Lagy vo Swampe

Diskuze o velkém bažinatém území, kam nedoporučujeme vstupovat bez opičí krve.
peremonik
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: úte 13. dub 2021 16:26:16
Dal poděkování: 2 poděkování

Lagy vo Swampe

Příspěvek od peremonik » úte 13. dub 2021 16:49:42

Zdravím drahý moji spolubojovníci. Chcem sa opýtať, že či je možné eliminovať lagy vo Swampe ... viem, že táto téma sa tu už rozoberala veľakrát ale mal som pocit, že práve môj pc by to mal zvládnuť.
Môj PC:
Grafika: RTX 2080 8GB
Procesor i7 8 jadier 9generácia - Coffe lake
32GB ram DDR4
Myslím ,že viac písať nemusím... samozrejme som schopný to premnožiť vo swampe bez akýchkoľvek problémov, chodím na orkov dávam im tak 13k (s warom) No sem tam keď to premnožím mi FPS skočia z 60 na 1 a nejde nič.
Chcel som sa Vás opýtať,že či sa mi oplatí možnosť renderu cez CPU nakoľko mám RTX a tá má real time tracing (lepšie na render 3Dčka, render rôznych animácií a pod.) zatiaľ čo GTX je lepšia na hry. No na druhú stranu(opravte ma ak sa mýlim) som niekde čítal ,že metin využíva iba jedno jadro, čo je podľa mňa kontraproduktívne.
Prvý krát som tam išiel s najlepšie nastavenou grafikou, no pomaly mi došlo, že ani môj vesmírny PC nemá šancu usekať 1000 orkov :D
Pomaly som znižoval detaily, vypínal napisy postáv a tak. Mám pocit ,že zmenšenie okna to len zhoršilo (môj pohľad na vec).
Uzavrel by som to teda asi otázkou ... že či swamp proste bude lagovať, keď sa to premnoží a treba viac kontrolovať množenie, alebo je možnosť to nejak fixnúť?
S pozdravom Peremonik :))

Uživatelský avatar
Soulicek
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 47
Registrován: pon 25. čer 2018 14:07:00
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od Soulicek » úte 13. dub 2021 17:06:23

peremonik píše: úte 13. dub 2021 16:49:42 Zdravím drahý moji spolubojovníci. Chcem sa opýtať, že či je možné eliminovať lagy vo Swampe ... viem, že táto téma sa tu už rozoberala veľakrát ale mal som pocit, že práve môj pc by to mal zvládnuť.
Môj PC:
Grafika: RTX 2080 8GB
Procesor i7 8 jadier 9generácia - Coffe lake
32GB ram DDR4
Myslím ,že viac písať nemusím... samozrejme som schopný to premnožiť vo swampe bez akýchkoľvek problémov, chodím na orkov dávam im tak 13k (s warom) No sem tam keď to premnožím mi FPS skočia z 60 na 1 a nejde nič.
Chcel som sa Vás opýtať,že či sa mi oplatí možnosť renderu cez CPU nakoľko mám RTX a tá má real time tracing (lepšie na render 3Dčka, render rôznych animácií a pod.) zatiaľ čo GTX je lepšia na hry. No na druhú stranu(opravte ma ak sa mýlim) som niekde čítal ,že metin využíva iba jedno jadro, čo je podľa mňa kontraproduktívne.
Prvý krát som tam išiel s najlepšie nastavenou grafikou, no pomaly mi došlo, že ani môj vesmírny PC nemá šancu usekať 1000 orkov :D
Pomaly som znižoval detaily, vypínal napisy postáv a tak. Mám pocit ,že zmenšenie okna to len zhoršilo (môj pohľad na vec).
Uzavrel by som to teda asi otázkou ... že či swamp proste bude lagovať, keď sa to premnoží a treba viac kontrolovať množenie, alebo je možnosť to nejak fixnúť?
S pozdravom Peremonik :))
No ono tu je ten problém že môžeš mať PC aký chceš ten swamp sa proste lagovať bude vždy s tým nič nespravíš... keďže metin ako hra taká je veľmi stará a pokial viem využíva iba 1 jadro z procesoru tak tie lagy budú proste furt bohužial
ObrázekLuckySoulObrázekObrázekObrázekObrázek
🔥 Archer :fire:Jinno1451523/60

peremonik
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: úte 13. dub 2021 16:26:16
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od peremonik » úte 13. dub 2021 17:06:34

update: asi sa mi to cez to CPU neoplatí :D
swamp cpu.png

Edit: Soulicek, ďakujem za odpoveď, presne niečo také som chcel(nechcel) počuť :))

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » úte 13. dub 2021 20:12:09

Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od SamJsiLama » úte 13. dub 2021 23:24:55

harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 10:56:59

SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55
harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od schvarz » stř 14. dub 2021 12:45:43

harba píše: stř 14. dub 2021 10:56:59
SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55
harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.
Hele, to je jen tvoje spekulace. A chybná, abych tak dodal.
Vem si, když ti spadne net - hra běží ještě dalších 30 vteřin, můžeš tam běhat, jen ti nejdou otvírat stánky, sekat mobky, psát do chatu a podobně. A celou dobu máš stejně FPS, jako předtím. Takže tvoje tvrzení o souvislosti FPS a internetu na tomhle padá. Kdyby platilo, tak ti při spadnutí internetu hra okamžitě lagne, nepůjde hýbat kamerou a nahned by ti to spadlo.
Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu.
Chtěl bych vědět, proč tohle jako "logicky" má platit. Vypadáš, že programování alespoň částečně rozumíš, ale opravdu nevím, čím máš tohle tvrzení podložený (jestli třeba existuje nějaká online hra, kde jsou FPS přímo vázaná na rychlost internetu).

Nevíme, jak je hra napsaná, jestli tam je nějaký pattern nebo něco.
Ale podle mě tam něco na styl MVC patternu bude (model-view-controller). Rozhodně to nefunguje tak, že v hlavní smyčce je na tvrdku čekání na pakety od serveru a pokud nepřijdou, tak se hra nepřekreslí. Když to brutálně zjednoduším - bude tam nějaké vedlejší vlákno, které poslouchá, přijímá pakety od serveru a upravuje model (stav hry v okolí hráče). A potom tam bude hlavní vlákno, které vykresluje podle informací z modelu. Neříkám, že to je tahkle, třeba je to úplně jinak, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že rychlost internetu souvisí s vykreslováním obsahu okna.

A abych dodal k těm lagům ve swampu - ano, na vině je určitě implementace a silnější stroj/internet ti pomůže jen do určité míry, pak už to zlepšit prostě nejde. Ale to je kvůli tomu, že ta hra nebyla vyvíjená, aby to najednou renderovalo víc než 1000 mobek (proto tam nebude žádný object pool) a všechny s tím spojené efekty. K tomu v té hře někde bude memory leak, protože po čase ve swampu ti ta hra prostě spadne na critical error, takže to tam někde nejspíš teče.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
A tady to taky podle mě není úplně dobře.

Pakety neobsahujou CRC a další safety measures pro ověření celistvosti a neporušení paketů jen tak pro nic za nic. Při používání wifi chca nechca dochází k interferenci a zatoulání paketů a poměrně často je třeba je posílat znova, od toho tam ten protokol je. Byť ty novější wifi protokoly jako 802.11n jsou už opravdu chytrý, tak se to furt nemůže rovnat se starým dobrým ethernetem, který je rychlejší a spolehlivější. Některý pakety se přes wifi zkrátka zatoulají a nedorazí. A kvůli horší odezvě potom může trvat déle, než sesekáš hlouček mobek a tudíž horší výdělek.


Jo a abych dodal ještě úplně - ty lagy ve swampu jsou prakticky jediná věc, která pořádně limituje výdělky, co si lidi ze swampu odnáší. Kdyby se to nelagovalo vůbec, tak si myslím, že výdělky ze swampu by mohly být dost možná i vyšší, než ty z entu.

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 14:31:53

schvarz píše: stř 14. dub 2021 12:45:43
harba píše: stř 14. dub 2021 10:56:59
SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55

FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.
Hele, to je jen tvoje spekulace. A chybná, abych tak dodal.
Vem si, když ti spadne net - hra běží ještě dalších 30 vteřin, můžeš tam běhat, jen ti nejdou otvírat stánky, sekat mobky, psát do chatu a podobně. A celou dobu máš stejně FPS, jako předtím. Takže tvoje tvrzení o souvislosti FPS a internetu na tomhle padá. Kdyby platilo, tak ti při spadnutí internetu hra okamžitě lagne, nepůjde hýbat kamerou a nahned by ti to spadlo.
Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu.
Chtěl bych vědět, proč tohle jako "logicky" má platit. Vypadáš, že programování alespoň částečně rozumíš, ale opravdu nevím, čím máš tohle tvrzení podložený (jestli třeba existuje nějaká online hra, kde jsou FPS přímo vázaná na rychlost internetu).

Nevíme, jak je hra napsaná, jestli tam je nějaký pattern nebo něco.
Ale podle mě tam něco na styl MVC patternu bude (model-view-controller). Rozhodně to nefunguje tak, že v hlavní smyčce je na tvrdku čekání na pakety od serveru a pokud nepřijdou, tak se hra nepřekreslí. Když to brutálně zjednoduším - bude tam nějaké vedlejší vlákno, které poslouchá, přijímá pakety od serveru a upravuje model (stav hry v okolí hráče). A potom tam bude hlavní vlákno, které vykresluje podle informací z modelu. Neříkám, že to je tahkle, třeba je to úplně jinak, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že rychlost internetu souvisí s vykreslováním obsahu okna.

A abych dodal k těm lagům ve swampu - ano, na vině je určitě implementace a silnější stroj/internet ti pomůže jen do určité míry, pak už to zlepšit prostě nejde. Ale to je kvůli tomu, že ta hra nebyla vyvíjená, aby to najednou renderovalo víc než 1000 mobek (proto tam nebude žádný object pool) a všechny s tím spojené efekty. K tomu v té hře někde bude memory leak, protože po čase ve swampu ti ta hra prostě spadne na critical error, takže to tam někde nejspíš teče.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
A tady to taky podle mě není úplně dobře.

Pakety neobsahujou CRC a další safety measures pro ověření celistvosti a neporušení paketů jen tak pro nic za nic. Při používání wifi chca nechca dochází k interferenci a zatoulání paketů a poměrně často je třeba je posílat znova, od toho tam ten protokol je. Byť ty novější wifi protokoly jako 802.11n jsou už opravdu chytrý, tak se to furt nemůže rovnat se starým dobrým ethernetem, který je rychlejší a spolehlivější. Některý pakety se přes wifi zkrátka zatoulají a nedorazí. A kvůli horší odezvě potom může trvat déle, než sesekáš hlouček mobek a tudíž horší výdělek.
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od schvarz » stř 14. dub 2021 17:15:26

harba píše: stř 14. dub 2021 14:31:53
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)
Hele, povím ti to takhle - protokol říká, že by vše mělo fungovat. Ale z mojí zkušenosti to tak není, když jsem hrál na wifi, tak se ta hra dost zpožďovala a ke hromadě věcí ve finále vůbec nedošlo. Měl jsem víc ghost mobek a podobně.

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 21:35:38

schvarz píše: stř 14. dub 2021 17:15:26
harba píše: stř 14. dub 2021 14:31:53
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)
Hele, povím ti to takhle - protokol říká, že by vše mělo fungovat. Ale z mojí zkušenosti to tak není, když jsem hrál na wifi, tak se ta hra dost zpožďovala a ke hromadě věcí ve finále vůbec nedošlo. Měl jsem víc ghost mobek a podobně.
Tak já zase hraju na Wi-Fi na noťasu pořád a nemám s tím problém. Pouze když jdu swamp tak natáhnu kabel, protože ten se přes Wi-Fi fakt jet nedá :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ SELDA « pát 11:02 pm »
Ahoj, nezapomněli jste na mě s kouskem amuletu ? :-)
@ D3rmott « pát 7:23 pm »
D3rmott
@ Mionix « pát 7:09 pm »
Na testovací válku prosím chviličku vydržte. GA pracuje na nápravě. A omlouváme se za zdržení.
@ ChunjoKing « pát 11:24 am »
@Mionix,  veľa premýšľania, ale pre istotu tak spravím. Ďakujem za odpoveď:)
@ Mionix « pát 10:58 am »
@ChunjoKing,  ozdobte je nyní a máte po starostech.
@ 07lukasek071 « pát 10:27 am »
silouette
@ ChunjoKing « pát 9:35 am »
daju sa dorty ozdobit aj po evente, prosim vas?
@ Suko201 « čtv 9:40 pm »
A mohli by to udělat třeba jako premka. Že bys mohl mít ten offline stánek na měsíc za třeba 200-300sd, vedení by vydělalo a lidi by byli spokojeni, že prodali pvm či pvp po roce :D
@ Suko201 « čtv 9:38 pm »
Pokud chcete offline stánky, tak na to jít lépe než finančně přes elektriku, například, že v offline stáncích nebude spotřebak, ale jen pvm a pvp hadry, či eliky max. To si myslím, že by šlo.
@ Suko201 « čtv 9:36 pm »
ChunjoKing píše:
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
jo moje chyba, já myslel grafiku, nečekal sem, že zbytek bere kolem 40-50w dalších. Každopádně nové grafiky 40tky ti berou jen kolem 100w a to jsou 8gb, co zvládají full HD :-) takže nemusí to brát tolik, pokud nemáš 90tky verzi, tam už je to jiná, ale reálně ruku na srdce. Na ekuře takovou grafiku má tak 10% lidi, možná ani to ne. Takže ikdyby mu to bralo mnohem víc než mě, třebas 300,tak určitě měsíčně nedá za elektriku víc jak litr a co je litr v dnešní době? Za mě furt levná částka za elektriku.
@ ChunjoKing « čtv 9:14 pm »
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
@ Suko201 « čtv 8:22 pm »
ChunjoKing píše: @Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
nevím no, moje grafika žere víc než 40tky od nvidie a to asi o 1/3, takže nesmysl co píšeš dle mě :D
@ ChunjoKing « čtv 7:47 pm »
@Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
@ Cassper17 « čtv 7:05 pm »
Proism date men medailon na samnaku Tingra dekuji
@ Tomori « čtv 6:43 pm »
libast píše: někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
Dobrý den, PVP zóna kolem piňat je. Včera se to kontrolovalo skrze námitku jednoho hráče :hello:
@ Suko201 « čtv 6:40 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
@ libast « čtv 6:39 pm »
někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
@ Suko201 « čtv 6:37 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
vedení už několkrát řeklo, že offline stánky nechce kvůli ekonomice, takže bohužel.
@ Relly « čtv 6:03 pm »
@jsemlamka33, Problém technický to určitě není. Ale ekonomicky, to už ano. Například co se spotřebáků týče, to by šlo rapidně dolů atp. Osobně třeba offline stánky tu vůbec nechci.
@ Grout « čtv 5:43 pm »
Jako ty ceny energií, to je hnus, pak si člověk fakt rozmýšlí jestli má ten stánek dělat nebo počká až stánku bude mít 10, aby se mu to "vyplatilo" :D
@ jsemlamka33 « čtv 5:38 pm »
Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
@ SELDA « čtv 5:34 pm »
Malé války
@ Revus « čtv 5:21 pm »
čus, nevíte o někom kdo kupuje chitin?
@ Fogru « čtv 5:20 pm »
jogurd007 píše: Čus. Za složení slov dostanu jaký kus talismanu? Univerzální a nebo jednu jakoukoliv část. Díky
Uni
@ jogurd007 « čtv 5:16 pm »
Čus. Za složení slov dostanu jaký kus talismanu? Univerzální a nebo jednu jakoukoliv část. Díky
@ Suko201 « čtv 5:05 pm »
A budou ve statistikách na webu ukazány i záznamy, kolik těch asistů padlo?
@ Suko201 « čtv 5:05 pm »
Chtěl bych ocenit přidání možnosti získat CB za asistkill. Hodněkrát se i mě stalo, že sem dal za nechutnost a zbylo klidně 2k a neměl sem nic, takže super. To abych si zase koupil pvp :-)
@ LazyMole « čtv 1:42 pm »
nechcete dát prosím nějakej nerf těm ledovým golemům v arénce..? :D se skupinou jsme vyčistili každou vlnu pomalu do 10-15s ale na golemech nedostatek dmg... :D celkem masakr co oni snesou
@ Makarov « čtv 1:17 pm »
Jako myslím, že to "oživí" velké války ...... :-)
@ Vydesenej « čtv 12:50 pm »
To bych asi taky tvrdil kdybych byl v týmu :D až čas ukáže
@ Narsi « čtv 12:37 pm »
Zdravím. Střední války rušit nebudeme. Máme velký zájem na tom, aby se tyto dvě kategorie nadále rozvíjely ke spokojenosti hráčů. Čeká nás teď pár kroků, jak toho docílit a budeme rádi, když se do vývoje zapojí pvp komunita.
@ Vydesenej « čtv 12:29 pm »
Otázka je jestli vůbec má smysl dělat něco do střední. Když by se stalo že do velké nebudou chodit lidi tak někdo zabrečí a zruší se i střední :D :D aby jsme ty lidi prostě přinutili za každou cenu
@ suja97 « čtv 12:28 pm »
Až na to zrušení malé války pro mě jako rekreačního hráče po dlouhé době dobrý a smysluplný update. (y)
@ suja97 « čtv 12:27 pm »
Grout píše: tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
Amen. Chudák Fogru musel dělat 12 generací aby ve střední dával aspoň 200cb a ted mu to zruší :(
@ suja97 « čtv 12:26 pm »
Makarov píše:
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
však si s tím mužou chodit do velké, Saggi stejně psal že je zajímá jen velká válka a střední a malou dělali jen jako ,,přípravku,,
@ Grout « čtv 12:15 pm »
tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
@ Vydesenej « čtv 12:14 pm »
Rozhodli jsme se zrušit malé války, protože jsou dlouhodobě mimo zájem :D tak doufám že se zruší i velké, když jsou dalo by se říct také už dlouhodobě mimo zájem
@ Makarov « čtv 12:07 pm »
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
@ Grout « čtv 12:00 pm »
Makarov píše: chtělo by to do IS přidat "vyhledávání" :D
naprostý souhlas!
@ Makarov « čtv 10:36 am »
chtělo by to do IS přidat "vyhledávání" :D
@ Cassper17 « čtv 10:08 am »
Tingra 15
@ ChunjoKing « čtv 6:13 am »
@Revus,  mne tiež kamarát hovoril, že jeho známemu padla v ľadovej zemi. Alebo som počul aj to, že niekomu padla v 2. meste
@ Uncut69 « stř 11:33 pm »
mě padla wifi na ox je možný že dostanu amulet do IS skladu? děkují.
@ Revus « stř 10:42 pm »
Jsem dostal info že ta jedna co má padat v ohnivce dokonce padla i jinde
@ noxforko « stř 10:41 pm »
ahoj, nebyla by možnost udělat ještě poslední OX v sobotu? když probíhá event až do noci ze 6. 7. ?
@ Revus « stř 10:10 pm »
Nekdo treba dostane i za min slov. treba za 30 :D I kdyz to asi ne. ale u kazdyho to je prej jinak. Nahodně.
@ Revus « stř 10:08 pm »
Jeden je z ohnivky, druhy OX, treti forum, 4 bud dort ( už nejde péct) nebo stránky knih, nebo zničení 30 pinat, nebo poskladaní slov 45-60 ( každý to má jinak). a myslím že team přidal i nějaký další možnosti. kdo ví
@ Ezzo95 « stř 10:02 pm »
respektive vim ze jde jeste z ohnivky a jeden za stranky.. ale ten ctvrty?
@ Ezzo95 « stř 10:02 pm »
Ahoj. mam cast amuletu za ox .. daji se nejak ziskat jeste ty zbyle tri?
@ Relly « stř 9:53 pm »
@Azi123,   Na stránkách ekury...herní účet - support. Taky jdu toho Taymena nahlásit. Si dovolil moc.
@ diver « stř 9:46 pm »
@silouette,  Bylo pár dnů zpět řečeno, že hráč musí dojít k 20. otázce, aby dostal amulet
@ Cassper17 « stř 9:40 pm »
Tingra 15
@ silouette « stř 9:38 pm »
Dobrý den, byl jsem na OX - odpověděl jsem sice špatně ale amulet jsem nedostal. Říkali jste, že je potřeba se zúčastnit. Dostanu amulet? Díky za info
@ Azi123 « stř 9:36 pm »
Ahoj, prosím, kde se píše ticket? děkuju :)
@ beautyy « stř 8:49 pm »
Jinno
@ Uncut69 « stř 8:19 pm »
Ahoj chci se zeptat zda půjde udělat černá puma i po skončení eventu ?
@ Revus « stř 4:31 pm »
Dík
@ Tomori « stř 4:28 pm »
Revus píše: Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
Dobrý den, hráč musí mít minimálně lvl 50
@ Revus « stř 4:24 pm »
Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40

Who is chatting