Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
TronikDark
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 62
Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od TronikDark » sob 03. bře 2018 18:20:28

Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jinno chizfen
ObrázekDarkTronikObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
230k min.+
Jinno
chizfen
150
6xP
Full
15
G10
P
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:
Obrázek

Theopizit
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20. srp 2015 11:31:11
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Theopizit » pon 05. bře 2018 12:17:23

TronikDark píše: sob 03. bře 2018 18:20:28 Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jsem jednoznačně proti. Lidé by tam schválně čekali s útoky (jiná říše) a zabíjeli lidi co vybíhají ze spawnu a nemají plné životy. Lehko se to dá zneužít.

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » pon 05. bře 2018 13:29:13

Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 05. bře 2018 16:30:18

ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
To už bych viděl potenciál v tom, že by po válce byl odměněn nějakým počtem člověk, co měl největší DPS (poškození za sekundu). :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od yatchman » pon 05. bře 2018 16:58:21

ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
Hraju, protože jsem debil...

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » pon 05. bře 2018 20:38:09

yatchman píše: pon 05. bře 2018 16:58:21
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » pon 05. bře 2018 21:57:53

Spoiler:
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 20:38:09
yatchman píše: pon 05. bře 2018 16:58:21
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » úte 06. bře 2018 9:08:17

Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
[/quote]
Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.

Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » úte 06. bře 2018 12:14:23

ShiBaall píše: úte 06. bře 2018 9:08:17
Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.

Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.
Znamenalo by to komplet překopat combat systém. A to už vlastně tvoříš jinou hru.
A pleteš se. Války o vejce, tedy jak psávala Rusila "vaječina", byl nejvíc haněný koncept v historii Válek říší na Ekuře. Proto byl také nahrazen.
Ono když se na to podíváš s nadhledem, tak vzhledem k možnostem koordinace je koncept, kdy vezmeš dav a necháš ho seřezat se na jednom plácku bez nějakých složitých taktik, to nejlepší co se dá vymyslet. Něco jiného by samozřejmě byly války cechovní, kde už máš přece jen ucelenou a mnohdy sehranou menší skupinku. Tam už by se dalo vymýšlet i něco složitějšího. Pro války říší bych viděl snad ještě nějaký boj o území ve stylu "zaber oblast a udrž ji". Ale i tak si myslím, že většině jde spíš o to, dostat co nejvíc CB a být na nejlepších místech tabulky. A k tomu je open aréna asi nejlepší. Všechno ostatní už jen rozptyluje.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

XBuffvsechX
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 08. bře 2014 21:46:30
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od XBuffvsechX » úte 06. bře 2018 12:18:34

Ten nápad s územím "Capture the flag" (např.) by se mohl využít. Dostat 10CB za přenesení vlajky na dané území. Určitě by se to dalo nějak promyslet, aby to byla stále bitka o nejvíc CB, ale aby si i ti, co nemají zrovna nejlepší eq a neumírali, tak zapojili do války přenosem vlajky na dané území a tam ho strážit nějakou dobu.
Členem fóra::
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018 :fight:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Pajik « pát 10:05 am »
@Makarov,  chápu, že blbě se to obhajuje, když k lidem míří yangy od člověka, co se tím ani netají, to je asi fakt ;)
@ Makarov « čtv 8:21 pm »
Pajik píše: No, nějaké bany jsou za kšefty ještě před generacemi, když už píšeš o faktech
Je to spíše při řešení, jak výslech u NCOZ.... Ve výsledku asi můžeš argumentovat vším, čímkoliv, ale už mají svoji pravdu a jednají s tebou, jak kdyby ti bylo 15.....
@ Pajik « čtv 7:00 pm »
No, nějaké bany jsou za kšefty ještě před generacemi, když už píšeš o faktech
@ MoCKeR « čtv 5:51 pm »
Mionix píše: @MoCKeR,  Vaše starosti na mou hlavu. :-D
dost slaba argumentace na fakta 😄 neverim ze jde firma UP po generacich …ktere byli zasadni zmena ve hre 😄 ja to nemam ve svem zivote jako problem…jen sem videl pranyr tak sem napsal a zhodnotil ty generace a mozna to souvisi uvidime klk banu tam este bude za prodej za real 😄asi lidi ty generace moc hrat nechcu 😁
@ Pajik « čtv 4:56 pm »
Vlastně, chceme vše, ale nic pro to
@ Mionix « čtv 4:30 pm »
@MoCKeR,  Vaše starosti na mou hlavu. :-D
@ MoCKeR « čtv 2:40 pm »
Meli ste me poslouchat kdyz sem par let dozadu rikal at tu hru prodaj nekomu 😄 generacema se to officialne pochovalo protoze nikdo novej a pri zmyslech nebude expit 10x to iste…aby mel kouzla 😄 hra by se mohla volat po lidech co ty generace udelaj 😁😁 napr Metin 2 Delian,kebabFox anb nvm kdo je dela 😂😂
@ MoCKeR « čtv 2:32 pm »
Hra sama seba pochovava ..polka dostane ban bo nechce delat generace tak to radsi prodava …druha pulka skonci protoze ma jen generaci 3 a ne 8 😂😂 a kde sou lidi ktere skonci protoze je to nebavi .. 😄
@ MoCKeR « čtv 2:29 pm »
Prej pri 10. Generaci bude free voucher do psychiatrie 😂
@ KerkyzAfterky « stř 3:59 pm »
když už se tak banuje za real, tak by mě zajimalo, kdy sklapne past i nad heliem :D
@ Makarov « stř 8:25 am »
qSTRoNgMANp píše: @Makarov,  TO by měl hlavně podat okradeny hráč, ale nevíme pozadí. :)
to si nemyslím... Vem si, kdyby si podnikal a někdo ti "kazil" kšefty... Být mínus 200/500 ročně, díky nějakymu hrači?:D parada:D to chceš:D
@ qSTRoNgMANp « úte 11:36 pm »
@Makarov,  TO by měl hlavně podat okradeny hráč, ale nevíme pozadí. :)
@ Makarov « úte 8:38 pm »
Hakan píše: Představil bych si pod tím to, že chtějí zabanovat půlku aktivních hráčů kteří jsou vlastně chudáci, páč ti co jim to prodali dostali love a jsou ještě vysmátí
vím že dlouho se řešili minimálně dva hráči, kteří si na tomto rozjeli vlastní byznys... Jen nechápu, proč na ně není podáno furt Trestní ..
@ Makarov « úte 8:36 pm »
kovardominik píše: těch porušení podmínek použití je tolik až mě to děsí, tím víc že nevím co si pod tím představit
z 90% si myslím, vzhledem k TB, že to jsou porušení podmínek použití článku 5 a bodu 5.1 a 5.2.. Ve zkratce Nákup prodej za real.. Nicmene i ty, kteří tam jsou, nemusí být hned vinný :-D Na druhou stranu, aspoň se to trochu vytříbí a tento "nešvar" bude pryč.. Pak to kazí moje obchody s SD :-D
@ Hakan « úte 8:34 pm »
Představil bych si pod tím to, že chtějí zabanovat půlku aktivních hráčů kteří jsou vlastně chudáci, páč ti co jim to prodali dostali love a jsou ještě vysmátí
@ kovardominik « úte 8:23 pm »
těch porušení podmínek použití je tolik až mě to děsí, tím víc že nevím co si pod tím představit
@ Makarov « úte 8:02 pm »
Mionix píše: @qSTRoNgMANp,  není, pokud je účet jen odstaven pro podezření, není na pranýři. Alespoň tak tomu vždy bylo.
Na pranýř se dává každý, kdo dostal blokaci. Je pak na něm, jestli to do 30 dnů obhájí nebo ne.
@ Makarov « úte 8:00 pm »
qSTRoNgMANp píše: @Makarov,  Už mám echo, že prej je na pranyři vše i pouhé podezření, takže chápu, ale s tou změnou mailu to trochu nechápu, ale dobře.
no, nechtel sem aby me obral o vecii, proto komplet😂 no nevadi…. Na pranyri jsem. Ted je jen na me, jestli si to obhajim nebo ne… nechejme se prekvapit.
@ Mionix « úte 7:39 pm »
@qSTRoNgMANp,  není, pokud je účet jen odstaven pro podezření, není na pranýři. Alespoň tak tomu vždy bylo.
@ qSTRoNgMANp « úte 5:13 pm »
@Makarov,  Už mám echo, že prej je na pranyři vše i pouhé podezření, takže chápu, ale s tou změnou mailu to trochu nechápu, ale dobře.
@ Makarov « pon 6:37 pm »
Mionix píše: @Makarov,  To musíte napsat do toho ticketu. Zde to nikdo nevidí. :-)
Ano, to jsem napsal:-) Reaguji na strongmana.. :-) Děj se vůle boží :-D
@ Mionix « pon 6:32 pm »
@Makarov,  To musíte napsat do toho ticketu. Zde to nikdo nevidí. :-)
@ Makarov « pon 6:28 pm »
qSTRoNgMANp píše: @Makarov,  Si dolítal draku.
Tak samozřejmě to spustilo celkovou kontrolu mých příjmů v yang, odkud pochází postavy, a tak.. Vše jsem vysvětlil, budu čekat na odpověď. Nic netajím,. Jen mě udivuje, že nevidí ty desítky tisíc SD co mi protekli účtem od ledna. Taktéž i to, ze s DELIANEM jsme meli prakticky MONOPOL na premka v trznici, kdyz vypadnul on, tak sem prodaval ja a delal na SD cca 100kkk tydne :-D
@ Makarov « pon 6:25 pm »
qSTRoNgMANp píše: @Makarov,  Si dolítal draku.
Nene, svedomi mam ciste.. vse sem objasnil :-) uvidíme jak se k tomu clenove tymu postavi. U me se jedna o blokaci z duvodu půjčení postavy na valku.. vysvetlim - prisel sem do noveho cechu a po tydnu mi jeden hráč z cechu píše, jestli mu neudelam zasveceni, nebo nepujcim pvp. Samozrejme mu nepujcim moje pvp za nekolik kkk. Moji podminkou bylo zmena komplet udaju. Mail i heslo. To udelal. Ja zemnil heslo,m z taymana dal na ucet moje veci, odesel valku s timto mentalem a zas prevedl zpatky. No samozrejme mu dali blokaci a me automaticky také :-)
@ qSTRoNgMANp « pon 4:14 pm »
@Makarov,  Si dolítal draku.
@ Makarov « pon 9:08 am »
Suko201 píše: Souhlasím s Mionixem. Malá umřela již dávno, chodili tam už jen lidi, co měli top věci (bska za 150 atd) a třeba 2 lidi, co neměli moc yangs, jako sem já a někdo ještě jiný. Jsem za zrušení malých, je to jen hračka pro boháče a noví hráči, co začínají s pvp nemají šanci něco uhrát, když jen bs má mnohem větší hodnotu než jejich celý set
Já tam byl naposledy s warem... účast malá (do 5 hráčů) a i s perfektní vybavou, stačilo, že někdo prohodil štít a dali sekali jsme se dlouho :-) Za mě teď jsou hodně funčkní střední a velké války :-) Jen mě štve to, jak lidi vyžírají killy :-))) :D
@ Suko201 « pon 9:06 am »
Souhlasím s Mionixem. Malá umřela již dávno, chodili tam už jen lidi, co měli top věci (bska za 150 atd) a třeba 2 lidi, co neměli moc yangs, jako sem já a někdo ještě jiný. Jsem za zrušení malých, je to jen hračka pro boháče a noví hráči, co začínají s pvp nemají šanci něco uhrát, když jen bs má mnohem větší hodnotu než jejich celý set
@ suja97 « ned 11:48 pm »
A malý války předtím rozhodně nechcípaly, na výsledky a účast ve válkách se může každej podívat. Stalo se že tam přišlo 10 lidí dohromady, ale aby tam 4 týdny po sobě nebyla ani noha, to ne.
@ suja97 « ned 11:47 pm »
Mionix píše: Celé války jsou jednoduché. To co jsem tvrdil na začátku, když se o nich uvažovalo, to se i stalo. Viz třeba pan suja97. Nudili se, měli yangů tři zadečky a udělali si TOP i do malých a středních válek. Tak že to dopadlo tak, že kdokoliv, kdo nemá finance je tam buď bit, nebo tam ani nejde. A prázdniny to jen umocnili. Ale malé chcípaly už dávno před úpravou CB. ;-) Holý fakt, dohledatelný, doložitelný, viditelný z pozice člena týmu.
Ty nadávky na tým za který mám teď 15tb (který jsou mi btw úplně u zadele), nejsou rozhodně mířený proti tobě Mio, ty jsi bohužel jedinej na ráně. Mě jen hrozně štve, že server kterej byl top CZ/SK a krásné fungoval, teď zabíjí banda patlalů vymýšlením nesmyslů a kravin, místo aby udělali to jediný co se po nich 8 let chtělo - novou lokaci. Howgh
@ Mionix « ned 5:34 pm »
Celé války jsou jednoduché. To co jsem tvrdil na začátku, když se o nich uvažovalo, to se i stalo. Viz třeba pan suja97. Nudili se, měli yangů tři zadečky a udělali si TOP i do malých a středních válek. Tak že to dopadlo tak, že kdokoliv, kdo nemá finance je tam buď bit, nebo tam ani nejde. A prázdniny to jen umocnili. Ale malé chcípaly už dávno před úpravou CB. ;-) Holý fakt, dohledatelný, doložitelný, viditelný z pozice člena týmu.
@ Gulik « ned 4:08 pm »
O válkách tedy nic nevím, pokud dlouhodobě i mimo léto je málo účastníků, dávalo by smysl nahradit je něčím jiným, co by potencionálně vedlo ke zlepšení třeba středních.. Problém na který bude tým koukat jsou ale již spousta hotových věcí. Je to velkej zásah do hry. Případně dát válku pro malý jen jako občasnou věc. Jednou za týden či jednou za dva ale s nějakým bonusem jako kompenzace
@ Suko201 « sob 10:50 pm »
fyxicek píše:
Pajik píše: @fyxicek,  Na druhou stranu, proč motivovat víc lidi na malé války, kde to mají o dost jednodušší, i levnější, jak v těch velkých? Není to tak dávno, co ze středních válek měli za 2 války více CB jak většina z velkých, nemluvně o tom zasvěcku, které si hráči dělávají primárně v těch středních.. A motivovat na malé nevím.. Blbě se na to shání eliky atd. já osobně ty malé taky nikdy nepodporoval. Každopádně, každý rok je primárně v letních měsících velký úbytek hráčů (logicky), za těch 13 let se to vždy takto opakovalo. Důvodů na "pohřbení" malých válek může být více
Jasne, chapu vsechny tve duvody, je to vse pravda. Ale zase priklad: nekdo zacne hrat a rekne si, ze by chtel do valek, tak si rekne presne, ze nejlevneji ho vyjdou male valky, ted je nejakym zpusobem postavi a tam nikdo. A tim, ze najednou takhle novych hracu stavet male war nebudou, tak by bylo potreba tam dostat stavajici hrace. Ale v tomhle stavu ty male valky jsou zbytecna zaplata patecniho casu. A nebo kdyz uz tedy ty lidi nedostavat do malych war, proc je uplne nezrusit a nevymenit je za neco jineho, at uz stredni valkou nebo rybolovem, asi by cokoliv jinyho v tomhle stavu davalo smysl. Ale to jen polemizuju, na mne to nezalezi.
já jsem taky pro zrušení malých válek, stejně tam už nikdo nechodí a opravdu je to škoda času, který se může využít jinak. Ať už vymýšlením nové soutěže, nebo ta střední navíc.
@ fyxicek « sob 10:41 pm »
Pajik píše: @fyxicek,  Na druhou stranu, proč motivovat víc lidi na malé války, kde to mají o dost jednodušší, i levnější, jak v těch velkých? Není to tak dávno, co ze středních válek měli za 2 války více CB jak většina z velkých, nemluvně o tom zasvěcku, které si hráči dělávají primárně v těch středních.. A motivovat na malé nevím.. Blbě se na to shání eliky atd. já osobně ty malé taky nikdy nepodporoval. Každopádně, každý rok je primárně v letních měsících velký úbytek hráčů (logicky), za těch 13 let se to vždy takto opakovalo. Důvodů na "pohřbení" malých válek může být více
Jasne, chapu vsechny tve duvody, je to vse pravda. Ale zase priklad: nekdo zacne hrat a rekne si, ze by chtel do valek, tak si rekne presne, ze nejlevneji ho vyjdou male valky, ted je nejakym zpusobem postavi a tam nikdo. A tim, ze najednou takhle novych hracu stavet male war nebudou, tak by bylo potreba tam dostat stavajici hrace. Ale v tomhle stavu ty male valky jsou zbytecna zaplata patecniho casu. A nebo kdyz uz tedy ty lidi nedostavat do malych war, proc je uplne nezrusit a nevymenit je za neco jineho, at uz stredni valkou nebo rybolovem, asi by cokoliv jinyho v tomhle stavu davalo smysl. Ale to jen polemizuju, na mne to nezalezi.
@ Pajik « sob 10:14 pm »
@fyxicek,  Na druhou stranu, proč motivovat víc lidi na malé války, kde to mají o dost jednodušší, i levnější, jak v těch velkých? Není to tak dávno, co ze středních válek měli za 2 války více CB jak většina z velkých, nemluvně o tom zasvěcku, které si hráči dělávají primárně v těch středních.. A motivovat na malé nevím.. Blbě se na to shání eliky atd. já osobně ty malé taky nikdy nepodporoval. Každopádně, každý rok je primárně v letních měsících velký úbytek hráčů (logicky), za těch 13 let se to vždy takto opakovalo. Důvodů na "pohřbení" malých válek může být více
@ fyxicek « sob 8:17 pm »
Mionix píše: @fyxicek,  A za to může majitel nebo tým, že tam hráči nechodí? Já osobně byl vždy protit těmto kinder válkám. Nikdy jsem to nepodporoval.
To jsem nerekl. Rekl jsem, ze je to skoda. Mozna mala motivace tam chodit? To uz neni moje uloha premyslet nad tim, proc tam lidi nechodi. Ja pouze napsal, ze je to skoda.
@ Mionix « sob 7:01 pm »
@fyxicek,  A za to může majitel nebo tým, že tam hráči nechodí? Já osobně byl vždy protit těmto kinder válkám. Nikdy jsem to nepodporoval.
@ KynutaBuchta « sob 4:44 pm »
Změny jsou potřeba. A umění je se k tomu přizpůsobit. Buďme rádi, za to co máme :-)
@ fyxicek « sob 3:23 pm »
Mionix píše: @suja97,  Nějak vám to nesedí. Změna byla 15.02.2024. A už předtím byly malé války co do počtu válečníků tristní.
Což je škoda.. Malé války byly super, když tam chodili lidi.
@ Mionix « sob 12:54 pm »
@suja97,  Nějak vám to nesedí. Změna byla 15.02.2024. A už předtím byly malé války co do počtu válečníků tristní.
@ Suko201 « pát 7:43 pm »
NikolAstrid píše: @Suko201,  Čekám, že ho také přesunou do osady, podle mě to proto bude ještě trvat. :)
no jsem velmi zvědavý :D snad ale nezruší ty bedny za úkoly.
@ suja97 « pát 7:21 pm »
Před rokem běžně 10-20lidí z každé říše. Po nerfu CB lidi dochodili účesy a konec. Poslední lepší účast 5.4. RIP
@ suja97 « pát 7:19 pm »
Tak bych rád poděkoval teamu za zabití malých válek. Pokud toho jedince tak štvaly, tak je měl zrušit rovnou, aspoň by lidi zbytečně neskládali výbavu na něco, čeho se nikdo neučastní.
@ NikolAstrid « čtv 11:15 pm »
@Suko201,  Čekám, že ho také přesunou do osady, podle mě to proto bude ještě trvat. :)
@ Suko201 « stř 9:36 pm »
Mionix píše: Pro upřesnění. Na oslavách výročního eventu se stále ještě pracuje. S jistotou bude spuštěn ještě před prázdninami.
děkujeme za info, jsem zvědav na změny, ale abych byl upřímný, doufal jsem, že bude zítra po údržbě spuštěn, no neva 😊
@ Mionix « stř 1:54 pm »
Pro upřesnění. Na oslavách výročního eventu se stále ještě pracuje. S jistotou bude spuštěn ještě před prázdninami.
@ schvarz « úte 3:39 pm »
@Mionix,  No to je mazec!
@ Mionix « úte 8:04 am »
@schvarz,  ryb mraky za týden v 5 lidech. Měl jsem největší a zároveň osobní rekord. 19,2kg čistá váha kapr lysec.
@ Hakan « pon 9:14 pm »
@schvarz,  Roha braly
@ schvarz « pon 8:49 pm »
@Mionix,  Jak braly?
@ KerkyzAfterky « pon 10:12 am »
CrazyBull píše: No možna se čekalo že bude nějaká informace po údržbě něco jako příprava na spuštění eventu nebo tak něco :-).
vypadá to na podělky ze strany týmu :D
@ Suko201 « pon 9:29 am »
Mionix píše: @Suko201,  Pardon, měl jsem týden dovolenou. Já zatím ani netuším kdy bude a vy po mně chcete, jak dlouho bude. :lol:
v pořádku pane
@ CrazyBull « ned 7:55 pm »
No možna se čekalo že bude nějaká informace po údržbě něco jako příprava na spuštění eventu nebo tak něco :-).
@ CrazyBull « ned 7:53 pm »
Omluva přijata, každý má na dovolenou nárok :D
@ Mionix « ned 4:03 pm »
@Suko201,  Pardon, měl jsem týden dovolenou. Já zatím ani netuším kdy bude a vy po mně chcete, jak dlouho bude. :lol:
@ CrazyBull « ned 12:45 pm »
@Suko201,  třeba se jen posune necháme se překvapit ;-)
@ Suko201 « ned 12:40 pm »
Mionix píše: @CrazyBull,  v pořádku. :-) Výroční bude.
takže se event bude zkracovat? 🥺
@ Mionix « ned 12:38 pm »
@CrazyBull,  v pořádku. :-) Výroční bude.
@ CrazyBull « ned 8:58 am »
@Mionix,  A tak pardon chyba na mé straně je to výroční event co proběhl v loňském roce od 1.6.2023 takže se mi to nějak spojilo )) asi MDD a ty děti u učitelky si to prostě nějak spojilo. :D
@ Mionix « sob 5:59 pm »
@CrazyBull,  pardon, ale o MDD si nic nepamatuji, zkuste připomenout. @Clusive,  určitě bude. @Relly,  ano, bohužel to padá do spamu. Už v týdnu jsem to řešil s jedním hráčem.
@ Relly « sob 1:56 pm »
Tak vyřešeno. Chodí to do spamu 🥹

Who is chatting

offline Mionix 
offline Yuminka