Zdravím rád bych navrhnul znovuzavedení možnosti zakoupení CB avšak s nějakými úpravami. č.1 - Možnost nakoupení startovního 1 CB za 10 000 000. č.2 - Tyto CB by se nedalo zakoupit pokuď již postava nějaké CB vlastní. č.3 - Tyto CB by aplikovali ten způsob, že po zakoupení by se vám CB na stránce započetli jak když získáte první CB ve válce [tzn. Pro zisk PvP hodnosti musíte vyčkat na další započatý týden a v něm získat další CB pro Pěšáka či něco vyššího (čímž by se dalo vyvrátit kupování Pěšáka)], takže by to nebylo nutno využívat pouze pro expení menších postav ale i pro ty kteří se chtějí zapojit do boje o PvP hodnosti.
Předem děkuji za veškeré kladné i záporné reakce , a rád bych vás poprosil jakékoliv připomínky zasílejte do a nebo zde do komentářů ať se nám podaří dát tento návrh do provozu.
Edit by Mithra : přidána anketa
Naposledy upravil(a) LordJoseph dne čtv 08. bře 2018 13:47:36, celkem upraveno 1 x.
1. Pro vstup do Cidonie postava potřebuje mít alespoň 10CB. Na mapě může zůstat i pokud počet klesne pod 10CB, ale v okamžiku kdy odejde nebude se moci do Cidonie vrátit. Rovněž pokud postava v Cidonii přijde o všechny CB (bude mít 0) bude z mapy teleportována do města.
2. Na dosažení hodnosti bude potřeba určitý minimální počet CB (bez ohledu na umístění v žebříčku za minulý týden).
3. Trest za transfer CB se minimálně zdvojnásobí.
EDIT:
Možná bych to ještě doplnil o nějaké časové omezení. Tedy nákup možný třeba jednou za hodinu.
A pak ještě jedno doplnění. Útočník by při zabití nezískal víc CB než má postava k dispozici. Tzn. pokud má zabitá postava v případě smrti třeba jen 2CB, útočník získá právě pouze a jen ty 2CB a nikoliv tolik, kolik by získal za normálního stavu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek.Karel Kryl
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
yatchman píše: ↑čtv 08. bře 2018 16:26:01
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
To ohledně toho že to omrzí po ztrátě by se vyřešilo možným pravidelným nákupem, avšak časově omezeným jak psal Mithra. Jinak Mithro souhlasím s tím aby při zabití hráč nedostal více než daný hráč měl, a daný hráč nešel do mínusu... Pevně věřím že si stím v Teamu poradíte
yatchman píše: ↑čtv 08. bře 2018 16:26:01
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
To ohledně toho že to omrzí po ztrátě by se vyřešilo možným pravidelným nákupem, avšak časově omezeným jak psal Mithra. Jinak Mithro souhlasím s tím aby při zabití hráč nedostal více než daný hráč měl, a daný hráč nešel do mínusu... Pevně věřím že si stím v Teamu poradíte
Po pravdě vůbec nejde o to, aby body nešly do minusu. Ani o to, aby se odečítalo méně. Jde jen o to, aby nedocházelo k situaci, že si hráč na postavu zakoupí 1CB, půjde s ní do Malé Svaté, nechá ji tam zabít a soupeř získá dejme tomu 7CB za zabití. To je opatření proti pokušení si takhle nahrábnout pár CB navíc.
On totiž ten návrh nemá jiný smysl než, aby prckové mohli do Malé svaté (do Cidonie se za 1CB nedostanou a na nákup to taky nestačí).
Ale stejně tak si představím situaci, kdy chce jít někdo expit do Cidonie, tak rozdá kámošům pár mega, ti si koupí 1CB a půjdou se nechat zabít. Jako transfer to vypadat nebude, ale vstup do Cidonie, kde krom bossů je i velmi slušný exp, je zaručen a bude to stát pár fufňů. Čímž ovšem Cidonie rázem ztratí ten punc mapy za odměnu. A co bude následovat až se tohle rozmůže? Buď to zase zakážeme, nebo stáhneme drop i exp v Cidonii. Ne přátelé tudy cesta nevede.
Malá svatá je pravda nevyužitá a PvP pro prcky je mizérie, ale nešel bych tam cestou CB.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek.Karel Kryl
Osobně jsem vždycky chtěl naexpit 15 postav do hg lvl 120. Vzhledem k tomu, že ve swampu je to na šíleně dlouho trať a v Cido to expí krásně, ale zase je tam nemožnost dostat se tam, z důvodů nedostatku cb, protože pvp na lvl 120 pro 4 chary dělat nebudu kvůli pár cb.
Todle už tu jednou bylo, byl z toho tak akorát transfér cbček, takže to rovnou můžou mít postavy pod 120lvl mít vstup do cido bez potřeby CB bodů s tím že, nebude z nich možno dropnout cbčka, ale jakmile oni někoho zabijí a budou tam za free vstup (žádné CB na postavě) z Cidonie budou vykopnuti a donuceni to buď doexpit někde jinde a nebo jít war a když měli pvpčko na to zabíjet někoho v cido a nešlo jim o exp tak ať si to získají pak ve war.
V praxy ve hře by to vypadalo následovně velitel by nabízel k momentální možnosti i možnost druhou a to chci vstoupit do cidonie z důvodu expu pro postavy do 120. úrovně buď by to fungovalo tak jak jsem psal nahoře a nebo by měli PVP ochranu a zároveň by nemohli oni sami útočit na hráče z nepřátelské říše. A bylo by po problémů a nemusel by se řešit ani transfer, takže by bylo i více času na vývoj hry.
CaptainFt píše: ↑čtv 08. bře 2018 21:26:42
Todle už tu jednou bylo, byl z toho tak akorát transfér cbček, takže to rovnou můžou mít postavy pod 120lvl mít vstup do cido bez potřeby CB bodů s tím že, nebude z nich možno dropnout cbčka, ale jakmile oni někoho zabijí a budou tam za free vstup (žádné CB na postavě) z Cidonie budou vykopnuti a donuceni to buď doexpit někde jinde a nebo jít war a když měli pvpčko na to zabíjet někoho v cido a nešlo jim o exp tak ať si to získají pak ve war.
Toto podla mňa určite nie je správna cesta. Ja by som bol za aby sa vybudoval systém vďaka ktorému by ožila malá svatá a s tým by sa zároveň vyriešila aj otázka zisku cb pre postavy, ktoré chcete doexpiť v cido.
Myslím si, že urobiť niečo v zmysle
-zabi strážcu svatej mapy a dostaneš 15CB
Následne by si obdržal 15CB s ktorými by si mohol ísť bojovať do malej svatej získať ďalšie cb.
Vstup do cidonie by som dal až od 20CB.
Keď sa podarí vytvoriť zaujímavý systém v malej svatej bude plno a nebude problém tie cb získať.
Samozrejme by sa dalo polemizovať aj o rozšíreniu tejto mapy, nebol by som proti keby tam bol aj nejaký ten posvátný oheň alebo temný drak upravený na menšie levele.
Absolutní ztráta času nějaká malá svatá hráči pod 95 nebo do kolikátého lvl vůbec je nikdo tam ani tak nechodil akorát by byl problém z transferem. Bylo by na místě malou svatou zrušit případně tu mapu využít místo té behací do války říši trošku poupravit spawny, ale byl bych jednoznačně pro. Jestli se jedná o mapu jak jsou na yt ty videjka s tou rusilou jak ji tam loví sice to byla velká svatá takže netuším jak je na tom vzhledově ta malá svatá ale dle mého jde o stejné vypadající mapy.
@Revus, Dobrý den, se hrou nic není. Běží. Nyní jsem vypl okno a znova zapl a jsem ve hře. Pravděpodobně budete mít problémy s konektivitou někde na trase do datového centra ve FRA.
Tomori píše: Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
takže i když nemám kompletní amulet, ale mám duši černé pumy - tak mi jí přetvoří na trvalou? díky za info.
Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
A mohli by to udělat třeba jako premka. Že bys mohl mít ten offline stánek na měsíc za třeba 200-300sd, vedení by vydělalo a lidi by byli spokojeni, že prodali pvm či pvp po roce
Pokud chcete offline stánky, tak na to jít lépe než finančně přes elektriku, například, že v offline stáncích nebude spotřebak, ale jen pvm a pvp hadry, či eliky max. To si myslím, že by šlo.
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. ) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil ) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
jo moje chyba, já myslel grafiku, nečekal sem, že zbytek bere kolem 40-50w dalších. Každopádně nové grafiky 40tky ti berou jen kolem 100w a to jsou 8gb, co zvládají full HD takže nemusí to brát tolik, pokud nemáš 90tky verzi, tam už je to jiná, ale reálně ruku na srdce. Na ekuře takovou grafiku má tak 10% lidi, možná ani to ne. Takže ikdyby mu to bralo mnohem víc než mě, třebas 300,tak určitě měsíčně nedá za elektriku víc jak litr a co je litr v dnešní době? Za mě furt levná částka za elektriku.
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. ) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil ) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. ) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil ) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. ) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil ) a zase takový problém to udělat nemůže být.
vedení už několkrát řeklo, že offline stánky nechce kvůli ekonomice, takže bohužel.
@jsemlamka33, Problém technický to určitě není. Ale ekonomicky, to už ano. Například co se spotřebáků týče, to by šlo rapidně dolů atp. Osobně třeba offline stánky tu vůbec nechci.
Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. ) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil ) a zase takový problém to udělat nemůže být.
Chtěl bych ocenit přidání možnosti získat CB za asistkill. Hodněkrát se i mě stalo, že sem dal za nechutnost a zbylo klidně 2k a neměl sem nic, takže super. To abych si zase koupil pvp
nechcete dát prosím nějakej nerf těm ledovým golemům v arénce..? se skupinou jsme vyčistili každou vlnu pomalu do 10-15s ale na golemech nedostatek dmg... celkem masakr co oni snesou
Zdravím. Střední války rušit nebudeme. Máme velký zájem na tom, aby se tyto dvě kategorie nadále rozvíjely ke spokojenosti hráčů. Čeká nás teď pár kroků, jak toho docílit a budeme rádi, když se do vývoje zapojí pvp komunita.
Otázka je jestli vůbec má smysl dělat něco do střední. Když by se stalo že do velké nebudou chodit lidi tak někdo zabrečí a zruší se i střední aby jsme ty lidi prostě přinutili za každou cenu