Lifequality things

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od MostEVILEK » ned 20. srp 2017 23:05:39

schvarz píše:
Obchodnik799 píše:Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Jakože když potvora/hráč během cast time spellu uteče z dosahu, spell se vycastí ale nedá dmg?


Ano.A kouzlo se pak samozřejmě načíta tak jako by se využilo ... což ano využilo ale nic neudělalo takže v podstatě nevyužilo.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od schvarz » ned 20. srp 2017 23:28:45

Dovolím si tvrdit, že by to docela solidně zasáhlo do balancu v pvp, kde už tak mají postavy na dálku poměrně navrch.

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od Chyu » ned 20. srp 2017 23:51:52

V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od schvarz » pon 21. srp 2017 0:14:56

Chyumgo píše:V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.
Víceméně to dává smysl, aurákovi se člověk taky může uhnout ze smrště :)

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Lifequality things

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 21. srp 2017 0:46:06

schvarz píše:
Chyumgo píše:V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.
Víceméně to dává smysl, aurákovi se člověk taky může uhnout ze smrště :)

I z pádit, pádit je vykouzleno ,ale dmg to nedá. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od Chyu » pon 21. srp 2017 12:22:45

Tahle věc je velmi diskutabilní, jelikož to není řešeno úplně nejlépe. Když si vezmeme třeba kouzlo Otrávený šíp. V několika případech se stane, že po jeho vyslání oběť uteče z jeho range ale vizuální efekt k ní stejně doletí. V takovém případě by se měl systém spíše předělat tak, že by vizuální efekt po přejetí své hranice zmizel a nebo by udělil alespoň nějaké poškození.

S kouzlem Pádit je to podobné, ale tomu kouzlu nerozumím už vůbec. V případě nakliknutí někoho, kdo běží proti vám a vy jej chcete skolit pomocí Pádit, se vaše postava rozeběhne vůči oběti, a když je ve vzdálenosti, že by konečně mohla kouzlo vykonat, tak jen kolem dané postavy krouží a běhá na místě. Tady už moc řešení není, spíše to vypadá jako nějaká chyba.

Ale zdá se mi, že je to spíše nějaká směsice globálních problémů. Jelikož se kolikrát stane, že se aplikování kouzel jako Aura meče, Zamaskování, Požehnání a mnoho dalších, prostě nezdaří.

Nejlepším řešením by bylo ale přepracování tohoto "důchodcovského" systému: Házení kouzel do volného prostoru

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Lifequality things

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 21. srp 2017 12:54:32

Chyumgo píše:Tahle věc je velmi diskutabilní, jelikož to není řešeno úplně nejlépe. Když si vezmeme třeba kouzlo Otrávený šíp. V několika případech se stane, že po jeho vyslání oběť uteče z jeho range ale vizuální efekt k ní stejně doletí. V takovém případě by se měl systém spíše předělat tak, že by vizuální efekt po přejetí své hranice zmizel a nebo by udělil alespoň nějaké poškození.

S kouzlem Pádit je to podobné, ale tomu kouzlu nerozumím už vůbec. V případě nakliknutí někoho, kdo běží proti vám a vy jej chcete skolit pomocí Pádit, se vaše postava rozeběhne vůči oběti, a když je ve vzdálenosti, že by konečně mohla kouzlo vykonat, tak jen kolem dané postavy krouží a běhá na místě. Tady už moc řešení není, spíše to vypadá jako nějaká chyba.

Ale zdá se mi, že je to spíše nějaká směsice globálních problémů. Jelikož se kolikrát stane, že se aplikování kouzel jako Aura meče, Zamaskování, Požehnání a mnoho dalších, prostě nezdaří.

Nejlepším řešením by bylo ale přepracování tohoto "důchodcovského" systému: Házení kouzel do volného prostoru
Myslím, že by to bylo asi nejlepší, to házení do volného prostoru. Ale pokud se to bude někdy dělat, tak je to na hodně dlouho. Protože ten systém je tak nedokonalý, až to bolí. Není to chyba Ekury, ale celkově chyba programátoru metinu, kdy zvolili jazyk python a celkově to napsali, tak jak to napsali. :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2


Uživatelský avatar
reeenda
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 134
Registrován: ned 09. led 2011 21:18:30
Dal poděkování: 82 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od reeenda » čtv 24. srp 2017 12:24:57

Není takhle hra chytlavá už jen proto, že není jednoduchá a musíš se trošku snažit než k něčemu dospěješ ?
Není pravda, že kdysi bylo všechno lepší. Pravda je, že jsme byli mladší a měli jsme to všechno u p....e“

Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.



Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od schvarz » čtv 24. srp 2017 12:27:19

reeenda píše:Není takhle hra chytlavá už jen proto, že není jednoduchá a musíš se trošku snažit než k něčemu dospěješ ?
To máš teda určitě pravdu :) Ale nedokonalosti v UI, bugy a podobné věci nepatří do té "dobré obtížnosti". To bych ti rovnou mohl říct, ať si přeorganizuješ sklad na gamepadu, páč to je argument opírající se o to samé, jako ten tvůj :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ona je slunicko
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ale ja ji mam rad
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
vklidu
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
@OrangEE,  vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@ OrangEE « pát 9:59 pm »
@TomasFoxx,  "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu :D
@ TomasFoxx « pát 9:58 pm »
:D :D
@ OrangEE « pát 9:56 pm »
@LittleNessa,  to je moc dlhý nadčas v práci
@ TomasFoxx « čtv 8:37 pm »
@miselnovakova,  vporadku smudlo
@ miselnovakova « čtv 8:33 pm »
dobre dobre prepáč :D
@ TomasFoxx « čtv 8:31 pm »
@miselnovakova,  ja pocitat umim, neboj 😂 ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
@ miselnovakova « čtv 8:26 pm »
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty :D či to podrobnejšie chceš?
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
@LittleNessa,  porad cekame hej
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť
@ OrangEE « stř 6:37 pm »
Prečo nejdu písomne hodnosti?
@ Revus « úte 10:29 pm »
know how hry?
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat
@ LittleNessa « čtv 5:33 pm »
Určitě si tedy pamatuješ systém jak to fungovalo u velitele šlo koupit 20 CB pro vstup .. takže když si někdo PvM koupil 20CB aby mohl jít dropovat chceš říct, že to byla chyba u nich? Když přijede z ničeho člověk s PvP a zabije je na kouzlo? :-D

Who is chatting

offline Makarov 
offline Mionix 
offline asdis