Lagy vo Swampe

Diskuze o velkém bažinatém území, kam nedoporučujeme vstupovat bez opičí krve.
peremonik
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: úte 13. dub 2021 16:26:16
Dal poděkování: 2 poděkování

Lagy vo Swampe

Příspěvek od peremonik » úte 13. dub 2021 16:49:42

Zdravím drahý moji spolubojovníci. Chcem sa opýtať, že či je možné eliminovať lagy vo Swampe ... viem, že táto téma sa tu už rozoberala veľakrát ale mal som pocit, že práve môj pc by to mal zvládnuť.
Môj PC:
Grafika: RTX 2080 8GB
Procesor i7 8 jadier 9generácia - Coffe lake
32GB ram DDR4
Myslím ,že viac písať nemusím... samozrejme som schopný to premnožiť vo swampe bez akýchkoľvek problémov, chodím na orkov dávam im tak 13k (s warom) No sem tam keď to premnožím mi FPS skočia z 60 na 1 a nejde nič.
Chcel som sa Vás opýtať,že či sa mi oplatí možnosť renderu cez CPU nakoľko mám RTX a tá má real time tracing (lepšie na render 3Dčka, render rôznych animácií a pod.) zatiaľ čo GTX je lepšia na hry. No na druhú stranu(opravte ma ak sa mýlim) som niekde čítal ,že metin využíva iba jedno jadro, čo je podľa mňa kontraproduktívne.
Prvý krát som tam išiel s najlepšie nastavenou grafikou, no pomaly mi došlo, že ani môj vesmírny PC nemá šancu usekať 1000 orkov :D
Pomaly som znižoval detaily, vypínal napisy postáv a tak. Mám pocit ,že zmenšenie okna to len zhoršilo (môj pohľad na vec).
Uzavrel by som to teda asi otázkou ... že či swamp proste bude lagovať, keď sa to premnoží a treba viac kontrolovať množenie, alebo je možnosť to nejak fixnúť?
S pozdravom Peremonik :))

Uživatelský avatar
Soulicek
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 47
Registrován: pon 25. čer 2018 14:07:00
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od Soulicek » úte 13. dub 2021 17:06:23

peremonik píše: úte 13. dub 2021 16:49:42 Zdravím drahý moji spolubojovníci. Chcem sa opýtať, že či je možné eliminovať lagy vo Swampe ... viem, že táto téma sa tu už rozoberala veľakrát ale mal som pocit, že práve môj pc by to mal zvládnuť.
Môj PC:
Grafika: RTX 2080 8GB
Procesor i7 8 jadier 9generácia - Coffe lake
32GB ram DDR4
Myslím ,že viac písať nemusím... samozrejme som schopný to premnožiť vo swampe bez akýchkoľvek problémov, chodím na orkov dávam im tak 13k (s warom) No sem tam keď to premnožím mi FPS skočia z 60 na 1 a nejde nič.
Chcel som sa Vás opýtať,že či sa mi oplatí možnosť renderu cez CPU nakoľko mám RTX a tá má real time tracing (lepšie na render 3Dčka, render rôznych animácií a pod.) zatiaľ čo GTX je lepšia na hry. No na druhú stranu(opravte ma ak sa mýlim) som niekde čítal ,že metin využíva iba jedno jadro, čo je podľa mňa kontraproduktívne.
Prvý krát som tam išiel s najlepšie nastavenou grafikou, no pomaly mi došlo, že ani môj vesmírny PC nemá šancu usekať 1000 orkov :D
Pomaly som znižoval detaily, vypínal napisy postáv a tak. Mám pocit ,že zmenšenie okna to len zhoršilo (môj pohľad na vec).
Uzavrel by som to teda asi otázkou ... že či swamp proste bude lagovať, keď sa to premnoží a treba viac kontrolovať množenie, alebo je možnosť to nejak fixnúť?
S pozdravom Peremonik :))
No ono tu je ten problém že môžeš mať PC aký chceš ten swamp sa proste lagovať bude vždy s tým nič nespravíš... keďže metin ako hra taká je veľmi stará a pokial viem využíva iba 1 jadro z procesoru tak tie lagy budú proste furt bohužial
ObrázekLuckySoulObrázekObrázekObrázekObrázek
🔥 Archer :fire:Jinno1451523/60

peremonik
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: úte 13. dub 2021 16:26:16
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od peremonik » úte 13. dub 2021 17:06:34

update: asi sa mi to cez to CPU neoplatí :D
swamp cpu.png

Edit: Soulicek, ďakujem za odpoveď, presne niečo také som chcel(nechcel) počuť :))

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » úte 13. dub 2021 20:12:09

Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od SamJsiLama » úte 13. dub 2021 23:24:55

harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 10:56:59

SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55
harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od schvarz » stř 14. dub 2021 12:45:43

harba píše: stř 14. dub 2021 10:56:59
SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55
harba píše: úte 13. dub 2021 20:12:09 Dle mého záleží i na rychlosti připojení k internetu. Já když jsem ve swampu připojený přes wi-fi, tak dám vždycky o něco méně yang, než když jsem připojený přes kabel (vyšší rychlost) a to z důvodu, že se mi to o něco víc seká, tím pádem nemůžu tak často nahánět mobky a mám jich na sobě o něco méně.
Dost to poznám hlavně na tom, že když jsem na wi-fi, sekám mobky, mám zhruba 10-15 FPS a naženu pár skupinek okolo, tak najednou hra zamrzne a já můžu akorát tak natvrdo vypnout hru, odjet co nejdál postupně to vysekat. Když stejnou věc udělám když jsem připojený přes kabel, tak sice taky FPS dropnou, ale jenom na třeba 4-5 FPS a to se dá ještě ustát a za nějakou dobu to vysekám a FPS jdou zase nahoru.
FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.
Hele, to je jen tvoje spekulace. A chybná, abych tak dodal.
Vem si, když ti spadne net - hra běží ještě dalších 30 vteřin, můžeš tam běhat, jen ti nejdou otvírat stánky, sekat mobky, psát do chatu a podobně. A celou dobu máš stejně FPS, jako předtím. Takže tvoje tvrzení o souvislosti FPS a internetu na tomhle padá. Kdyby platilo, tak ti při spadnutí internetu hra okamžitě lagne, nepůjde hýbat kamerou a nahned by ti to spadlo.
Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu.
Chtěl bych vědět, proč tohle jako "logicky" má platit. Vypadáš, že programování alespoň částečně rozumíš, ale opravdu nevím, čím máš tohle tvrzení podložený (jestli třeba existuje nějaká online hra, kde jsou FPS přímo vázaná na rychlost internetu).

Nevíme, jak je hra napsaná, jestli tam je nějaký pattern nebo něco.
Ale podle mě tam něco na styl MVC patternu bude (model-view-controller). Rozhodně to nefunguje tak, že v hlavní smyčce je na tvrdku čekání na pakety od serveru a pokud nepřijdou, tak se hra nepřekreslí. Když to brutálně zjednoduším - bude tam nějaké vedlejší vlákno, které poslouchá, přijímá pakety od serveru a upravuje model (stav hry v okolí hráče). A potom tam bude hlavní vlákno, které vykresluje podle informací z modelu. Neříkám, že to je tahkle, třeba je to úplně jinak, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že rychlost internetu souvisí s vykreslováním obsahu okna.

A abych dodal k těm lagům ve swampu - ano, na vině je určitě implementace a silnější stroj/internet ti pomůže jen do určité míry, pak už to zlepšit prostě nejde. Ale to je kvůli tomu, že ta hra nebyla vyvíjená, aby to najednou renderovalo víc než 1000 mobek (proto tam nebude žádný object pool) a všechny s tím spojené efekty. K tomu v té hře někde bude memory leak, protože po čase ve swampu ti ta hra prostě spadne na critical error, takže to tam někde nejspíš teče.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
A tady to taky podle mě není úplně dobře.

Pakety neobsahujou CRC a další safety measures pro ověření celistvosti a neporušení paketů jen tak pro nic za nic. Při používání wifi chca nechca dochází k interferenci a zatoulání paketů a poměrně často je třeba je posílat znova, od toho tam ten protokol je. Byť ty novější wifi protokoly jako 802.11n jsou už opravdu chytrý, tak se to furt nemůže rovnat se starým dobrým ethernetem, který je rychlejší a spolehlivější. Některý pakety se přes wifi zkrátka zatoulají a nedorazí. A kvůli horší odezvě potom může trvat déle, než sesekáš hlouček mobek a tudíž horší výdělek.


Jo a abych dodal ještě úplně - ty lagy ve swampu jsou prakticky jediná věc, která pořádně limituje výdělky, co si lidi ze swampu odnáší. Kdyby se to nelagovalo vůbec, tak si myslím, že výdělky ze swampu by mohly být dost možná i vyšší, než ty z entu.

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 14:31:53

schvarz píše: stř 14. dub 2021 12:45:43
harba píše: stř 14. dub 2021 10:56:59
SamJsiLama píše: úte 13. dub 2021 23:24:55

FPS nejsou ale závislé na rychlosti tvého internetového připojení 🤷🤷 to si pleteš s pingem. To jsou celkem dvě odlišné věci.

Možná, když vyděláš vždy míň přes Wi-Fi, tak je možné, že tvoje Wi-Fi připojení má nějaké mikro výpadky, které zapříčiní pád hry na několik málo vteřin, takže přestaneš na chvíli sekat a tím ztrácíš výdělek. Jinak to nevidím, na druhou stranu ani nevím jak moc stabilní výsledek může mít vydělávání ve swampu. Je to podle mě jako všude ovlivněné dost dropem karem/prutů.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
Úplně nedává smysl, co si napsal. Nemyslím to špatně, ale jak se asi projeví nízký ping? Logicky tím, že ti spadnou FPS. Ping je jenom ukazatel, že je příčinou připojení k internetu a ne něco jiného.

Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu. Pokud hra nestíhá přenášet všechna data z klienta na server a obráceně, tak se logicky budou vynechávat některé updaty (myšleno snímky) a dojde k omezení počtu snímků za sekundu. Pokud se najednou enormně zvýší množství přenášení dat (hodně namnožených mobů) a internet nestíhá přenést všechna data, tak se to musí někde projevit.
Otázkou je do jaké míry pomůže vyšší rychlost internetu. Metin je stará hra a pravděpodobně nebude mít implementovaný žádný Object Pool či podobný pattern, takže určitě je hranice, kdy vyšší rychlost internetu nebo silnější stroj na straně klienta už nemají žádný smysl, protože to hra jaké taková nebo server na kterém hra běží nezvládá.
Hele, to je jen tvoje spekulace. A chybná, abych tak dodal.
Vem si, když ti spadne net - hra běží ještě dalších 30 vteřin, můžeš tam běhat, jen ti nejdou otvírat stánky, sekat mobky, psát do chatu a podobně. A celou dobu máš stejně FPS, jako předtím. Takže tvoje tvrzení o souvislosti FPS a internetu na tomhle padá. Kdyby platilo, tak ti při spadnutí internetu hra okamžitě lagne, nepůjde hýbat kamerou a nahned by ti to spadlo.
Ekura je hra přes internet, takže logicky rychlost internetu musí mít vliv na celkový počet snímků za sekundu.
Chtěl bych vědět, proč tohle jako "logicky" má platit. Vypadáš, že programování alespoň částečně rozumíš, ale opravdu nevím, čím máš tohle tvrzení podložený (jestli třeba existuje nějaká online hra, kde jsou FPS přímo vázaná na rychlost internetu).

Nevíme, jak je hra napsaná, jestli tam je nějaký pattern nebo něco.
Ale podle mě tam něco na styl MVC patternu bude (model-view-controller). Rozhodně to nefunguje tak, že v hlavní smyčce je na tvrdku čekání na pakety od serveru a pokud nepřijdou, tak se hra nepřekreslí. Když to brutálně zjednoduším - bude tam nějaké vedlejší vlákno, které poslouchá, přijímá pakety od serveru a upravuje model (stav hry v okolí hráče). A potom tam bude hlavní vlákno, které vykresluje podle informací z modelu. Neříkám, že to je tahkle, třeba je to úplně jinak, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že rychlost internetu souvisí s vykreslováním obsahu okna.

A abych dodal k těm lagům ve swampu - ano, na vině je určitě implementace a silnější stroj/internet ti pomůže jen do určité míry, pak už to zlepšit prostě nejde. Ale to je kvůli tomu, že ta hra nebyla vyvíjená, aby to najednou renderovalo víc než 1000 mobek (proto tam nebude žádný object pool) a všechny s tím spojené efekty. K tomu v té hře někde bude memory leak, protože po čase ve swampu ti ta hra prostě spadne na critical error, takže to tam někde nejspíš teče.
Nic si nepletu, Wi-Fi žádné mikro výpadky nemá.
A tady to taky podle mě není úplně dobře.

Pakety neobsahujou CRC a další safety measures pro ověření celistvosti a neporušení paketů jen tak pro nic za nic. Při používání wifi chca nechca dochází k interferenci a zatoulání paketů a poměrně často je třeba je posílat znova, od toho tam ten protokol je. Byť ty novější wifi protokoly jako 802.11n jsou už opravdu chytrý, tak se to furt nemůže rovnat se starým dobrým ethernetem, který je rychlejší a spolehlivější. Některý pakety se přes wifi zkrátka zatoulají a nedorazí. A kvůli horší odezvě potom může trvat déle, než sesekáš hlouček mobek a tudíž horší výdělek.
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od schvarz » stř 14. dub 2021 17:15:26

harba píše: stř 14. dub 2021 14:31:53
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)
Hele, povím ti to takhle - protokol říká, že by vše mělo fungovat. Ale z mojí zkušenosti to tak není, když jsem hrál na wifi, tak se ta hra dost zpožďovala a ke hromadě věcí ve finále vůbec nedošlo. Měl jsem víc ghost mobek a podobně.

harba
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: sob 03. kvě 2014 12:16:24
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Lagy vo Swampe

Příspěvek od harba » stř 14. dub 2021 21:35:38

schvarz píše: stř 14. dub 2021 17:15:26
harba píše: stř 14. dub 2021 14:31:53
V tom s tebou souhlasím, Wi-Fi určitě ztrácí pakety častěji než ethernet. Ke ztracení paketů ale může dojít kdekoliv na trase klient-server a pokud k němu dojde při použití TCP (což předpokládám že používá Metin), daný paket bude odeslán znova.
To, že moje Wi-Fi nemá žádné mikro výpadky bylo ale myšleno tak, že připojení je stabilní, kvalitní, stejně tak jako signál. Pakety se sice při použití Wi-Fi ztrácí, ale to i v Ethernetu, jen ne tak často. K těm packet loss přes Wi-Fi ale určitě nedochází tak často, aby to bylo značně poznat. V případě, který jsem popisoval, je jasné, že Wi-Fi má prostě menší kapacitu přenosu dat a pokud dojde k jejímu překročení, tak si s tím Ekura neumí poradit a kousne se.
Hlavním rozdílem mezi Wi-Fi a Ethernetem není to, že vzduchem se prostě ztrácí víc paketů, ale to, že vzduchem to nedorazí k routeru tak rychle, jako tím kabelem. Takže já si zase stojím za tou svojí původní myšlenkou. :)
Hele, povím ti to takhle - protokol říká, že by vše mělo fungovat. Ale z mojí zkušenosti to tak není, když jsem hrál na wifi, tak se ta hra dost zpožďovala a ke hromadě věcí ve finále vůbec nedošlo. Měl jsem víc ghost mobek a podobně.
Tak já zase hraju na Wi-Fi na noťasu pořád a nemám s tím problém. Pouze když jdu swamp tak natáhnu kabel, protože ten se přes Wi-Fi fakt jet nedá :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.
@ ChunjoKing « pon 9:59 am »
@inddi,  netreba si z toho robiť hlavu. Samotná strakatá a aj čierna puma sa dajú zložiť kedykoľvek. Určite dôjde k náprave zo strany tímu a vy svoju časť amuletu dostanete.
@ inddi « pon 5:52 am »
Ano koukala jsem i do IS skladu není nikde.
@ ChunjoKing « pon 12:42 am »
Pozerali ste v IS sklade?
@ inddi « ned 11:55 pm »
ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
@ Tomori « ned 9:00 pm »
breberak1234 píše: jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
Dobrý den, je možné, že se Vám dotazník neukázal. U některých tento problém nastal. Pokud nám budete chtít poskytnout zpětnou vazbu napište mi sz, nebo zašlete ticket. Mockrát děkuji a omlouvám se za komplikace.
@ breberak1234 « ned 8:53 pm »
jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
@ asdis « ned 3:39 pm »
opacne.Levy horní-drop
@ Marph « ned 2:30 pm »
Děkuji
@ Tomori « ned 2:06 pm »
Dobrý den, levý horní = drop, pravý horní= OX, levý dolní= fórum a pravý dolní= pečení dortu.
@ asdis « ned 2:00 pm »
lavy dolny je za Pečení dortu
@ diver « ned 1:53 pm »
@Marph,  z fóra by měl být levý dolní tuším
@ Marph « ned 1:43 pm »
Mám 2 horní, s tím, že levý je z ohnivé a pravý by měl být z OX, které jsem dokončil, ale někdo mi psal, že ten je z fóra
@ Marph « ned 1:41 pm »
Jaký dílek je z fóra?
@ Revus « ned 9:54 am »
Jourdonais nebo tak nějak,dobrej ubožák. Ze žluté, 130 lvl. Přijde zničehonic a nonstop zabijí 20 min v kuse, krade drop.
@ Mionix « sob 6:45 pm »
@Uncut69,  všechny části se dají, daly získat ze hry.
@ Uncut69 « sob 5:44 pm »
děkují, a dá se ten amulet co se dostává z OX získat i jinak neví někdo?, popřípadě poslední OX asi nebude že? :D
@ Tomori « sob 5:29 pm »
Uncut69 píše: dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
Do 6. 7. 2025 do 20:00 se může přáníčko posílat.

Who is chatting