Skillculator - Kalkulačka kouzel

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno
Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od schvarz » pon 13. úno 2012 19:33:10

Ahoj. ElectriXi, ty bys měl asi navštívit doktora, protože scripty jsou absolutně nepřehledné a ty jsi dokázal tohle. Tohle opravdu normální člověk nemůže vymyslet. Ty jsi prostě génius. Funguje ti to, vše do puntíku sedělo ;-)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » stř 15. úno 2012 14:25:47

Všem moc děkuji za pozitivní ohlasy. Co se týče léčky a bleskáče, mají každý zvlášť implementovaný jakýsi "bonus za zbraň", takže hodnoty seděly jenom s mečem. U léčky je tenhle faktor asi 1,5 za dýky, u bleskáče cca 1,35-1,4. Přesnou hodnotu bude bohužel hrozně těžké zjistit, protože obě kouzla mají určitý rozsah hodnot útoku. Prozatím jsem tam implementoval tenhle primitivní přepočet, tak se snad neozve žádný ninja s mečem, že mu to nesedí :D.

Na těch realistických číslech bude potřeba ještě hodně zapracovat, protože jsou tam drobné úpravy skoro u každého kouzla. Testování u fyzických kouzel navíc značně komplikuje obrana a hodnota vyhnutí, v PvM zase rozdílné faktory útoku u každé postavy (ne, opravdu to není jen přesnost). Postupně je budu procházet a uvidím, co se s tím dá dělat :).

schvarz: Tak teď nevím, jestli myslíš výpočty a skripty ve hře, nebo ten můj skript, sedělo by to na oba :D. Každopádně moc díky za pochvalu - i když to trošku přeháníš, vážím si toho ;-).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pon 19. bře 2012 11:16:43

Aktualizace
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl :oops:)
  • Vylepšení některých algoritmů v pravé "reálné" části výsledku. Levá část (zobrazovaná) už by měla být do puntíku správně.
  • Není potřeba zadávat hodnoty zbraně, stačí si příslušnou zbraň vybrat ze seznamu. V seznamu by měly být všechny zbraně dostupné ve hře v kvalitě +9. Možnost zadání vlastních hodnot ale zůstala zachována (hlavně kvůli testům).
  • Doplněna kompletní nápověda k políčkům (stačí kliknout na jednotlivé popisky políček)
  • Do políčka "Bonusová HÚ" je nyní možno zadávat i matematické výrazy. Pokud máte například 8x75 v PvP bonusech a +50 v brnění, nemusíte to již sčítat - stačí zadat "8x75+50" a program to udělá za vás.
  • Zvýraznění políček, která neodpovídají zadání (např. level postavy 50 a hotový biolog poznámky vůdců)
  • Přidáno zohlednění typu zbraně, například rozdíl meč/dýka u ninji a jeho vliv na celkovou hodnotu útoku kouzel (Beta verze).
  • Zlepšena podpora prohlížečů:
    • Uživatelé Chrome a Firefoxu nyní mohou k rychlému listování rozevíracími seznamy použít kurzorové šipky, aniž by museli volbu potvrdit klávesou Enter
    • (Snad) přidána podpora pro MSIE.
  • Opraveny některé texty a přidány vlastní poznatky.
Doufám, že tato úprava vyhoví všem vám, kteří jste si o ně psali do PM :). Chtěl bych moc poděkovat za došlé reakce a nápady a doufám, že do budoucna jich bude minimálně stejné množství ;-). Bez vás by to nešlo...

Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.

Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha :| ...
Naposledy upravil(a) Electrix dne pon 19. bře 2012 11:25:56, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
TrueStory
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pát 02. bře 2012 0:11:48
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od TrueStory » pon 19. bře 2012 11:25:04

ElectriX píše:Aktualizace
Během posledních týdnů jsem provedl poměrně rozsáhlé úpravy na Skillculatoru, někteří si již možná všimli. Tady je výpis těch nejdůležitějších (resp.těch, ne které jsem si vzpomněl :oops:)
  • Není potřeba zadávat hodnoty zbraně, stačí si příslušnou zbraň vybrat ze seznamu. V seznamu by měly být všechny zbraně dostupné ve hře v kvalitě +9. Možnost zadání vlastních hodnot ale zůstala zachována (hlavně kvůli testům).
  • Doplněna kompletní nápověda k políčkům (stačí kliknout na jednotlivé popisky políček)
  • Do políčka "Bonusová HÚ" je nyní možno zadávat i matematické výrazy. Pokud máte například 8x75 v PvP bonusech a +50 v brnění, nemusíte to již sčítat - stačí zadat "8x75+50" a program to udělá za vás.
  • Zvýraznění políček, která neodpovídají zadání (např. level postavy 50 a hotový biolog poznámky vůdců)
  • Přidáno zohlednění typu zbraně, například rozdíl meč/dýka u ninji a jeho vliv na celkovou hodnotu útoku kouzel (Beta verze).
  • Zlepšena podpora prohlížečů (uživatelé Chrome a Firefoxu nyní mohou k rychlému listování rozevíracími seznamy použít kurzorové šipky, aniž by museli volbu potvrdit klávesou Enter)
  • Opraveny některé texty a přidány vlastní poznatky.
Doufám, že tato úprava vyhoví všem vám, kteří jste si o ně psali do PM :). Chtěl bych moc poděkovat za došlé reakce a nápady a doufám, že do budoucna jich bude minimálně stejné množství ;-). Bez vás by to nešlo...

Skillculator najdete samozřejmě na obvyklé adrese.

Výhledově připravuji výpočet způsobeného zranění konkrétně k zadanému cíli (tzn. lidi, kosti, obrany, ...). Stále ale ještě zbývá vyřešit několik menších, či větších detailů. Áno, ta přesnost je mrcha :| ...
Opravdu obdivuju co pro tenhle server děláš :)
Obrázek
Miluju ten pocit, když vykouřim gram. A už balim další .

Uživatelský avatar
Donald
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 305
Registrován: pon 28. úno 2011 20:44:08
Bydliště: Jinno
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Donald » pon 19. bře 2012 15:37:28

Mozna toho delas az moc. Ja bych teda kvuli takovy s prominutim nedomysleny a odflaknuty hre "od tvurcu" asi nedelal nic tak hrozne moc slozityho ;) Jinak ale chvalim muselo to dat nesmirne moc prace hlavne stim testovanim a upravovanim vzorecku ;)
DonDonald - Ninja blizko(lv95) hl. postava
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)

"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » čtv 05. dub 2012 17:49:35

Aktualizace
Dneska jen taková měnší, přidal jsem dvě nové vstupní buňky - Bonusová magická hodnota útoku a Rychlost kouzla. První se týká onoho bonusu magická hodnota útoku, který se dá osadit do bot, přilby a zbraně - skillculator nyní ukáže, jak se projeví ve statusu a na magických kouzlech. Druhá úprava umožňuje zadat rychlost kouzla postavy a dokáže pak na základě toho přepočítat skutečné časy načítání kouzel (v pravé části výsledku).

Určitě užitečným ukazatelem je počítadlo průměrného poškození z rozsahu (pouze u pravé části výsledku), umožňuje lepší přehled napříč změnami v nastavení kalkulačky - např. 4022-4187 (~4105).

Další změnou je přidání funkce vygenerování permalinku - přímého odkazu na výsledek, který můžete použít kdekoli (třeba zde na fóru) a po kliknutí na něj se otevře skillculator s předvyplněnými hodnotami. Tlačítko s touto funkcí najdete v pravém dolním rohu aplikace.

Příklad: http://mt2x.xf.cz/skillculator/?lv=114& ... 185&pst=32

Další změny jsou už víceméně kosmetické, jako různé úpravy textu a designu stránky. Některé z nich jste již mohli vysledovat v průběhu týdne. Pevně doufám, že to uspokojí všechny, kteří mi o podobné úpravy psali do PM. No a samozřejmě netrpělivě očekávám i nové nápady :).

Skillculator se zatím nikam nestěhuje, takže ho najdete na obvyklém místě.

Ať slouží ;-) ...


EDIT: Kdykoli sem něco napíšu, zdvojnásobí se během 10ti minut počet návštěv :lol: ...
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

jirometr99
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pon 17. led 2011 18:18:00
Bydliště: doma
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od jirometr99 » čtv 05. dub 2012 20:12:19

panejo to je hodne luxusni !!! ;) vsechno sedi naprosto presne :) (mohuli se zeptat- kolik jsi za to testovani spotreboval yangu ? docela by mne to zajimalo :) )
Obrázek

KABALISTA
78lvl
full P
herbaření: 1
sem PvP ;)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » čtv 05. dub 2012 20:26:15

jirometr99 píše:panejo to je hodne luxusni !!! ;) vsechno sedi naprosto presne :) (mohuli se zeptat- kolik jsi za to testovani spotreboval yangu ? docela by mne to zajimalo :) )
Díky moc za pochvalu :). Yangů? No, to už popravdě ani nevím :D. Má to historii, že bych musel zapátrat hodně hluboko v paměti. První střípky jsem začal sbírat už před více než rokem a nějakou konkrétnější podobu to získalo až nedávno. Ale jestli to mám odhadnout, tak to byly řádově stovky kk až jednotky kkk. Spousta věcí totiž šla nějakým způsobem otestovat i na věcech co používám normálně ve hře :). Mnohem horší to ale bude se stráveným časem, tam si netroufám hádat kolik desítek tisíc minut to bylo :D... A nejen mých, moc mi pomohla taky Santera - bez ní bych byl dneska asi pořád na začátku :oops:.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Ezionix
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 203
Registrován: pát 05. srp 2011 10:54:16
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Ezionix » čtv 05. dub 2012 20:41:58

Moc povedená práce ;) ... teď jsem testoval. všechno sedí do puntíku. 8-)

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » čtv 05. dub 2012 20:59:05

Ty vostudo jedna, tys to ještě neopravil? :D
Koukej s tím něco dělat :D :D

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.
@ ChunjoKing « pon 9:59 am »
@inddi,  netreba si z toho robiť hlavu. Samotná strakatá a aj čierna puma sa dajú zložiť kedykoľvek. Určite dôjde k náprave zo strany tímu a vy svoju časť amuletu dostanete.
@ inddi « pon 5:52 am »
Ano koukala jsem i do IS skladu není nikde.
@ ChunjoKing « pon 12:42 am »
Pozerali ste v IS sklade?
@ inddi « ned 11:55 pm »
ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
@ Tomori « ned 9:00 pm »
breberak1234 píše: jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
Dobrý den, je možné, že se Vám dotazník neukázal. U některých tento problém nastal. Pokud nám budete chtít poskytnout zpětnou vazbu napište mi sz, nebo zašlete ticket. Mockrát děkuji a omlouvám se za komplikace.
@ breberak1234 « ned 8:53 pm »
jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
@ asdis « ned 3:39 pm »
opacne.Levy horní-drop
@ Marph « ned 2:30 pm »
Děkuji
@ Tomori « ned 2:06 pm »
Dobrý den, levý horní = drop, pravý horní= OX, levý dolní= fórum a pravý dolní= pečení dortu.
@ asdis « ned 2:00 pm »
lavy dolny je za Pečení dortu
@ diver « ned 1:53 pm »
@Marph,  z fóra by měl být levý dolní tuším
@ Marph « ned 1:43 pm »
Mám 2 horní, s tím, že levý je z ohnivé a pravý by měl být z OX, které jsem dokončil, ale někdo mi psal, že ten je z fóra
@ Marph « ned 1:41 pm »
Jaký dílek je z fóra?
@ Revus « ned 9:54 am »
Jourdonais nebo tak nějak,dobrej ubožák. Ze žluté, 130 lvl. Přijde zničehonic a nonstop zabijí 20 min v kuse, krade drop.
@ Mionix « sob 6:45 pm »
@Uncut69,  všechny části se dají, daly získat ze hry.
@ Uncut69 « sob 5:44 pm »
děkují, a dá se ten amulet co se dostává z OX získat i jinak neví někdo?, popřípadě poslední OX asi nebude že? :D
@ Tomori « sob 5:29 pm »
Uncut69 píše: dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
Do 6. 7. 2025 do 20:00 se může přáníčko posílat.
@ Uncut69 « sob 5:20 pm »
dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
@ Mionix « sob 4:55 pm »
@Grout,  Tam se vypisují jen restarty kol ryb. To znamená, když chytnete takovou délku ryby, že dostanete Velkou eventovku a restartuje se kolo.
@ Grout « sob 3:53 pm »
Jak často se na web dopisují statistiky za nejdelší ryby? Včera jsem vylovil dva rekordy a pořád nejsem slavný.. :( :D
@ Mionix « sob 3:52 pm »
@Revus,  Dobrý den, se hrou nic není. Běží. Nyní jsem vypl okno a znova zapl a jsem ve hře. Pravděpodobně budete mít problémy s konektivitou někde na trase do datového centra ve FRA.
@ Revus « sob 2:16 pm »
Nedá se dostat do hry, bud ani nepustí to výběru postav nebo jak vyberu postavu, spadne. Internet mi jde
@ Revus « sob 2:12 pm »
vim o 3 Lidech kterym to nejde a ted uz ani me:D
@ Revus « sob 2:12 pm »
šílený
@ Revus « sob 2:08 pm »
tpc co stou hrou je zase.. :D
@ SELDA « sob 1:42 pm »
Tomori píše: Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
takže i když nemám kompletní amulet, ale mám duši černé pumy - tak mi jí přetvoří na trvalou? :-) díky za info.
@ libast « sob 11:34 am »
Potřebuji levej dolní nebo pravej horní dílek amuletu to už se asi nedá sehnad že ?
@ Tomori « sob 11:27 am »
asdis píše: Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
Dílek za tipovačku i přáníčko dostane "každý". S tím, že výhra správného tipu či nejlepšího přáníčka bude vyhodnoceno po eventu.
@ asdis « sob 11:03 am »
Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
@ ChunjoKing « sob 10:36 am »
Ďakujeme
@ Tomori « sob 10:34 am »
Ano, půjde změnit strakatá na černou. Vše tak jak je možné teď.
@ ChunjoKing « sob 10:22 am »
Len taká kontrolná otazočka :D
@ ChunjoKing « sob 10:21 am »
@Tomori,  a dá sa po konci eventu aj zmeniť strakata Puma na čiernu, prosím Vás?
@ Tomori « sob 10:11 am »
Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
@ jogurd007 « sob 9:50 am »
Ahoj. Bude o víkendu OX? Docela by se hodila :)
@ SELDA « sob 9:15 am »
ChunjoKing píše: @SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
ano.... Koukal jsem a nic tam není :-(
@ asdis « sob 9:13 am »
Niekto dostal a niekto nie a tiez nedokoncil OX.Tak neviem .
@ ChunjoKing « sob 4:53 am »
@SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
@ SELDA « pát 11:02 pm »
Ahoj, nezapomněli jste na mě s kouskem amuletu ? :-)
@ D3rmott « pát 7:23 pm »
D3rmott

Who is chatting