Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Chcete úpravu skinu?

Ano
57
61%
Ne
37
39%
 
Celkem hlasů: 94

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od Sabousek » sob 21. črc 2018 10:09:40

Mithra píše: sob 21. črc 2018 6:11:01
Spoiler:
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 0:23:12
Mithra píše: pát 20. črc 2018 21:58:58 I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

A jaký by při schválení mého návrhu byl důvod točit věci za jeden certifikát, kdyby na jednu točku bylo potřeba třeba 3 certifikáty? Jaká by v tom byla výhoda oproti dražším převlekům? Ta 1-2 točky, které by měl navíc díky ušetření při výrobě? Točení itemu za 1 nebo 6 certifikátů by bylo stejně nákladné.
Jednoduchy Cena a narocnost.
zbran level 1: cena 1 certifikat tedy jedna sance na bonus za 1 certifikat. Tocit za 3? Proc? Kdyz za 3 budu mit 3 pokusy.
Zbran level 110 ? Proc ji vvubec vyrabet, kdyz jen vyroba me bude stat 3 certifikaty a jedine protoceni dalsi 3?
To uz je 6 pokusu se zbrani od levelu 1.
A nechtej mi namluvit, ze komunita Ekury bude delat neco, co vyjde draz, kdyz to jde levneji a jednoduseji.

A navic se stale snazis zmenit tu prvomyslenku bonusu jako pridane hodnoty.
Abych ti to problizil ber to treba tak, ze bonus ve skinech je zamyslen jako bonus napevno prirazeny, stejne jako treba ebenky maji silu a medenky prisery. Akorat zde je ten bonus urcen nahodne. Tot cele.
Tohle mi nedá a musím se zeptat, proč vůbec na výrobu převleků není ten počet certifikátů stejný? Třeba 5. Proč je to zase odstupňovaný podle lvlu, když všechny převleky přidávají stejný náhodný jeden bonus a jiný rozdíl než ve vzhledu v tom není? To muselo být jasné hned od začátku, jak to dopadne.

Eventuelně mě napadla ještě jedna věc proti uniformitě. Výroba daného skinu a počet certifikátů na výrobu podle počtu nacházejícícho se ve světě. Když bude na serveru dejme tomu 10skinů (jiný počet podle příměřeného odhadu dle skutečnosti, do toho nevidím), zvýší se jeho cena na 2 certifikáty atd....
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Lorianne
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: pon 01. říj 2012 16:00:52
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 95 poděkování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od Lorianne » sob 21. črc 2018 11:15:29

Mithra píše: sob 21. črc 2018 6:11:01
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 0:23:12
Mithra píše: pát 20. črc 2018 21:58:58 I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

A jaký by při schválení mého návrhu byl důvod točit věci za jeden certifikát, kdyby na jednu točku bylo potřeba třeba 3 certifikáty? Jaká by v tom byla výhoda oproti dražším převlekům? Ta 1-2 točky, které by měl navíc díky ušetření při výrobě? Točení itemu za 1 nebo 6 certifikátů by bylo stejně nákladné.
Jednoduchy Cena a narocnost.
zbran level 1: cena 1 certifikat tedy jedna sance na bonus za 1 certifikat. Tocit za 3? Proc? Kdyz za 3 budu mit 3 pokusy.
Zbran level 110 ? Proc ji vvubec vyrabet, kdyz jen vyroba me bude stat 3 certifikaty a jedine protoceni dalsi 3?
To uz je 6 pokusu se zbrani od levelu 1.
A nechtej mi namluvit, ze komunita Ekury bude delat neco, co vyjde draz, kdyz to jde levneji a jednoduseji.

A navic se stale snazis zmenit tu prvomyslenku bonusu jako pridane hodnoty.
Abych ti to problizil ber to treba tak, ze bonus ve skinech je zamyslen jako bonus napevno prirazeny, stejne jako treba ebenky maji silu a medenky prisery. Akorat zde je ten bonus urcen nahodne. Tot cele.


No a? Já nikde nepíšu, že se má drop certifikátů zvednout, tak ať si klidně vyrábí pořád ty věci za 1 certifik, v čem to bude jiné jak dnes? Bude to furt stejné jak do teď, ale kdo bude chtít něco lepšího, tak si to může aspoň doladit.

btw. ebenky a měděnky mají oboje sílu i příšery

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od Mithra » sob 21. črc 2018 12:07:28

Sabousek píše: sob 21. črc 2018 10:09:40
Tohle mi nedá a musím se zeptat, proč vůbec na výrobu převleků není ten počet certifikátů stejný? Třeba 5. Proč je to zase odstupňovaný podle lvlu, když všechny převleky přidávají stejný náhodný jeden bonus a jiný rozdíl než ve vzhledu v tom není? To muselo být jasné hned od začátku, jak to dopadne.
Psal jsem, že na vzniku Arény jsem se nepodílel, takže přesně ti neodpovím. Dle mého úsudku šlo o to, aby ten kdo chce lepší skin (vyšší level) si za něj připlatil. Stejně jako si připlatíš za lepší značku oblečení. Případně stejně jako výroba běžného předmětu ve hře s vyšším levelem je také náročnější. Jednodušeji napsáno to koresponduje s trendem výroby jakýchkoliv předmětů na serveru.

Sabousek píše: sob 21. črc 2018 10:09:40 Eventuelně mě napadla ještě jedna věc proti uniformitě. Výroba daného skinu a počet certifikátů na výrobu podle počtu nacházejícícho se ve světě. Když bude na serveru dejme tomu 10skinů (jiný počet podle příměřeného odhadu dle skutečnosti, do toho nevidím), zvýší se jeho cena na 2 certifikáty atd....
Tohle si neumím dost dobře představit. Online pokaždé zjišťovat, kolik předmětů na serveru je dost náročné na čas. Ale i kdyby to šlo, tak během pár měsíců bychom se dostali na strop. Nehledě na skutečnost, že nové postavy by za chvíli měly i nejjednodušší převlek několikanásobně dražší.
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 11:15:29
No a? Já nikde nepíšu, že se má drop certifikátů zvednout, tak ať si klidně vyrábí pořád ty věci za 1 certifik, v čem to bude jiné jak dnes? Bude to furt stejné jak do teď, ale kdo bude chtít něco lepšího, tak si to může aspoň doladit.

btw. ebenky a měděnky mají oboje sílu i příšery
Ptáš se na něco, na co už jsem ti odpověděl.

I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.


Mimochodem vycházím z této tvojí myšlenky:
Spoiler:
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 11:15:29 Jen pro detail - točení převleků navrhuji složitější a dražší, než je momentální výroba skinů za 1 certifikát, které dost lidí vyrábí furt dokola, což víceméně slouží jako "točení" bonusů již teď.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od LycousOriginal » sob 21. črc 2018 12:32:18

Musím souhlasit s Mithrou, původní návrh rozhodně nijak nezmění současný stav výroby skinů, proto dávám NE, mně osobně aréna vyhovuje, tak jak je to nyní. Update, který se na arénu přidal je skvělý a rozhodně dostačující. A ohledně toho, že každý si vyrábí skiny kvůli bonusům já osobně šel do DGA a zabijáka modrých draků a rozhodně je mi to příjemnější jak točit věci do 20té úrovně kvůli bonusu :).

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od MostEVILEK » sob 21. črc 2018 16:28:49

Všichni tu řešíte točení bonusů - osobně si myslím,že točení bonusů je potřeba. Už jsem tu svůj názor psal,nicméně. Pokud si hráč uděla skin od max lv tedy 145,tak prostě očekava že mu tam nepadne 2% ork... Když už hráč chce zainvestovat do toho tak nevidím důvod proč by ty skiny neměli jít točit? Lidi si klidně udělají skin od lv 110 pokud budou vědět,že třeba za další 2 certifikaty si budou moct protočit bonus.Takto nemají důvod. Tvrzení že do arény se chodí jen kvůli bonusům je pravdivé. Pokud by tam bonusy nebyli tak až na par vyjímek by se aréna nikdy nedokončila. To je jako chodit například do HG a nemít z toho žadný exp a drop taky by tam lidi přestali chodit.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting

offline Bisky 
offline Mionix 
offline marexanax