Země Haegeron - Diskuze

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno

Co vy?

Těším se
114
64%
Tak normálně
27
15%
Je mi to fuk
22
12%
Zas nic moc
15
8%
 
Celkem hlasů: 178

Uživatelský avatar
LdH
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 12
Registrován: úte 12. črc 2011 8:51:17
Bydliště: Chunjo
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od LdH » sob 14. črc 2012 18:20:05

je to Diskuze ... Diskuze ze o tom diskutujete takze se domnivate... a nevite to na 100 % (o tom je diskuze ) tak se Daggere zamysli ;)

Uživatelský avatar
D3NJIs
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 854
Registrován: sob 12. čer 2010 9:24:05
Bydliště: Havířov
Dal poděkování: 264 poděkování
Dostal poděkování: 73 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od D3NJIs » sob 14. črc 2012 19:19:13

Saggitarius píše:Tak zas neco pustime do "sveta".

Na svou vypravu je nutno jen par "drobnosti" :)
Sehnat si 3 klice, zniz nektere budou snadneji pristupne a nektere hure.
To co zde bylo v minulosti "receno" bylo pridano pro dlouhodobe testy (napriklad modra smrt) :)

Na sve vyprave at uz pojedete solo nebo s kamarady vas bude cekat armada velitele Grebeho, ktera proveri zda jste vubec hodni videt vic. A armada velitele Osseuse, ktera strazi vstup do podzemni komnaty, kde ceka sam velky Cranion na svou prilezitost, jak minimalne ochromit kdyz ne ovladnout nas zdejsi svet.
Sam Cranion pak ovlada temnou magii, takze dokaze privolat libovolnou cast armady obou svych velitelu.
Inteligence obou velitelu i Craniona je dostatecna na to, aby vedeli jak velkou armadu si na vas povolat, aby vas zastavila. Nebude to mit tedy jednoduche jak jednotlivec tak i pocetna skupina.

Dalsi stripky budou odhaleny pozdeji :)
Saggi, a nechtěl bys dát alespon jeden obrázek moba? popřípadě jen jednu jeho část? :D
Obrázek

Uživatelský avatar
princik
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 684
Registrován: ned 11. črc 2010 11:25:36
Bydliště: je místo kde bydlíte :D
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od princik » sob 14. črc 2012 21:55:55

D3NJIs píše:
Saggitarius píše:Tak zas neco pustime do "sveta".

Na svou vypravu je nutno jen par "drobnosti" :)
Sehnat si 3 klice, zniz nektere budou snadneji pristupne a nektere hure.
To co zde bylo v minulosti "receno" bylo pridano pro dlouhodobe testy (napriklad modra smrt) :)

Na sve vyprave at uz pojedete solo nebo s kamarady vas bude cekat armada velitele Grebeho, ktera proveri zda jste vubec hodni videt vic. A armada velitele Osseuse, ktera strazi vstup do podzemni komnaty, kde ceka sam velky Cranion na svou prilezitost, jak minimalne ochromit kdyz ne ovladnout nas zdejsi svet.
Sam Cranion pak ovlada temnou magii, takze dokaze privolat libovolnou cast armady obou svych velitelu.
Inteligence obou velitelu i Craniona je dostatecna na to, aby vedeli jak velkou armadu si na vas povolat, aby vas zastavila. Nebude to mit tedy jednoduche jak jednotlivec tak i pocetna skupina.

Dalsi stripky budou odhaleny pozdeji :)
Saggi, a nechtěl bys dát alespon jeden obrázek moba? popřípadě jen jednu jeho část? :D
taky by mě to zajímalo, ale myslím že to budou normální mobové akoráýt a jinou animací jako ve swampu. jinak jsem celkem zvědav kde se ty klíče pujdou dát sehnat
PrincBenHur 110 war

Uživatelský avatar
TS96
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 208
Registrován: pon 18. říj 2010 17:24:33
Dal poděkování: 22 poděkování
Dostal poděkování: 82 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od TS96 » sob 14. črc 2012 22:16:10

Jé, on Saggi zas něco vymyslel nového co? :D člověk 14 dní nezapne forko a pak se diví :D

Já bych jen podotknul že vám další závislárnu přeju, já se od sindi osvobodil a teď si pískám :D
Just open your eyes
Just open your eyes
And see that life is beautiful.
Will you swear on your life,
That no one will cry at my funeral?

Uživatelský avatar
SliimJiim
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: pát 22. dub 2011 13:21:11
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od SliimJiim » ned 15. črc 2012 0:19:20

TS96 píše:Jé, on Saggi zas něco vymyslel nového co? :D člověk 14 dní nezapne forko a pak se diví :D

Já bych jen podotknul že vám další závislárnu přeju, já se od sindi osvobodil a teď si pískám :D
Závist ... jen mě prosím nauč osvobodit se ... jen to chce asi pořádnou babu. :D Žádné úlekty jak doteď. :D
PuPik WAR 134 LVL
Duto WAR 110 LVL

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od GurenaimeYuraki » ned 15. črc 2012 0:23:15

LdH píše:je to Diskuze ... Diskuze ze o tom diskutujete takze se domnivate... a nevite to na 100 % (o tom je diskuze ) tak se Daggere zamysli ;)
A v tom je právě jádro pudla. Stává se u i jinde s příchodem nových věcí-hráči dostanou zprávu, která je má navodit do stavu kdy se těší na nové zpestření hry. Boužel, většinou vzniká taková flame war právě kvůli tomuto polemizování a nedostatkem informací. I když nelze pochopit reakce některých hráčů. Sám Saggi psal, že získaní dračího setu je podmíněno časovou náročnější(tzn. jedna náročná a druhá ještě náročnější). A na druhé straně je voláno jak jsou stávající mapy swamp... staré, okoukané a nezáživné.
MMORPG je zakládáno hlavně na tom kolik na něm člověk tráví času. A od toho se odvíjí kvalita postavy/postav. I když doufám v tom-pokud se na tuto mapu někdy dostanu a bude na ní zapotřebí spolupráce s ostatním tak něco v rozumné časové míře. Nedělá mi problém sedět u metinu 13 hodin stylem solo expení, ale třeba 6-7hodin trávit v neustále komunikaci s lidma už by bylo krapet hardcore.
Obrázek

Uživatelský avatar
kamosvsech
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 221
Registrován: úte 21. pro 2010 20:09:11
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 75 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od kamosvsech » ned 15. črc 2012 2:23:58

LdH píše:je to Diskuze ... Diskuze ze o tom diskutujete takze se domnivate... a nevite to na 100 % (o tom je diskuze ) tak se Daggere zamysli ;)
Počítal sem s takovým argumentem, nicméně si pořád stojim za tim, že to bylo podáno tak, že už se ze strany YMIRa ani nepolemizovalo a pár lidí se až divilo, kde na to info chodí načež Saggi řekl, že jsou to pouhé výplody jeho mysli (nemyslim to nijak zle, něco málo sem přečetl, příběh hezkej, ale tý omáčky je kolem toho tak moc, že už člověka odradí ta obsáhlost)
P.S. Prosím brát to s nadhledem ^^

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od Ghibli » ned 15. črc 2012 3:05:02

TS96 - dobře tak i tobě - pokud opravdu končíš, tak si tě najde KapkaRosy - bývalý výborný hráč a je to náš místní "uvaděč" do Valhally na Sindi. ;) Jen na okraj: podle posledních vědeckých bádání běžný člověk nahrazuje jednu závislost druhou = takže závislost na Metin2 dřív nebo později nahradíš závislostí na něčem jiném = nechceš přeci jen zůstat u toho Metinu? Je to jistější, že nepropadneš mnohem "náročnějším" věcem. :)

BloodRayne - nevzpomínám si, že my dva bysme se v PM tady nebo ve hře uráželi a už se asi ani nedozvím, kdo od vás "vynalezl" těch 15 hodin denně a k čemu. Povídat si a reagovat na sebe nemusíme. Tu četbu kvituju - rozvíjí to fantazii a obohacuje slovní zásobu - neironicky doporučuji knížky před časopisy a je tu na to i pěkné téma od Xiri, kde si hráči-čtenáři vyměňují nápady, co pěkného číst klikni sem.

kamosvsech - na předposlední příspěvek viz. spoiler a na ten poslední - trošku se polemizovalo, lidi tomu nechtěli věřit a ti co nemohli reagovat, rozdýchávali prvotní šok. Mým účelem nebylo nikoho zdravotně ohrožovat - spíš jsem chtěl vědět, co kdyby byla podmínka ke vstupu ta Karma apod., pak jsem tajně doufal, že Saggi uvolní info později, než uvolnil - to aby lidi si rozjeli své Karmy a Zručnosti (plus pro ně i pro hru). Nakonec se to i hodilo, protože s čímkoliv teď Saggi přijde, bude pohádka s tím, co jsem navrhoval já. :)
Spoiler:
kamosvsech - mělo by to tak být, pokud by ty NÁPADY byly rovnou i NÁVRHY. Ale jestli si projedeš celé téma, tak se tu střídají nejrůznější NÁPADY, jak by mohl Haegeron vypadat. Například odkud by se do Haegeronu šlo, jakým způsobem a třeba co by se tam dělo. A lidi se tady předhánějí v tom, co by bylo lepší. Mít NÁPAD - to může mít každý - ale mít nápad a počítat s NÁVRHEM (na ticket) - to už v téhle fázi hry, kdy Saggi možná dodělává finální verzi Haegeronu a pozítří možná bude otvíračka - to přece není ani reálné, dávat cokoliv z místních NÁPADŮ jako NÁVRH na ticket pro Haegeron. ;)

Je potom nutné "plýtvat" NÁPADY? Jasně že je. Jinak se nedozvíme třeba to, co nechtějí ve hře i jinak velcí hráči (někteří), nebo jak jinak objevit lidi s podobným náhledem na hru apod. Ty věci by se daly řešit po PM, ale je to téma o Haegeronu a já mám věci k Haegeronu? Mám. Navíc doufám, že až přestaneme někteří zkoumat u druhých pravopis, počítat množství slov na stránku a hodnotit estetický dojem z psaného příspěvku - tak se možná prokopeme k tomu nejdůležitějšímu = Tvoření (...místo Boření).

Je tu výzva i do budoucna, protože Haegeron nebude poslední mapa a třeba na té další mapě bude něco z nápadů, co už padlo tady. Nebo doufám ještě padne. Nemusí to být nutně něco "moje" - hlavní je, aby to posunulo hratelnost a celkově obohatilo hru.

A jestli se nápady neřeší? To máš pravdu. Neřeší. Tady se řeší příspěvky, jak někdo vtipně podotkl u nás na TS. :lol: ;)

Ještě čistě technicky - svůj první přízpěvek k Haegeronu jsem napsal v 07:04, pak běžela doba, co jsem to obhajoval, potom ve 23:22 vás "zachraňuje" Saggi a v 00:16 reaguju na Didi a její otázku, odkud to vím = já, že to celé bylo jako pokus. Takže jsme vás se Saggim netrápili ani celý den a já to i přiznal.

A ještě osobní věci - nemyslím si, že by byly mé návrhy nepoutavé - mě spíš přijde, že by byly pracné - a kdo se bojí práce (i ve hře), tak to bude mít se mnou vždycky těžké. :) Ty jsi pro mě hráč, který se nebojí ve hře jít a udělat maximum, aby byl na špici. Člověk, co se nebojí výzev a bere je jako možnost dokázat sobě i druhým, že na to má být nejlepším. Proto se i divím, že trošku těžší obtížnost hry, která je jejím logickým vývojem, bereš jen jako překážku a ne další šanci ukázat ostatním, že patříš stále mezi pár nejlepších na tomhle serveru. :(
rumplex
Spoiler:
rumplex - No, ten krumpáč +5 – to by byla třeba pro mě jako nekopáče pěkná výzva. Ale proč ne – buď se obětuju a budu na to sám, nebo se o to podělíme v cechu nebo s nějakým dobrým kamarádem. 8-)

Zručnost a recept na tavbu Dračího Diamantu – určitě kombinace víc věcí v receptu. Mě osobně Zručnost jak je udělaná na Sindi – levelování, možnosti do budoucna – fascinuje a pokud na ní budou noví hráči připravováni už od svého začátku samotnou hrou, tak se Zručnost může stát časem stejně významná nebo ještě významnější, jako třeba Biolog, který doplácí na nezájem hráčů třeba právě pro monotónní odevzdávání apod.

Se Zručností souvisela i moje představa k Haegeronu, že by se nedropovali předměty Dračí výbavy (brnění, šperky, štít, helma, boty), ale jen věci potřebné na její vylepšování. A jak by hráč získal něco z výbavy? Dropl by si Plánek, který by mu pomohl identifikovat Kovář v prvním městě. Třeba Plánek na výrobu Dračích náušek. Dál by Kovář potřeboval, aby hráč přišel na správnou kombinaci množství rud, které jsou potřeba na výrobu jakékoliv Dračího předmětu. Tady by nastoupila Zručnost a výheň nebo tvůj nápad mít cechovní výheň, kde by to mohlo být levnější na suroviny. Hráč by stylem pokus-omyl-úspěch, kdy by kombinoval několik vybraných rud (doporučených kovářem) přišel třeba na to, že kombinace na výrobu Dračí věci je = 50 měděné rudy, 50 stříbrné rudy, 50 rudy nebeských slz a 50 křišťálové rudy a navrch jednu Dračí taveninu (tu do šperků). Kombinacím moc nerozumím, takže by ten výrobní poměr byl rovnoměrný pro všechny typy rud a šlo by jen o některé rudy, aby hráč při zjišťování té pravé kombinace tu nestrávil zbytek života. Čili si hráč vyrobí Dračí taveninu (základ pro výrobu jakéhokoliv předmětu z Dračí výbavy) a jde s ní za Kovářem. Ten už by podle identifikovaného Plánku a Dračí taveniny pro výrobu předmětů vyrobil za 24h požadované Dračí náušky. Dál už by to bylo klasické plusování a točení bonusů a vkládání tavenin a talismanů. :)

Masakr by byl, kdyby pro každého hráče hra vytvořila unikátní kombinaci rud pro výrobu Dračí Taveniny pro výrobu předmětů. Takže by nebyl univerzální návod, ale recept šitý na míru. A bylo by to hardcore, jako je teď s krocením a počtem Diabolosů ve hře. Možná by stačilo, kdyby každý char měl svojí unikátní kombinaci. Přeci jen, když Ninja spoléhá hlavně na POH a vyhnutí, tak ta Dračí výbava bude muset být celkově pohyblivější, než třeba u Šamana nebo Wara.

Uvidíme, co pro nás připraví Saggi ohledně Dračích věcí. Já jen doufám, že kromě peněženek s yangy a volného času zapojíme do hry i přemýšlivost. :up:

Kdyby prošlo i to, že by si každý cech mohl postavit nový objekt – třeba tu výheň – paráda. Lidé v cechách (nebo ceších?) by zase mohli mezi sebou soupeřit, který cech a co postaví a bylo by to hodně zajímavé, kdyby se rozhýbaly stojaté vody u cechů a z cechovního pozemku by se zase na čas stalo něco víc, než jen nutnost jej mít. :idea:

A ten Dračí diamant – ten by se mi v rámci Dračích věcí líbil. Uvidíme, jestli Saggi myslel i na tohle. ;)
GurenaimeYuraki - tak tak. Někdy mám z některých pocit, že nejlepší by bylo, kdyby Haegeron byl třeba ve čtvrtém patře Rokle, místo Ďáblova rytíře by na ně čekal velitel Cranion, po jehož zabití by pro každého hráče vypadla truhla s kompletním setem Dračích věcí. Přez noc by to nabonusovali, vybavili šperky taveninama, večer tradá do Války a pozítří...?.... pozítří by nám tu nudou okopávali fórko příspěvky, že se tady nic neděje. :)

Se správným složením týmu, se kterým budeš vystupovat Haegeronem až na jeho vrchol před hlavního Bosse, to je těžké - bude to náročný a dlouhý výšlap a určitě tam může někdo propadnout trudomyslnosti. Pro tyhle případy se náš cech LosReyes inspiroval Cimrmanovou hrou "Dobytí Severního pólu" = takže třeba Clon3D má připravený komický převlek za Tučňáka, Kyoshi nám zazpívá Písničku proti trudomyslnosti a já snad nezapomenu ve vlaku míč jako minule. A když bude nejhůř a přijde ta chvíle, tak "p-opravíme největšího optimistu" :lol: :)

Saggi - výprava cechu LosReyes vedená náčelnicí MalloryKnox se hlásí k přemožení Craniona a ovládnutí celého Haegeronu pro blaho, slávu a bohatství říše Chunjo :chunjo: - kdy nás tam pustíš, prosím pěkně? :oops: Nebylo by třeba jen nějaké další malé info nebo malý obrázek? Prosíme pěkně. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
kamosvsech
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 221
Registrován: úte 21. pro 2010 20:09:11
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 75 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od kamosvsech » ned 15. črc 2012 3:54:19

Ghibli píše:
Jestli ten Spoiler je mířen na mě, tak z toho cejtim trochu dotčenost. Možná sem to přehnal, ale mně se pořád zdá, že někomu chceš nutit svůj, podle tebe ideální, styl hraní. Jenže to je relativní, každej si to "užívá" jinak. Jeden kašle na postavu a jen vykecává u skladu, druhej prožívá všechna stádia hry stejným dílem a jinej zase spěchá na TOP úroveň aby si mohl (v mým případě) dokazovat, že tu patří k nejlepším. Nečet sem všechny tvoje příspěvky, ani sem nečet celý to, kde si osvětloval SVŮJ Haegeron. Ale dost na to abych si na to udělal svůj názor a ikdyž je chvályhodný, že se snažíš pro server něco udělat, tak to musíš brát objektivně a ne jen z jednoho úhlu pohledu, kterej ti vyhovuje. Taky sem za mapu, která není pro sólisty a není jen o mlácení na koni, ale nepotřebuju k tomu hodinovou omáčku jako to bylo u Swampu, kdy, než sem objevily prázdný láhve, se muselo půl hodiny objíždět všechny říše abys pak mohl pro krev. Zajímalo by mě, jestli ty objíždíš Zrádce Balso (myslim) a Yonaha (myslim) po říších Shinsoo a Chunjo místo abys vzal rovnou prázdnou láhev a šel do opičího dungu abys pak teprv mohl do Swampu. A k těm dlouhosáhlým textům, máš tam určitý zajímavý body, ale je to rozprostřený do jednotlivých pasáží, který jsou zdlouhavý a pro mě i částečně nezajímavý, ale možná je to jen proto, že můj cíl tu není podílet se na tvoření mapy, ale jen čekám, co mi Saggi předhodí abych se s naší bandou to pokusil zdolat jako první na serveru.

Shamanice
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: úte 16. lis 2010 14:49:00
Dal poděkování: 78 poděkování
Dostal poděkování: 87 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od Shamanice » ned 15. črc 2012 9:31:02

Saggi? :)
Co takhle spustit novou mapku už v úterý? :)
Už se moc těším,a už je fakt nuda ve hře ;)
Shamanice
LvL 132
® Channel ®
© klik ©
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting