Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
TronikDark
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 62
Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od TronikDark » sob 03. bře 2018 18:20:28

Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jinno chizfen
ObrázekDarkTronikObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
230k min.+
Jinno
chizfen
150
6xP
Full
15
G10
P
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:
Obrázek

Theopizit
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20. srp 2015 11:31:11
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Theopizit » pon 05. bře 2018 12:17:23

TronikDark píše: sob 03. bře 2018 18:20:28 Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jsem jednoznačně proti. Lidé by tam schválně čekali s útoky (jiná říše) a zabíjeli lidi co vybíhají ze spawnu a nemají plné životy. Lehko se to dá zneužít.

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » pon 05. bře 2018 13:29:13

Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 05. bře 2018 16:30:18

ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
To už bych viděl potenciál v tom, že by po válce byl odměněn nějakým počtem člověk, co měl největší DPS (poškození za sekundu). :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od yatchman » pon 05. bře 2018 16:58:21

ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
Hraju, protože jsem debil...

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » pon 05. bře 2018 20:38:09

yatchman píše: pon 05. bře 2018 16:58:21
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » pon 05. bře 2018 21:57:53

Spoiler:
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 20:38:09
yatchman píše: pon 05. bře 2018 16:58:21
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » úte 06. bře 2018 9:08:17

Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
[/quote]
Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.

Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » úte 06. bře 2018 12:14:23

ShiBaall píše: úte 06. bře 2018 9:08:17
Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.

Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.
Znamenalo by to komplet překopat combat systém. A to už vlastně tvoříš jinou hru.
A pleteš se. Války o vejce, tedy jak psávala Rusila "vaječina", byl nejvíc haněný koncept v historii Válek říší na Ekuře. Proto byl také nahrazen.
Ono když se na to podíváš s nadhledem, tak vzhledem k možnostem koordinace je koncept, kdy vezmeš dav a necháš ho seřezat se na jednom plácku bez nějakých složitých taktik, to nejlepší co se dá vymyslet. Něco jiného by samozřejmě byly války cechovní, kde už máš přece jen ucelenou a mnohdy sehranou menší skupinku. Tam už by se dalo vymýšlet i něco složitějšího. Pro války říší bych viděl snad ještě nějaký boj o území ve stylu "zaber oblast a udrž ji". Ale i tak si myslím, že většině jde spíš o to, dostat co nejvíc CB a být na nejlepších místech tabulky. A k tomu je open aréna asi nejlepší. Všechno ostatní už jen rozptyluje.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

XBuffvsechX
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 08. bře 2014 21:46:30
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od XBuffvsechX » úte 06. bře 2018 12:18:34

Ten nápad s územím "Capture the flag" (např.) by se mohl využít. Dostat 10CB za přenesení vlajky na dané území. Určitě by se to dalo nějak promyslet, aby to byla stále bitka o nejvíc CB, ale aby si i ti, co nemají zrovna nejlepší eq a neumírali, tak zapojili do války přenosem vlajky na dané území a tam ho strážit nějakou dobu.
Členem fóra::
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018 :fight:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Akemos 
offline Mionix 
offline marexanax 
offline matesWSW