War aura utok PVP
-
- Lv.14
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
War aura utok PVP
Zdravim chtěl bych se zeptat jak muzu zvednout dmg warovi (jen zkouším maximalku kritik) bez talismanu jsem dal max 96k s kostima na smršt diky za rady
-
- Lv.9
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned 06. úno 2011 23:46:30
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Re: War aura utok PVP
ahoj...dej si vsude kam to jde sil 12, pak eliky - cerny, sil 15, poh 15, grilovaneho uhore sil 2o, hodnoty utoku - vedeni P, elik.. nic vic me nenapada
Říše: JINNO
Zeeuuss BODY WAR - chci byt v bitve.. a ne behat kolem ni
KARMA - G2
BILOGOG- HOTOVO
ZRUCNOST- P
CECH - FOREVER
Zeeuuss BODY WAR - chci byt v bitve.. a ne behat kolem ni
KARMA - G2
BILOGOG- HOTOVO
ZRUCNOST- P
CECH - FOREVER
- shvetseek
- Lv.31
- Příspěvky: 1118
- Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
- Bydliště: Cheb
- Dal poděkování: 1218 poděkování
- Dostal poděkování: 457 poděkování
Re: War aura utok PVP
Pohyblivost vůbec nemusí pomoci... To záleží na jeho levelu a na výši pohyblivosti
nedávno se mi dostalo vysvětlení od ElectriXe. Nicméně, síla vymaxovat a do PvP bonusů útok na char, na kterém zkoušíš kritiky a 75 hodnota útoku.

"Happines only real when shared."
- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 174 poděkování
Re: War aura utok PVP
Jen sílů a PvP bony na char jaký chceš a 75hodnotu útoku pvp
takže 10útok na char / 75hodnota útoku
takže 10útok na char / 75hodnota útoku

- BlackWave
- Lv.6
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob 27. lis 2010 14:54:50
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: War aura utok PVP
Můžeš prosím upřesnit to s tou pohyblivostí?:Dshvetseek píše:Pohyblivost vůbec nemusí pomoci... To záleží na jeho levelu a na výši pohyblivostinedávno se mi dostalo vysvětlení od ElectriXe. Nicméně, síla vymaxovat a do PvP bonusů útok na char, na kterém zkoušíš kritiky a 75 hodnota útoku.
Hraji tu již dlouho a ty které jsem znal už tu dávno nejsou.

e. po 11 letech: xd

e. po 11 letech: xd
- shvetseek
- Lv.31
- Příspěvky: 1118
- Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
- Bydliště: Cheb
- Dal poděkování: 1218 poděkování
- Dostal poděkování: 457 poděkování
Re: War aura utok PVP
Tohle je zjednodušené vysvětlení pohyblivosti a jejího vlivu na sílu kouzel, které mi El poslal do PM, jako odpověď na můj dotaz. Díky mu za to a doufám, že se neurazí, když to budu sdílet s vámi fórkařiElectriX píše: Zjednodušeně řečeno existují kouzla:
- Přímo závislá na pohyblivosti, ta stoupnou s každým bodem POH bez ohledu na to, jestli ji máš 10, 90, nebo 200.
- Příklad: Léčka, jedovatý oblak, ohnivý šíp, tmavý kámen, ...
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro tmavý kámen: dmg = 120 + 6*lv + (5*vit + 5*poh + 29*int + 9*mwp)*ar*k
- Nepřímo závislá na pohyblivosti, to jsou kouzla, jejichž hodnota útoku je ovlivněna tzv. přesností postavy. Přesnost je číslo v rozsahu 0,7 až 1, kterým se násobí celková hodnota útoku kouzla. Závisí na levelu a pohyblivosti a můžeš si ji vypočítat zde.
- Příklad: Smršť meče, průraz, temná rána, zrušit kouzlo, ...
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro smršť meče: atk = (lv*2)+(wp*2 + sil*2)*ar dmg = 3*atk + (0.8*atk + 5*sil + 3*poh +vit)*k
- Nezávislá na pohyblivosti. To jsou magická kouzla, která nejsou ovlivněna přesností, ani nemají bonus za pohyblivost.
- Příklad: Rána plameny
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro ránu plameny: dmg = 5*lv + 2*int + (10*int + 6*mwp + 4*sil + 2*vit + rnd(180,200) )*k
Přesnost jako taková se vyznačuje tím, že od určité úrovně už se nezvyšuje (třeba na Lv. 90 je to 90 POH), postava dosáhne přesnosti maximální (=1,00). Proto už pak některá kouzla (ta nepřímo ovlivněná) nestoupají. A podobné je to i u hodnoty útoku postavy, tak je bez ohledu na char ovlivněna přesností, ale stálý bonus za POH má pouze ninja. Mám o těchto záležitostech rozdělaný návod, ale stále není ani z poloviny tak dobrý, jak bych chtěl.Vysvětlivky:vit = vitalita
sil = síla
int = inteligence
poh = pohyblivost
wp = hodnota útoku zbraně
mwp = mag. hodnota útoku zbraně
atk = hodnota útoku postavy
ar = přesnost postavy
k = koeficient úrovně kouzla (pro úroveň P je roven 1,25)
rnd(100,200) = náhodné číslo v intervalu <100;200>

"Happines only real when shared."
-
- Lv.14
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
-
- Lv.14
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
-
- Lv.39
- Příspěvky: 1914
- Registrován: pon 02. kvě 2011 14:51:30
- Dal poděkování: 83 poděkování
- Dostal poděkování: 178 poděkování
Re: War aura utok PVP
iba kuzla a ak by sa ti podarilo tych 36% tak by si bral o velmi vela viactom97897 píše:??? prosím poradte poškození schoplosti zvišuje dmg jen kouzlama ne ?
Lidi, s blbejma nikdy nediskutujte. Jednak je to ztráta času a jednak jim prokazujete laskavost, že je vůbec berete na vědomí. Jan Werich
© kado 2014
We are workout
© kado 2014
We are workout
-
- Lv.14
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: War aura utok PVP
No podle mě by to problem neměl byt natočiz 36% 1 talisman dava 6% no a do 1 věci natočit 2x poškození problem nebude 

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Tomori « čtv 6:12 pm »


@
Tomori « čtv 5:48 pm »


@
Shelby2022 « čtv 12:26 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:03 pm »


@
Suko201 « čtv 11:49 am »


@
Relly « čtv 11:24 am »


@
Tomori « čtv 10:54 am »


@
Vydesenej « čtv 10:33 am »


@
Tomori « čtv 10:25 am »


@
Relly « čtv 10:12 am »


@
Vydesenej « čtv 9:37 am »


@
angrylunaxx « stř 8:33 pm »


@
Akemos « stř 7:39 pm »


@
Mionix « stř 6:04 pm »


@
Relly « stř 5:54 pm »


@
Mionix « stř 3:53 pm »


@
Tomori « stř 3:42 pm »


@
Grout « pon 2:00 am »


@
Tomori « ned 2:48 pm »


@
Vydesenej « ned 10:15 am »


@
LittleNessa « sob 7:50 pm »


@
Vydesenej « sob 3:12 pm »


@
OrangEE « sob 2:49 pm »


@
LittleNessa « sob 1:49 pm »


@
asdis « sob 11:02 am »


@
Relly « pát 9:38 pm »


@
TomasFoxx « pát 8:10 pm »


@
TomasFoxx « pát 7:57 pm »


@
Revus « pát 5:05 pm »


@
Mionix « pát 4:09 pm »


@
Tomori « pát 1:33 pm »


@
Nonepovideeej « pát 12:57 pm »


@
Revus « čtv 8:42 pm »


@
Grout « čtv 8:17 pm »


@
Mionix « čtv 7:24 pm »


@
Revus « čtv 7:14 pm »


@
Suko201 « čtv 1:26 pm »


@
Suko201 « stř 7:58 pm »


@
cleo « stř 7:45 pm »


@
Mionix « stř 7:41 pm »


@
cleo « stř 7:20 pm »


@
ChunjoKing « pon 10:42 pm »


@
redBull21 « pon 5:30 pm »


@
Uncut69 « pon 12:04 pm »


@
Tomori « pon 10:22 am »


@
ChunjoKing « pon 9:59 am »


@
inddi « pon 5:52 am »


@
ChunjoKing « pon 12:42 am »


@
inddi « ned 11:55 pm »


@
Tomori « ned 9:00 pm »


@
breberak1234 « ned 8:53 pm »


@
asdis « ned 3:39 pm »


@
Marph « ned 2:30 pm »


@
Tomori « ned 2:06 pm »


@
asdis « ned 2:00 pm »


@
diver « ned 1:53 pm »


@
Marph « ned 1:43 pm »


@
Marph « ned 1:41 pm »


@
Revus « ned 9:54 am »


@
Mionix « sob 6:45 pm »