 
 Doufám že si ve vlákně nebudu psát sám, díky za sdílení svých názorů


 
 


 Takže tam je třeba hledat řešení go go snížit cbčka na středních na 1cb za kill.
 Takže tam je třeba hledat řešení go go snížit cbčka na středních na 1cb za kill.
netřeba snižovat cb za kill, stačí, když se s generací nebude smět do malých a středních


To by byl dobrej masakr
 určitě jedna z varian. Ale stejně bych první zkusil sundat ty cbčka to už víme že funguje a je to to nejjednodušší a pak by šlo přistoupit k opatřením na generace kdyby se furt někdo vzpíral
 určitě jedna z varian. Ale stejně bych první zkusil sundat ty cbčka to už víme že funguje a je to to nejjednodušší a pak by šlo přistoupit k opatřením na generace kdyby se furt někdo vzpíral  
 

Počet CB za kill se už snižoval ve středních, zároveň s malýma xdVydesenej píše: ↑ned 06. dub 2025 17:43:07To by byl dobrej masakrurčitě jedna z varian. Ale stejně bych první zkusil sundat ty cbčka to už víme že funguje a je to to nejjednodušší a pak by šlo přistoupit k opatřením na generace kdyby se furt někdo vzpíral


|  | Flath |  |  |  |  |  |  |  | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|  | 160 | P | P | P | G1 | 5/5 | Hotovo | 

Asi je jich pořád moc za to jak easy se tam daj dostatRelly píše: ↑ned 06. dub 2025 17:47:31Počet CB za kill se už snižoval ve středních, zároveň s malýma xd



 Každopádně tu napíšu svůj pohled jak ty války vidím já a kde vidím já osobně problémy. 1. Problém jsou aktuální spawny. Umístění spawnu mi přijde špatné a možnost kouzlit přímo ze spawnu a schovávat se za buffky to je dost nefér vůči říším co bojují s říši která je na spawnu. Argumenty typu že na ten spawn nemáme lozit je celkem špatný páč lidi jsou stejně donuceni na ten spawn dojít protože nikoho nebaví čekat na to až daná říše vyleze po x min ze spawnu a hned poté co do ní ostatní říše jdou tak sledovat jak znovu zalezou na spawn. 2. Problém vidím v nových kouzlech co jsou přidaný. U archera a auráka jsou v pořádku ale u mentála a daggera je to vyloženě nesmysl. Dát postavě nesmrtelnost nebo zb tolik že je postava vyloženě nesmrtelná je opravdu kravina. Beru že ty kouzla jdou zrušit a jsou na krátkou dobu ale i tak to ty války kazí z mého pohledu a chtělo by to ty kouzla upravit. 3. Problém vidím v generacích. Generace jsou fajn ale vyloženě odepsat postavy na 1 rok tak že za ty postavy nejde dělat vůbec nic jak pvm/pvp je další nesmysl. Není možné za postavu kde se dělá generace chodit války a nebo hrát pvm jelikož než člověk vyexpí znovu 160 a obnoví karmu,bio,ent bio, a další věci to zabere x týdnů a sežere hromadu yangů a dělat toto každý měsíc pokud na tu hru nemáte tolik času je nereálné a hlavně nezábavné. Myslím si že kvůli generacím mezi hráči vznikla velká časová propast která se těžko dohání. Já osobně navrhuji upravit spawny. Dále upravit kouzlo u daggera a mentála. Dále zvážit zda neupravit čas kdy je možné udělat další generaci a zkrátit ho třeba na 14 dnů místo měsíce aby hráči co si třeba udělají na tu hru čas měli možnost tu časovou propast zkrátit co nejvíce za daný měsíc. Stejně co si budeme většina hráčů chodí do práce/školy takže na tu hru nemají tolik času aby mohli dělat generace každých 14 dní takže si myslím že tato úprava ničemu nijak neublíží maximálně může pomoct zkrátit časovou propast mezi hráči.
 Každopádně tu napíšu svůj pohled jak ty války vidím já a kde vidím já osobně problémy. 1. Problém jsou aktuální spawny. Umístění spawnu mi přijde špatné a možnost kouzlit přímo ze spawnu a schovávat se za buffky to je dost nefér vůči říším co bojují s říši která je na spawnu. Argumenty typu že na ten spawn nemáme lozit je celkem špatný páč lidi jsou stejně donuceni na ten spawn dojít protože nikoho nebaví čekat na to až daná říše vyleze po x min ze spawnu a hned poté co do ní ostatní říše jdou tak sledovat jak znovu zalezou na spawn. 2. Problém vidím v nových kouzlech co jsou přidaný. U archera a auráka jsou v pořádku ale u mentála a daggera je to vyloženě nesmysl. Dát postavě nesmrtelnost nebo zb tolik že je postava vyloženě nesmrtelná je opravdu kravina. Beru že ty kouzla jdou zrušit a jsou na krátkou dobu ale i tak to ty války kazí z mého pohledu a chtělo by to ty kouzla upravit. 3. Problém vidím v generacích. Generace jsou fajn ale vyloženě odepsat postavy na 1 rok tak že za ty postavy nejde dělat vůbec nic jak pvm/pvp je další nesmysl. Není možné za postavu kde se dělá generace chodit války a nebo hrát pvm jelikož než člověk vyexpí znovu 160 a obnoví karmu,bio,ent bio, a další věci to zabere x týdnů a sežere hromadu yangů a dělat toto každý měsíc pokud na tu hru nemáte tolik času je nereálné a hlavně nezábavné. Myslím si že kvůli generacím mezi hráči vznikla velká časová propast která se těžko dohání. Já osobně navrhuji upravit spawny. Dále upravit kouzlo u daggera a mentála. Dále zvážit zda neupravit čas kdy je možné udělat další generaci a zkrátit ho třeba na 14 dnů místo měsíce aby hráči co si třeba udělají na tu hru čas měli možnost tu časovou propast zkrátit co nejvíce za daný měsíc. Stejně co si budeme většina hráčů chodí do práce/školy takže na tu hru nemají tolik času aby mohli dělat generace každých 14 dní takže si myslím že tato úprava ničemu nijak neublíží maximálně může pomoct zkrátit časovou propast mezi hráči.
|  | Flath |  |  |  |  |  |  |  | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|  | 160 | P | P | P | G1 | 5/5 | Hotovo | 

 vlastne na čo chodiť veľké keď je tam 5 a pol človeka a v strednej je tak 2-3x viac hráčov.
 vlastne na čo chodiť veľké keď je tam 5 a pol človeka a v strednej je tak 2-3x viac hráčov.