

![]() | Tezzy | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|
FireFly | Chunjo | 160 | archer |
Tezzy píše:taky bych byla pro náhodnou mapu i náhodný spawndokud jsem chodila do válek říší, čtvrteční jsem vynechávala, nemám ji moc ráda, takže bych byla i pro nahrazení čtvrteční mapy
Pajik píše: Prakticky každé téma řešené ohledně války se probírají stejné věci.
- mřenky, prapory
- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
- čtvrteční mapa
Upřímně nevím o nikom, komu čtvrteční mapa vyhovuje, nejde ani tak o to, že je úzká a střed se využije z 1% (nějaká jednoranka si tam zajde a potká někoho, kdo ji tam sejme na spell), ale převážně o to, že nemá cenu si ani jít pro buff, neboť cesta trvá nějakých 30 vteřin, znám i takové hráče, co naběhnou do chumlu, aby chcípli a nemuseli si běžet půl minuty pro buff a půl minuty k modré.
Jak jsem již psal, chce to menší mapky, jako je třeba velká svatá (v té by se i o něco zvýhodnily postavy na blízko, ti dálkaři by asi už tolik neutíkali). Momentálně jsou války nastaveny tak, že hráči na dálku jsou na tom vesměs nejlépe, ti na blízko pokud nebudou běhat u cizích spawnů a vyžírat právě jednoranky, které si neuvědomují, že když umřou na spell, tak to chce něco doladit, tak příliš nedají. Ke všemu, když najdete hráče, dáte do něj spell, tak uteče přes celou mapu až na spawn, kde se schová, což opět štve ty, kterým takto hráči utíkají (v. svatá toto měla vyřešené). Osobně si myslím, že pokud team bude chtít zkoušet nové typy map, byť by nebyly ideální, hráče by to natáhlo a povzbudilo, neboť by bylo krásně vidět, že se inovuje.