Jestli už chcete, aby "vynikla" některá podpůrná kouzla, tak na to zkuste jít "z druhé strany" a zajímejte se paradoxně spíš o snížení rychlosti pohybu postav.
Mě osobně moc neláká představa, že ve Válce budou lítat některé postavy jak namydlený blesk a než na ně člověk hodí zaměřovák svého dálkového kouzla, tak jsou dávno za horama. To všechno pak v TOP PvP výbavě - teď nemyslím natočené bonusy ale prostě nejlepší věci, co se na PvP používají (zdobenky, shellko, bronzové fénické apod.).
Hráč se zvětšujícím se levelem získává pro hraní výbavu se stále lepšími bonusy (trvalé) a z lehkých bitevníků se po upgradu výbavy postupně stávájí těžkooděnci s několikanásobně větší silou i obranou. Paradoxní je, že to všechno pak zhruba za stejných podmínek, co se týká rychlosti pohybu.
Určitě existuje nějaká spojitost mezi velikostí obran/útoků a rychlostí pohybu a proto bych byl radši, abysme se dívali spíš na to, jak ostatní zpomalovat za pomocí výbavy - buď odstraněním trvalých bonusů pro pohyb nebo zvětšením záporné hodnoty na pohyb.
A v téhle oblasti, co se týká hry, svítá na dobré časy. Máme Dračí boty, které ztratily trvalý bonus "Rychlost pohybu". Jen je škoda, že nejsou pro PvP zajímavější jako třeba Dračí náramek nebo Dračí štít. Mít třeba na Dračích botech +10% na obranu proti schopnostem z Dračího náramku +9, tak si je udělámé asi většina, přičemž budeme nuceni oželet bonus pro pohyb +25% z bot pro level 75 (Bronzové fénické apod.). Máme Dračí štít, který díky trvalému bonusu +15% na Odolnost proti magii se stává pro Války zajímavou alternativou ke štítům od 61 levelu. No a tenhle Dračí štít nese na +9 na sobě -20% do rychlosti pohybu.
Závěr: je fajn, že hra začíná u levelově velkých hráčů za pomocí výbavy v PvP trošku zpomalovat. A až se časem většina dostane k Dračím věcem, se kouzla jako Běžet od Healera nebo Našlapování polehoučku od Lukaře víc "zviditelní". A možnost řešení v podobě plošného zvýšení rychlosti si necháme na dobu, až se v těch věcech na PvP začneme všichni ve Válkách ploužit krokem.
