Prajem všetkým pekný deň, hráčom ako aj teamu.
Mal by som návrh na úpravu královského systému nakoľko sa ľudia v hre týždeň čo týždeň sťažujú na púšťanie bonusov a v momentálnej podobe si krála ríše strieda pár ľudí dookola na viacerých postavách. Pekným príkladom sú královia v modrej ríši v roku 2024. Momentálne nám beží 29. týždeň a z toho 22x mali krála traja ľudia na rôznych postavách. (Každý kto vojny chodí, vie o koho ide).
Myslím že je to nefér voči tým ďalším hráčom ktorí chodia pravidelne vojny. V nejednom prípade ich chodia pravidelne roky a nemali nikdy krála lebo sú tu traja ľudia ktorí za týždeň dajú o 400 až 600cb viac ako väčšina ľudí a teda môžu o královi len snívať (nieje to tak len v modrej ríši).
Prečo si myslím že je na mieste úprava:
- ak by mali chodiť vojny len tí ľudia ktorí majú na to aby urobili krála v momentálnej podobe, hralo by sa 3v3v3.
- Púšťanie bonusov závisí na jedinom človekovi a ako vieme púšťa si bonusy v čase kedy to vyhovuje len jemu a jeho kamarátom (neraz uprostred noci) aj keď na yangy v pokladni sa skladá celá ríša.
- Myslím že ak by púšťanie bonusov záviselo na viacerých ľuďoch alebo by možnosť urobiť krála bola dostupnejšia pre viac ľudí, prilákalo by to aj viac ľudí do vojny.
Samotné nápady na úpravu královského systému:
- 1. možnosť: Počet získaných CB v týždni by nebol tak prioritným kritériom že krála by kludne mohol získať človek s 800 CB aj keď pred ním sú ľudia s 1400-1500 CB. Táto možnosť by zaistila, že krála ríše nebude mávať pár ľudí dookola, ale pravidelne sa to bude striedať. Možno by to prilákalo do vojny aj viac ľudí keď zistia že človek nemusí byť pvp master a mať výbavu za bilióny na to aby si občas pustili bonusy.
- 2. možnosť: Púšťanie bonusov a míňanie yangov z pokladnice by nezáviselo len na královi, ale aj na ostatných hodnostiach. Napr. král by mohol minúť z pokladne 35% yangov, vojevudce 20% a generál 15%. (Uvedené čísla sú len príklad) Pri tejto možnosti by znovu z vojen nemali výhodu dookola len rovnaký ľudia aj keď tí najlepší budú týždeň čo týždeň na čele tabulky, aspoň generáli by sa mohli obmieňať. Ďalej pri tejto možnosti by som navrhoval pridať možnosť doplniť pokladnicu uvedeným hodnostiam aby si taký generál mohol pustiť aspoň 2x za týždeň bonus na 3hod. nakoľko v slabších mesiacoch v pokladnici býva +- 5-6kkk a 15% z toho by nestačilo ani na zaplatenie jedného bonusu na tri hodiny. Doplnenie by som si vedel predstaviť že by bolo limitované na určitú hodnotu a v pomere napr. 2:1 (zaplatím 2kkk, ale do pokladne sa mi pripočíta 1kkk) aby to ľudia nezneužívali na yang bonus a entenie XY hodín týždenne.
Úprava královského systému - od nejmenovaného hráče
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 645
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 613 poděkování
- Dostal poděkování: 674 poděkování
-
- Lv.1
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob 29. čer 2024 14:52:41
- Dal poděkování: 1 poděkování
Re: Úprava královského systému - od nejmenovaného hráče
Mionix píše: ↑pon 22. črc 2024 18:11:50 Prajem všetkým pekný deň, hráčom ako aj teamu.
Mal by som návrh na úpravu královského systému nakoľko sa ľudia v hre týždeň čo týždeň sťažujú na púšťanie bonusov a v momentálnej podobe si krála ríše strieda pár ľudí dookola na viacerých postavách. Pekným príkladom sú královia v modrej ríši v roku 2024. Momentálne nám beží 29. týždeň a z toho 22x mali krála traja ľudia na rôznych postavách. (Každý kto vojny chodí, vie o koho ide).
Myslím že je to nefér voči tým ďalším hráčom ktorí chodia pravidelne vojny. V nejednom prípade ich chodia pravidelne roky a nemali nikdy krála lebo sú tu traja ľudia ktorí za týždeň dajú o 400 až 600cb viac ako väčšina ľudí a teda môžu o královi len snívať (nieje to tak len v modrej ríši).
Prečo si myslím že je na mieste úprava:
- ak by mali chodiť vojny len tí ľudia ktorí majú na to aby urobili krála v momentálnej podobe, hralo by sa 3v3v3.
- Púšťanie bonusov závisí na jedinom človekovi a ako vieme púšťa si bonusy v čase kedy to vyhovuje len jemu a jeho kamarátom (neraz uprostred noci) aj keď na yangy v pokladni sa skladá celá ríša.
- Myslím že ak by púšťanie bonusov záviselo na viacerých ľuďoch alebo by možnosť urobiť krála bola dostupnejšia pre viac ľudí, prilákalo by to aj viac ľudí do vojny.
Samotné nápady na úpravu královského systému:
- 1. možnosť: Počet získaných CB v týždni by nebol tak prioritným kritériom že krála by kludne mohol získať človek s 800 CB aj keď pred ním sú ľudia s 1400-1500 CB. Táto možnosť by zaistila, že krála ríše nebude mávať pár ľudí dookola, ale pravidelne sa to bude striedať. Možno by to prilákalo do vojny aj viac ľudí keď zistia že človek nemusí byť pvp master a mať výbavu za bilióny na to aby si občas pustili bonusy.
- 2. možnosť: Púšťanie bonusov a míňanie yangov z pokladnice by nezáviselo len na královi, ale aj na ostatných hodnostiach. Napr. král by mohol minúť z pokladne 35% yangov, vojevudce 20% a generál 15%. (Uvedené čísla sú len príklad) Pri tejto možnosti by znovu z vojen nemali výhodu dookola len rovnaký ľudia aj keď tí najlepší budú týždeň čo týždeň na čele tabulky, aspoň generáli by sa mohli obmieňať. Ďalej pri tejto možnosti by som navrhoval pridať možnosť doplniť pokladnicu uvedeným hodnostiam aby si taký generál mohol pustiť aspoň 2x za týždeň bonus na 3hod. nakoľko v slabších mesiacoch v pokladnici býva +- 5-6kkk a 15% z toho by nestačilo ani na zaplatenie jedného bonusu na tri hodiny. Doplnenie by som si vedel predstaviť že by bolo limitované na určitú hodnotu a v pomere napr. 2:1 (zaplatím 2kkk, ale do pokladne sa mi pripočíta 1kkk) aby to ľudia nezneužívali na yang bonus a entenie XY hodín týždenne.
Já bych vůbec , tohle neupravoval a nechal bych války tak jak jsou

-
- Lv.1
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob 22. dub 2023 20:59:06
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Úprava královského systému - od nejmenovaného hráče
Ja asi kašlem na ekuru a začnem hladať hru kde sú ľudia ktorí dokážu čítať s porozumením.Tremzy píše: ↑pon 22. črc 2024 20:31:10Mionix píše: ↑pon 22. črc 2024 18:11:50 Prajem všetkým pekný deň, hráčom ako aj teamu.
Mal by som návrh na úpravu královského systému nakoľko sa ľudia v hre týždeň čo týždeň sťažujú na púšťanie bonusov a v momentálnej podobe si krála ríše strieda pár ľudí dookola na viacerých postavách. Pekným príkladom sú královia v modrej ríši v roku 2024. Momentálne nám beží 29. týždeň a z toho 22x mali krála traja ľudia na rôznych postavách. (Každý kto vojny chodí, vie o koho ide).
Myslím že je to nefér voči tým ďalším hráčom ktorí chodia pravidelne vojny. V nejednom prípade ich chodia pravidelne roky a nemali nikdy krála lebo sú tu traja ľudia ktorí za týždeň dajú o 400 až 600cb viac ako väčšina ľudí a teda môžu o královi len snívať (nieje to tak len v modrej ríši).
Prečo si myslím že je na mieste úprava:
- ak by mali chodiť vojny len tí ľudia ktorí majú na to aby urobili krála v momentálnej podobe, hralo by sa 3v3v3.
- Púšťanie bonusov závisí na jedinom človekovi a ako vieme púšťa si bonusy v čase kedy to vyhovuje len jemu a jeho kamarátom (neraz uprostred noci) aj keď na yangy v pokladni sa skladá celá ríša.
- Myslím že ak by púšťanie bonusov záviselo na viacerých ľuďoch alebo by možnosť urobiť krála bola dostupnejšia pre viac ľudí, prilákalo by to aj viac ľudí do vojny.
Samotné nápady na úpravu královského systému:
- 1. možnosť: Počet získaných CB v týždni by nebol tak prioritným kritériom že krála by kludne mohol získať človek s 800 CB aj keď pred ním sú ľudia s 1400-1500 CB. Táto možnosť by zaistila, že krála ríše nebude mávať pár ľudí dookola, ale pravidelne sa to bude striedať. Možno by to prilákalo do vojny aj viac ľudí keď zistia že človek nemusí byť pvp master a mať výbavu za bilióny na to aby si občas pustili bonusy.
- 2. možnosť: Púšťanie bonusov a míňanie yangov z pokladnice by nezáviselo len na královi, ale aj na ostatných hodnostiach. Napr. král by mohol minúť z pokladne 35% yangov, vojevudce 20% a generál 15%. (Uvedené čísla sú len príklad) Pri tejto možnosti by znovu z vojen nemali výhodu dookola len rovnaký ľudia aj keď tí najlepší budú týždeň čo týždeň na čele tabulky, aspoň generáli by sa mohli obmieňať. Ďalej pri tejto možnosti by som navrhoval pridať možnosť doplniť pokladnicu uvedeným hodnostiam aby si taký generál mohol pustiť aspoň 2x za týždeň bonus na 3hod. nakoľko v slabších mesiacoch v pokladnici býva +- 5-6kkk a 15% z toho by nestačilo ani na zaplatenie jedného bonusu na tri hodiny. Doplnenie by som si vedel predstaviť že by bolo limitované na určitú hodnotu a v pomere napr. 2:1 (zaplatím 2kkk, ale do pokladne sa mi pripočíta 1kkk) aby to ľudia nezneužívali na yang bonus a entenie XY hodín týždenne.
Já bych vůbec , tohle neupravoval a nechal bych války tak jak jsou![]()
Len pre zaujímavosť, čo myslíš, čo by sa malo zmeniť vo vojnách podľa tohto návrhu? Jedine je možné že by tam chodilo viac ľudí

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »