Zdravím rád bych navrhnul znovuzavedení možnosti zakoupení CB avšak s nějakými úpravami. č.1 - Možnost nakoupení startovního 1 CB za 10 000 000. č.2 - Tyto CB by se nedalo zakoupit pokuď již postava nějaké CB vlastní. č.3 - Tyto CB by aplikovali ten způsob, že po zakoupení by se vám CB na stránce započetli jak když získáte první CB ve válce [tzn. Pro zisk PvP hodnosti musíte vyčkat na další započatý týden a v něm získat další CB pro Pěšáka či něco vyššího (čímž by se dalo vyvrátit kupování Pěšáka)], takže by to nebylo nutno využívat pouze pro expení menších postav ale i pro ty kteří se chtějí zapojit do boje o PvP hodnosti.
Předem děkuji za veškeré kladné i záporné reakce , a rád bych vás poprosil jakékoliv připomínky zasílejte do a nebo zde do komentářů ať se nám podaří dát tento návrh do provozu.
Edit by Mithra : přidána anketa
Naposledy upravil(a) LordJoseph dne čtv 08. bře 2018 13:47:36, celkem upraveno 1 x.
1. Pro vstup do Cidonie postava potřebuje mít alespoň 10CB. Na mapě může zůstat i pokud počet klesne pod 10CB, ale v okamžiku kdy odejde nebude se moci do Cidonie vrátit. Rovněž pokud postava v Cidonii přijde o všechny CB (bude mít 0) bude z mapy teleportována do města.
2. Na dosažení hodnosti bude potřeba určitý minimální počet CB (bez ohledu na umístění v žebříčku za minulý týden).
3. Trest za transfer CB se minimálně zdvojnásobí.
EDIT:
Možná bych to ještě doplnil o nějaké časové omezení. Tedy nákup možný třeba jednou za hodinu.
A pak ještě jedno doplnění. Útočník by při zabití nezískal víc CB než má postava k dispozici. Tzn. pokud má zabitá postava v případě smrti třeba jen 2CB, útočník získá právě pouze a jen ty 2CB a nikoliv tolik, kolik by získal za normálního stavu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek.Karel Kryl
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
yatchman píše: ↑čtv 08. bře 2018 16:26:01
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
To ohledně toho že to omrzí po ztrátě by se vyřešilo možným pravidelným nákupem, avšak časově omezeným jak psal Mithra. Jinak Mithro souhlasím s tím aby při zabití hráč nedostal více než daný hráč měl, a daný hráč nešel do mínusu... Pevně věřím že si stím v Teamu poradíte
yatchman píše: ↑čtv 08. bře 2018 16:26:01
Jsem pro, a osobně, vzhledem k malému využívání mapy, bych ještě snížil možný zisk a ztrátu CB za smrt nebo zabití. Kdyby se například vrátil systém 3 cb za zabití, 2 cb za smrt (tuším, že to tak bylo dřív ve svatý?), věřím, že by se mapa využívala mnohem víc jak na pvp, tak na pvm. Momentálně se tam chodí jen dropovat a lovit dropy, význam mapy, kam si člověk jde jen tak zabojovat, to momentálně vůbec nesplňuje, z mého pohledu zejména proto, že případná ztráta cb většinu odradí. Pokud párkrát zemřete s dvěmi cb a smrt, ztratíte pár cb, rozhodně vás to ale neznechutí a neodradi tolik, jako ztráta 15 cb při jedné smrti.
Celkově tu člověk, co to hraje zejména kvůli pvp, nemá moc vybití kromě 3x jedné hodiny týdně, věnované válce. Pvp táhne server, zasloužilo by si to změnu.
To ohledně toho že to omrzí po ztrátě by se vyřešilo možným pravidelným nákupem, avšak časově omezeným jak psal Mithra. Jinak Mithro souhlasím s tím aby při zabití hráč nedostal více než daný hráč měl, a daný hráč nešel do mínusu... Pevně věřím že si stím v Teamu poradíte
Po pravdě vůbec nejde o to, aby body nešly do minusu. Ani o to, aby se odečítalo méně. Jde jen o to, aby nedocházelo k situaci, že si hráč na postavu zakoupí 1CB, půjde s ní do Malé Svaté, nechá ji tam zabít a soupeř získá dejme tomu 7CB za zabití. To je opatření proti pokušení si takhle nahrábnout pár CB navíc.
On totiž ten návrh nemá jiný smysl než, aby prckové mohli do Malé svaté (do Cidonie se za 1CB nedostanou a na nákup to taky nestačí).
Ale stejně tak si představím situaci, kdy chce jít někdo expit do Cidonie, tak rozdá kámošům pár mega, ti si koupí 1CB a půjdou se nechat zabít. Jako transfer to vypadat nebude, ale vstup do Cidonie, kde krom bossů je i velmi slušný exp, je zaručen a bude to stát pár fufňů. Čímž ovšem Cidonie rázem ztratí ten punc mapy za odměnu. A co bude následovat až se tohle rozmůže? Buď to zase zakážeme, nebo stáhneme drop i exp v Cidonii. Ne přátelé tudy cesta nevede.
Malá svatá je pravda nevyužitá a PvP pro prcky je mizérie, ale nešel bych tam cestou CB.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek.Karel Kryl
Osobně jsem vždycky chtěl naexpit 15 postav do hg lvl 120. Vzhledem k tomu, že ve swampu je to na šíleně dlouho trať a v Cido to expí krásně, ale zase je tam nemožnost dostat se tam, z důvodů nedostatku cb, protože pvp na lvl 120 pro 4 chary dělat nebudu kvůli pár cb.
Todle už tu jednou bylo, byl z toho tak akorát transfér cbček, takže to rovnou můžou mít postavy pod 120lvl mít vstup do cido bez potřeby CB bodů s tím že, nebude z nich možno dropnout cbčka, ale jakmile oni někoho zabijí a budou tam za free vstup (žádné CB na postavě) z Cidonie budou vykopnuti a donuceni to buď doexpit někde jinde a nebo jít war a když měli pvpčko na to zabíjet někoho v cido a nešlo jim o exp tak ať si to získají pak ve war.
V praxy ve hře by to vypadalo následovně velitel by nabízel k momentální možnosti i možnost druhou a to chci vstoupit do cidonie z důvodu expu pro postavy do 120. úrovně buď by to fungovalo tak jak jsem psal nahoře a nebo by měli PVP ochranu a zároveň by nemohli oni sami útočit na hráče z nepřátelské říše. A bylo by po problémů a nemusel by se řešit ani transfer, takže by bylo i více času na vývoj hry.
CaptainFt píše: ↑čtv 08. bře 2018 21:26:42
Todle už tu jednou bylo, byl z toho tak akorát transfér cbček, takže to rovnou můžou mít postavy pod 120lvl mít vstup do cido bez potřeby CB bodů s tím že, nebude z nich možno dropnout cbčka, ale jakmile oni někoho zabijí a budou tam za free vstup (žádné CB na postavě) z Cidonie budou vykopnuti a donuceni to buď doexpit někde jinde a nebo jít war a když měli pvpčko na to zabíjet někoho v cido a nešlo jim o exp tak ať si to získají pak ve war.
Toto podla mňa určite nie je správna cesta. Ja by som bol za aby sa vybudoval systém vďaka ktorému by ožila malá svatá a s tým by sa zároveň vyriešila aj otázka zisku cb pre postavy, ktoré chcete doexpiť v cido.
Myslím si, že urobiť niečo v zmysle
-zabi strážcu svatej mapy a dostaneš 15CB
Následne by si obdržal 15CB s ktorými by si mohol ísť bojovať do malej svatej získať ďalšie cb.
Vstup do cidonie by som dal až od 20CB.
Keď sa podarí vytvoriť zaujímavý systém v malej svatej bude plno a nebude problém tie cb získať.
Samozrejme by sa dalo polemizovať aj o rozšíreniu tejto mapy, nebol by som proti keby tam bol aj nejaký ten posvátný oheň alebo temný drak upravený na menšie levele.
Absolutní ztráta času nějaká malá svatá hráči pod 95 nebo do kolikátého lvl vůbec je nikdo tam ani tak nechodil akorát by byl problém z transferem. Bylo by na místě malou svatou zrušit případně tu mapu využít místo té behací do války říši trošku poupravit spawny, ale byl bych jednoznačně pro. Jestli se jedná o mapu jak jsou na yt ty videjka s tou rusilou jak ji tam loví sice to byla velká svatá takže netuším jak je na tom vzhledově ta malá svatá ale dle mého jde o stejné vypadající mapy.
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout
@TomasFoxx, Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má
@LittleNessa, na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag treba to zobrať teraz z opačnej strany
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu to je funny
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě
TomasFoxx píše: @LittleNessa, ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene
TomasFoxx píše: @LittleNessa, no vidíš já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic"
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
TomasFoxx píše: @LittleNessa, no vidíš já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic"
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze
TomasFoxx píše: @LittleNessa, no vidíš já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic"
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@LittleNessa, no vidíš já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic"
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě
Jako nad tímhle jsem se pousmála také, že jsem v neděli měla o 20 killu méně než někteří, ale CB jsem měla třeba o 200 víc to je pravda no .. že je zvláštní
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
já to spíš myslel tak, že bych musel naklikávat a pak klikat spelly myší
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? kor za hodinu války a ne 30 min ..
pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém