Na komunitnom dc ekury sú neustále konverzacie ohľadom updatov, kde sa zapojil aj bývalý člen týmu a povedal mi nech spíšem návrh na support/forum. Ekuru mam veľmi rád síce som tu nový ale rýchlo som sa udomacnil. Poznam obrovské množstvo hráčov a viem že momentálna komunita tejto hry ma strašne rado jazdenie rôznych zaujímavých dungeonov a zložité kovanie veci, ktoré ich neustále poháňa vpred.
Môj nápad znie:
- Dung pre nižšie lvly kde by sa dali dropovať rôzne veci čo pomôže hráčom na začiatku, či už sú to začarka pozehnané veci konske ale aj nejake pruty aby bol finálny zarobok na urovni 600kk+-/hod. Samozrejme to fixnút ako arénu na jeden učet na jednom pc slebo pripojení aby sa vyhlo nejakemu multiacc farmingu.
- Dung pre stredne rovne približne podobný dungeonu pre nižšie urovne ale s vyšším zarobkom (1,5kkk/hod) taktiež fixnút multi acc farming aby si a nastaviť ten dung jednoducho na rôzne veci čo v nom treba splniť s zakončiť to bossom z ktorého padne drop/pruty a aj nejaka truhla
- Dostavame sa k finalnému dungeonu a to dungeon pre lvl 160. Ľudia sa sťažujú že neni žiadny pvm update už dlhšiu dobu a tak ma napadlo ako by to mohlo fungovať. Dungeon by bol veľmi ťažký ale zas nie na 6 hodín, myslím že hodina na dungeon je akurát a vedia si tak hru užiť aj ľudia čo majú život a nesedia pri pc 24/7. Na to aby sa človek dostal do dungeonu musí získať určitý počet kľúčov ktore by sa dali získavať v novej mape z bossov popripade z metinov ktore by sa spawnovali nahodne po mape ( viedlo by to určite k rivalite a pvp konfliktom čo ale k hre patrí). V novom dungeone by sa z finálneho bosa dropovali truhly z ktorých by padal material na výrobu nových pvm veci a rôznych iné veci, material potrebný na vylepšenie nových vecí. Nové pvm veci rozumej zbrane a brnenia. Jednalo by sa o veci kde by boli 1 až 3 nahodné základné bonusy ktoré by boli nemenné a dali by sa kovať až na +15 kvôli adrenalínu z kovania(zvyšné bonusy by sa dali klasicky pridať a meniť cez začarovsť predmet).Tieto bonusy by sa náhodne vybrali z rôznych bonusov a k tomu v určitom rozmedzí pri vyrobe. Nasledne by počas kovania predmetu tieto bonusy rástli spolu s úrovňou predmetu. Skúsim uviesť príklad:
Pre 1. poziciu bonusu by bolo možné vybrať z nasledovných bonusov: Priemerná skoda, silny proti rase ork dabel ezo zviera nemrtvy pololidi.
2. pozicia bonusu: silny proti priseram, sanca na omraceni, sanca na otraveni, sila, vitalita, inteligencia, pohyblivost.
3. Pozicia bonusu: silny proti metinom, poskodenie schopnosti, rychlost kuzla… Tieto bonusy by padali ešte v určitom rozmedzí ako som spomínal vyššie, uvediem ďalší príklad: Priemerná škoda 1-4% pri vytvorení predmetu +0, nasledovne by na +15 bola finálna priemerná škoda 25-40. Z tohto koceptu vyplýva že najideálnejšie by bolo vytvoriť predmet s dobrou kombináciou bonusov a tie mat ešte aj na max. To isté by platilo aj pre brnenia. Z tohto systému vychádza že by bolo treba neskutočne veľa materiálu na vytváranie zbraní a nasledovné kovanie. Okrem chitinových veci neni zaujimavé náročné kovanie na hre. Napadlo ma aj či by nebolo možné vytvoriť k postavám niečo podobné ako karma/ zasvecenie kde by sa dalo trénovať alebo vylepšovať obrany/sílu proti elementom a nové mapy/dungeony vytvarať s určitým elementom(ľad, oheň, blesk, vietor). Poprípade nejaký talizman/orb ktorý by sa dal nosiť a kovať rovnako cez magiče na vysoké + . To by znamenalo veľký grind, kovanie a neskutočné dropovanie materialu. Myslím, že pri určitej optimalizácii zbraní by bolo možné do nového kontentu zapojiť aj iné postavy ako BM/ninju v ,promene. Bolo by úžasné sekať s ninjom bez promeny, hrať za šamana na kúzla… takýto kontent by nakopol obrovské dropovanie, spoluprácu pri prechádzaní dungeonov, ktorá na hre chýba. Kde by si mohli hráči spolu zavolať a spolu si zájsť dungeon. Bolo by plno materialov, ktoré by všetci chceli a potrebovali, priepustky/klúče potrebné na vstup. Prilákalo by to určite aj obrovské množstvo nových hráčov. Snáď sa vám nápad bude páčiť a môžte ho aj zverejniť čo si o tom myslia ostatní. Prajem pekný deň
