Zdravím rád bych navrhnul znovuzavedení možnosti zakoupení CB avšak s nějakými úpravami. č.1 - Možnost nakoupení startovního 1 CB za 10 000 000. č.2 - Tyto CB by se nedalo zakoupit pokuď již postava nějaké CB vlastní. č.3 - Tyto CB by aplikovali ten způsob, že po zakoupení by se vám CB na stránce započetli jak když získáte první CB ve válce [tzn. Pro zisk PvP hodnosti musíte vyčkat na další započatý týden a v něm získat další CB pro Pěšáka či něco vyššího (čímž by se dalo vyvrátit kupování Pěšáka)], takže by to nebylo nutno využívat pouze pro expení menších postav ale i pro ty kteří se chtějí zapojit do boje o PvP hodnosti.
Předem děkuji za veškeré kladné i záporné reakce , a rád bych vás poprosil jakékoliv připomínky zasílejte do a nebo zde do komentářů ať se nám podaří dát tento návrh do provozu.
Edit by Mithra : přidána anketa
Naposledy upravil(a) LordJoseph dne čtv 08. bře 2018 13:47:36, celkem upraveno 1 x.
1. Pro vstup do Cidonie postava potřebuje mít alespoň 10CB. Na mapě může zůstat i pokud počet klesne pod 10CB, ale v okamžiku kdy odejde nebude se moci do Cidonie vrátit. Rovněž pokud postava v Cidonii přijde o všechny CB (bude mít 0) bude z mapy teleportována do města.
2. Na dosažení hodnosti bude potřeba určitý minimální počet CB (bez ohledu na umístění v žebříčku za minulý týden).
3. Trest za transfer CB se minimálně zdvojnásobí.
EDIT:
Možná bych to ještě doplnil o nějaké časové omezení. Tedy nákup možný třeba jednou za hodinu.
A pak ještě jedno doplnění. Útočník by při zabití nezískal víc CB než má postava k dispozici. Tzn. pokud má zabitá postava v případě smrti třeba jen 2CB, útočník získá právě pouze a jen ty 2CB a nikoliv tolik, kolik by získal za normálního stavu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek.Karel Kryl
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
yatchman píše: ↑čtv 08. bře 2018 16:26:01
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
To ohledně toho že to omrzí po ztrátě by se vyřešilo možným pravidelným nákupem, avšak časově omezeným jak psal Mithra. Jinak Mithro souhlasím s tím aby při zabití hráč nedostal více než daný hráč měl, a daný hráč nešel do mínusu... Pevně věřím že si stím v Teamu poradíte
yatchman píše: ↑čtv 08. bře 2018 16:26:01
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
To ohledně toho že to omrzí po ztrátě by se vyřešilo možným pravidelným nákupem, avšak časově omezeným jak psal Mithra. Jinak Mithro souhlasím s tím aby při zabití hráč nedostal více než daný hráč měl, a daný hráč nešel do mínusu... Pevně věřím že si stím v Teamu poradíte
Po pravdě vůbec nejde o to, aby body nešly do minusu. Ani o to, aby se odečítalo méně. Jde jen o to, aby nedocházelo k situaci, že si hráč na postavu zakoupí 1CB, půjde s ní do Malé Svaté, nechá ji tam zabít a soupeř získá dejme tomu 7CB za zabití. To je opatření proti pokušení si takhle nahrábnout pár CB navíc.
On totiž ten návrh nemá jiný smysl než, aby prckové mohli do Malé svaté (do Cidonie se za 1CB nedostanou a na nákup to taky nestačí).
Ale stejně tak si představím situaci, kdy chce jít někdo expit do Cidonie, tak rozdá kámošům pár mega, ti si koupí 1CB a půjdou se nechat zabít. Jako transfer to vypadat nebude, ale vstup do Cidonie, kde krom bossů je i velmi slušný exp, je zaručen a bude to stát pár fufňů. Čímž ovšem Cidonie rázem ztratí ten punc mapy za odměnu. A co bude následovat až se tohle rozmůže? Buď to zase zakážeme, nebo stáhneme drop i exp v Cidonii. Ne přátelé tudy cesta nevede.
Malá svatá je pravda nevyužitá a PvP pro prcky je mizérie, ale nešel bych tam cestou CB.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek.Karel Kryl
Osobně jsem vždycky chtěl naexpit 15 postav do hg lvl 120. Vzhledem k tomu, že ve swampu je to na šíleně dlouho trať a v Cido to expí krásně, ale zase je tam nemožnost dostat se tam, z důvodů nedostatku cb, protože pvp na lvl 120 pro 4 chary dělat nebudu kvůli pár cb.
Todle už tu jednou bylo, byl z toho tak akorát transfér cbček, takže to rovnou můžou mít postavy pod 120lvl mít vstup do cido bez potřeby CB bodů s tím že, nebude z nich možno dropnout cbčka, ale jakmile oni někoho zabijí a budou tam za free vstup (žádné CB na postavě) z Cidonie budou vykopnuti a donuceni to buď doexpit někde jinde a nebo jít war a když měli pvpčko na to zabíjet někoho v cido a nešlo jim o exp tak ať si to získají pak ve war.
V praxy ve hře by to vypadalo následovně velitel by nabízel k momentální možnosti i možnost druhou a to chci vstoupit do cidonie z důvodu expu pro postavy do 120. úrovně buď by to fungovalo tak jak jsem psal nahoře a nebo by měli PVP ochranu a zároveň by nemohli oni sami útočit na hráče z nepřátelské říše. A bylo by po problémů a nemusel by se řešit ani transfer, takže by bylo i více času na vývoj hry.
CaptainFt píše: ↑čtv 08. bře 2018 21:26:42
Todle už tu jednou bylo, byl z toho tak akorát transfér cbček, takže to rovnou můžou mít postavy pod 120lvl mít vstup do cido bez potřeby CB bodů s tím že, nebude z nich možno dropnout cbčka, ale jakmile oni někoho zabijí a budou tam za free vstup (žádné CB na postavě) z Cidonie budou vykopnuti a donuceni to buď doexpit někde jinde a nebo jít war a když měli pvpčko na to zabíjet někoho v cido a nešlo jim o exp tak ať si to získají pak ve war.
Toto podla mňa určite nie je správna cesta. Ja by som bol za aby sa vybudoval systém vďaka ktorému by ožila malá svatá a s tým by sa zároveň vyriešila aj otázka zisku cb pre postavy, ktoré chcete doexpiť v cido.
Myslím si, že urobiť niečo v zmysle
-zabi strážcu svatej mapy a dostaneš 15CB
Následne by si obdržal 15CB s ktorými by si mohol ísť bojovať do malej svatej získať ďalšie cb.
Vstup do cidonie by som dal až od 20CB.
Keď sa podarí vytvoriť zaujímavý systém v malej svatej bude plno a nebude problém tie cb získať.
Samozrejme by sa dalo polemizovať aj o rozšíreniu tejto mapy, nebol by som proti keby tam bol aj nejaký ten posvátný oheň alebo temný drak upravený na menšie levele.
Absolutní ztráta času nějaká malá svatá hráči pod 95 nebo do kolikátého lvl vůbec je nikdo tam ani tak nechodil akorát by byl problém z transferem. Bylo by na místě malou svatou zrušit případně tu mapu využít místo té behací do války říši trošku poupravit spawny, ale byl bych jednoznačně pro. Jestli se jedná o mapu jak jsou na yt ty videjka s tou rusilou jak ji tam loví sice to byla velká svatá takže netuším jak je na tom vzhledově ta malá svatá ale dle mého jde o stejné vypadající mapy.
Mionix píše: @Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@Nonepovideeej, Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?