...a přenesu do
Svaté:
Co zkusit tu myšlenku posunout dál = zkuste té předponě ve slově MULTIcechovní dát její přesný význam a představte si místo, kde se řeže mezi sebou MNOHOcechů.
Kdysi mě při "oživování" Svaté napadlo, že by se tam bojovalo formou DeathMatche (že by mohl každý na každého) s náhodným respawnem bojovníků, aby se zabránilo kooperaci hráčů a kempování některých říší.
Bohužel, zažité "bojové praktiky" některých z nás ve spojení s mizivým herním vyhodnocováním (statistiky) a odměňováním (jakákoliv alternativa k Hodnostem) udělali Svatou, jaká je. Ale to není nic nového, tak k věci.
Svatá by byla dál bojová aréna, ale s tím, že by se boje odehrávali na úrovni cechů = v rámci PvP řežby bych mohl na kohokoliv ze tří říší kromě spoluhráčů z vlastního cechu.
Hráči z jednoho cechu (spolucecháčci) by se před vstupem nabufovali, pak by se náhodně teleportovali na vybrané místa v Aréně, kde by se buď zapojili do boje a nebo se shromáždili k týmové podpoře.
Samotný boj konkrétního cechu by byl buď do Posledního cechovního spoluhráče v Aréně a pak společným cechovním respawnem zpět do bojů nebo s možností se po oživení kdykoliv individuálně zapojit.
Získané CB za zabití protihráče by se počítala konkrétnímu cechu.
Vyhodnocování by už NEPROBÍHALO na úrovni říše, ale PROBÍHALO na úrovni cechů, kdy by se seřadili cechy podle zisku CB za určitou dobu a byl by vyhodnocen absolutně nejlepší cech a pak 3-5 cechů z každé říše.
Vyhodnocování by mohlo probíhat každé pondělí, středu a pátek ve 20:00 = ve dny, kdy nejsou Války říši. Jednak proto, že se v těchto dnech nic zajímavého ohledně PvP neděje (Války říší) a hráči by se měli možnost zabavit a jednak proto, když by se odměňovalo formou bonusu, aby byl "využitelný" a aby spolucecháčkům se ten případný bonus nepřemazal bonusem z Válek.
ODMĚNY SAMOZŘEJMĚ JEN PRO HRÁČE Z VÍTĚZNÝCH CECHŮ podle uvážení vedení hry. Ideálně kombinace nehmotné viditelné odměny (jiná barva názvu cechu apod.) a hmotné odměny (yangy do invu vůdce cechu) a nebo bonusu (yang, expy, předměty)
Kooperace hráčů by probíhala dál, ale jen na cechovní úrovni. Plus pro cechy s vlastním Skypem, TS apod.
Kempování jedné řiše by nebylo tak časté, protože na cechovní úrovni jsou šance, že jeden cech vytlačí z bojiště druhý cech větší, než když jeden cech vytlačuje z bojiště celou říši (součastnost).
Odpadlo by složité shánění cechů do cechovních bojů, což je dneska pro silnější nebo časově omezenější cechy problém a odpadla by nutná účast vůdce, aby přijal výzvu.
Šlo by hrát jak týmově se spolucecháčky, tak sólo podle klasických pravidel součastné Svaté. Jedinou podmínkou by byla příslušnost k jakémukoliv cechu.
Zbytek ještě domyslím....
