Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cyklista
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 122
Registrován: sob 27. úno 2016 20:24:04
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Cyklista » stř 19. dub 2017 13:28:48

sizmik píše:Jinak problém map. Jen samotný head má údajně 1690 map, které se snaží prodat. Pak se není čemu divit že jejich cena klesla.
Kdyby bylo po tvém tak se téma přejmenuje na "Diskuse na problémové téma - Headhunter" :lol: :lol: :lol:
Janko.Tlcik píše:zdravím. zasa nejaké nevyžiadané múdra odo mňa:
Spoiler:
vojna a level 110: daj sa dokopy s 2-3 ďalšími podobnými, behajte vo svorke a lovte samotárov čo sa odtrhnú od skupiny alebo s tým že jeden sa zahrá na ľahký terč, vyláka nejakého ľahkoverného a potom sa na neho vrhnete. na mňa to bohužiaľ na 150 fungovalo. samozrejme sa so skupinou musíte dohovárať cez skype alebo TS.

stĺpy: ak ti vadí že niekto tam zarába tak si ho vyčíhaj, pošli na neho WP, daj zruško a keď vyjde tak sa o dotyčného postarajú mobi. jednoduché a účinné. prípadne ak je dotyčný z rovnakej ríše tak dobehni s bufom, daj čím nižšie hodnoty bufu a prebufni ho. rozdiel medzi 20% bufom a 120% bufom je dosť poznať. samozrejme počítaj s tým že ťa nebudú chváliť, a že ťa budú loviť aj oni. a oni sú v lovení výkonnejší ako ty (za niečo tú hodnosť získali) takže za 1 zabitie ich počítaj že padneš 2-3 x ty. samozrejmosť je buď získať podobne zmýšľajúceho hráča z inej ríše čo bude hlásiť kde má dôjsť k spawnu / tréningu alebo narobiť porty k stĺpom a keď ukáže že niekto vo veľkom zabíja bossov prejsť ch a zistiť kde sa nachádza. nie je ich až tak veľa...
každej tu mluví o "kazení sloupů" ale nikdo to nepraktikuje... proč to teda navrhujete (vy všichni) jako možné "řešení"

Uživatelský avatar
CrashyD
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pát 21. říj 2016 9:34:05
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 119 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od CrashyD » stř 19. dub 2017 13:42:08

Spíše k čemu udržováním této podoby KS tým dává hráčům volnou ruku? :) Pochybuji že se jistí hráči kochají pohledy na přetékající šeky, když již vše mají :)
Na každou svini se vaří voda..

"Tréninkový" sloup - Když jsem byl dítě, za tréninky jsem musel platit já (potažmo má rodina) danné organizaci.
V čem plní náplň slouva tyto naše herní sloupy, když Trénují a inkasují jako nikde nikdo jiný?
Na co tedy trénují ? :D

Apeluje se zde neustále na návrhy, nikoliv naříkání...

Nápad výše - Sloup do cido - mě opravdu zaujal - krásná představa toho, že se vrátí život do PVP mapy a třeba, i kdyby vzdáleně, bude připomínkou bývalé svaté pro letité hráče. Nemluvě o tom, že pokud se podoba sloupů zachová, bude to tyto "magnáty" o mnoho více štípat :)

Já jsem však názoru zrušit drop ze sloupů úplně.
Je to trénink ?
Zaplať si ho a "TRÉNUJ" - až budeš hotov, hra ti poskytuje jít indentickou/trénovanou činnost dělat na jednotlivé mapy - tam již na ostro.

Aktuálně jediné trénované jsou obchodní schopnosti některých, trpělivost a nervy jiných.

Nikdo Vám nebrání dělat ve hře cokoliv dle stávajících pravidel -> Tenhle výrok je s nasazením na českou náturu až děsivý :D

Hezký zbytek dne
Crashy :shinsoo:
ObrázekCrashyWikingsObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek NinjaObrázek150HotovoPPP12
„Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl.“

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od MostEVILEK » stř 19. dub 2017 13:43:34

Cyklista píše: každej tu mluví o "kazení sloupů" ale nikdo to nepraktikuje... proč to teda navrhujete (vy všichni) jako možné "řešení"


Asi jsi na mě zapomněl....
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mytologie
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 20
Registrován: úte 24. lis 2015 0:26:41
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Mytologie » stř 19. dub 2017 13:44:19

Zdravím Vás přátelé,

rozhodla jsem se vyjádřit svým názorem k této diskuzi již dříve, avšak zajímal mě pohled vícero hráčů, jelikož až z něj se dá vyvodit závěr.
V první řadě bych ráda apelovala na všechny z Vás, aby si uvědomili, že tuto hru vytváří tým, ovšem jak jak se s danými změnami nakládá je již v rukou samotných hráčů. Každý hráč vlastnící herní postavu nakládá s možnostmi, které hra nabízí různě a my nemůžeme diktovat, tomu či onomu hráči jak má hrát či apelovat na jeho morální kodex, který se od našeho může lišit, tímto chci říci jednoduchou myšlenku.. Dovoluje-li hra docílit zisku pomocí sloupů, proč by se to nedělalo? Dají-li se využívat mřenky ve válkách říší, proč by je hráči neměly využívat? .. Takto, bych mohla vypsat všechny "problémy" zde řešené, avšak ničemu by to neprospělo, proto nyní rozeberu každý problém zvlášť a stanovým vlastní závěr.

A) Zneužívání královského systému

Královský systém byla příjemná novinka, která měla za následek rivalitu nejen mezi říšemi, ale i mezi samotnými hráči v každé říši. Důležité je opomíjené slovo RIVALITA, protože o tom tato hra je. Samotné nastavení královského systému je zdařilé, zasloužený král má možnosti zasahovat do chodu říše, byť je tato výsada nyní zneužívána, otázkou není kdo systém zneužívá, ale proč hráči tomuto zneužívání nezabrání.. Nyní bych opět chtěla odkázat na návrh "Hrady - Rozšíření královského systému" a doplnila jej o jednu novinku (= může být dále upravována její podoba a rozsah), která by současný stav změnila - Sloupy by byly financovány z pokladny nepřátelské říše! - v praxi by to (teoreticky) mělo za následek právě onu zmíněnou RIVALITU mezi říšemi, každá říše by se snažila dobýt hrad nepřátel a odměnou by byla možnost tréninkových sloupů, které by byly k dispozici pro všechny bojovníky, kteří se podílely na dobytí hradu. Tímto by se zabránilo domnělému zneužívání tréninkových sloupů a obohacování se na úkor říše. Možná by to mělo za následek vyřešení nejen problému se sloupy (s čímž je spojené vydělávání), ale i problém s mřenkami, které hráči využívají právě k dosažení hodnosti krále - jelikož by tato hodnost již nepřinášela užitek jen zvolenému králi a jeho spoluhráčům, ale celé říši. Čímž by tato hodnost již neumožňovala vydělávat týdně 50KKK a tak by se mřenky nestaly nutností do war.

Kdyby to nebylo napsáno smysluplně, neváhejte mi napsat PM zprávu a já doplním výše uvedený návrh do finální podoby "ZDE"

B) Čas a vývoj ekonomiky serveru

.. Bohužel, ať se nám to líbí či nikoliv hra se stále posouvá kupředu a nově začínající hráč to má těžké i lehké zároveň. V dnešní době je možné se daleko rychleji vypracovat než dříve, jelikož je již všeho dostatek - PvM věci na malé úrovně se prodávají ve velkém a v důsledku vysoké konkurence se ceny těchto věci snižují. Avšak na druhou stranu dohnat hráče v PvP je již obrovský problém, ať už z hlediska samotné postavy - tzn. biolog, karma či věcí, které jsou nutností k dosažení úspěchu. Nenapadá mě rozumný způsob jak této problematice čelit, jedinou možností by bylo spuštění nového serveru s technickým označení "Sinfortie2" ( :lol: ), avšak tentokráte bez možnosti přetahování SD z jednoho světa na druhý, díky čemuž se Sinforie nemohla plnohodnotně rozjet se stálou základnou hráčů.. proto jak jistě všichni vědí tam běhalo pět a půl hráče. :)

Bohužel nemám nyní více času rozepsat se podrobnějí a bojím se, že by to stejně nikdo nečetl..
Mytologie :fight:

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 185 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Janko.Tlcik » stř 19. dub 2017 14:01:12

Cyklista píše:
...každej tu mluví o "kazení sloupů" ale nikdo to nepraktikuje... proč to teda navrhujete (vy všichni) jako možné "řešení"

kazenie s WP som praktizoval vo vojne , tie posledné vojny čo boli so stĺpmi čo chránili respawn, najmä BM ma asi mali celkom "radi". plus pár štvrtkových vojen pri modrom respawne, ak sa protihráči moc priblížili k respawnu. to s podbufovaním som 1-2 x robil na pvm mapách ak sa mi "spoluhráč" nacpal na fleka a snažil sa ma vyštvať.

a kazenie pri stĺpoch ozaj nepraktizujem. podľa mňa sa s pomocou tréningových stĺpov znížili ceny slušných vecí s talizmanmi (pod úroveň za akú by som ich predával ja) a aj chudobnejší hráč sa má šancu dostať k slušne natočeným talizmanom. len sa bojím aby si títo páni "ja - z toho - nič - nemám - tak -to - musíte - zrušiť" nevynútili zrušenie alebo obmedzenie stĺpov, tak im navrhujem možné riešenia.

mytologie: zaujímavý návrh.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Sabousek » stř 19. dub 2017 14:14:29

Přílišné lpění na slovíčku tréninkový nebylo to už tady? Ano, bylo....

Pouštění z vlastní kapsy? Že by na to byl náhodou někde zašťouraný návrh? Ano, byl...

Že by byl i někde návrh, čerpat z pokladny větší sortě pvp lidí a okrouhnout možnosti krále? Ano, byl...

Že je přesunutí sloupu do cidonie zajímavý návrh? Ano, je...
Snížit počet sloupů asi z 24 momentálních možných na jeden či pár je vskutku odvážný návrh. Má to ale několik háčků. Za prvé dle možností trénování je to i pro lvly cca 50 (pavoučci a tak), kterým vstup do cido umožněný není. A za druhé, zjevně z opačného důvodu byly sentinely rozděleny do každé říše zvlášť místo původního místa ve svaté, kde dříve docházelo k velmi zajímavým potyčkám, na které doteď ráda vzpomínám.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od MostEVILEK » stř 19. dub 2017 14:18:40

Sabousek píše:Přílišné lpění na slovíčku tréninkový nebylo to už tady? Ano, bylo....

Pouštění z vlastní kapsy? Že by na to byl náhodou někde zašťouraný návrh? Ano, byl...

Že by byl i někde návrh, čerpat z pokladny větší sortě pvp lidí a okrouhnout možnosti krále? Ano, byl...

Že je přesunutí sloupu do cidonie zajímavý návrh? Ano, je...
Snížit počet sloupů asi z 24 momentálních možných na jeden či pár je vskutku odvážný návrh. Má to ale několik háčků. Za prvé dle možností trénování je to i pro lvly cca 50 (pavoučci a tak), kterým vstup do cido umožněný není. A za druhé, zjevně z opačného důvodu byly sentinely rozděleny do každé říše zvlášť místo původního místa ve svaté, kde dříve docházelo k velmi zajímavým potyčkám, na které doteď ráda vzpomínám.

Já jsem ten návrh pouravil... stím že by cidonijští bossové šli pouštět pouze z toho sloupu co by byl v cidonii... ostatní sloupy by zůstali tak jak jsou..akorát s tou změnou že by zn ich nešli pouštět cido bossové
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chillita
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: pon 17. dub 2017 9:39:35

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Chillita » stř 19. dub 2017 14:19:34

Nedá sa mi nevyjadriť, dokedy ešte budete všetci nadávať a sťažovať sa, chcieť všetko upravovať a podobne? Asi pokedy sami nebudete králmi, aby ste si tie stĺpy pustili aj sami. Ak má niekto krála tak preto že si ho zaslúžil a v daný týždeň nikto nebol lepší, keď sa vám nepáči to že si hrabe pre seba, budte lepší, tak jednoduché, lenže to už by ste sa potom nemohli sťažovať. Sama som krála nemala, no na jedného mam prístup, keď som si dovolila zapnúť bonus o pol 12 v noci :shoot: bolo z toho.velké haló ako som si to dovolila tak neskoro, keď sa zapne cez deň o 12? prečo tak skoro? Veď väčšina je ešte v škole, o 6 večer? boh chráň krála v pondelok o 6 zapnúť bonus kedže ""výlov" :omg: "v noci? Veď tu nikto neni, v prvom rade sa zamyslite nad sebou, aký ste vy voči tomu královi, nie len stále kritizovať čo robí zle a čo treba upraviť na královskom systéme.
To že si pustím bossov? Velakrát stojím pred tým aj pol hodinu na tržke a hadžem do pokladbe, no to už vy nevidíte, vidíte len to meno v chate a dobrú zamienku zas niekoho ísť kritizovať. :ouch:
:jinno: :omg:

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Sabousek » stř 19. dub 2017 14:43:26

Spoiler:
MostEVILEK píše:
Sabousek píše:Přílišné lpění na slovíčku tréninkový nebylo to už tady? Ano, bylo....

Pouštění z vlastní kapsy? Že by na to byl náhodou někde zašťouraný návrh? Ano, byl...

Že by byl i někde návrh, čerpat z pokladny větší sortě pvp lidí a okrouhnout možnosti krále? Ano, byl...

Že je přesunutí sloupu do cidonie zajímavý návrh? Ano, je...
Snížit počet sloupů asi z 24 momentálních možných na jeden či pár je vskutku odvážný návrh. Má to ale několik háčků. Za prvé dle možností trénování je to i pro lvly cca 50 (pavoučci a tak), kterým vstup do cido umožněný není. A za druhé, zjevně z opačného důvodu byly sentinely rozděleny do každé říše zvlášť místo původního místa ve svaté, kde dříve docházelo k velmi zajímavým potyčkám, na které doteď ráda vzpomínám.

Já jsem ten návrh pouravil... stím že by cidonijští bossové šli pouštět pouze z toho sloupu co by byl v cidonii... ostatní sloupy by zůstali tak jak jsou..akorát s tou změnou že by zn ich nešli pouštět cido bossové
To je jak nosit dříví do lesa :D Ale budiž, minimálně dojde k malému omezení, že daný dropující droper aspoň jednou bude muset do války zajít kvůli vstupu k bossíkům. Co Vás ale vede k myšlence, že se tam bude víc prát, když se tam nepere už ani teď nějak moc často?

Jinak nejde mi do hlavy jedna věc ze strany teamu. Některými novinkami nás navádí být agresivnější a soupeřivějšími, zas na druhou stranu... Proč se zavedlo při výlovu trestání za agresivitu v jiných říší? A proč se vůbec rušil agresivní mód ve vlastní říši?
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Cepino » stř 19. dub 2017 16:16:59

Jen dodám, je to k tématu. Když jsem tu toto téma před více jak rokem založil, tak jsem byl málem linčován za to, že je to věcí jen žluté říše a ať si to vyřídíme mezi sebou. Že modrá a červená jsou v pohodě. Očividně tomu tak není. :)
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Mionix 
offline marexanax 
offline matesWSW