Inovace válek říší

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Souhlasíte s tím to návrhem ?

Ano !
54
86%
Ne !
9
14%
 
Celkem hlasů: 63

Uživatelský avatar
Tezzy
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: čtv 09. úno 2017 1:15:32
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Tezzy » čtv 30. bře 2017 11:40:41

taky bych byla pro náhodnou mapu i náhodný spawn :) dokud jsem chodila do válek říší, čtvrteční jsem vynechávala, nemám ji moc ráda, takže bych byla i pro nahrazení čtvrteční mapy :)
ObrázekTezzyObrázekObrázekObrázek
FireFly
Chunjo
160
archer

Obrázek

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 42 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Pajik » úte 11. dub 2017 15:29:22

Tezzy píše:taky bych byla pro náhodnou mapu i náhodný spawn :) dokud jsem chodila do válek říší, čtvrteční jsem vynechávala, nemám ji moc ráda, takže bych byla i pro nahrazení čtvrteční mapy :)

Prakticky každé téma řešené ohledně války se probírají stejné věci.
- mřenky, prapory
- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
- čtvrteční mapa

Upřímně nevím o nikom, komu čtvrteční mapa vyhovuje, nejde ani tak o to, že je úzká a střed se využije z 1% (nějaká jednoranka si tam zajde a potká někoho, kdo ji tam sejme na spell), ale převážně o to, že nemá cenu si ani jít pro buff, neboť cesta trvá nějakých 30 vteřin, znám i takové hráče, co naběhnou do chumlu, aby chcípli a nemuseli si běžet půl minuty pro buff a půl minuty k modré.
Jak jsem již psal, chce to menší mapky, jako je třeba velká svatá (v té by se i o něco zvýhodnily postavy na blízko, ti dálkaři by asi už tolik neutíkali). Momentálně jsou války nastaveny tak, že hráči na dálku jsou na tom vesměs nejlépe, ti na blízko pokud nebudou běhat u cizích spawnů a vyžírat právě jednoranky, které si neuvědomují, že když umřou na spell, tak to chce něco doladit, tak příliš nedají. Ke všemu, když najdete hráče, dáte do něj spell, tak uteče přes celou mapu až na spawn, kde se schová, což opět štve ty, kterým takto hráči utíkají (v. svatá toto měla vyřešené). Osobně si myslím, že pokud team bude chtít zkoušet nové typy map, byť by nebyly ideální, hráče by to natáhlo a povzbudilo, neboť by bylo krásně vidět, že se inovuje.
Obrázek

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od JohnDoe » ned 16. dub 2017 21:33:00

Spoiler:
Pajik píše: Prakticky každé téma řešené ohledně války se probírají stejné věci.
- mřenky, prapory
- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
- čtvrteční mapa

Upřímně nevím o nikom, komu čtvrteční mapa vyhovuje, nejde ani tak o to, že je úzká a střed se využije z 1% (nějaká jednoranka si tam zajde a potká někoho, kdo ji tam sejme na spell), ale převážně o to, že nemá cenu si ani jít pro buff, neboť cesta trvá nějakých 30 vteřin, znám i takové hráče, co naběhnou do chumlu, aby chcípli a nemuseli si běžet půl minuty pro buff a půl minuty k modré.
Jak jsem již psal, chce to menší mapky, jako je třeba velká svatá (v té by se i o něco zvýhodnily postavy na blízko, ti dálkaři by asi už tolik neutíkali). Momentálně jsou války nastaveny tak, že hráči na dálku jsou na tom vesměs nejlépe, ti na blízko pokud nebudou běhat u cizích spawnů a vyžírat právě jednoranky, které si neuvědomují, že když umřou na spell, tak to chce něco doladit, tak příliš nedají. Ke všemu, když najdete hráče, dáte do něj spell, tak uteče přes celou mapu až na spawn, kde se schová, což opět štve ty, kterým takto hráči utíkají (v. svatá toto měla vyřešené). Osobně si myslím, že pokud team bude chtít zkoušet nové typy map, byť by nebyly ideální, hráče by to natáhlo a povzbudilo, neboť by bylo krásně vidět, že se inovuje.
- mřenky a prapory jsou tu s námi již dlouho a nebýt zvýšené dostupnosti v poslední době, tek nepůsobí větší problém
osobně si dovedu představit spíše NPC, které je od rybářů a droperů vykupuje za cenu, kterou by měly mít, než jejich zrušení - problém zvýšeného počtu mřenkařů je spíš to, že nemají ve válce svého predátora - kdyby se navzájem viděli nebo mohli třeba použít jen 5 kusů a pak by museli opustit válku, tak by se problém krásně vyřešil sám

- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
bůh ví kolik let je tu předpoklad, že rozumná lidská bytost nepoleze na místo, kde může být zraněna bez možnosti to útočníkovi vrátit
je to pravděpodobně stejně velký omyl (na straně týmu), jako předpoklad, že na velké mapě budou postavy jedné říše spolupracovat
jediné co by je k tomu mohlo donutit je radikální zmenšení manévrovacího prostoru - pak možná půjdou do první linie tanky, za ně dělostřelectvo a na závěr dobře chráněná podpora - osobně tomu ale moc nevěřím

- útěky z5 na spawn (ať už k záchraně života nebo pro buff)
byly tu schody, byly tu jednosměrné portály a pravděpodobně tu byla i silná skupina lidí, která způsobila, že už tu nejsou... zkuste to - třeba už tu není :)

- střídání map
jsem všemi deseti pro - pokud se bude na 3 války za týden vybírat z cca 20ti map a žádná nebude na sněhu - už jsem starší člověk a na nové oči od VZP to prozatím nevypadá...
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od JohnDoe » pon 24. črc 2017 21:00:00

tohle je míněno spíš jako edit předchozího příspěvku, případně čistě pro vnitřní potřebu týmu

- střídání map
jsem všemi deseti pro - pokud se bude na 3 války za týden vybírat z cca 20ti map a žádná nebude na sněhu - už jsem starší člověk a na nové oči od VZP to prozatím nevypadá... (hráči nemládnou a ne každý má oči jako orel)
není to myšleno úplně jako 20 naprosto různých map - spíše se jedná o modifikace k vyzkoušení možných směrů budoucího vývoje
ta samá mapa může mít možnost návratu na spawn umožněnou nebo neumožněnou / některé podpůrné prostředky povoleny nebo zakázány, atd. (čistě hypoteticky 1 mapa z 20, kde by šlo použít koně, by mohla být zpestřením a mohla by pobavit více lidí než naštve...)
stejně tak se nabízí klasická velká mapa pro oblíbený deathmatch a z ní vycházející úprava, kde je možné efektivně bránit soutěsku nebo most - i rozmístěním překážek je možné nahnat lidi do koridoru a trošku je potrénovat ve skupinové taktice
těch možností je kopec a řekněme 3 měsíce ohlášených testů, snesou hráči určitě lépe, než stávající pomalou smrt
držím palce :up:

Edit: Na žádost zakladatele tématu bylo vlákno oživeno.
/Avery
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting

offline Mionix 
offline marexanax