!Prostě unikát spočívá v tom že se hře musí opravdu obětovat strašně ale strašně moc času proto aby se nemuseli vytvářet nové věci do hry,
protože hráči pořád nové věci požadujou pokud už mají současné na +9 a postupují v levelech výše.
Unikát spočívá v tom, že věc je pouze v malém počtu exemplářů, ve velmi omezené dostupnosti, to z dané věci dělá unikát. Občas mě děsí, když si představím že něco takového musím někomu vysvětlovat, lidi bohužel absolutně nechápou význam slov...
To, že je potřeba "strašně, ale strašně moc času", to je tak možná na stvoření " unikátních hráčů", kteří jsou schopni strávit stovky hodin ze svého života tím, aby se realizovali ve hře, někdo tomu říká unikát, já tomu říkám být závislý na pc hře, což je mimochodem popsaná a diagnostikovaná nemoc...
Další věc je ta, že těchto " unikátních hráčů " je tu naprostá menšina, lidí ochotných tu zešednout tu bude tak do 50-ti exemplářů... Je pak otázka, jestli se má vše ubírat tím směrem, že se bude přizpůsobovat vše pro oněch 50 lidí, kteří se ve hře nudí a stále chtějí další a další, protože tu žijou a nemají co dělat a odejít díky své závislosti nemůžou...
A nebo jestli je prostě nechat zjistit, že žádná hra není nekonečná a věnovat se taky těm všem ostatním, kteří nikdy na level 145 za této náročnosti expit nebudou...
PS: Až zase bude někdo namítat, že by všichni "líní" chtěli vše hned a že se mají smířit s tím, že to budou mít později, tím že hrajou málo, ano, dalo by se s tím žít, kdyby bylo jasné, že třeba dva roky se nebude dále nic přidávat a pak by to šlo, ale než oni běžní hráči svým tempem došáhnou na level 145 a zručnosti a karmy a podobně, bude oněch 50 výše uvedených "unikátních" hráčů chtít level 200 a další nové věci...
Dle mého názoru to ale pak může dopadnout jako na ofíku, jen s tím rozdílem, že tam se to dělilo na levely 60 a 90, tady to bude 110 a 145, jenže když to zapnu dnes, jsou servery prázdné, až na těch pár "unikátů" to totiž všechny přestalo bavit...
