobí větší problém
osobně si dovedu představit spíše NPC, které je od rybářů a droperů vykupuje za cenu, kterou by měly mít, než jejich zrušení - problém zvýšeného počtu mřenkařů je spíš to, že nemají ve válce svého predátora - kdyby se navzájem viděli nebo mohli třeba použít jen 5 kusů a pak by museli opustit válku, tak by se problém krásně vyřešil sám

- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
bůh ví kolik let je tu předpoklad, že rozumná lidská bytost nepoleze na místo, kde může být zraněna bez možnosti to útočníkovi vrátit
je to pravděpodobně stejně velký omyl (na straně týmu), jako předpoklad, že na velké mapě budou postavy jedné říše spolupracovat
jediné co by je k tomu mohlo donutit je radikální zmenšení manévrovacího prostoru - pak možná půjdou do první linie tanky, za ně dělostřelectvo a na závěr dobře chráněná podpora - osobně tomu ale moc nevěřím

- útěky z5 na spawn (ať už k záchraně života nebo pro buff)
byly tu schody, byly tu jednosměrné portály a pravděpodobně tu byla i silná skupina lidí, která způsobila, že už tu nejsou... zkuste to - třeba už tu není :)

- střídání map
jsem všemi deseti pro - pokud se bude na 3 války za týden vybírat z cca 20ti map a žádná nebude na sněhu - už jsem starší člověk a na nové oči od VZP to prozatím nevypadá...
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od JohnDoe » pon 24. črc 2017 21:00:00

tohle je míněno spíš jako edit předchozího příspěvku, případně čistě pro vnitřní potřebu týmu

- střídání map
jsem všemi deseti pro - pokud se bude na 3 války za týden vybírat z cca 20ti map a žádná nebude na sněhu - už jsem starší člověk a na nové oči od VZP to prozatím nevypadá... (hráči nemládnou a ne každý má oči jako orel)
není to myšleno úplně jako 20 naprosto různých map - spíše se jedná o modifikace k vyzkoušení možných směrů budoucího vývoje
ta samá mapa může mít možnost návratu na spawn umožněnou nebo neumožněnou / některé podpůrné prostředky povoleny nebo zakázány, atd. (čistě hypoteticky 1 mapa z 20, kde by šlo použít koně, by mohla být zpestřením a mohla by pobavit více lidí než naštve...)
stejně tak se nabízí klasická velká mapa pro oblíbený deathmatch a z ní vycházející úprava, kde je možné efektivně bránit soutěsku nebo most - i rozmístěním překážek je možné nahnat lidi do koridoru a trošku je potrénovat ve skupinové taktice
těch možností je kopec a řekněme 3 měsíce ohlášených testů, snesou hráči určitě lépe, než stávající pomalou smrt
držím palce :up:

Edit: Na žádost zakladatele tématu bylo vlákno oživeno.
/Avery
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Zamčeno