Úpravy války říší
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- TronikDark
- Lv.10
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
- Dal poděkování: 34 poděkování
- Dostal poděkování: 37 poděkování
Re: Úpravy války říší
Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jinno chizfen

![]() | DarkTronik | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
230k min.+ | Jinno | chizfen | 150 | 6xP | Full | 15 | G10 | P |
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:

-
- Lv.4
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv 20. srp 2015 11:31:11
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Úpravy války říší
Jsem jednoznačně proti. Lidé by tam schválně čekali s útoky (jiná říše) a zabíjeli lidi co vybíhají ze spawnu a nemají plné životy. Lehko se to dá zneužít.TronikDark píše: ↑sob 03. bře 2018 18:20:28 Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
-
- Lv.10
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
- Bydliště: Králikárna
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Re: Úpravy války říší
Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.
Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.
Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 740
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 440 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy války říší
To už bych viděl potenciál v tom, že by po válce byl odměněn nějakým počtem člověk, co měl největší DPS (poškození za sekundu).ShiBaall píše: ↑pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.
Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.

![]() | qSTRoNgMANp | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
![]() | oSoSo | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
- yatchman
- Lv.19
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 24 poděkování
- Dostal poděkování: 158 poděkování
Re: Úpravy války říší
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.ShiBaall píše: ↑pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.
Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.
Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
Hraju, protože jsem debil...
-
- Lv.10
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
- Bydliště: Králikárna
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Re: Úpravy války říší
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.yatchman píše: ↑pon 05. bře 2018 16:58:21No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.ShiBaall píše: ↑pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.
Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.
Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Úpravy války říší
Spoiler:
ShiBaall píše: ↑pon 05. bře 2018 20:38:09To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.yatchman píše: ↑pon 05. bře 2018 16:58:21No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.ShiBaall píše: ↑pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.
Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.
Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Lv.10
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
- Bydliště: Králikárna
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Re: Úpravy války říší
Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
[/quote]
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
[/quote]
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.
Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Úpravy války říší
ShiBaall píše: ↑úte 06. bře 2018 9:08:17Spoiler:Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Znamenalo by to komplet překopat combat systém. A to už vlastně tvoříš jinou hru.Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.
Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.
A pleteš se. Války o vejce, tedy jak psávala Rusila "vaječina", byl nejvíc haněný koncept v historii Válek říší na Ekuře. Proto byl také nahrazen.
Ono když se na to podíváš s nadhledem, tak vzhledem k možnostem koordinace je koncept, kdy vezmeš dav a necháš ho seřezat se na jednom plácku bez nějakých složitých taktik, to nejlepší co se dá vymyslet. Něco jiného by samozřejmě byly války cechovní, kde už máš přece jen ucelenou a mnohdy sehranou menší skupinku. Tam už by se dalo vymýšlet i něco složitějšího. Pro války říší bych viděl snad ještě nějaký boj o území ve stylu "zaber oblast a udrž ji". Ale i tak si myslím, že většině jde spíš o to, dostat co nejvíc CB a být na nejlepších místech tabulky. A k tomu je open aréna asi nejlepší. Všechno ostatní už jen rozptyluje.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Lv.2
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 08. bře 2014 21:46:30
- Bydliště: Ostrava
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Úpravy války říší
Ten nápad s územím "Capture the flag" (např.) by se mohl využít. Dostat 10CB za přenesení vlajky na dané území. Určitě by se to dalo nějak promyslet, aby to byla stále bitka o nejvíc CB, ale aby si i ti, co nemají zrovna nejlepší eq a neumírali, tak zapojili do války přenosem vlajky na dané území a tam ho strážit nějakou dobu.
Členem fóra::
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « úte 7:17 pm »


@
p4tresss « úte 3:56 pm »


@
Suko201 « ned 11:52 am »


@
Bisky « sob 9:44 pm »


@
Mionix « sob 7:05 pm »


@
Mionix « sob 7:03 pm »


@
Suko201 « sob 4:29 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:58 pm »


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »