Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od RAMHH » ned 14. kvě 2017 9:34:44

No jo, ale podle pravidel to postižitelný není, takže tě vyhánět může úplně v klidu. To by se musely aktualizovat pravidla nejakým dodatkem, který by tohle řešil.

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od JohnDoe » ned 14. kvě 2017 10:10:21

bránění ve hře přirozeně postihnutelné je, jen ta pravděpodobnost, že se ho dopustíte vy (například soustavným podbufováním) je řádově větší než, že se ho dopustí král tím, že další vlnu zkrátka nepustí a počká si až půjdete na kutě
naproti tomu třeba sestřelení zruškem v rámci rivality říší je naprosto v souladu s pravidly - bohužel ale i v případě, že král takle sám nebo s cizí pomocí likviduje členy své vlatní říše aby se mu tam nepletli
celý systém sloupů je poněkud nešťastně nastaven a to nejen v tom ohledu, že vrací víc prostředků než do něj bylo vloženo
rozhodně nefunguje jako minievent pro celou říši a i kdybyste zavřeli oči před realitou a dostavili se v hojném počtu na vyhlášený tréning, tak by bylo vln proklatě málo
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od KapkaRosy » ned 14. kvě 2017 10:55:54

RAMHH píše:No jo, ale podle pravidel to postižitelný není, takže tě vyhánět může úplně v klidu. To by se musely aktualizovat pravidla nejakým dodatkem, který by tohle řešil.

Mýlíš se. Žádná úprava pravidel není potřeba. Pokud je důkladně prostuduješ, jistě v nich najdeš pasáž, kterou lze v tomto případě použít.
JohnDoe píše:bránění ve hře přirozeně postihnutelné je, jen ta pravděpodobnost, že se ho dopustíte vy (například soustavným podbufováním) je řádově větší než, že se ho dopustí král tím, že další vlnu zkrátka nepustí a počká si až půjdete na kutě
naproti tomu třeba sestřelení zruškem v rámci rivality říší je naprosto v souladu s pravidly - bohužel ale i v případě, že král takle sám nebo s cizí pomocí likviduje členy své vlatní říše aby se mu tam nepletli
celý systém sloupů je poněkud nešťastně nastaven a to nejen v tom ohledu, že vrací víc prostředků než do něj bylo vloženo
rozhodně nefunguje jako minievent pro celou říši a i kdybyste zavřeli oči před realitou a dostavili se v hojném počtu na vyhlášený tréning, tak by bylo vln proklatě málo
Soustředíš se brachu na špatnou část pravidel. Tento případ rozhodně nelze postihnout jako bránění ve hře. Nicméně je stále proti pravidlům.
Co se týká funkce sloupů jako minieventu pro celou říši, tak to je bohužel problém nikoliv špatného nastavení, ale jakéhosi podivně pokrouceného výkladu slova čest a morálka u většiny komunity. Jestliže někdo zapne minievent pro celou říši, pak není nic špatného na tom tam jet a zúčastnit se ho. A jestliže má někdo ten názor, že král si to vybojoval a pak má právo si pouštět event pro sebe a své kamarády, pak já mu ho neberu. Ale pak si nestěžujte. Systémově král žádné takové právo nemá a nikdy a nikdo mu ho nedal. Král má právo spustit event u sloupů pro celou říši. To je jediné právo které má.
Mimochodem každý event ve hře do hry přináší víc než je do něj vloženo. Pokud bys tohle chtěl odbourat, pak by nemohly být žádné eventy.
A co se týká nějakého "podbuffování". To není a nikdy nebude bránění ve hře. I postava s malým buffem se může dál bez problémů pohybovat, sesílat kouzla nebo máchat mečem. Takže trestu za tohle bych se rozhodně neobával.

EDIT: mimochodem to podbuffování lze celkem snadno vyřešit podáním návrhu, aby jakékoliv buffy šly předávat pouze v rámci skupiny. Druhá varianta je úprava, kdy buff nepůjde "přehodit" nižším buffem. I to je proveditelné, ale tahle možnost se mi moc nelíbí. Má kupodivu víc nevýhod než ta první. Ale to už jsme jinde.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od RAMHH » ned 14. kvě 2017 11:56:26

Pokud se mýlím, tak mi sem hoď pasáž pravidel, která tohle ošetřuje. Právě jsem si pravidla pročetl a nic takového jsem tam nenašel.

PS: Podbuffování by nemělo z hlediska pravidel hry postihnutelné, protože to hráči nijak nebrání ve hře. Není to slušné, je to svinské, ale v pravidlech hry to nijak zmíněno není.

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od ondra852 » ned 14. kvě 2017 12:11:52

Ten kralovsky system a sloupy je jednoznacne spatne nastaven a to, ze za to mohou hraci je nesmysl. V kazde hre najdete hrace co chteji hrat jako rise a pomahat ostatnim a hrace, kteri jdou jen za ziskem. Bohuzel vydelek u sloupu je neco co totalne nabourava celou hru a v kombinaci s mrenkama je to vysmech vsem slysnym hracum. Proc? Prijde hrac, co investuje do toho, aby se stal kralem a mohl pomoci risi, z pokladny zaplati bonusy a u sloupu udela "event" pro vsechny hrace, ale sam z toho nic mit nebude. Pote se stane kralem jiny hrac, ktery kasle na svoji risi a jede ciste na zisk, vydela si neskutesne castky o kterych se ostatnim hracum ani nesni a muze si zlepsit vybavu, nakoupit dalsi postavy apod. A kdo asi bude mit dalsi tydny vetsi sanci se stat znovu kralem? No samozrejem ze ten hrac co si necha vse pro sebe nebo pripadne sve kamose, kteri udelaji to same. Pokud si nekdo mysli, ze to nekdy bude fungovat lepe nebo ze to mohou nekteri hraci zmenit tak je totalne mimo a zije v nejake pohadce.

Pokud by bylo vyhaneni od sloupu trestne, tak mohu vypsat cca 50 postav, ktere na zaklade logu nebude problem zabanovat a pocet hracu ve valkach se ze dne na den zmensi o polovinu. Neznam totiz uprime moc hracu co by jako kral nevyhaneli nekdy hrace vlastni rise od sloupu nebo rovnou nezapli postavu v jine risi a nesli je zabijet. Dneska uz prakticky nikdo nehraje jako rise, vsichni jedou na zisk, nakoupi postavu v kazde risi a zabijou kohokoliv, kdo je chce pripravit o par yangu. A opet tohle cele je ciste chyba toho, jak je system nastaven a ne hracu. Hraci, kteri chceji hrat za risi se vam na takovyhle server po case vykaslou, kdyz vidi, ze s poctivosti tu mozna tak pojdou a radeji pujdou hrat treba i mene propracovany server, kde alespon neni takovy nesmysl jako kralovsky system, existuje tam skutecny boj risi a treba i pvp na mensim levelu.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 335
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 187 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Janko.Tlcik » ned 14. kvě 2017 13:47:54

ďalšie zbytočné mudrovanie:
Spoiler:
ak by sa teraz okamžite zrušil kráľovský systém tak by to podľa mňa dopadlo takto: tí čo majú nadropované stovky máp a desiatky/stovky kkk na šeku by mali to čo majú. nemali by v priebehu ďalšieho mesiaca miesto dajme tomu 1000 máp 1100, čo ich asi zruinuje... ich ekonomiky sa to absolútne nedotkne. skôr pribúdanie máp/kkk ich podľa mňa tlačí buď vytváraniu nových vecí a prípadnému predaju starších alebo slabších vecí za pomerne rozumné ceny, prípadne k držaniu rozumných cien na mapy, aby aspoň čiastočne vyčistili sklady. veľká časť z nich je v pvp dobrá a v cidonii si prípadne nadropujú pre vlastnú potrebu bez problému. skôr by kvôli menšiemu prísunu máp a pod. do hry mohli zvýšiť ceny, čo by im prinieslo slušnejší zisk aj pri menšom obrate. opravte ma ak sa mýlim.

skôr sú podľa mňa problémom priekupníci, čo nespravia iné ako skúpia veci čo možno veľkí pustia za rozumnú cenu či už aby sa zbavili vecí B kategórie (ich B, moje A++) a nemali precpané sklady, alebo aby pomohli menším s výbavou vecami za prijateľné ceny. tuším včera som videl slušné helmy meditace za 15-18 kkk, dnes už niečo čo vyzeralo ako ony bolo v stánkoch za cca 40. asi niekto vykúpil od výrobcu a jediné čo spravil zmenil cenovku ...

neviem akú časť príspevkov v tejto téme má skupina priekupníkov čo by im vyhovovalo zakonzervovanie trhu s vecami - a cenami - čo im vyhovujú a s zamedzením prísunu nových vecí na trh čo by im kazili ceny.

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 42 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Pajik » ned 14. kvě 2017 14:03:20

ondra852 píše:Pokud by bylo vyhaneni od sloupu trestne, tak mohu vypsat cca 50 postav, ktere na zaklade logu nebude problem zabanovat a pocet hracu ve valkach se ze dne na den zmensi o polovinu. Neznam totiz uprime moc hracu co by jako kral nevyhaneli nekdy hrace vlastni rise od sloupu nebo rovnou nezapli postavu v jine risi a nesli je zabijet. Dneska uz prakticky nikdo nehraje jako rise, vsichni jedou na zisk, nakoupi postavu v kazde risi a zabijou kohokoliv, kdo je chce pripravit o par yangu. A opet tohle cele je ciste chyba toho, jak je system nastaven a ne hracu. Hraci, kteri chceji hrat za risi se vam na takovyhle server po case vykaslou, kdyz vidi, ze s poctivosti tu mozna tak pojdou a radeji pujdou hrat treba i mene propracovany server, kde alespon neni takovy nesmysl jako kralovsky system, existuje tam skutecny boj risi a treba i pvp na mensim levelu.
Ono taky záleží, kdo je u sloupu, jsou lidi, co štípou od rána do rána a pak tady máš krále, co je stěží aktivní na války říší a pak případně víkend. Pokud opravdová aktivita je tak hodina denně + o víkendu třeba 4 hodinky, chceš z toho kralování opravdu něco mít a tak nesnesou někoho u sloupu. Pak je tu další verze, že ti, co se ti tam "vecpou", kolikrát nemají ani slušnost napsat slušnou větu nebo prostě mají své renomé jako Evil.
Proč tam mít hráče, kteří jsou sami sobci.
Další věc, že většina hráčů pak žádá například o bažinky či takovéto kravinky, zase moc nevidím důvod jim to pustit, když mohou jít do swampu, byť je narvaný, sám tam raději jdu než bych si pustil bažiny či tak něco.

Ještě lepší byla situace, kdy jsme ze sloupů hodili ent mooby a pak tam začali lítat a tahat na nás zaříkavače, hromada proměn v háji a nervy na dranc a to jen proto, že je to event pro všechny..

Navíc, co jsem tak koukal, tak asi výbava do cido je děsně low, když jsme to sekali ve dvou a celkový výdělek byl +- jako v entu, jen s tím rozdílem, že se mapy musí vykopat a prodat lektvary okouzlení (zelené), které jak tak koukám neustále hráči se snaží prodat čím dál tím laciněji (škoda, že toto nefunguje u např. automobilek, které ty auta raději drží na skladě -> asi to důvod má, že).
Stěžujete si na sloupy a ony se pomalu řeší samy, zachvilku bude cena lektvarů okouzlení na 2kk, výdělek u sloupů nebude tak velký. Věci s talíky slušnými pomalu ztrácí cenu, tudíž si nováček bude moci dříve dopřát nějakou tu "lepší" věc.

Já v tom zkrátka vidím + pro menší hráče, je pravda, že je hrozné, že král automaticky do války nejde, byť je to otřesné bojovat s královskou postavou, ale alespoň healovat či pustit útok/obranu, i když podle počtu hráčů, to má smysl vážně jen v té červené, kde je více hráčů ve válce jak v modré a žluté zároveň.

Navíc volba královské postavy je taktéž celkově zvláštní. Jednou jsme byli první, udělali úplně vše, věhlas, krocení, nějakého toho bosse sundali, ent bio a kdoví, co ještě a krále jsme neměli. Další týden jsme se na to vyprdli, udělali pár bylinek a ejhle, z druhého místa jsme měli krále..

Ještě bych dodal tu zajímavost, že jak se logne královská postava, kolikrát se to nedá bez vypnutého chatu a bloklého šepotu ani mít delší dobu puštěné, neustále každý něco chce (většinou jak jsem zmínil výše, tak bažinky či tak podobně) a nebo to je právě nějaký sobec či chtějí bonusy. Jednou jsem vyloženě "nacpal" prachy do pokladnice, aby se pustil bonus na hodinu (50% exp) kolem 23. večer a ještě se dostalo sprda, že se o tom neinformovalo předem a že chtějí něco jiného (snad každý král pustí bonus, když se to dá do pokladnice). Zavděčit se jako král snad nedá, vždy se to někomu nelíbí, za 5-6 dní bylo v pokladnici ve žluté 6,3kkk tuším, neřekl bych, že to je nějaká závratná částka, díky které by šlo neustále někomu něco pouštět + bonusy. Kor když se může na jednom sloupu co hodinu a 15 minut..
Obrázek

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od JohnDoe » ned 14. kvě 2017 14:34:33

Janko.Tlcik: otázka na motivaci jednotlivých diskutujících je příjemná změna v úrovni diskuze :)
se závěry si sice dovolím nesouhlasit, už jen kvůli vyšší náročnosti cidonie a existenci mřenek, ale nejde ani tak o rušení královského systému jako celku, jako spíš o nápravu anomálie v podobě sloupů jak fungují dnes

Pajik: "Proč tam mít hráče, kteří jsou sami sobci." Na serveru plném altruistů bys měl jedinou jistotu a to, že se již začalo s celoplošným přimícháváním drog do vodovodní sítě. Z pohledu hráče není ani tak rozdíl mezi králem který to štípe od rána do rána a mezi králem, který tam nesnese nikoho jiného.
"Ještě lepší byla situace, kdy jsme ze sloupů hodili ent mooby" - učený z nebe nespadl a asi by potřebovali více trénovat :)
"tudíž si nováček bude moci dříve dopřát nějakou tu "lepší" věc." - ono se sice říká, že jednoho odpad je druhého poklad, ale zcela nepřiměřený přísun a následné pokřivení ekonomiky by asi nevyřešilo ani okouzlení za 1kk
"+ pro menší hráče" - radši se ani neptej co v tom vidím já .)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od Chyu » ned 14. kvě 2017 19:01:15

Proč se dostává takového nepochopení systému převáżně od hráčů, kteří královský titul měli maximálně třikrát? Proč by si král nemohl s penězi dělat to, co chce on? Je to jen a jen o člověku. Někdo vládné pro říši, někdo jen pro sebe a někdo hledá zlatý střed. Takhle to bylo, je a bude i v reálu. Nevím proč z toho vidím závist.

Králem jsem byl tuším dvakrát a nikdy jsem neměl problém s tím někomu pustit bonus/spawn kvůli nedostatku peněz (pominene-li pondělí a poválečný stav) a přesto jsem si i celkem solidně vydělal. A i přes Hunterovu propagandu o tom jak jsem špatný se lidé měli spokojeně a pmka za normálního krále chodily každý den.

Odhánět od sloupu, pokud nejsem král? Sám jsem to několikrát udělal. Já dávám do války stovky milionů a v konečném důsledku mám za týden válčení mého Zorna a Centuriona dát někomu jinému? Tak to pardon.

Spíše vidím problém v zisku královského titulu, zbytek je vesměs v porováním s tímto irelevantní.

Chyu

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Příspěvek od ondra852 » ned 14. kvě 2017 19:42:49

Cekal jsem, ze sem napise zastupce tech vyzirek, ale ze to budes zrovna ty to bych fakt necekal. Tvoje zduvodneni, ze stat se kralem je drahe a tak si kral zaslouzi ty sloupy je presne to co jsem popisoval, ze kdyz se nekdo stane kralem a vydela neskutecne sumy na sloupech, tak mu to da obrovskou vyhodu a ma mnohem vetsi sanci se diky vydelku stat kralem znovu a znovu.

Chapu, ze pro hrace jako jsi ty co zijou pro yangy ve hre a kvalitu serveru urcuji podle bohatstvi, ktere na danem serveru maji je tohle idealni stav, ale osobne bych uvital, kdyby se kralem mohlo stat vice ruznych hracu a ne, ze se opakuji stale ti stejni dokola (kvuli jiz zminenemu systemu sloupu) a male procento hracu tak vybavou utika ostatnim stale dal. Kdyz vidim, jak z modre a zlute rise bojuje ve valce ani ne 10 hracu, tak ocekavam, ze do par mesicu na serveru budou hrat jen hraci, kteri se pravidelne stavaji kralem a jejich par kamaradu.

Osobne me hodne mrzi, ze se na serveru alespon trochu nezjednodusi hra pro novacky, nesnazi se team nalakat na server nove hrace nebo je proste jen nejakym zpusobem na serveru udrzet. Ale holt asi je cilem, aby na serveru hralo v kazde risi 5 hracu, kteri budou v jednom cechu, budou se stridat na pozici krale a spolecne budou travit cele tydny u sloupu.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « sob 6:29 am »
@PanNikdo,  rado sa stalo.
@ ChunjoKing « sob 6:28 am »
@BlowBM,  všetci sme ten problém mali. Už by to malo byť v poriadku. Funguje všetko tak, ako má?
@ PanNikdo « pát 8:52 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
děkuji za info
@ BlowBM « pát 6:06 pm »
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
@ Ashen « pát 4:10 pm »
A kdy půjde arénka?
@ Tomori « pát 3:21 pm »
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ libast « pát 9:26 am »
Co stím je nelze se připojit k aktuálnímu servru.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.

Who is chatting

offline Fogru 
offline Ignis 
offline Marwinek 
offline RoxBorn