War aura utok PVP
-
- Lv.14
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
War aura utok PVP
Zdravim chtěl bych se zeptat jak muzu zvednout dmg warovi (jen zkouším maximalku kritik) bez talismanu jsem dal max 96k s kostima na smršt diky za rady
-
- Lv.9
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned 06. úno 2011 23:46:30
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Re: War aura utok PVP
ahoj...dej si vsude kam to jde sil 12, pak eliky - cerny, sil 15, poh 15, grilovaneho uhore sil 2o, hodnoty utoku - vedeni P, elik.. nic vic me nenapada
Říše: JINNO
Zeeuuss BODY WAR - chci byt v bitve.. a ne behat kolem ni
KARMA - G2
BILOGOG- HOTOVO
ZRUCNOST- P
CECH - FOREVER
Zeeuuss BODY WAR - chci byt v bitve.. a ne behat kolem ni
KARMA - G2
BILOGOG- HOTOVO
ZRUCNOST- P
CECH - FOREVER
- shvetseek
- Lv.31
- Příspěvky: 1118
- Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
- Bydliště: Cheb
- Dal poděkování: 1218 poděkování
- Dostal poděkování: 457 poděkování
Re: War aura utok PVP
Pohyblivost vůbec nemusí pomoci... To záleží na jeho levelu a na výši pohyblivosti
nedávno se mi dostalo vysvětlení od ElectriXe. Nicméně, síla vymaxovat a do PvP bonusů útok na char, na kterém zkoušíš kritiky a 75 hodnota útoku.

"Happines only real when shared."
- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 174 poděkování
Re: War aura utok PVP
Jen sílů a PvP bony na char jaký chceš a 75hodnotu útoku pvp
takže 10útok na char / 75hodnota útoku
takže 10útok na char / 75hodnota útoku

- BlackWave
- Lv.6
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob 27. lis 2010 14:54:50
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: War aura utok PVP
Můžeš prosím upřesnit to s tou pohyblivostí?:Dshvetseek píše:Pohyblivost vůbec nemusí pomoci... To záleží na jeho levelu a na výši pohyblivostinedávno se mi dostalo vysvětlení od ElectriXe. Nicméně, síla vymaxovat a do PvP bonusů útok na char, na kterém zkoušíš kritiky a 75 hodnota útoku.
Hraji tu již dlouho a ty které jsem znal už tu dávno nejsou.

e. po 11 letech: xd

e. po 11 letech: xd
- shvetseek
- Lv.31
- Příspěvky: 1118
- Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
- Bydliště: Cheb
- Dal poděkování: 1218 poděkování
- Dostal poděkování: 457 poděkování
Re: War aura utok PVP
Tohle je zjednodušené vysvětlení pohyblivosti a jejího vlivu na sílu kouzel, které mi El poslal do PM, jako odpověď na můj dotaz. Díky mu za to a doufám, že se neurazí, když to budu sdílet s vámi fórkařiElectriX píše: Zjednodušeně řečeno existují kouzla:
- Přímo závislá na pohyblivosti, ta stoupnou s každým bodem POH bez ohledu na to, jestli ji máš 10, 90, nebo 200.
- Příklad: Léčka, jedovatý oblak, ohnivý šíp, tmavý kámen, ...
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro tmavý kámen: dmg = 120 + 6*lv + (5*vit + 5*poh + 29*int + 9*mwp)*ar*k
- Nepřímo závislá na pohyblivosti, to jsou kouzla, jejichž hodnota útoku je ovlivněna tzv. přesností postavy. Přesnost je číslo v rozsahu 0,7 až 1, kterým se násobí celková hodnota útoku kouzla. Závisí na levelu a pohyblivosti a můžeš si ji vypočítat zde.
- Příklad: Smršť meče, průraz, temná rána, zrušit kouzlo, ...
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro smršť meče: atk = (lv*2)+(wp*2 + sil*2)*ar dmg = 3*atk + (0.8*atk + 5*sil + 3*poh +vit)*k
- Nezávislá na pohyblivosti. To jsou magická kouzla, která nejsou ovlivněna přesností, ani nemají bonus za pohyblivost.
- Příklad: Rána plameny
Příklad výpočtu:Kód: Vybrat vše
// Vzorec pro ránu plameny: dmg = 5*lv + 2*int + (10*int + 6*mwp + 4*sil + 2*vit + rnd(180,200) )*k
Přesnost jako taková se vyznačuje tím, že od určité úrovně už se nezvyšuje (třeba na Lv. 90 je to 90 POH), postava dosáhne přesnosti maximální (=1,00). Proto už pak některá kouzla (ta nepřímo ovlivněná) nestoupají. A podobné je to i u hodnoty útoku postavy, tak je bez ohledu na char ovlivněna přesností, ale stálý bonus za POH má pouze ninja. Mám o těchto záležitostech rozdělaný návod, ale stále není ani z poloviny tak dobrý, jak bych chtěl.Vysvětlivky:vit = vitalita
sil = síla
int = inteligence
poh = pohyblivost
wp = hodnota útoku zbraně
mwp = mag. hodnota útoku zbraně
atk = hodnota útoku postavy
ar = přesnost postavy
k = koeficient úrovně kouzla (pro úroveň P je roven 1,25)
rnd(100,200) = náhodné číslo v intervalu <100;200>

"Happines only real when shared."
-
- Lv.14
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
-
- Lv.14
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
-
- Lv.39
- Příspěvky: 1914
- Registrován: pon 02. kvě 2011 14:51:30
- Dal poděkování: 83 poděkování
- Dostal poděkování: 178 poděkování
Re: War aura utok PVP
iba kuzla a ak by sa ti podarilo tych 36% tak by si bral o velmi vela viactom97897 píše:??? prosím poradte poškození schoplosti zvišuje dmg jen kouzlama ne ?
Lidi, s blbejma nikdy nediskutujte. Jednak je to ztráta času a jednak jim prokazujete laskavost, že je vůbec berete na vědomí. Jan Werich
© kado 2014
We are workout
© kado 2014
We are workout
-
- Lv.14
- Příspěvky: 119
- Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: War aura utok PVP
No podle mě by to problem neměl byt natočiz 36% 1 talisman dava 6% no a do 1 věci natočit 2x poškození problem nebude 

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
ChunjoKing « pát 9:35 am »


@
Suko201 « čtv 9:40 pm »


@
Suko201 « čtv 9:38 pm »


@
Suko201 « čtv 9:36 pm »


@
ChunjoKing « čtv 9:14 pm »


@
Suko201 « čtv 8:22 pm »


@
ChunjoKing « čtv 7:47 pm »


@
Cassper17 « čtv 7:05 pm »


@
Tomori « čtv 6:43 pm »


@
Suko201 « čtv 6:40 pm »


@
libast « čtv 6:39 pm »


@
Suko201 « čtv 6:37 pm »


@
Relly « čtv 6:03 pm »


@
Grout « čtv 5:43 pm »


@
jsemlamka33 « čtv 5:38 pm »


@
SELDA « čtv 5:34 pm »


@
Revus « čtv 5:21 pm »


@
Fogru « čtv 5:20 pm »


@
jogurd007 « čtv 5:16 pm »


@
Suko201 « čtv 5:05 pm »


@
Suko201 « čtv 5:05 pm »


@
LazyMole « čtv 1:42 pm »


@
Makarov « čtv 1:17 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:50 pm »


@
Narsi « čtv 12:37 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:29 pm »


@
suja97 « čtv 12:28 pm »


@
suja97 « čtv 12:27 pm »


@
suja97 « čtv 12:26 pm »


@
Grout « čtv 12:15 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:14 pm »


@
Makarov « čtv 12:07 pm »


@
Grout « čtv 12:00 pm »


@
Mionix « čtv 11:39 am »


@
Makarov « čtv 10:36 am »


@
Cassper17 « čtv 10:08 am »


@
ChunjoKing « čtv 6:13 am »


@
Uncut69 « stř 11:33 pm »


@
Revus « stř 10:42 pm »


@
noxforko « stř 10:41 pm »


@
Revus « stř 10:10 pm »


@
Revus « stř 10:08 pm »


@
Ezzo95 « stř 10:02 pm »


@
Ezzo95 « stř 10:02 pm »


@
Relly « stř 9:53 pm »


@
diver « stř 9:46 pm »


@
Cassper17 « stř 9:40 pm »


@
silouette « stř 9:38 pm »


@
Azi123 « stř 9:36 pm »


@
beautyy « stř 8:49 pm »


@
Uncut69 « stř 8:19 pm »


@
Revus « stř 4:31 pm »


@
Tomori « stř 4:28 pm »


@
Revus « stř 4:24 pm »


@
Tomori « stř 1:44 pm »


@
Relly « stř 1:29 pm »


@
Nonepovideeej « stř 12:10 pm »


@
noxforko « stř 12:00 pm »


@
Cassper17 « stř 6:02 am »


@
ChunjoKing « stř 2:27 am »