Multicechovní válka

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Váš názor?

Pro.
75
88%
Proti.
10
12%
 
Celkem hlasů: 85

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Multicechovní válka

Příspěvek od Teensaver » stř 29. srp 2012 15:19:28

Zdravím!
Dostal sem nápad(ať už je dobrej nebo zlej jsem rád za to Že sem ho vůbec dostal :D) ..
Jedná se konkrétne o cechovní válku. Dosavadní války jsou cech X vs cech Y a mám takovej návrh že by šlo udělat válku cech X vs cech Y vs cech Z nebo víc cechů (cech X vs cech Y vs cech Z vs cech K). Proste by se v téhle listine(viz v obrazku) zadávali cechy napr BilaPerla by vyzvala Mystery a GOODFELLAS .. všichni by byli proti sobě - body za vítězství by se zvyšovali o každej válčící cech o 50 t.j. - ve válce dvou cechů by to bylo 100 bodů na vítězství, ve válce tří cechů by to bylo 150 bodů na vítězství atď., ) Ovšem by se adekvátne upravila mapa na 3-4 spawny.

Pro - důvod neni třeba.
Proti - důvod napsat prosím.

[Edit: Na žádost přesunuto do Návrhů/Tryphena]
(Nejsem si jistá, zda-li to jde udělat, ale jako nápad se mi to zdá dobrý :) )
Přílohy
sindi.jpg
sindi.jpg (6.24 KiB) Zobrazeno 3989 x
Naposledy upravil(a) Teensaver dne pon 17. zář 2012 23:18:56, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
princik
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 684
Registrován: ned 11. črc 2010 11:25:36
Bydliště: je místo kde bydlíte :D
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od princik » stř 29. srp 2012 15:29:18

že by se udělaly spawny nad spawnama klasickejma ? jak je ten kopec hned vedle


jinak velké PRO
PrincBenHur 110 war

Máslo
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 107
Registrován: sob 24. pro 2011 19:56:53
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od Máslo » stř 29. srp 2012 15:35:02

Pro, taky bych pro to udělal arénu do typu bludiště, bylo by to zajímavé :)
DartSidirius
:lol: :lol: -------->
Till the roof comes off, till the lights go out
Till my legs give out, can’t shut my mouth.

Spoiler:
Obrázek

Uživatelský avatar
Houbickar
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: sob 15. říj 2011 12:15:33
Bydliště: Zaniklá 1401/778
Dal poděkování: 32 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od Houbickar » stř 29. srp 2012 16:12:33

Máslo píše:Pro, taky bych pro to udělal arénu do typu bludiště, bylo by to zajímavé :)
Krásný nápad bludiště a ktomu random spawn. Nebudete vědět kde kdo je a nakoho natrefíte. Rozhodně pro.
Hledám českou gildu na Dragonest Sea pm
Hledám českou gildu na Dragonnest Evropa pm


Houbickar na prodej pm

altnuemer
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 153
Registrován: úte 15. úno 2011 15:08:16
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 18 poděkování
Dostal poděkování: 44 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od altnuemer » čtv 30. srp 2012 2:04:15

V takom prípade inú mapu, niečo ako arénu podobnú svatej ale o veľa menšiu.

Pro
"Scio me nihil scire" (Sokrates)
Spoiler:
DroperkaLB (lvl121)
GreenFire (lvl132)

Uživatelský avatar
despr
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 293
Registrován: ned 11. črc 2010 8:10:30
Bydliště: KA4
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 121 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od despr » čtv 30. srp 2012 7:00:17

Nápad dobrý. Osobně bych to udělal stylem "poslední přeživší vyhrává body pro cech".

EDIT: Celkem mi to dnes vrtalo v hlavě tak zkusím něco navrhnout.
Měla by se vytovřit mapa s 8 respawny pro 4 cechy.
Každy cech by měl dva respawny a hráči by se náhodně a v náhodném počtu objevily na každem z nich. U každého reaspanu by byla obraná věž, nikoli však k obraně respawnutých hráču ale k tomu aby je vypudily a donutily k boji. Nevím, zda-li by se dalo nastavit něco jako 15 vteřinové zpoždění funkčnosti věží, kdy by se hhráč objevil a měl by 15 vteřin na to aby šel do boje, jinač ho věž zabije a cech tím ztratí hráče. Každý hráč by měl pouze jeden život ala Zemřeš máš smůlu. Poslední hráč který zůstane naživu vyhrává pro svůj cech odměny( to bych nechal na vedení) Přikládám také rychlý nákres jednoduché mapy.

Obrázek

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Re: Multicechovní válka aneb válka vícero cechů

Příspěvek od Teensaver » pát 31. srp 2012 21:22:04

despr píše:Nápad dobrý. Osobně bych to udělal stylem "poslední přeživší vyhrává body pro cech".

EDIT: Celkem mi to dnes vrtalo v hlavě tak zkusím něco navrhnout.
Měla by se vytovřit mapa s 8 respawny pro 4 cechy.
Každy cech by měl dva respawny a hráči by se náhodně a v náhodném počtu objevily na každem z nich. U každého reaspanu by byla obraná věž, nikoli však k obraně respawnutých hráču ale k tomu aby je vypudily a donutily k boji. Nevím, zda-li by se dalo nastavit něco jako 15 vteřinové zpoždění funkčnosti věží, kdy by se hhráč objevil a měl by 15 vteřin na to aby šel do boje, jinač ho věž zabije a cech tím ztratí hráče. Každý hráč by měl pouze jeden život ala Zemřeš máš smůlu. Poslední hráč který zůstane naživu vyhrává pro svůj cech odměny( to bych nechal na vedení) Přikládám také rychlý nákres jednoduché mapy.

Obrázek
mapa je dobrá, presne tak jsem chtel aby to vypadalo..ale posledni preživší a ty veže.. s tim bych ani tak nesouhlasil zase.. proste norm. valku ale s vicero cechama - na body normalni - ne na posledniho..

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Multicechovní válka

Příspěvek od Giant » pát 31. srp 2012 22:22:53

Dobry napad, byl by to větší mazec, ale nedělal bych žadný bludiště, někde honit hrače a těch buggu by bylo víc než dost.

Ještě by to chtělo něco přínést, co by hrače motivovalo dávat víc válek :)
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Multicechovní válka

Příspěvek od Ghibli » pát 31. srp 2012 23:23:24

Zajímavé zajímavé. :)

Pro mě osobně jsou multicechovními válkami právě Války říší, kde vyjma stejné barvy tluču do hráče z jakéhokoliv cechu z druhé a nebo z třetí říše. Tady by to fungovalo obdobně a dost možná narazíme při Válce cechů na tu samou akci, ale v malém = náš žlutý cech proti jednomu cechu z červené a druhému z modré.

Také tři, čtyři cechy v akci - to je málo.

Jako oživení Cechovních Bitev se mi tento nápad i tak líbí :up: , jen si ho trošku poladím...
Spoiler:
...a přenesu do Svaté:

Co zkusit tu myšlenku posunout dál = zkuste té předponě ve slově MULTIcechovní dát její přesný význam a představte si místo, kde se řeže mezi sebou MNOHOcechů.

Kdysi mě při "oživování" Svaté napadlo, že by se tam bojovalo formou DeathMatche (že by mohl každý na každého) s náhodným respawnem bojovníků, aby se zabránilo kooperaci hráčů a kempování některých říší.

Bohužel, zažité "bojové praktiky" některých z nás ve spojení s mizivým herním vyhodnocováním (statistiky) a odměňováním (jakákoliv alternativa k Hodnostem) udělali Svatou, jaká je. Ale to není nic nového, tak k věci.

Svatá by byla dál bojová aréna, ale s tím, že by se boje odehrávali na úrovni cechů = v rámci PvP řežby bych mohl na kohokoliv ze tří říší kromě spoluhráčů z vlastního cechu.

Hráči z jednoho cechu (spolucecháčci) by se před vstupem nabufovali, pak by se náhodně teleportovali na vybrané místa v Aréně, kde by se buď zapojili do boje a nebo se shromáždili k týmové podpoře.

Samotný boj konkrétního cechu by byl buď do Posledního cechovního spoluhráče v Aréně a pak společným cechovním respawnem zpět do bojů nebo s možností se po oživení kdykoliv individuálně zapojit.

Získané CB za zabití protihráče by se počítala konkrétnímu cechu.

Vyhodnocování by už NEPROBÍHALO na úrovni říše, ale PROBÍHALO na úrovni cechů, kdy by se seřadili cechy podle zisku CB za určitou dobu a byl by vyhodnocen absolutně nejlepší cech a pak 3-5 cechů z každé říše.

Vyhodnocování by mohlo probíhat každé pondělí, středu a pátek ve 20:00 = ve dny, kdy nejsou Války říši. Jednak proto, že se v těchto dnech nic zajímavého ohledně PvP neděje (Války říší) a hráči by se měli možnost zabavit a jednak proto, když by se odměňovalo formou bonusu, aby byl "využitelný" a aby spolucecháčkům se ten případný bonus nepřemazal bonusem z Válek.

ODMĚNY SAMOZŘEJMĚ JEN PRO HRÁČE Z VÍTĚZNÝCH CECHŮ podle uvážení vedení hry. Ideálně kombinace nehmotné viditelné odměny (jiná barva názvu cechu apod.) a hmotné odměny (yangy do invu vůdce cechu) a nebo bonusu (yang, expy, předměty)

Kooperace hráčů by probíhala dál, ale jen na cechovní úrovni. Plus pro cechy s vlastním Skypem, TS apod.

Kempování jedné řiše by nebylo tak časté, protože na cechovní úrovni jsou šance, že jeden cech vytlačí z bojiště druhý cech větší, než když jeden cech vytlačuje z bojiště celou říši (součastnost).

Odpadlo by složité shánění cechů do cechovních bojů, což je dneska pro silnější nebo časově omezenější cechy problém a odpadla by nutná účast vůdce, aby přijal výzvu.

Šlo by hrát jak týmově se spolucecháčky, tak sólo podle klasických pravidel součastné Svaté. Jedinou podmínkou by byla příslušnost k jakémukoliv cechu.

Zbytek ještě domyslím.... :)
...a děkuji za inspiraci. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Multicechovní válka

Příspěvek od Chyu » pon 10. zář 2012 21:28:03

Super za mě pro, jen by to chtělo vymyslet odměny, třeba že se vítěznému cechu spawne nějaký boss, a ostatní cechy to portne pryč :).

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.

Who is chatting

offline Grout 
offline Hakan 
offline Kazuro 
offline Mionix