Úprava nových spellů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 481
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 648 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » ned 17. pro 2023 16:01:30

suja97 píše: ned 17. pro 2023 11:26:00
TomasFoxx píše: stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Tak myslím, že teď už si s klidným svědomím můžeme říct že ty spelly naprosto rozes*aly úplně všechny války a o nějakým vybalancování nemůže být vůbec řeč.

Podloženo daty: umístění charů v TOP10 válek v náhodně vybraném týdnu 31.10.-5.11. X 10.12.-16.12. (poslední týden).

Velká:
Mental: 7 x 4
Aura: 0 x 1
BM: 7 x 14
Arch: 9 x 1
Heal: 7 x 6
Dagg 0 x 4

Střední:
Dagg: 6 x 4
Mental: 2 x 8
Heal: 6 x 1
Arch: 2 x 6
BM: 4 x 1

Shrnutí: ve střední jste úplně zabili magický postavy, a ve velké udělali z BMka nejsilnější postavu a zabili archa... 😅
já nevim, chápu ty střední, ale chodíš ty vubec do velkých válek? Nebo jen vytáhneš statistiky a z toho usoudíš tohle? :D
Obrázek

Medvidek
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Medvidek » stř 20. pro 2023 16:18:51

Ahoj,

chápu že se hovoří zde o nových spellech, já osobně bych přivítal pasivní dovednosti u všech postav .... namátkou nastíním jak bych to viděl, a zároven také píši, že to asi bude neproveditelné ... :-)

Nejprve koník a mounthy. Víme, že někteří Bossové ve hře, mohou z koníka apod. hráče srazit na zem. (Zde mi chybí odběhnutí koníka, a tím nutnost hráče si koníka opět přivolat, tedy pokud bude chtít z něj opět bojovat) - o brnění na koníky jsem se již vyjadřoval, podle mě by to bylo jen + A proto je škoda, že toto sražení z koně my hráči nemáme, nemúžeme se mu naučit. Takže sražení z koníka by také mohl být nový spell :-)

Pasivky které my chybí jsou úhyby + rádoby úkroky stranou zpět apod. I obrana štíty či meči apod chybí. Takže zde jednak podle úrovně postavy + výbavy apod. by hráč mohl inevstovat body do této pasivky. A co by to dělalo? Nic jiného, než to, že se soupeř prostě netrefím nedá kritiky, průrazy, před magií postava bránícího se hráče prostě uhne. Otázkou pak zůůstává jak to vyvážit aby z hráčů se nestali nesmrtelní ... :-)

Dále bych přivítal jakýsi pasiv u všech charů kde bude možné využít onen kritik ještě lépe ... prostě - tím jak hráč zaklikne soupeře, pak bude záležet, jak se tou šipečkou trefí - prostě ukáže kam na kterou část těla soupeře či moba ukáže. Takže ony boost kritiky by byly - hlava - tělo - nohy. Kde pokud se povede kritik na hlavu - určí samozřejmě jak jsem psal jak hráč zaklikne a pak je to o systému a náhodě, onen protivník obdrží bezvědoní - tudíž částečně i bez bonusu na bezvedomí bude možnost toto použít - jistě pokud je tam i bonus šance na bezvědomí se o to zvýší. U kritiku na nohy je to také jasné - pokud se povede, soupeř okamžitě ztratí veškerou staminu, a tak bude chodit ještě pomaleji než při "zpomalení" a bude také na x vteřin mít handicap pro obnovení staminy. Opět - s bonusy se tato šance zvýší. Kritiky na tělo by mohly mít novou vlastnost - krvácení. Tzn. hráč bude pak mít zpomalené dobíjení schopek.

A dalším spellem co by se mi líbil by mohl být něco jako výpad. PRostě pokud se podaří pasivka - úkrok, uhnutí apod. potom by mohla příbýt malá šance na okamžitý protiútok, který by snad mohl končit bud nejakým kombem, či kritikem podpořeným výbavou. Tzn. tato akce by mohla být automatická bez hráčovi aktivity. A nebo nemusela ... :-)

Osobně toto vidím jako skutečné zpestření PVP zábavy. Kde i hráč se "špatnou výbavou" či malým lvl může být hrdinou či silákem - ale to je jen fantazie :-)

-Méda-
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 105
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Achras » stř 20. pro 2023 16:49:58

Medvidek píše: stř 20. pro 2023 16:18:51 Ahoj,

chápu že se hovoří zde o nových spellech, já osobně bych přivítal pasivní dovednosti u všech postav .... namátkou nastíním jak bych to viděl, a zároven také píši, že to asi bude neproveditelné ... :-)

Nejprve koník a mounthy. Víme, že někteří Bossové ve hře, mohou z koníka apod. hráče srazit na zem. (Zde mi chybí odběhnutí koníka, a tím nutnost hráče si koníka opět přivolat, tedy pokud bude chtít z něj opět bojovat) - o brnění na koníky jsem se již vyjadřoval, podle mě by to bylo jen + A proto je škoda, že toto sražení z koně my hráči nemáme, nemúžeme se mu naučit. Takže sražení z koníka by také mohl být nový spell :-)

Pasivky které my chybí jsou úhyby + rádoby úkroky stranou zpět apod. I obrana štíty či meči apod chybí. Takže zde jednak podle úrovně postavy + výbavy apod. by hráč mohl inevstovat body do této pasivky. A co by to dělalo? Nic jiného, než to, že se soupeř prostě netrefím nedá kritiky, průrazy, před magií postava bránícího se hráče prostě uhne. Otázkou pak zůůstává jak to vyvážit aby z hráčů se nestali nesmrtelní ... :-)

Dále bych přivítal jakýsi pasiv u všech charů kde bude možné využít onen kritik ještě lépe ... prostě - tím jak hráč zaklikne soupeře, pak bude záležet, jak se tou šipečkou trefí - prostě ukáže kam na kterou část těla soupeře či moba ukáže. Takže ony boost kritiky by byly - hlava - tělo - nohy. Kde pokud se povede kritik na hlavu - určí samozřejmě jak jsem psal jak hráč zaklikne a pak je to o systému a náhodě, onen protivník obdrží bezvědoní - tudíž částečně i bez bonusu na bezvedomí bude možnost toto použít - jistě pokud je tam i bonus šance na bezvědomí se o to zvýší. U kritiku na nohy je to také jasné - pokud se povede, soupeř okamžitě ztratí veškerou staminu, a tak bude chodit ještě pomaleji než při "zpomalení" a bude také na x vteřin mít handicap pro obnovení staminy. Opět - s bonusy se tato šance zvýší. Kritiky na tělo by mohly mít novou vlastnost - krvácení. Tzn. hráč bude pak mít zpomalené dobíjení schopek.

A dalším spellem co by se mi líbil by mohl být něco jako výpad. PRostě pokud se podaří pasivka - úkrok, uhnutí apod. potom by mohla příbýt malá šance na okamžitý protiútok, který by snad mohl končit bud nejakým kombem, či kritikem podpořeným výbavou. Tzn. tato akce by mohla být automatická bez hráčovi aktivity. A nebo nemusela ... :-)

Osobně toto vidím jako skutečné zpestření PVP zábavy. Kde i hráč se "špatnou výbavou" či malým lvl může být hrdinou či silákem - ale to je jen fantazie :-)

-Méda-
Promiň ale to co píšeš je prostě mimo (a není to poprvé jak víme ;) ), to co navrhuješ by kompletně předělalo Metin jak ho známe a stalo by se z toho kdo ví co...

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od RAMHH » pon 01. led 2024 13:35:04

Ja jsem si ted zasel par valek a myslim si, ze nove spelly na mentala a daggera se hrube nepovedly. Oba dva maji realne tlacitko na nesmrtelnost, coz si nemyslim, ze patri do hry.

Co se daggera tyce, tak myslim ze idea je dobra - dagger potrebuje prostor si nekoho vysolovat, ale omezil bych ten pocet HP na +50% max ZB. Ve velke valce to pak vychazi okolo 60-70k ZB, coz bude porad dost tezke zabit, ale nebude nesmrtelny. Zaroven bych zvazil to omezit jeste trochu, dejme tomu na +30-35% max ZB, a dat tento spell jako nezrusitelny od WP, podobne jako duch plamene.

Mental je uplne mimo, nesmrtelnost povazuji inherentne za nesmysl, kor na takove postave. Zaroven i pred upravou byl mental dost silny, takze jakkoliv nekteri muzou ten podobny spell na daggerovi schvalovat, tady je uplme mimo. Ja bych navrhoval treba uz zmineny 100% antistun, nebo spell, ktery znemozni ostatnim ho zaseknout na miste (samozrejme, pokud je takova vec technicky proveditelna.

Spelly u auraka a archera jsou OK, nemyslim si ze je potreba neco menit. U archera by mozna bylo zajimave mu na ten 1 spell nezvysit sanci na kritik kouzlem, ale zrusit nebo omezit damage dropoff na vzdalenost. Dalkove postavy ted skoro vubec nepotrebuji sipy, mohlo by byt zajimave dat archerovi moznost je jednou trefit za maximalni dmg i na vzdalenost. Ale jak rikam, v soucasnosti to je OK a nevidim to jako problem.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od schvarz » stř 10. dub 2024 13:55:41

Problém stále aktuální a akorát to zhoršuje situaci v pvp, protože to zase motivuje lidi tahat víc WPček na rušení.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 481
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 648 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » ned 21. dub 2024 10:19:22

Asi můžete uzavřít, za mě aspoň nový spelly krásně vyřešený, konečně to funguje tak jak by mělo. Používat to na přežití, ne na tankování celý říše :heart:
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting

offline Mionix