
Země Haegeron - Diskuze
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- LdH
- Lv.3
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 12. črc 2011 8:51:17
- Bydliště: Chunjo
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
je to Diskuze ... Diskuze ze o tom diskutujete takze se domnivate... a nevite to na 100 % (o tom je diskuze ) tak se Daggere zamysli 

- D3NJIs
- Lv.28
- Příspěvky: 854
- Registrován: sob 12. čer 2010 9:24:05
- Bydliště: Havířov
- Dal poděkování: 264 poděkování
- Dostal poděkování: 73 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Země Haegeron - Diskuze
Saggi, a nechtěl bys dát alespon jeden obrázek moba? popřípadě jen jednu jeho část?Saggitarius píše:Tak zas neco pustime do "sveta".
Na svou vypravu je nutno jen par "drobnosti"
Sehnat si 3 klice, zniz nektere budou snadneji pristupne a nektere hure.
To co zde bylo v minulosti "receno" bylo pridano pro dlouhodobe testy (napriklad modra smrt)
Na sve vyprave at uz pojedete solo nebo s kamarady vas bude cekat armada velitele Grebeho, ktera proveri zda jste vubec hodni videt vic. A armada velitele Osseuse, ktera strazi vstup do podzemni komnaty, kde ceka sam velky Cranion na svou prilezitost, jak minimalne ochromit kdyz ne ovladnout nas zdejsi svet.
Sam Cranion pak ovlada temnou magii, takze dokaze privolat libovolnou cast armady obou svych velitelu.
Inteligence obou velitelu i Craniona je dostatecna na to, aby vedeli jak velkou armadu si na vas povolat, aby vas zastavila. Nebude to mit tedy jednoduche jak jednotlivec tak i pocetna skupina.
Dalsi stripky budou odhaleny pozdeji

- princik
- Lv.26
- Příspěvky: 684
- Registrován: ned 11. črc 2010 11:25:36
- Bydliště: je místo kde bydlíte :D
- Dal poděkování: 61 poděkování
- Dostal poděkování: 18 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
taky by mě to zajímalo, ale myslím že to budou normální mobové akoráýt a jinou animací jako ve swampu. jinak jsem celkem zvědav kde se ty klíče pujdou dát sehnatD3NJIs píše:Saggi, a nechtěl bys dát alespon jeden obrázek moba? popřípadě jen jednu jeho část?Saggitarius píše:Tak zas neco pustime do "sveta".
Na svou vypravu je nutno jen par "drobnosti"
Sehnat si 3 klice, zniz nektere budou snadneji pristupne a nektere hure.
To co zde bylo v minulosti "receno" bylo pridano pro dlouhodobe testy (napriklad modra smrt)
Na sve vyprave at uz pojedete solo nebo s kamarady vas bude cekat armada velitele Grebeho, ktera proveri zda jste vubec hodni videt vic. A armada velitele Osseuse, ktera strazi vstup do podzemni komnaty, kde ceka sam velky Cranion na svou prilezitost, jak minimalne ochromit kdyz ne ovladnout nas zdejsi svet.
Sam Cranion pak ovlada temnou magii, takze dokaze privolat libovolnou cast armady obou svych velitelu.
Inteligence obou velitelu i Craniona je dostatecna na to, aby vedeli jak velkou armadu si na vas povolat, aby vas zastavila. Nebude to mit tedy jednoduche jak jednotlivec tak i pocetna skupina.
Dalsi stripky budou odhaleny pozdeji
PrincBenHur 110 war
- TS96
- Lv.19
- Příspěvky: 208
- Registrován: pon 18. říj 2010 17:24:33
- Dal poděkování: 22 poděkování
- Dostal poděkování: 82 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Jé, on Saggi zas něco vymyslel nového co?
člověk 14 dní nezapne forko a pak se diví 
Já bych jen podotknul že vám další závislárnu přeju, já se od sindi osvobodil a teď si pískám


Já bych jen podotknul že vám další závislárnu přeju, já se od sindi osvobodil a teď si pískám

Just open your eyes
Just open your eyes
And see that life is beautiful.
Will you swear on your life,
That no one will cry at my funeral?
Just open your eyes
And see that life is beautiful.
Will you swear on your life,
That no one will cry at my funeral?
- SliimJiim
- Lv.19
- Příspěvky: 210
- Registrován: pát 22. dub 2011 13:21:11
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 63 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Závist ... jen mě prosím nauč osvobodit se ... jen to chce asi pořádnou babu.TS96 píše:Jé, on Saggi zas něco vymyslel nového co?člověk 14 dní nezapne forko a pak se diví
Já bych jen podotknul že vám další závislárnu přeju, já se od sindi osvobodil a teď si pískám


PuPik WAR 134 LVL
Duto WAR 110 LVL
Duto WAR 110 LVL
- GurenaimeYuraki
- Lv.23
- Příspěvky: 409
- Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
- Bydliště: Studénka
- Dal poděkování: 55 poděkování
- Dostal poděkování: 190 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Země Haegeron - Diskuze
A v tom je právě jádro pudla. Stává se u i jinde s příchodem nových věcí-hráči dostanou zprávu, která je má navodit do stavu kdy se těší na nové zpestření hry. Boužel, většinou vzniká taková flame war právě kvůli tomuto polemizování a nedostatkem informací. I když nelze pochopit reakce některých hráčů. Sám Saggi psal, že získaní dračího setu je podmíněno časovou náročnější(tzn. jedna náročná a druhá ještě náročnější). A na druhé straně je voláno jak jsou stávající mapy swamp... staré, okoukané a nezáživné.LdH píše:je to Diskuze ... Diskuze ze o tom diskutujete takze se domnivate... a nevite to na 100 % (o tom je diskuze ) tak se Daggere zamysli
MMORPG je zakládáno hlavně na tom kolik na něm člověk tráví času. A od toho se odvíjí kvalita postavy/postav. I když doufám v tom-pokud se na tuto mapu někdy dostanu a bude na ní zapotřebí spolupráce s ostatním tak něco v rozumné časové míře. Nedělá mi problém sedět u metinu 13 hodin stylem solo expení, ale třeba 6-7hodin trávit v neustále komunikaci s lidma už by bylo krapet hardcore.

- kamosvsech
- Lv.19
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte 21. pro 2010 20:09:11
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 75 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Počítal sem s takovým argumentem, nicméně si pořád stojim za tim, že to bylo podáno tak, že už se ze strany YMIRa ani nepolemizovalo a pár lidí se až divilo, kde na to info chodí načež Saggi řekl, že jsou to pouhé výplody jeho mysli (nemyslim to nijak zle, něco málo sem přečetl, příběh hezkej, ale tý omáčky je kolem toho tak moc, že už člověka odradí ta obsáhlost)LdH píše:je to Diskuze ... Diskuze ze o tom diskutujete takze se domnivate... a nevite to na 100 % (o tom je diskuze ) tak se Daggere zamysli
P.S. Prosím brát to s nadhledem ^^
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
TS96 - dobře tak i tobě - pokud opravdu končíš, tak si tě najde KapkaRosy - bývalý výborný hráč a je to náš místní "uvaděč" do Valhally na Sindi.
Jen na okraj: podle posledních vědeckých bádání běžný člověk nahrazuje jednu závislost druhou = takže závislost na Metin2 dřív nebo později nahradíš závislostí na něčem jiném = nechceš přeci jen zůstat u toho Metinu? Je to jistější, že nepropadneš mnohem "náročnějším" věcem. 
BloodRayne - nevzpomínám si, že my dva bysme se v PM tady nebo ve hře uráželi a už se asi ani nedozvím, kdo od vás "vynalezl" těch 15 hodin denně a k čemu. Povídat si a reagovat na sebe nemusíme. Tu četbu kvituju - rozvíjí to fantazii a obohacuje slovní zásobu - neironicky doporučuji knížky před časopisy a je tu na to i pěkné téma od Xiri, kde si hráči-čtenáři vyměňují nápady, co pěkného číst klikni sem.
kamosvsech - na předposlední příspěvek viz. spoiler a na ten poslední - trošku se polemizovalo, lidi tomu nechtěli věřit a ti co nemohli reagovat, rozdýchávali prvotní šok. Mým účelem nebylo nikoho zdravotně ohrožovat - spíš jsem chtěl vědět, co kdyby byla podmínka ke vstupu ta Karma apod., pak jsem tajně doufal, že Saggi uvolní info později, než uvolnil - to aby lidi si rozjeli své Karmy a Zručnosti (plus pro ně i pro hru). Nakonec se to i hodilo, protože s čímkoliv teď Saggi přijde, bude pohádka s tím, co jsem navrhoval já.
rumplex
GurenaimeYuraki - tak tak. Někdy mám z některých pocit, že nejlepší by bylo, kdyby Haegeron byl třeba ve čtvrtém patře Rokle, místo Ďáblova rytíře by na ně čekal velitel Cranion, po jehož zabití by pro každého hráče vypadla truhla s kompletním setem Dračích věcí. Přez noc by to nabonusovali, vybavili šperky taveninama, večer tradá do Války a pozítří...?.... pozítří by nám tu nudou okopávali fórko příspěvky, že se tady nic neděje.
Se správným složením týmu, se kterým budeš vystupovat Haegeronem až na jeho vrchol před hlavního Bosse, to je těžké - bude to náročný a dlouhý výšlap a určitě tam může někdo propadnout trudomyslnosti. Pro tyhle případy se náš cech LosReyes inspiroval Cimrmanovou hrou "Dobytí Severního pólu" = takže třeba Clon3D má připravený komický převlek za Tučňáka, Kyoshi nám zazpívá Písničku proti trudomyslnosti a já snad nezapomenu ve vlaku míč jako minule. A když bude nejhůř a přijde ta chvíle, tak "p-opravíme největšího optimistu"

Saggi - výprava cechu LosReyes vedená náčelnicí MalloryKnox se hlásí k přemožení Craniona a ovládnutí celého Haegeronu pro blaho, slávu a bohatství říše Chunjo
- kdy nás tam pustíš, prosím pěkně?
Nebylo by třeba jen nějaké další malé info nebo malý obrázek? Prosíme pěkně. 


BloodRayne - nevzpomínám si, že my dva bysme se v PM tady nebo ve hře uráželi a už se asi ani nedozvím, kdo od vás "vynalezl" těch 15 hodin denně a k čemu. Povídat si a reagovat na sebe nemusíme. Tu četbu kvituju - rozvíjí to fantazii a obohacuje slovní zásobu - neironicky doporučuji knížky před časopisy a je tu na to i pěkné téma od Xiri, kde si hráči-čtenáři vyměňují nápady, co pěkného číst klikni sem.
kamosvsech - na předposlední příspěvek viz. spoiler a na ten poslední - trošku se polemizovalo, lidi tomu nechtěli věřit a ti co nemohli reagovat, rozdýchávali prvotní šok. Mým účelem nebylo nikoho zdravotně ohrožovat - spíš jsem chtěl vědět, co kdyby byla podmínka ke vstupu ta Karma apod., pak jsem tajně doufal, že Saggi uvolní info později, než uvolnil - to aby lidi si rozjeli své Karmy a Zručnosti (plus pro ně i pro hru). Nakonec se to i hodilo, protože s čímkoliv teď Saggi přijde, bude pohádka s tím, co jsem navrhoval já.

Spoiler:
kamosvsech - mělo by to tak být, pokud by ty NÁPADY byly rovnou i NÁVRHY. Ale jestli si projedeš celé téma, tak se tu střídají nejrůznější NÁPADY, jak by mohl Haegeron vypadat. Například odkud by se do Haegeronu šlo, jakým způsobem a třeba co by se tam dělo. A lidi se tady předhánějí v tom, co by bylo lepší. Mít NÁPAD - to může mít každý - ale mít nápad a počítat s NÁVRHEM (na ticket) - to už v téhle fázi hry, kdy Saggi možná dodělává finální verzi Haegeronu a pozítří možná bude otvíračka - to přece není ani reálné, dávat cokoliv z místních NÁPADŮ jako NÁVRH na ticket pro Haegeron. 
Je potom nutné "plýtvat" NÁPADY? Jasně že je. Jinak se nedozvíme třeba to, co nechtějí ve hře i jinak velcí hráči (někteří), nebo jak jinak objevit lidi s podobným náhledem na hru apod. Ty věci by se daly řešit po PM, ale je to téma o Haegeronu a já mám věci k Haegeronu? Mám. Navíc doufám, že až přestaneme někteří zkoumat u druhých pravopis, počítat množství slov na stránku a hodnotit estetický dojem z psaného příspěvku - tak se možná prokopeme k tomu nejdůležitějšímu = Tvoření (...místo Boření).
Je tu výzva i do budoucna, protože Haegeron nebude poslední mapa a třeba na té další mapě bude něco z nápadů, co už padlo tady. Nebo doufám ještě padne. Nemusí to být nutně něco "moje" - hlavní je, aby to posunulo hratelnost a celkově obohatilo hru.
A jestli se nápady neřeší? To máš pravdu. Neřeší. Tady se řeší příspěvky, jak někdo vtipně podotkl u nás na TS.
Ještě čistě technicky - svůj první přízpěvek k Haegeronu jsem napsal v 07:04, pak běžela doba, co jsem to obhajoval, potom ve 23:22 vás "zachraňuje" Saggi a v 00:16 reaguju na Didi a její otázku, odkud to vím = já, že to celé bylo jako pokus. Takže jsme vás se Saggim netrápili ani celý den a já to i přiznal.
A ještě osobní věci - nemyslím si, že by byly mé návrhy nepoutavé - mě spíš přijde, že by byly pracné - a kdo se bojí práce (i ve hře), tak to bude mít se mnou vždycky těžké.
Ty jsi pro mě hráč, který se nebojí ve hře jít a udělat maximum, aby byl na špici. Člověk, co se nebojí výzev a bere je jako možnost dokázat sobě i druhým, že na to má být nejlepším. Proto se i divím, že trošku těžší obtížnost hry, která je jejím logickým vývojem, bereš jen jako překážku a ne další šanci ukázat ostatním, že patříš stále mezi pár nejlepších na tomhle serveru. 

Je potom nutné "plýtvat" NÁPADY? Jasně že je. Jinak se nedozvíme třeba to, co nechtějí ve hře i jinak velcí hráči (někteří), nebo jak jinak objevit lidi s podobným náhledem na hru apod. Ty věci by se daly řešit po PM, ale je to téma o Haegeronu a já mám věci k Haegeronu? Mám. Navíc doufám, že až přestaneme někteří zkoumat u druhých pravopis, počítat množství slov na stránku a hodnotit estetický dojem z psaného příspěvku - tak se možná prokopeme k tomu nejdůležitějšímu = Tvoření (...místo Boření).
Je tu výzva i do budoucna, protože Haegeron nebude poslední mapa a třeba na té další mapě bude něco z nápadů, co už padlo tady. Nebo doufám ještě padne. Nemusí to být nutně něco "moje" - hlavní je, aby to posunulo hratelnost a celkově obohatilo hru.
A jestli se nápady neřeší? To máš pravdu. Neřeší. Tady se řeší příspěvky, jak někdo vtipně podotkl u nás na TS.


Ještě čistě technicky - svůj první přízpěvek k Haegeronu jsem napsal v 07:04, pak běžela doba, co jsem to obhajoval, potom ve 23:22 vás "zachraňuje" Saggi a v 00:16 reaguju na Didi a její otázku, odkud to vím = já, že to celé bylo jako pokus. Takže jsme vás se Saggim netrápili ani celý den a já to i přiznal.
A ještě osobní věci - nemyslím si, že by byly mé návrhy nepoutavé - mě spíš přijde, že by byly pracné - a kdo se bojí práce (i ve hře), tak to bude mít se mnou vždycky těžké.


Spoiler:
rumplex - No, ten krumpáč +5 – to by byla třeba pro mě jako nekopáče pěkná výzva. Ale proč ne – buď se obětuju a budu na to sám, nebo se o to podělíme v cechu nebo s nějakým dobrým kamarádem.
Zručnost a recept na tavbu Dračího Diamantu – určitě kombinace víc věcí v receptu. Mě osobně Zručnost jak je udělaná na Sindi – levelování, možnosti do budoucna – fascinuje a pokud na ní budou noví hráči připravováni už od svého začátku samotnou hrou, tak se Zručnost může stát časem stejně významná nebo ještě významnější, jako třeba Biolog, který doplácí na nezájem hráčů třeba právě pro monotónní odevzdávání apod.
Se Zručností souvisela i moje představa k Haegeronu, že by se nedropovali předměty Dračí výbavy (brnění, šperky, štít, helma, boty), ale jen věci potřebné na její vylepšování. A jak by hráč získal něco z výbavy? Dropl by si Plánek, který by mu pomohl identifikovat Kovář v prvním městě. Třeba Plánek na výrobu Dračích náušek. Dál by Kovář potřeboval, aby hráč přišel na správnou kombinaci množství rud, které jsou potřeba na výrobu jakékoliv Dračího předmětu. Tady by nastoupila Zručnost a výheň nebo tvůj nápad mít cechovní výheň, kde by to mohlo být levnější na suroviny. Hráč by stylem pokus-omyl-úspěch, kdy by kombinoval několik vybraných rud (doporučených kovářem) přišel třeba na to, že kombinace na výrobu Dračí věci je = 50 měděné rudy, 50 stříbrné rudy, 50 rudy nebeských slz a 50 křišťálové rudy a navrch jednu Dračí taveninu (tu do šperků). Kombinacím moc nerozumím, takže by ten výrobní poměr byl rovnoměrný pro všechny typy rud a šlo by jen o některé rudy, aby hráč při zjišťování té pravé kombinace tu nestrávil zbytek života. Čili si hráč vyrobí Dračí taveninu (základ pro výrobu jakéhokoliv předmětu z Dračí výbavy) a jde s ní za Kovářem. Ten už by podle identifikovaného Plánku a Dračí taveniny pro výrobu předmětů vyrobil za 24h požadované Dračí náušky. Dál už by to bylo klasické plusování a točení bonusů a vkládání tavenin a talismanů.
Masakr by byl, kdyby pro každého hráče hra vytvořila unikátní kombinaci rud pro výrobu Dračí Taveniny pro výrobu předmětů. Takže by nebyl univerzální návod, ale recept šitý na míru. A bylo by to hardcore, jako je teď s krocením a počtem Diabolosů ve hře. Možná by stačilo, kdyby každý char měl svojí unikátní kombinaci. Přeci jen, když Ninja spoléhá hlavně na POH a vyhnutí, tak ta Dračí výbava bude muset být celkově pohyblivější, než třeba u Šamana nebo Wara.
Uvidíme, co pro nás připraví Saggi ohledně Dračích věcí. Já jen doufám, že kromě peněženek s yangy a volného času zapojíme do hry i přemýšlivost.
Kdyby prošlo i to, že by si každý cech mohl postavit nový objekt – třeba tu výheň – paráda. Lidé v cechách (nebo ceších?) by zase mohli mezi sebou soupeřit, který cech a co postaví a bylo by to hodně zajímavé, kdyby se rozhýbaly stojaté vody u cechů a z cechovního pozemku by se zase na čas stalo něco víc, než jen nutnost jej mít.
A ten Dračí diamant – ten by se mi v rámci Dračích věcí líbil. Uvidíme, jestli Saggi myslel i na tohle.

Zručnost a recept na tavbu Dračího Diamantu – určitě kombinace víc věcí v receptu. Mě osobně Zručnost jak je udělaná na Sindi – levelování, možnosti do budoucna – fascinuje a pokud na ní budou noví hráči připravováni už od svého začátku samotnou hrou, tak se Zručnost může stát časem stejně významná nebo ještě významnější, jako třeba Biolog, který doplácí na nezájem hráčů třeba právě pro monotónní odevzdávání apod.
Se Zručností souvisela i moje představa k Haegeronu, že by se nedropovali předměty Dračí výbavy (brnění, šperky, štít, helma, boty), ale jen věci potřebné na její vylepšování. A jak by hráč získal něco z výbavy? Dropl by si Plánek, který by mu pomohl identifikovat Kovář v prvním městě. Třeba Plánek na výrobu Dračích náušek. Dál by Kovář potřeboval, aby hráč přišel na správnou kombinaci množství rud, které jsou potřeba na výrobu jakékoliv Dračího předmětu. Tady by nastoupila Zručnost a výheň nebo tvůj nápad mít cechovní výheň, kde by to mohlo být levnější na suroviny. Hráč by stylem pokus-omyl-úspěch, kdy by kombinoval několik vybraných rud (doporučených kovářem) přišel třeba na to, že kombinace na výrobu Dračí věci je = 50 měděné rudy, 50 stříbrné rudy, 50 rudy nebeských slz a 50 křišťálové rudy a navrch jednu Dračí taveninu (tu do šperků). Kombinacím moc nerozumím, takže by ten výrobní poměr byl rovnoměrný pro všechny typy rud a šlo by jen o některé rudy, aby hráč při zjišťování té pravé kombinace tu nestrávil zbytek života. Čili si hráč vyrobí Dračí taveninu (základ pro výrobu jakéhokoliv předmětu z Dračí výbavy) a jde s ní za Kovářem. Ten už by podle identifikovaného Plánku a Dračí taveniny pro výrobu předmětů vyrobil za 24h požadované Dračí náušky. Dál už by to bylo klasické plusování a točení bonusů a vkládání tavenin a talismanů.

Masakr by byl, kdyby pro každého hráče hra vytvořila unikátní kombinaci rud pro výrobu Dračí Taveniny pro výrobu předmětů. Takže by nebyl univerzální návod, ale recept šitý na míru. A bylo by to hardcore, jako je teď s krocením a počtem Diabolosů ve hře. Možná by stačilo, kdyby každý char měl svojí unikátní kombinaci. Přeci jen, když Ninja spoléhá hlavně na POH a vyhnutí, tak ta Dračí výbava bude muset být celkově pohyblivější, než třeba u Šamana nebo Wara.
Uvidíme, co pro nás připraví Saggi ohledně Dračích věcí. Já jen doufám, že kromě peněženek s yangy a volného času zapojíme do hry i přemýšlivost.

Kdyby prošlo i to, že by si každý cech mohl postavit nový objekt – třeba tu výheň – paráda. Lidé v cechách (nebo ceších?) by zase mohli mezi sebou soupeřit, který cech a co postaví a bylo by to hodně zajímavé, kdyby se rozhýbaly stojaté vody u cechů a z cechovního pozemku by se zase na čas stalo něco víc, než jen nutnost jej mít.

A ten Dračí diamant – ten by se mi v rámci Dračích věcí líbil. Uvidíme, jestli Saggi myslel i na tohle.


Se správným složením týmu, se kterým budeš vystupovat Haegeronem až na jeho vrchol před hlavního Bosse, to je těžké - bude to náročný a dlouhý výšlap a určitě tam může někdo propadnout trudomyslnosti. Pro tyhle případy se náš cech LosReyes inspiroval Cimrmanovou hrou "Dobytí Severního pólu" = takže třeba Clon3D má připravený komický převlek za Tučňáka, Kyoshi nám zazpívá Písničku proti trudomyslnosti a já snad nezapomenu ve vlaku míč jako minule. A když bude nejhůř a přijde ta chvíle, tak "p-opravíme největšího optimistu"


Saggi - výprava cechu LosReyes vedená náčelnicí MalloryKnox se hlásí k přemožení Craniona a ovládnutí celého Haegeronu pro blaho, slávu a bohatství říše Chunjo



![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
- kamosvsech
- Lv.19
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte 21. pro 2010 20:09:11
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 75 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Jestli ten Spoiler je mířen na mě, tak z toho cejtim trochu dotčenost. Možná sem to přehnal, ale mně se pořád zdá, že někomu chceš nutit svůj, podle tebe ideální, styl hraní. Jenže to je relativní, každej si to "užívá" jinak. Jeden kašle na postavu a jen vykecává u skladu, druhej prožívá všechna stádia hry stejným dílem a jinej zase spěchá na TOP úroveň aby si mohl (v mým případě) dokazovat, že tu patří k nejlepším. Nečet sem všechny tvoje příspěvky, ani sem nečet celý to, kde si osvětloval SVŮJ Haegeron. Ale dost na to abych si na to udělal svůj názor a ikdyž je chvályhodný, že se snažíš pro server něco udělat, tak to musíš brát objektivně a ne jen z jednoho úhlu pohledu, kterej ti vyhovuje. Taky sem za mapu, která není pro sólisty a není jen o mlácení na koni, ale nepotřebuju k tomu hodinovou omáčku jako to bylo u Swampu, kdy, než sem objevily prázdný láhve, se muselo půl hodiny objíždět všechny říše abys pak mohl pro krev. Zajímalo by mě, jestli ty objíždíš Zrádce Balso (myslim) a Yonaha (myslim) po říších Shinsoo a Chunjo místo abys vzal rovnou prázdnou láhev a šel do opičího dungu abys pak teprv mohl do Swampu. A k těm dlouhosáhlým textům, máš tam určitý zajímavý body, ale je to rozprostřený do jednotlivých pasáží, který jsou zdlouhavý a pro mě i částečně nezajímavý, ale možná je to jen proto, že můj cíl tu není podílet se na tvoření mapy, ale jen čekám, co mi Saggi předhodí abych se s naší bandou to pokusil zdolat jako první na serveru.Ghibli píše:
-
- Lv.22
- Příspěvky: 372
- Registrován: úte 16. lis 2010 14:49:00
- Dal poděkování: 78 poděkování
- Dostal poděkování: 87 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Saggi? 
Co takhle spustit novou mapku už v úterý?
Už se moc těším,a už je fakt nuda ve hře

Co takhle spustit novou mapku už v úterý?

Už se moc těším,a už je fakt nuda ve hře

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »