Najnovsie novinky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Derty
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 207
Registrován: čtv 26. dub 2012 22:44:14
Bydliště: Domov
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od Derty » pon 04. úno 2013 19:18:26

Podle mě je to super :up: Jsem zvědav na další novinky ;) Jak se zmínil Saggi.

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od Electrix » úte 05. úno 2013 5:57:01

Změnu přihlašování nemůžu, než vychválit do nebes :up: . Jestli se k tomu navíc povede i automatická změna CH, bude to opravdu bomba. Navíc by to mohlo vyřešit problémy se spouštěním klienta na Windows 8, protože by se pak mohl ze samotného klienta udělat EXE soubor a na ten už lze jednoduše aplikovat nastavení kompatibility. Několik poznámek k laucnheru:
  • Jestliže už z něj bude jenom updater a anticheat, nemohla by u něj být i možnost skrytí (minimalizace) do oznamovací oblasti? Protože pak už bude vcelku zbytečné, aby překážel přímo na liště :).
  • Jak už padlo zde v tématu, bylo by možné nastavit, aby po odhlášení zůstal označený ten kanál, na kterém byl dotyčný naposledy přihlášen? Ono totiž k jeho výběru nelze použít žádné klávesové zkratky, takže by to ve výsledku znamenalo pat (co se času potřebnému k přihlášení týče).
  • Před zavedením launcheru, jak ho známe dnes, trpěl klient poměrně častými pády (asi špatná správa paměti po odhlášení), hlavně na přeplněných místech. Také tu byl ten známý bug s "rozostřením textu a tabulek". Je tohle už nějak vyřešené?
Ohledně expů bych měl taky pár. Cituji tu pasáž z novinek pro lepší přehlednost:
Saggitarius píše:Pokud si myslíte, že nevidíte jednu nulu, tak vás opravdu zrak nešálí.
Opravdu je tam o jednu nulu méně. Aby ale nebylo tolik radosti vězte, že zisk z monster a odměny budou také o jednu nulu poníženy. Levely 124+ tak zrychlí svůj postup, ale pouze částečně a né více než desetinásobně jak by se zdálo.
Lehkými počty tak také zjistíte, že neexpením nyní na vyšší levely ponecháním postavy ve hře bez relogu tak bude po úpravách snažší.
Nejsem zrovna hlava chápavá, ale připadá mi, že to je tak nějak dvoj- až trojznačné. Edit: Tak to zřejmě bude bod 4.
  1. Buď zůstanou potřebné expy na levelech 1-123 stejné jako doteď, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy monster pouze v Haegeronu se zmenší na 10%.. Když to srhnu:
    • Do levelu 123 bude hráč nucen expit ve Swampu, poté na 124 skočí potřebné expy prudce dolů. To bude znamenat, že minimálně do levelu 128 bude drtivě nejvýhodnější lokací pro exp Swamp (jak jinak než ezoterici).
    • Odhadem někdy na 130, možná až 133 se to začne lámat ve prospěch Heageronu.
    • Expení 100-124 tím bude neovlivněno, 124-130 bude výrazně rychlejší (swamp), 131-144 rychlejší (hg) a 145+ pomalejší, než teoreticky dnes (ovšem půjde udělat relog).
    • Jak už ale padlo, bude potřeba rozdělit odměny na dva intervaly. Zatímco levely 1-123 by měli z lovečáků a misí dostávat původní exp, levely vyšší by měly dostat jen desetinu. Expy z truhel jsou asi nepodstatné, tedy je není potřeba řešit.
    • Mám strach ze zrychlování expení, podle mě je potřeba spíš zpomalit a dotvořit obsah.
  2. Nebo potřebné expy na levelech 1-123 budou zmenšeny na 10%, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy všech monster ve hře se zmenší na 10%. Tím by mezi 123 a 124 vznikl docela nepatrný skůček, který by se do levelu 128 vyrovnal. Sice by to neřešilo zaplněnost lokací o což se myslím snaží ta první možnost, zato by nebylo potřeba dělit odměny na dva intervaly a také by to bylo šetrnější k hráčům, kteří již nějaký ten level např. 130 ve swampu udělali.
    • Ač by se mohlo zdát, že na malých levelech nastane vlivem zaokrouhlování nějaký problém, nemělo by to tak být. Příšera dává i dnes většinou maximálně 10% levelu a to počínaje divokým psem. A když se to číslo po vydělení deseti zaokrouhlí aritmeticky, problém by v tom být neměl.
    • Tomuto vysvětlení ale odporuje část výroku: "né více než desetinásobně jak by se zdálo", takže to asi nebude to správné.
  3. Nebo zůstanou potřebné expy na levelech 1-123 stejné jako doteď, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy všech monster se zmenší na 10%. To mi přijde jako nesmysl, ale i takhle je možné si to vykládat. Znamenalo by to, že expení mezi levely 100-120 by se stalo v porovnání s nynějškem úplným peklem, což by však ani tak tyto hráče ze Swampu nevyhnalo, protože jiná možnost expení v tomto rozpětí prakticky není, pokud tedy nepočítám Rokli. Také by to asi na dlouhý čas oddělilo skupiny hráčů, kteří se již za ten horizont dostali a těch, kteří ve Swampu teprve začínají.
  4. Nebo (jak říká Renegade2) bude tabulka na levelu 1-123 stejná, na levelu 124+ bude platit ta dodaná a hráči 124+ budou mít konstantně nastaveno snížení expů na pouhých 10% základu. Tohle mě původně nenapadlo a musím říct, že to zní docela zajímavě. A asi bych se k tomu klonil i jako nejpravděpodobnějšímu. Jen:
    • Bude opět potřeba rozdělit všechny pevné odměny na dva intervaly
    • Co se stane s raty, které jsou nyní nastaveny pro levely 128 a více? Budou zachovány, nebo je přepíše těch 10%?
    • Ve výsledku by to mělo stejný efekt, jako řešení číslo 2.
Který z těch bodů nejlépe vystihuje, co nás čeká? Netroufám si hádat.

Poslední výrok v citaci, jestli jsem jej správně pochopil, říká v podstatě, že expení na level 142 a více je tímto oficiálně povolené, avšak po zavedení změn bude snazší a hlavně nebude nutné zůstat po celou dobu expení bez relogu. Snazší tedy dle dodaných dat až do levelu 144, kdy se přehoupneme přes tu 1/10 dnešního stavu, takže to od té doby půjde hůře, jak napsal rumplex - tedy s tím "nepodstatným" rozdílem, že bude možno udělat kdykoli relog.

P.S.: Taky věřím, že bude možné nějak opravit tabulku pro rozložení levelů skupiny, než se na levelu 149 dostaneme opět do "nulového pole" a stane se toto rozložení opět nepoužitelným. I když, popravdě se víc zneužívá než používá :(.

:arrow: EDIT@Renegade2: Nezmenší svoji odměnu, bude ji mít konstantně tak malou. Jak pro level 1, tak i pro 149. Tak to alespoň chápu já. Možná, že máš pravdu - teď, když o tom přemýšlím :up: .
Naposledy upravil(a) Electrix dne stř 06. úno 2013 3:16:01, celkem upraveno 6 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Renegade2
Lv.35
Lv.35
Příspěvky: 1517
Registrován: pon 09. srp 2010 11:32:48
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 183 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od Renegade2 » úte 05. úno 2013 6:15:55

Kurňa to je dlouhé :D , jo taky to nějak nechápu od levelu 124+ hráče jako příšera z ničeho nic zmenší svojí odměnu o 10%. To beru.

Ale co bude se skupinou když hráč s levelem 110(aha asi ne 123 :mrgreen: ) ikdyž to není úplně nejlepší level ale což inu, kterej bude dostávat plnej počet bzk bude expit level s tím kdo už dostává jenom těch 10%. Kdo mě tohle vysvětlí co :lol: Ono přeci expit hráče s nižším levelem je v dnešní době tak poplulární že :mrgreen: Čeho chce dosáhnout :think: , nebo spíš čeho už bylo dosáhnuto :D Nevím no, jsem z těch 0 poněkud zmatený. :ouch: ve skupině.
Co se týká normálního expení tak do 144 je tam stejně jako teď do 141 takže to bude snažší no a potom to bude stejné jako do levelu 128 kdy se ještě zvyšovaly expy za další level, nic víc nic mín. Jedinej rozdíl bude v tom že hráč bude dál a dál od levelu monstra tím jak bude expit a zároveň to bude chtít víc.
Jinak nic co by bylo od 144 do 150 nestandartní. V praxi se ukáže co to znamená o 10% méně versus o jednou 0 méně.

Jinak swamp na pláště je ted výhodnej do tohohle levelu

128 - 2 100 000 000 na pláštování a dá to tak 10% (no skoro)
Vyzkoušeno, moment podívám se v přepočtu na novou tabulku :mrgreen:


128 - 125000000 což odpovídá méně než 2/3 současných expů (teda o nulu mín ale to už bylo řečeno)
Tak mě vyhází že podle nové tabulky udělá za swamp cca 15% na 128 ;)
pláštováním. Jenom hrubým odhadem.

Ele a co ta tvoje kalkulačka?

PS: pro Ela když jí teda bude mít tak konstantě malou tak co budou dělat ti kteří budou teda potřebovat o tu jednu nulu víc do levelu 123.

a tohle píše velkej šéf.

"Pokud si myslíte, že nevidíte jednu nulu, tak vás opravdu zrak nešálí.
Opravdu je tam o jednu nulu méně. Aby ale nebylo tolik radosti vězte, že zisk z monster a odměny budou také o jednu nulu poníženy. Levely 124+ tak zrychlí svůj postup, ale pouze částečně a né více než desetinásobně jak by se zdálo."

Nikde tam nevidím že by 123- měl stejnou konstatnu odměny jako level 149.
a jeslti skutečně ano tak to expení nebude rychlejší o tu jednu nulu navíc.
Naposledy upravil(a) Renegade2 dne úte 05. úno 2013 8:09:37, celkem upraveno 6 x.
ObrázekRenegade1ObrázekCechObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
241187
141
Jinno
GOODFELLAS
Full P
Complete
P
P
P
30
ObrázekSerpentWomanObrázekCechObrázekObrázekObrázekObrázek
25641
130
Jinno
GOODFELLAS
Full P
Complete
G2
11
Spoiler:
Herbaření P

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od Ghibli » úte 05. úno 2013 7:22:36

Dále také připravujeme přímý relog postavy na jiné CH. Ale to je momentálně ve stádiu v rámci testů o jejiž výsledku by momentálně nebylo vhodné spekulovat.
Rychlé načítání Launcheru při přihlašování bude fajn, ale pokud se povede zavést přímý relog konkrétní postavy na konkrétní CH bez nutnosti odhlašování/přihlašování, tak to bude boží pro všechny typy hráčů a levelů. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

GFasteris
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 260
Registrován: sob 13. lis 2010 8:38:37
Dal poděkování: 56 poděkování
Dostal poděkování: 65 poděkování

Re: Najnovsie novinky

Příspěvek od GFasteris » úte 05. úno 2013 8:59:42

to přehazovani ch si představuju že bude v nabidce menu když dáte esc. a tam bude změna ch.. vy kliknete a vyjede nabidka a jen vas to přepojí, tak už to bylo na jednom serveru a bylo to fajn :)
ano změna launcheru už by byla taky dobrá :) i vzhled nový by bodl!:D
ty expy jsem moc nepochopil.. ale doufám že to nebude horší..:(
uvidíme uvidíme po dnešní úpravě :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « sob 6:29 am »
@PanNikdo,  rado sa stalo.
@ ChunjoKing « sob 6:28 am »
@BlowBM,  všetci sme ten problém mali. Už by to malo byť v poriadku. Funguje všetko tak, ako má?
@ PanNikdo « pát 8:52 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
děkuji za info
@ BlowBM « pát 6:06 pm »
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
@ Ashen « pát 4:10 pm »
A kdy půjde arénka?
@ Tomori « pát 3:21 pm »
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ libast « pát 9:26 am »
Co stím je nelze se připojit k aktuálnímu servru.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.

Who is chatting

offline Mionix 
offline OrangEE 
offline Takashy