Skillculator - Kalkulačka kouzel

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno
Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od schvarz » pon 13. úno 2012 19:33:10

Ahoj. ElectriXi, ty bys měl asi navštívit doktora, protože scripty jsou absolutně nepřehledné a ty jsi dokázal tohle. Tohle opravdu normální člověk nemůže vymyslet. Ty jsi prostě génius. Funguje ti to, vše do puntíku sedělo ;-)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » stř 15. úno 2012 14:25:47

Všem moc děkuji za pozitivní ohlasy. Co se týče léčky a bleskáče, mají každý zvlášť implementovaný jakýsi "bonus za zbraň", takže hodnoty seděly jenom s mečem. U léčky je tenhle faktor asi 1,5 za dýky, u bleskáče cca 1,35-1,4. Přesnou hodnotu bude bohužel hrozně těžké zjistit, protože obě kouzla mají určitý rozsah hodnot útoku. Prozatím jsem tam implementoval tenhle primitivní přepočet, tak se snad neozve žádný ninja s mečem, že mu to nesedí :D.

Na těch realistických číslech bude potřeba ještě hodně zapracovat, protože jsou tam drobné úpravy skoro u každého kouzla. Testování u fyzických kouzel navíc značně komplikuje obrana a hodnota vyhnutí, v PvM zase rozdílné faktory útoku u každé postavy (ne, opravdu to není jen přesnost). Postupně je budu procházet a uvidím, co se s tím dá dělat :).

schvarz: Tak teď nevím, jestli myslíš výpočty a skripty ve hře, nebo ten můj skript, sedělo by to na oba :D. Každopádně moc díky za pochvalu - i když to trošku přeháníš, vážím si toho ;-).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pon 19. bře 2012 11:16:43

Aktualizace
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl :oops:)
  • Vylepšení některých algoritmů v pravé "reálné" části výsledku. Levá část (zobrazovaná) už by měla být do puntíku správně.
  • Není potřeba zadávat hodnoty zbraně, stačí si příslušnou zbraň vybrat ze seznamu. V seznamu by měly být všechny zbraně dostupné ve hře v kvalitě +9. Možnost zadání vlastních hodnot ale zůstala zachována (hlavně kvůli testům).
  • Doplněna kompletní nápověda k políčkům (stačí kliknout na jednotlivé popisky políček)
  • Do políčka "Bonusová HÚ" je nyní možno zadávat i matematické výrazy. Pokud máte například 8x75 v PvP bonusech a +50 v brnění, nemusíte to již sčítat - stačí zadat "8x75+50" a program to udělá za vás.
  • Zvýraznění políček, která neodpovídají zadání (např. level postavy 50 a hotový biolog poznámky vůdců)
  • Přidáno zohlednění typu zbraně, například rozdíl meč/dýka u ninji a jeho vliv na celkovou hodnotu útoku kouzel (Beta verze).
  • Zlepšena podpora prohlížečů:
    • Uživatelé Chrome a Firefoxu nyní mohou k rychlému listování rozevíracími seznamy použít kurzorové šipky, aniž by museli volbu potvrdit klávesou Enter
    • (Snad) přidána podpora pro MSIE.
  • Opraveny některé texty a přidány vlastní poznatky.
Doufám, že tato úprava vyhoví všem vám, kteří jste si o ně psali do PM :). Chtěl bych moc poděkovat za došlé reakce a nápady a doufám, že do budoucna jich bude minimálně stejné množství ;-). Bez vás by to nešlo...

Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.

Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha :| ...
Naposledy upravil(a) Electrix dne pon 19. bře 2012 11:25:56, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
TrueStory
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02. bře 2012 0:11:48
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od TrueStory » pon 19. bře 2012 11:25:04

ElectriX píše:Aktualizace
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl :oops:)
  • Není potřeba zadávat hodnoty zbraně, stačí si příslušnou zbraň vybrat ze seznamu. V seznamu by měly být všechny zbraně dostupné ve hře v kvalitě +9. Možnost zadání vlastních hodnot ale zůstala zachována (hlavně kvůli testům).
  • Doplněna kompletní nápověda k políčkům (stačí kliknout na jednotlivé popisky políček)
  • Do políčka "Bonusová HÚ" je nyní možno zadávat i matematické výrazy. Pokud máte například 8x75 v PvP bonusech a +50 v brnění, nemusíte to již sčítat - stačí zadat "8x75+50" a program to udělá za vás.
  • Zvýraznění políček, která neodpovídají zadání (např. level postavy 50 a hotový biolog poznámky vůdců)
  • Přidáno zohlednění typu zbraně, například rozdíl meč/dýka u ninji a jeho vliv na celkovou hodnotu útoku kouzel (Beta verze).
  • Zlepšena podpora prohlížečů (uživatelé Chrome a Firefoxu nyní mohou k rychlému listování rozevíracími seznamy použít kurzorové šipky, aniž by museli volbu potvrdit klávesou Enter)
  • Opraveny některé texty a přidány vlastní poznatky.
Doufám, že tato úprava vyhoví všem vám, kteří jste si o ně psali do PM :). Chtěl bych moc poděkovat za došlé reakce a nápady a doufám, že do budoucna jich bude minimálně stejné množství ;-). Bez vás by to nešlo...

Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.

Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha :| ...
Opravdu obdivuju co pro tenhle server děláš :)
Obrázek
Miluju ten pocit, když vykouřim gram. A už balim další .

Uživatelský avatar
Donald
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 305
Registrován: pon 28. úno 2011 20:44:08
Bydliště: Jinno
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Donald » pon 19. bře 2012 15:37:28

Mozna toho delas az moc. Ja bych teda kvuli takovy s prominutim nedomysleny a odflaknuty hre "od tvurcu" asi nedelal nic tak hrozne moc slozityho ;) Jinak ale chvalim muselo to dat nesmirne moc prace hlavne stim testovanim a upravovanim vzorecku ;)
DonDonald - Ninja blizko(lv95) hl. postava
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)

"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » čtv 05. dub 2012 17:49:35

Aktualizace
Dneska jen taková měnší, přidal jsem dvě nové vstupní buňky - Bonusová magická hodnota útoku a Rychlost kouzla. První se týká onoho bonusu magická hodnota útoku, který se dá osadit do bot, přilby a zbraně - skillculator nyní ukáže, jak se projeví ve statusu a na magických kouzlech. Druhá úprava umožňuje zadat rychlost kouzla postavy a dokáže pak na základě toho přepočítat skutečné časy načítání kouzel (v pravé části výsledku).

Určitě užitečným ukazatelem je počítadlo průměrného poškození z rozsahu (pouze u pravé části výsledku), umožňuje lepší přehled napříč změnami v nastavení kalkulačky - např. 4022-4187 (~4105).

Další změnou je přidání funkce vygenerování permalinku - přímého odkazu na výsledek, který můžete použít kdekoli (třeba zde na fóru) a po kliknutí na něj se otevře skillculator s předvyplněnými hodnotami. Tlačítko s touto funkcí najdete v pravém dolním rohu aplikace.

Příklad: http://mt2x.xf.cz/skillculator/?lv=114& ... 185&pst=32

Další změny jsou už víceméně kosmetické, jako různé úpravy textu a designu stránky. Některé z nich jste již mohli vysledovat v průběhu týdne. Pevně doufám, že to uspokojí všechny, kteří mi o podobné úpravy psali do PM. No a samozřejmě netrpělivě očekávám i nové nápady :).

Skillculator se zatím nikam nestěhuje, takže ho najdete na obvyklém místě.

Ať slouží ;-) ...


EDIT: Kdykoli sem něco napíšu, zdvojnásobí se během 10ti minut počet návštěv :lol: ...
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

jirometr99
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pon 17. led 2011 18:18:00
Bydliště: doma
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od jirometr99 » čtv 05. dub 2012 20:12:19

panejo to je hodne luxusni !!! ;) vsechno sedi naprosto presne :) (mohuli se zeptat- kolik jsi za to testovani spotreboval yangu ? docela by mne to zajimalo :) )
Obrázek

KABALISTA
78lvl
full P
herbaření: 1
sem PvP ;)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » čtv 05. dub 2012 20:26:15

jirometr99 píše:panejo to je hodne luxusni !!! ;) vsechno sedi naprosto presne :) (mohuli se zeptat- kolik jsi za to testovani spotreboval yangu ? docela by mne to zajimalo :) )
Díky moc za pochvalu :). Yangů? No, to už popravdě ani nevím :D. Má to historii, že bych musel zapátrat hodně hluboko v paměti. První střípky jsem začal sbírat už před více než rokem a nějakou konkrétnější podobu to získalo až nedávno. Ale jestli to mám odhadnout, tak to byly řádově stovky kk až jednotky kkk. Spousta věcí totiž šla nějakým způsobem otestovat i na věcech co používám normálně ve hře :). Mnohem horší to ale bude se stráveným časem, tam si netroufám hádat kolik desítek tisíc minut to bylo :D... A nejen mých, moc mi pomohla taky Santera - bez ní bych byl dneska asi pořád na začátku :oops:.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Ezionix
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 203
Registrován: pát 05. srp 2011 10:54:16
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Ezionix » čtv 05. dub 2012 20:41:58

Moc povedená práce ;) ... teď jsem testoval. všechno sedí do puntíku. 8-)

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » čtv 05. dub 2012 20:59:05

Ty vostudo jedna, tys to ještě neopravil? :D
Koukej s tím něco dělat :D :D

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « sob 6:57 pm »
@ChunjoKing,  Ne. Pouze jedna postava. Za prvé jsou tam kontroly a za druhé, i kdyby to nějak prošlo a my se to dozvěděli, tak je to na TB.
@ ChunjoKing « sob 6:48 pm »
Neplačte toľko, veď na to máte celý mesiac. Mám otázku milý tím. Môžem ísť na OX s 2 postavami?
@ Suko201 « sob 10:37 am »
Tomino26 píše: Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
jako Real no, z 20ti ks jen zacarka, požehnané pergy a zbytečnosti na zrucku xD
@ Tomino26 « pát 8:55 pm »
Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
@ noxforko « pát 8:29 pm »
cleo píše: a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
Souhlas
@ cleo « čtv 8:30 pm »
a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
@ Suko201 « čtv 7:30 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Bude novinka.
oki
@ TOXIX « čtv 3:18 pm »
Novinka je, jak minuly rok ze kotel v osade chce 100ks uhli na podpal misto 10ks :)))
@ Mionix « čtv 2:28 pm »
@Suko201,  Bude novinka.
@ Suko201 « čtv 2:25 pm »
Zdravíčko, budou v patchlogu informace o dnešním updatu? :-))
@ Vydesenej « čtv 2:22 pm »
Bude možnost zakoupit ten klobouk s těmi sobími rohy za sd? :O
@ Mionix « čtv 1:53 pm »
@VOJTTANOOO,  Dobrý den, dle GA by to mohl být problém s grafikou. Zkuste vypnout okno hry a pak v launcheru přepnout na DX8 a znova pustit hru a zkusit mapu Donji. Dejte prosím vědět, zda jste uspěl.
@ VOJTTANOOO « čtv 1:25 pm »
ani pres prsten , mi to nefunguje :( kliknu ze se portnu, a naskocí to do cerne obrazovky :(
@ VOJTTANOOO « čtv 1:08 pm »
zdravím, nevím zdali je chyba v mem pocitaci, ale kdyz jsem se portnul pres Yonaha do Dongji, po loading obrazovce mi zčerná obrazovka a nic se neděje. někdo mi s tím poradit prosím ? )
@ NOACH « čtv 1:03 pm »
Zdravím, bude tento týždeň aj bonus na sd ?
@ Mionix « čtv 12:47 pm »
Už to frčí. :-)
@ Tomori « čtv 12:36 pm »
Čekání si můžete zkrátit tipováním nejlepších úlovků našeho Mionixe v Rybářské tipovačce. Třeba se vám to vyplatí a něco vyhrajete! :P :D
@ Vydesenej « čtv 12:33 pm »
Nonepovideeej píše: A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
To nedokážu slíbit :D
@ Marph « čtv 12:27 pm »
Jsem si chtěl aspoň odevzdat bio a zručku, než půjdu do práce :D
@ Nonepovideeej « čtv 12:26 pm »
A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
@ Vydesenej « čtv 12:10 pm »
To bude big update uvidíte
@ Nonepovideeej « čtv 11:58 am »
Možná už nám zapnou event, tak nechtějí, aby se hned muselo něco opravovat :)
@ YanLuo « čtv 11:02 am »
Údržba do odpoledne znovu ..gg :)
@ Symbio « úte 5:58 am »
Dokáže mi prosím někdo poradit s cenou vrány 43+10ork+3stun+8síla? Ať neprodám zbytečně pod cenou? Díky :D
@ angrylunaxx « sob 11:00 pm »
je to mrtvé nebo né... ?
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.

Who is chatting

offline Azaril 
offline Mionix 
offline RoxBorn 
offline neasy 
offline noxforko