Justice píše:Ty vostudo jedna, tys to ještě neopravil?



Takže, dnešní změny á la Justice

- Políčko level si kontroluje rozsah 1-140 a také, jestli jsou v daném levelu přidány všechny dostupné statusové body
- Políčko zbraně si kontroluje, jestli danou zbraň lze použít na daném levlu a daným typem postavy (to už bylo, jen jsem to trošku vylepšil)
- Políčko biolog si hlídá jen jestli je vybraný biolog "dokončitelný" na zadaném levelu.
- Políčka "Bonusová MHÚ" a "Bonusová HÚ" si kontrolují, jestli je výsledná hodnota ve správném intervalu. U MHÚ je to 0-45, u HÚ 0-1400.
- Políčka statusů (VIT, INT, SIL, POH) kontrolují spodní hranici dle typu postavy a zároveň i teoretické maximum, které jsem stanovil u všech čtyřech na 350 (nevím kolik přidávají maximální talismany).
- Políčko rychlost kouzel kontroluje správnost zadání, hodnota musí být v intervalu 100-322.
- Políčka s úrovní schopnosti kontrolují, jestli je takové nastavení možné na daném levelu. U schopností M1 a více se předpokládá, že bylo použito minimum 17 bodů.
- S předchozím bodem také souvisí přidání novinky - možnost úplně vypnout danou schopnost, takže nebude brát postavě ani jeden bod a navíc její hodnoty zmizí z přehledu, takže by to mělo zlepšit i orientaci.
- Při volbě cechovních schopností se zneaktivní většina vstupních políček a zůstane pouze jediné pro vložení levelu cechu. Kontrola směrem k počtu rozdělených bodů pak probíhá úplně stejným způsobem.



P.S. Na testování jsem neměl moc času, snad vše funguje na 100%.