Rychlost pohybu

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Co vy na to?

Pro
38
52%
Proti
30
41%
Neco jineho
1
1%
Jen tak klik
4
5%
 
Celkem hlasů: 73

xR3Dx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 245
Registrován: úte 09. říj 2012 11:26:34
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Rychlost pohybu

Příspěvek od xR3Dx » sob 15. pro 2012 20:28:47

Pořád ale zapomínáte na tu výhodu, kterou vám ty kouzla dávají ;)

ElectriX: Ano bude to bug, už jenom z toho důvodu, že rychlost pohybu je maximální 200 a každý bod navíc už se nepočítá, tím pádem by je nemělo počítat i zpomalení ;)

Zvížátko: Proč si jste pořád tak jistí, že ty to bonusy nefungují? Nikde to není napsané. A dokonce i Saggi psal, proč si myslíte, že nefungují?
Neznamená to přeci, že když je tam napsané odolnost proti ohni, že by to mělo platit na zapálení či třeba Ohnivý šíp. Věřím v to, že tyto bonusy jsou plně funkční a někteří lidé už to dokonce zjistili, kde, jak a co ;)
ObrázekxR3Dx-LOGOObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
WPShinsooGemBiRD914 x P12 / 25G7PP9

Uživatelský avatar
Scorpio
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 23
Registrován: pon 02. srp 2010 19:09:02
Bydliště: dole v dole
Dal poděkování: 28 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Rychlost pohybu

Příspěvek od Scorpio » sob 15. pro 2012 21:26:39

jsem pro

Kdyby to bylo technicky možné nechal bych maximální rychlost na 200 a jediné co by ji mohlo reálně zdvihnout by bylo podpůrné kouzlo.

Stejně tak i u zpomalit, když by měl hráč bez podpůrných kouzel rychlost 250, tak by při zpomalení běhal jen 170.
Hráč s rychlostí 210 a podpůrným kouzlem které dává +20 rychlosti by se zpomalením běhal 190.

(počítám že zpomalení ubírá 30 rychlosti)
Neni důležité vyhrát, ale nasrat toho, kdo vás porazil

Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znovu

Hlavou zeď neprorazíš, ale přijdeš na zajímavé myšlenky

I pád na držku je pohyb dopředu

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Rychlost pohybu

Příspěvek od Ghibli » ned 16. pro 2012 11:03:24

Jestli už chcete, aby "vynikla" některá podpůrná kouzla, tak na to zkuste jít "z druhé strany" a zajímejte se paradoxně spíš o snížení rychlosti pohybu postav. :up:

Mě osobně moc neláká představa, že ve Válce budou lítat některé postavy jak namydlený blesk a než na ně člověk hodí zaměřovák svého dálkového kouzla, tak jsou dávno za horama. To všechno pak v TOP PvP výbavě - teď nemyslím natočené bonusy ale prostě nejlepší věci, co se na PvP používají (zdobenky, shellko, bronzové fénické apod.).

Hráč se zvětšujícím se levelem získává pro hraní výbavu se stále lepšími bonusy (trvalé) a z lehkých bitevníků se po upgradu výbavy postupně stávájí těžkooděnci s několikanásobně větší silou i obranou. Paradoxní je, že to všechno pak zhruba za stejných podmínek, co se týká rychlosti pohybu.

Určitě existuje nějaká spojitost mezi velikostí obran/útoků a rychlostí pohybu a proto bych byl radši, abysme se dívali spíš na to, jak ostatní zpomalovat za pomocí výbavy - buď odstraněním trvalých bonusů pro pohyb nebo zvětšením záporné hodnoty na pohyb.

A v téhle oblasti, co se týká hry, svítá na dobré časy. Máme Dračí boty, které ztratily trvalý bonus "Rychlost pohybu". Jen je škoda, že nejsou pro PvP zajímavější jako třeba Dračí náramek nebo Dračí štít. Mít třeba na Dračích botech +10% na obranu proti schopnostem z Dračího náramku +9, tak si je udělámé asi většina, přičemž budeme nuceni oželet bonus pro pohyb +25% z bot pro level 75 (Bronzové fénické apod.). Máme Dračí štít, který díky trvalému bonusu +15% na Odolnost proti magii se stává pro Války zajímavou alternativou ke štítům od 61 levelu. No a tenhle Dračí štít nese na +9 na sobě -20% do rychlosti pohybu.

Závěr: je fajn, že hra začíná u levelově velkých hráčů za pomocí výbavy v PvP trošku zpomalovat. A až se časem většina dostane k Dračím věcem, se kouzla jako Běžet od Healera nebo Našlapování polehoučku od Lukaře víc "zviditelní". A možnost řešení v podobě plošného zvýšení rychlosti si necháme na dobu, až se v těch věcech na PvP začneme všichni ve Válkách ploužit krokem. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
MrDzenda
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 121
Registrován: pon 21. čer 2010 20:54:59
Dal poděkování: 81 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Rychlost pohybu

Příspěvek od MrDzenda » ned 16. pro 2012 18:02:26

Taky jsem pro! Jakožto, hraji za Wara (auru), tak často utíkám v soubojích, ale teďka mě každý dohoní a ještě píšou proč utíkám.
Skill bojové zuření tam dali asi jen tak pro nic.
Původně bylo uděláno pro to, aby war byl rychlý, vždycky hodil pádit a nějaký skill a potom utekl a znovu pak uděřil.
Jsem rozhodně pro. - Tak bude tento skill 100% využit, jak bylo zamýšleno autory hry.
Postava:
MrDzenda - 78 - war aura - zručka G10 (až bude na P budu expit na 81 lvl) :D
TheDzenda - 75 war aura - biolog upomínky na démona
Dzenda - 75 - war aura - biolog zelkové větve

Říše:
Shinsoo
Cech:
Frajeri

xR3Dx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 245
Registrován: úte 09. říj 2012 11:26:34
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Rychlost pohybu

Příspěvek od xR3Dx » ned 16. pro 2012 21:14:56

No je to tělesný válečník, už jenom to říká, že neutíká a bojuje tělo na tělo. A neznám nikoho kdo by používal bojové zuření v souboji, ať už ve válce nebo jinde. O 30% větší poškození, nechce dostávat snad nikdo ;)
ObrázekxR3Dx-LOGOObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
WPShinsooGemBiRD914 x P12 / 25G7PP9

Redarmy
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: sob 20. říj 2012 19:12:51

Re: Rychlost pohybu

Příspěvek od Redarmy » sob 05. led 2013 13:43:29

Vite jak je tezke se trefit s MENTALEM nebo DAGGERem ?? s mentalem je to az nemozne kdyzt BM neustale beha a beha !! a vy chcete zrychlit ??
Za me 100% ne !

oSTRoNNgMANo
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 47
Registrován: úte 01. led 2013 17:39:05
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Rychlost pohybu

Příspěvek od oSTRoNNgMANo » sob 05. led 2013 15:01:07

xR3Dx píše:No je to tělesný válečník, už jenom to říká, že neutíká a bojuje tělo na tělo. A neznám nikoho kdo by používal bojové zuření v souboji, ať už ve válce nebo jinde. O 30% větší poškození, nechce dostávat snad nikdo ;)

Menší připomíka na souboje 1v1, když načasuješ sekání protivník ani sešktne jinak 30% poškození je jenom do uderu, zkoušel sem to, do dropa 57 co má zuřko P, Bral sem furt stejně smrští jako kdyby to nemělo, jinak do války je dost prunikářů, takže raději zelený elik, ale jak říkám na kouzla to nefunguje :)

K tématu, ono těch 200 je akorát, ale bral bych navýšit o nějake ten pohyb, ale jenom aby to nebyla 500atd :D prostě třeba o 30 :) to je taková hranice co mají lide zuřko bežet atd :)
5 měsíční pauza

BMkoSuraBM
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: úte 07. čer 2011 18:53:15
Bydliště: Králíky
Dostal poděkování: 3 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost pohybu

Příspěvek od BMkoSuraBM » ned 06. led 2013 19:11:17

Určitě PROTI, protože bud se zvedne rychlost o tolik, že budeme lítat jak blesk, nebo se to zdvihne jen třeba o 30 a to ničemu nepomůže, protože hodně lidí, mezinima i já mají i bez větrných botek 200 rychlost pohybu+ takže když se nasadí botky budeme na tom zase stejně...

[Edit: Návrh promlčen/Tryphena]
Jinno navždy.
>>> KDO SI HRAJE S OHNEM, <<<
>>> SPÁLÍ SE, <<<
>>> KDO SI HRAJE SE MNOU, <<<
>>> LITUJE, <<<
>>> ŽE SI NEHRÁL S OHNEM... <<<

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.

Who is chatting

offline Azaril 
offline Mionix