Tržnice

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
nicoletta
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pát 22. dub 2011 15:27:18
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od nicoletta » úte 15. kvě 2012 17:54:36

hodně užitečný vylepšení si myslim narozdíl od casina, který aspon pro mě bylo absolutně k ničemu:)
Nickyi
Nellyi

OFF..
Obrázek

Renegade2
Lv.35
Lv.35
Příspěvky: 1517
Registrován: pon 09. srp 2010 11:32:48
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 183 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od Renegade2 » úte 15. kvě 2012 18:03:58

Byl jsem se tam podívat s dropíkem a co se týká estetického vzhledu a plynulosti tak nemůžu říct než že Saggi vychytal všechny mouchy které by mohly brzdil plynulosti mapy. Takže tohle hodnotím hodně kladně. Ostatní, teda to co si udělají hráči sami se uvidí časem....
ObrázekRenegade1ObrázekCechObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
241187
141
Jinno
GOODFELLAS
Full P
Complete
P
P
P
30
ObrázekSerpentWomanObrázekCechObrázekObrázekObrázekObrázek
25641
130
Jinno
GOODFELLAS
Full P
Complete
G2
11
Spoiler:
Herbaření P

Uživatelský avatar
Johanides
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 429
Registrován: sob 12. úno 2011 18:03:53
Bydliště: tam, kde slunce nesvítí...
Dal poděkování: 32 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od Johanides » úte 15. kvě 2012 18:09:30

pekná mapka
aj keď stánky sú trošku neprehľadné, je to rozhodne lepšie ako ch1 1. mesto (btw nie sú tam skoro žiadne lagy oproti ch1)
Nádej zomiera posledná. Prvý zomiera nepiateľ
End of the story - už len na fóre
100lv dosiahnutý 27.7.2011 war Johanides :twisted:Paris 4ever

Slavek01
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 01. říj 2010 13:03:46
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 10 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od Slavek01 » úte 15. kvě 2012 18:47:33

No ještě by to chtělo někoho ochotného s teamu, kdo by se začal věnovat těm dobrákům co staví stánky kolem skladnika ve městě, a začal je rovnou banovat, protože na nic jineho tihle "obchodnici" asi reagovat nebudou
Obrázek
Obrázek

xXMerlinXx
Šaman lv 121
BIO hotovo


Obrázek

Uživatelský avatar
shvetseek
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1118
Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
Bydliště: Cheb
Dal poděkování: 1218 poděkování
Dostal poděkování: 457 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od shvetseek » úte 15. kvě 2012 20:17:11

ChristAngel píše:
shvetseek píše:Fajn věc... Má své klady a má své zápory... Výbava: Prodávaná na jednom místě, přehledně. Ale věci na zlepšování a kameny: Narazí na sebe ceny všech říší a co jsem pozoroval už v raných počátcích modří jsou zřejmě navyklí na střepy za 60kk-, zatímco má konstantní cena je 65kk (ve žluté)... Na druhou stranu narazí na naše kameny+6 za 65-70kk a to se jim líbit nebude, zvlášť prodejcům :D

Určitě bych zakázal koně, zvířata i jakýkoli jiný povoz, +, aby se zamezilo neúnosnému lupovému a jinému spamu, zakázal bych i chat v dané oblasti, jako je to u OX...

Jasně ztráta Casina mě taky trošku zabolela a šel jsem vyhodit své kerindorské žetony, kterých jsem měl požehnaně, ale obejdu se bez nich ;) (Teď by to jenom chtělo zastavit jejich drop z úlomků, kdo je chce si je nadropuje z mobů.)
Žetony se využívají i v kerindoru při portování, rozhodně jejich drop v keri ponechat :P
Samozřejmě že se využívají v Kerindoru při portování. Jen bych řekl, že padají dostatečně z mobů, nebo snad ne? Drop z úlomků je trošku přehnaný :D Kór teď, když zavřeli Kasíno. ;)
"Happines only real when shared."

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od Saggitarius » úte 15. kvě 2012 22:14:27

Co se tyce trznice tak hrac by mel zazit pouze prvotni LAG pri nacteni u vtupu, nasledne jiz pouze minimalni zaseky pri prihlasovani dalsich postav.

Nicmene zatizeni by melo byt daleko mensi nez ve meste.
A to z jednoducheho duvodu, v pripade mesta se musi prenaset to co v nynejsi trznici, pohyby hracu a informace o dalsich aktivitach, prodej, nakup , otevreni stanku atd...., navic ale se musi prenaset udaje o monstrech a jejich stavech, takze v pripade jedineho bosse (dnes jsem jej vdel v trznici jeste bude uprava) se tak musi prenest jeho pohyb, hodnoty, aktivity vsem, kteri jej maji "v dohledu" a to je vic nez je okruh minimapy. A cim vice hracu, tim vetsi lagy (odezvy od serveru).

Trznice tak odlehci vyrazne CH.
Zatim je test v podobe zjistovani nutne velikosti mapy, nacez jeste projde mapa upravou at vypada jako trznice (nejake stanky, podlahy, dekorace, ohraniceni ap.) Ale to lze pripravit az na finalni mape o spravne velikosti).
Zbytecne pripravovat vse 2x.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
socik
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 120
Registrován: ned 11. zář 2011 14:26:08
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od socik » úte 15. kvě 2012 22:19:39

Saggitarius píše:Co se tyce trznice tak hrac by mel zazit pouze prvotni LAG pri nacteni u vtupu, nasledne jiz pouze minimalni zaseky pri prihlasovani dalsich postav.

Nicmene zatizeni by melo byt daleko mensi nez ve meste.
A to z jednoducheho duvodu, v pripade mesta se musi prenaset to co v nynejsi trznici, pohyby hracu a informace o dalsich aktivitach, prodej, nakup , otevreni stanku atd...., navic ale se musi prenaset udaje o monstrech a jejich stavech, takze v pripade jedineho bosse (dnes jsem jej vdel v trznici jeste bude uprava) se tak musi prenest jeho pohyb, hodnoty, aktivity vsem, kteri jej maji "v dohledu" a to je vic nez je okruh minimapy. A cim vice hracu, tim vetsi lagy (odezvy od serveru).

Trznice tak odlehci vyrazne CH.
Zatim je test v podobe zjistovani nutne velikosti mapy, nacez jeste projde mapa upravou at vypada jako trznice (nejake stanky, podlahy, dekorace, ohraniceni ap.) Ale to lze pripravit az na finalni mape o spravne velikosti).
Zbytecne pripravovat vse 2x.
neni trznice na samostatnem servenu?jako swamp keri apod?nebo je na tom kde jsou chcka.protoze se mi to zda ze to bezi fakt luxusne:)
W

HonzaM
Lv.40
Lv.40
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
Bydliště: Starý Hrozenkov
Dal poděkování: 3576 poděkování
Dostal poděkování: 845 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Tržnice

Příspěvek od HonzaM » úte 15. kvě 2012 22:20:34

Saggi ... A jak to bude s žetonama ? ;)

Taznovejsi
Lv.30
Lv.30
Příspěvky: 1061
Registrován: stř 25. dub 2012 23:27:25
Bydliště: Trnava
Dal poděkování: 82 poděkování
Dostal poděkování: 136 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od Taznovejsi » úte 15. kvě 2012 22:22:12

Jen takový dotázek .. Sprovozní se " finalni verze " tržnice a pak ve meste bloknete delani stánkú nebo si ho budu moc rozdelat aj tam aj tam ;D

DoubleM
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 262
Registrován: sob 12. čer 2010 15:55:11
Bydliště: Havířov
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Tržnice

Příspěvek od DoubleM » úte 15. kvě 2012 22:35:47

Mně by se třeba líbilo, kdyby byla ta finální tržnice rozdělena do jednotlivých kategorií.
První by byly třeba runy. Do oddělení run by každý dával stánky s nejvyšší koncentrací run ve stánku.
Další sekce by byla třeba výbava. Další pro "dočasné předměty" (zlodějky, duše, náčelníci).
Tyto sekce by byly samozřejmě na veškeré předměty, které lze prodávat.
Takhle by to bylo podle mě nejvhodnější. Každý by si zašel tam, kam by potřeboval.
Já vím, že se sem nehodím,
podle vás hlavou marodím
a vůbec neměl bych tu být.

Já chodím hlavou proti zdím,
a přestože to všechno vím,
tak už to nechci jinak mít.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne

Who is chatting

offline Azaril 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline kingstars